hallo ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 23 november 2016 00:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn zo moeilijk te begrijpen
Nee was echt bizar.quote:
kan je niks aan doen vriendquote:Op woensdag 23 november 2016 00:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee was echt bizar.
Ze was heel erg geintereseerd, en we hebben eigenlijk non-stop gepraat die week, en ik vraag om d`r nummer en ik word geblokkeerd want het was te snel en ik was opdringerig (Ik vroeg letterlijk "Zou je het niet makkelijker vinden om nummers uit te wisselen trouwens? Ben meer een apper dan dat ik op het internet zit en we steeds langs elkaar heen praten)
BradgeTV fans wachten nog steeds op Fylax en Braddie op avontuur in de Twingoquote:Op woensdag 23 november 2016 00:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wij moeten ook nog eens een itempje draaien.
Klopt, sommige die zijn daar inderdaad wel "vreemd" inquote:
quote:Op woensdag 23 november 2016 00:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik had de afgelopen paar dagen super leuk contact met een meid op het internet trouwens.
En ik vroeg gistermiddag of we misschien telefoonnummers konden uitwisselen omdat het dan (logischerwijs) Wat makkelijker contact houden was, toen werd ik geblokkeerd want "Ik was opdringerig" Na 1 week praten? Ja oke
ze vond je youtube kanaal opeens, toen knapte ze af ofwa?quote:Op woensdag 23 november 2016 00:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee was echt bizar.
Ze was heel erg geintereseerd, en we hebben eigenlijk non-stop gepraat die week, en ik vraag om d`r nummer en ik word geblokkeerd want het was te snel en ik was opdringerig (Ik vroeg letterlijk "Zou je het niet makkelijker vinden om nummers uit te wisselen trouwens? Ben meer een apper dan dat ik op het internet zit en we steeds langs elkaar heen praten)
je ziet er gewoon oke uit hoor vieze onzekere graftak die je bent.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, sommige die zijn daar inderdaad wel "vreemd" in
Maar goed, uiterlijk wat tegenvalt zal dan ook wel meespelen, je kent het wel he
Ik wacht sowieso nog steeds op een leuk item met Fylax en een ander FOK!ker, gewoon leuk met z`n drieen ergens wat doenquote:Op woensdag 23 november 2016 00:52 schreef KoningPils het volgende:
[..]
BradgeTV fans wachten nog steeds op Fylax en Braddie op avontuur in de Twingo
quote:Op woensdag 23 november 2016 00:53 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
ze vond je youtube kanaal opeens, toen knapte ze af ofwa?
Grafdraakquote:Op woensdag 23 november 2016 00:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je ziet er gewoon oke uit hoor vieze onzekere graftak die je bent.
dan weet ik het ook niet, gewoon een domme snol danquote:
Idd on bothquote:Op woensdag 23 november 2016 00:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ben benieuwd man, zou tof zijn om jou dan opeens op TV te zien of zo.
Wij moeten ook nog eens een itempje draaien.
ja dat kanquote:Op woensdag 23 november 2016 00:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Grafdraak
Ik vind mezelf er niet oke uit zien, sowieso mag er wel een leuk beetje gewicht af..
Was wel een beetje een snolletje ja, als je iemand blokkeert om zoietsquote:Op woensdag 23 november 2016 00:54 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
dan weet ik het ook niet, gewoon een domme snol dan
ze zag er echt erg uit op het einde he. toch wel heel veel medelijden met het meisjequote:Op woensdag 23 november 2016 00:54 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig kan ik nu weer chips eten nu ik die docu over anorexia heb gehad. Vond het wat lomp om tijdens de docu te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |