tuigje, dan kan hij niet weglopenquote:Op woensdag 23 november 2016 00:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Aan het handje? Of krijgt 'ie zo`n tuigje om?
Tuigjesquote:Op woensdag 23 november 2016 00:42 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
tuigje, dan kan hij niet weglopen
wasda? (2 turken in een Mazda)quote:Op woensdag 23 november 2016 00:42 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga Food Innovations doen. Schijnt vol lekkere chicks te zitten
ik had ook een tuigje op vakantie op de camping toen ik net kon lopenquote:Op woensdag 23 november 2016 00:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tuigjes![]()
Had ik heel vroegah ook, zou raar zijn als ik die tegenwoordig zou hebben ;s
Ik was vroeger echt een enorm vervelend kut jong volgens mijn ouders dus met boodschappen doen kreeg ik zo`n tuigje om tot m`n 5e
ik ben nog steeds een vervelend kut jongquote:Op woensdag 23 november 2016 00:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tuigjes![]()
Ik was vroeger echt een enorm vervelend kut jong volgens mijn ouders dus met boodschappen doen kreeg ik zo`n tuigje om tot m`n 5e
klopt wel manquote:Op woensdag 23 november 2016 00:42 schreef Toto69 het volgende:
opel astraquote:Op woensdag 23 november 2016 00:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
wasda? (2 turken in een Mazda)
Leuk is dat hequote:Op woensdag 23 november 2016 00:43 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
ik had ook een tuigje op vakantie op de camping toen ik net kon lopen
quote:Op woensdag 23 november 2016 00:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tuigjes![]()
HET GING OVER MIJ JA?! muil.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben nog steeds een vervelend kut jong
hey neliskurovskiquote:Op woensdag 23 november 2016 00:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
HET GING OVER MIJ JA?! muil.
ik weet niet wat voor gag jij kreeg maar mijne was gewoon een soort riempje om m'n middel x)quote:Op woensdag 23 november 2016 00:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Leuk is dat he
Kan je eindelijk lopen krijg je gvd zo`n tuigje om je bakkes.
nah gwn rondkijken op opleidjng journalistiekquote:Op woensdag 23 november 2016 00:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die gaat jou dus leren journalistieken? Fancy
stalkerquote:Op woensdag 23 november 2016 00:42 schreef Toto69 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |