Ik hoop dat de lesauto van schrik nog een keer afsloeg.quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:37 schreef LompeHork het volgende:
Mensen die gaan claxonneren omdat een lesauto een keer af slaat voor een verkeerslicht_______! Ik hoop dat je haast had.
Dat helaas niet, leerling met talentquote:Op dinsdag 22 november 2016 22:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop dat de lesauto van schrik nog een keer afsloeg.
Of simpelweg geen zonnebril wilt dragen of laat staan kopen 🙊quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:26 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Mensen die bij deze gevaarlijk laag staande zon geen zonnebril bij zich hebben....
Jezus, wat sneuquote:Op dinsdag 22 november 2016 22:37 schreef LompeHork het volgende:
Mensen die gaan claxonneren omdat een lesauto een keer af slaat voor een verkeerslicht_______! Ik hoop dat je haast had.
Gebeurt nog relatief vaak hoor. Ik zwaai altijd lekker naar die personenquote:
Dit deed ik tijdens mn rijlessen express als ze gingen toeterenquote:Op dinsdag 22 november 2016 22:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop dat de lesauto van schrik nog een keer afsloeg.
Of hem in de tas hebben laten zitten omdat het regende toen je wegreedquote:Op dinsdag 22 november 2016 22:47 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Of simpelweg geen zonnebril wilt dragen of laat staan kopen 🙊
Hebben ze bij mij ook gedaan tijdens rijles. Gelukkig had ik een relaxte rijinstructeur. Maar ook toen ik net m'n auto had en hij een keer afsloeg begonnen mensen te toeteren achter me. Van stress is de auto drie keer afgeslagen. Eikels.quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:37 schreef LompeHork het volgende:
Jij bent nu zelf instructeur en ik was er 1 maar van een collega heb ik de volgende tip gekregen en die werkt best goed eigenlijk (mits ze er niet omheen kunnen rijden) :quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:37 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2016 01:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij bent nu zelf instructeur en ik was er 1 maar van een collega heb ik de volgende tip gekregen en die werkt best goed eigenlijk (mits ze er niet omheen kunnen rijden) :
Als instructeur uitstappen en het lesbordje oppoetsen terwijl je de toeteraar aankijkt.
Blijkbaar was dat bordje smerig of niet duidelijk genoeg.
Mooie actiequote:Op woensdag 23 november 2016 01:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij bent nu zelf instructeur en ik was er 1 maar van een collega heb ik de volgende tip gekregen en die werkt best goed eigenlijk (mits ze er niet omheen kunnen rijden) :
Als instructeur uitstappen en het lesbordje oppoetsen terwijl je de toeteraar aankijkt.
[..]
Dat kan soms net het verschil zijn tussen vele kilometers achter een irritant rijdende medeweggebruiker zitten of niet.quote:Op woensdag 23 november 2016 08:52 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Saillant detail: bij het volgende stoplicht stond ik weer vlak achter hem. Aantal meters opgeschoten door rode stoplicht te negeren: 5
En dan ga je maar voorsorteerstroken misbruiken, door rood rijden en onschuldige fietsers bijna dood rijdenquote:Op woensdag 23 november 2016 08:57 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Dat kan soms net het verschil zijn tussen vele kilometers achter een irritant rijdende medeweggebruiker zitten of niet.
Maar is het het waardquote:Op woensdag 23 november 2016 09:11 schreef ambertje90 het volgende:
Ontegenzeggelijk was het een idiote actie. Ik heb ze zelf ook wel gezien.
Mijn opmerking stond los van jouw omstandigheden. De 5 meter winst kan weldegelijk een verschil maken.
Dat is inderdaad te gek, wie rekent er nou in afstand als het om tijd gaat?quote:Op woensdag 23 november 2016 09:29 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Dat er überhaubt mensen zijn die er bewust over nadenken: "zal ik 3 overtredingen maken om 5m winst te behalen"?
[..]
Instructeurtjes opjagen, ik vind leuk.quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:37 schreef LompeHork het volgende:
Hey Hans van de afdeling sterke verhalen is ook nog wakker.quote:Op woensdag 23 november 2016 01:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat instructeurs zich daardoor opgejaagd voelen?quote:Op woensdag 23 november 2016 11:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Instructeurtjes opjagen, ik vind leuk.
Dat zie ik vaak genoeg inderdaad. Dat aangehaalde voorbeeld zegt al genoeg. Welke koekwaus gaat nu midden op de openbare weg uitstappen en zoiets doen?quote:Op woensdag 23 november 2016 11:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat instructeurs zich daardoor opgejaagd voelen?
Oh, ik zie het weinig, zelf heb ik er geen last van eigenlijk, gewoon even zwaaien en klaar. (ik heb immers alle tijd) Wel komt het nog eens voor dat juist de leerling zich opgejaagd gaat voelen, dát is dan wat vervelender (vooral ook voor de claxonnerende persoon, gezien die dan vaak nog langer moet wachten).quote:Op woensdag 23 november 2016 11:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat zie ik vaak genoeg inderdaad. Dat aangehaalde voorbeeld zegt al genoeg. Welke koekwaus gaat nu midden op de openbare weg uitstappen en zoiets doen?
trolololoquote:Op woensdag 23 november 2016 11:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat zie ik vaak genoeg inderdaad. Dat aangehaalde voorbeeld zegt al genoeg. Welke koekwaus gaat nu midden op de openbare weg uitstappen en zoiets doen?
Ik denk dat mijn rijinstructeur waarvan ik motorrijles heb gehad, zo gek zou zijn geweestquote:Op woensdag 23 november 2016 11:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Gelijk een praktijkvoorbeeldje aso's in het verkeer.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn rijinstructeur waarvan ik motorrijles heb gehad, zo gek zou zijn geweest.
Lekker provoceren. Zoals jij nu ook doet.
quote:Op woensdag 23 november 2016 11:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Gelijk een praktijkvoorbeeldje aso's in het verkeer.
Mooi voorbeeld jaquote:Op woensdag 23 november 2016 11:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Instructeurtjes opjagen, ik vind leuk.
De toeteraar in deze situatie is de aso, schattebout.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Gelijk een praktijkvoorbeeldje aso's in het verkeer.
Kan je altijd zien dat een auto afslaat, vaak staan mensen ook te slapen voor een stoplicht omdat ze Facebook, Tinder, nu.nl moeten checken.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:39 schreef Anne het volgende:
[..]
De toeteraar in deze situatie is de aso, schattebout.
Ja.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:40 schreef MCH het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje. Ben je altijd de lul als je een fietser zonder licht doodrijdt? Ik word aardig moe van alle fietsers die op slecht verlichte wegen zonder licht fietsen en ik heb de politie nog geen enkele keer zien controleren dit seizoen. Als de politie al eens ergens controleert dan is het in een goed verlichte binnenstad of gaan ze lichtjes uitdelen die daarna toch weer weggeflikkerd worden.
Op verzoek heb ik er even een apart topic over gemaakt!quote:Op woensdag 23 november 2016 11:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja.
Ze zijn immers een "zwakke verkeersdeelnemer". Wel bloedirritant inderdaad, vooral als het een beetje mistig is, hier houden ze eens in de zoveel maanden (aangekondigde) controles voor fietsers zonder licht, dan zie je ineens allemaal lichtjes. Na zo'n actie staat de helft weer uit
Grote kans dat de leerling daar uiteraard niet mee bezig is. Toeteren naar een lesauto is gewoon kansloos.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan je altijd zien dat een auto afslaat, vaak staan mensen ook te slapen voor een stoplicht omdat ze Facebook, Tinder, nu.nl moeten checken.
Ja, want die hebben ook allemaal een dakbord.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan je altijd zien dat een auto afslaat, vaak staan mensen ook te slapen voor een stoplicht omdat ze Facebook, Tinder, nu.nl moeten checken.
Ik snap de hele heisa sowieso niet. Lesauto's zijn naar mijn weten nog altijd normale weggebruikers en dan vind ik toeteren bij een niet wegrijdende auto voor mij niet heel gek. Desnoods had de instructeur maar wat beter z'n pedalen moeten gebruiken. Bovendien is toeteren in deze niet gevaarlijk. Ik zou eerder willen stellen (en dat zie je best vaak) dat instructeurs die allerlei wilde handgebaren maken naar andere weggebruikers behoorlijk het foute voorbeeld aan het geven zijn.quote:Op woensdag 23 november 2016 12:40 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ja, want die hebben ook allemaal een dakbord.
Dat ding zit er niet voor niets, het geeft aan dat er meestal iemand achter het stuur zit die het nog moet leren. Maar jij komt nog uit de tijd dat je je rijbewijs zo kon afhalen?
Ik zou die van mij er ook wel voor aanzien.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Omaatjes die 1x in de twee weken met hun auto boodschappen doen en voor de rest van de tijd hun auto parkeren onder een boom waar veel kakkende vogels in zitten. Echt zo'n pijnlijk gezicht vind ik dat en ze laten het er ook stug opzitten.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:11 schreef DrMarten het volgende:
Lui die toeteren naar ee. Lesbak omdat ie niet snel genoeg weg is bij een stoplicht verdienen een kwak reigerstront op de vooruit
Het is misschien niet gevaarlijk, maar je mag in die situatie helemaal niet toeteren.quote:Op woensdag 23 november 2016 12:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik snap de hele heisa sowieso niet. Lesauto's zijn naar mijn weten nog altijd normale weggebruikers en dan vind ik toeteren bij een niet wegrijdende auto voor mij niet heel gek. Desnoods had de instructeur maar wat beter z'n pedalen moeten gebruiken. Bovendien is toeteren in deze niet gevaarlijk. Ik zou eerder willen stellen (en dat zie je best vaak) dat instructeurs die allerlei wilde handgebaren maken naar andere weggebruikers behoorlijk het foute voorbeeld aan het geven zijn.
Moraalridder gespot.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:15 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Het is misschien niet gevaarlijk, maar je mag in die situatie helemaal niet toeteren.
Toeteren is volgens mij alleen toegestaan bij een mogelijk gevaarlijke situatie. Als jij stil staat, en de (les)auto voor je stilstaat is dat helemaal niet aan de orde, kun je dus zelfs een boete voor krijgen.
Ja, maar iedereen hierboven heeft je ook al duidelijk proberen te maken dat er een groot verschil is tussen een slapende bestuurder en een lesauto-leerling die de auto laat afslaan...quote:Op woensdag 23 november 2016 13:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Moraalridder gespot.Even snel googlen leert mij dat daarvoor wel eens boetes voor worden gegeven maar iedereen heeft toch wel eens getoeterd als de bestuurder voor jou zat te slapen?
Dat zal wel zo zijn, ik ben eigenlijk ook alleen maar getriggerd door de user die het zo'n stoer verhaal vindt dat er blijkbaar instructeurs zijn die na zo'n actie moeten uitstappen en een heel theaterstukje gaan opvoeren.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:21 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen hierboven heeft je ook al duidelijk proberen te maken dat er een groot verschil is tussen een slapende bestuurder en een lesauto-leerling die de auto laat afslaan...
Nee, want ik heb verkeersinzicht.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:21 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Trouwens, ben jij er ook zo-een die toetert als de auto voor je voor het groene licht stil blijft staan omdat die anders midden op het kruispunt in de file aansluit?
Maar het wel prima vinden om te toeteren naar mensen die nog moeten leren rijdenquote:
Hap hap hapquote:Op woensdag 23 november 2016 13:40 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Maar het wel prima vinden om te toeteren naar mensen die nog moeten leren rijdenAls je daadwerkelijk dat verkeersinzicht hebt houd je er rekening mee dat een lesauto af kan slaan bij verkeerslichten of andere rare dingen kan doen, en heb je er gewoon geduld mee tot je er voorbij kunt.
Dan spijt het me heel erg voor je, maar als instructeur heb ik dat zelf ook gedaan.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat zal wel zo zijn, ik ben eigenlijk ook alleen maar getriggerd door de user die het zo'n stoer verhaal vindt dat er blijkbaar instructeurs zijn die na zo'n actie moeten uitstappen en een heel theaterstukje gaan opvoeren.
Misschien kun je een ergernissen als rijinstructeur topic openen?quote:Op woensdag 23 november 2016 13:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan spijt het me heel erg voor je, maar als instructeur heb ik dat zelf ook gedaan.
Als je denkt dat het slechts een stoer verhaal is en dat dat je triggert kun je nu maar beter je dubbelloops geweer pakken.
Nou, nee, ik heb echt geen flauw idee waar je dat vandaan haalt. De rijinstructeurs die ik ontmoet heb waren stuk voor stuk hele capabele, normale mensen.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:45 schreef MCH het volgende:
Ach, we weten allemaal dat rijinstructeurs vaak bijzondere figuren zijn.
Ja, ga zo'n puistenkop lekker lopen opjagen. Om het verkeer nog een beetje veiliger te maken.quote:Op woensdag 23 november 2016 12:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik snap de hele heisa sowieso niet. Lesauto's zijn naar mijn weten nog altijd normale weggebruikers en dan vind ik toeteren bij een niet wegrijdende auto voor mij niet heel gek.
Daar gaat het toch om? Maar als jij al bij bij een verkeerslicht begint te toeteren omdat diegene voor je niet snel genoeg begint te rijden dan weet ik al wat voor een bestuurder je bent. En nee, dat geeft je geen verkeersinzicht, hooguit voer voor een kort lontje.quote:
Het is jou echt nog nooit overkomen dat je het groene licht vergeten bent?quote:Op woensdag 23 november 2016 14:30 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om? Maar als jij al bij bij een verkeerslicht begint te toeteren omdat diegene voor je niet snel genoeg begint te rijden dan weet ik al wat voor een bestuurder je bent. En nee, dat geeft je geen verkeersinzicht, hooguit voer voor een kort lontje.
Je zult maar zo gestressed achter het stuur zitten.
Nee, hooguit dat ik niet in 0,3 seconden weg reed en iemand achter me begon te toeteren. Maar daar heb ik ook schijt aan. Ik ga er niet eerder/harder van rijden (maar ook niet de boel op zitten houden en expres langzaam rijden ofzo).quote:Op woensdag 23 november 2016 14:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Het is jou echt nog nooit overkomen dat je het groene licht vergeten bent?
Wanneer mensen meteen op de claxon hangen als het groen wordt stap ik altijd uit om mijn achterlichten te inspecteren.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:36 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Nee, hooguit dat ik niet in 0,3 seconden weg reed en iemand achter me begon te toeteren. Maar daar heb ik ook schijt aan. Ik ga er niet eerder/harder van rijden (maar ook niet de boel op zitten houden en expres langzaam rijden ofzo).
Wat fantastisch, dan wil ik wel altijd achter jou staan.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:36 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Nee, hooguit dat ik niet in 0,3 seconden weg reed en iemand achter me begon te toeteren. Maar daar heb ik ook schijt aan. Ik ga er niet eerder/harder van rijden (maar ook niet de boel op zitten houden en expres langzaam rijden ofzo).
Nee, dat wil je niet. Iedereen zegt dat ik rij als een oud wijf. (maargoed, ik rij doordeweeks standaard 80, dan is 120 in een luxe wagen opeens heel snel)quote:Op woensdag 23 november 2016 14:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat fantastisch, dan wil ik wel altijd achter jou staan.
Ik dacht dat het ging over het irritatieniveau bij groenlichtslapers.quote:
Hadden we het toch over iets anders.quote:Op woensdag 23 november 2016 14:45 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging over het irritatieniveau bij groenlichtslapers.
Ik had laatst bijna het tegenovergestelde. Het was donker en de Mediamarkt vlak naast het stoplicht ging ineens reclame maken voor energiezuinige stoplichten. Met een groot groen licht. Ik was bijna vertrokkenquote:Op woensdag 23 november 2016 14:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Het is jou echt nog nooit overkomen dat je het groene licht vergeten bent?
Over irritaties op de weg.quote:
Wat een gekquote:Op woensdag 23 november 2016 22:36 schreef d4v1d het volgende:
Niet mijn filmpje, toch even posten:
Wat een totale oetlul
Ofniet dan. Veel mensen verkijken zich nog op de lengte van zo'n machine.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:36 schreef d4v1d het volgende:
Wat een totale oetlul
Lijkt mij meer een zelfmoordactie...quote:Op woensdag 23 november 2016 22:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ofniet dan. Veel mensen verkijken zich nog op de lengte van zo'n machine.
Wat een randdebielquote:Op woensdag 23 november 2016 22:36 schreef d4v1d het volgende:
Wat een totale oetlul
Kijk nog eens. Doorgetrokken streep.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:17 schreef Pizza_Boom het volgende:
Aan de andere kant: Als de overige bestuurders gewoon hun afstand hadden gehouden, dan:
1. Konden zij overzien wanneer het wel mogelijk was om in te halen
2. Konden zij snelheid maken en zelf ook gewoon normaal inhalen
3. Had de auto nog een uitweg gehad
Maar nee, we kruipen in de wielen van een landbouwvoertuig, durven niet in te halen omdat we geen overzicht hebben en geen snelheid hebben en houden het hele zooitje daarmee lekker op. Dit filmpje is weer typerend voor het gedrag van de doorsnee Nederlander bij een landbouwvoertuig.
Verder vind ik de snelheid van de inhaler ook niet bepaald hoog. Er is maar 1 ding dat je moet doen bij inhalen op een weg met tegenliggers en dat is even stampen. Gas erop. Niet rustig met de vmax-10 voorbij tuffen.
Vaak is er een uitzondering voor landbouw voertuigen.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:42 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
Kijk nog eens. Doorgetrokken streep.
De auto's vallen daar niet onder.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:43 schreef Fer het volgende:
[..]
Vaak is er een uitzondering voor landbouw voertuigen.
Al was die machine 15 meter korter geweest dan was het nog steeds niet gelukt.quote:Op woensdag 23 november 2016 22:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ofniet dan. Veel mensen verkijken zich nog op de lengte van zo'n machine.
Onderbordje onder een inhaalverbod, ja. Maar dan ligt er geen doorgetrokken streep hoor.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:43 schreef Fer het volgende:
Vaak is er een uitzondering voor landbouw voertuigen.
Hij rijdt behoorlijk hard t.o.v. de rest en hij nadert zo te zien nog een afslag / kruispunt of iets dergelijks. Waarschijnlijk is het niet tot een ongeluk gekomen omdat de tegemoetkomende automobilist de berm in ging.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:17 schreef Pizza_Boom het volgende:
Aan de andere kant: Als de overige bestuurders gewoon hun afstand hadden gehouden, dan:
1. Konden zij overzien wanneer het wel mogelijk was om in te halen
2. Konden zij snelheid maken en zelf ook gewoon normaal inhalen
3. Had de auto nog een uitweg gehad
Maar nee, we kruipen in de wielen van een landbouwvoertuig, durven niet in te halen omdat we geen overzicht hebben en geen snelheid hebben en houden het hele zooitje daarmee lekker op. Dit filmpje is weer typerend voor het gedrag van de doorsnee Nederlander bij een landbouwvoertuig.
Verder vind ik de snelheid van de inhaler ook niet bepaald hoog. Er is maar 1 ding dat je moet doen bij inhalen op een weg met tegenliggers en dat is even stampen. Gas erop. Niet rustig met de vmax-10 voorbij tuffen.
Omdat "uitgezonderd [tractoren]" zou suggereren dat tractoren wel in mogen halen.quote:Op donderdag 24 november 2016 05:28 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Onderbordje onder een inhaalverbod, ja. Maar dan ligt er geen doorgetrokken streep hoor.
Is overigens ook wel een irritatie "uitgezonderd tractoren" ipv "inhalen tractoren toegestaan"
Persoonlijk vind ik dat je altijd respect moet hebben voor mensen die rijles hebben. Ik vind het ook niet leuk als er een verdomd trage rijlesauto voor mij rijdt. Maar ik ga absoluut niet claxoneren. Ik wacht geduldig af totdat ik kan inhalen. En dan zul je zien dat zo'n instructeur zich nergens druk overmaakt.I heb zelfs een keer gehad dat een leerling 3 keer de motor afsloeg bij groen en daardoor 2 keer bij groen moest wachtten. Niet leuk en ik ergerde me groen en geel. Masr het irriteerde me nog meer dat het ze niet lukte. Ik gun ze het beste.quote:Op woensdag 23 november 2016 12:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik snap de hele heisa sowieso niet. Lesauto's zijn naar mijn weten nog altijd normale weggebruikers en dan vind ik toeteren bij een niet wegrijdende auto voor mij niet heel gek. Desnoods had de instructeur maar wat beter z'n pedalen moeten gebruiken. Bovendien is toeteren in deze niet gevaarlijk. Ik zou eerder willen stellen (en dat zie je best vaak) dat instructeurs die allerlei wilde handgebaren maken naar andere weggebruikers behoorlijk het foute voorbeeld aan het geven zijn.
Dubbel nog wel.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:42 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
Ik zou het meer dan suggereren willen noemen.quote:Op donderdag 24 november 2016 08:33 schreef Ridocar het volgende:
Omdat "uitgezonderd [tractoren]" zou suggereren dat tractoren wel in mogen halen.
Ja, en? Daar struikel je tegenwoordig over, die worden te pas en te onpas neergelegd.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:42 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou om te beslissen.quote:
Heb jij echt de illusie dat oom agent ergens in de rimboe gaat staan controleren op verlichting terwijl hij dat ook op 100 m van het bureau kan doen waar hij vlak bij de koffie etc is?quote:Op woensdag 23 november 2016 11:40 schreef MCH het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje. Ben je altijd de lul als je een fietser zonder licht doodrijdt? Ik word aardig moe van alle fietsers die op slecht verlichte wegen zonder licht fietsen en ik heb de politie nog geen enkele keer zien controleren dit seizoen. Als de politie al eens ergens controleert dan is het in een goed verlichte binnenstad of gaan ze lichtjes uitdelen die daarna toch weer weggeflikkerd worden.
Dat is een trekker met een aardappelrooier. Denk een Grimme SE 150-60, die is zo'n 11m lang. Dan zit er nog een trekker voor van 5m en met een beetje mazzel voorop ook nog een loofklapper waarvoor je 1,50m extra mag optellenquote:Op donderdag 24 november 2016 08:18 schreef padlarf het volgende:
Waar is dat landbouwvoertuig dan precies? Ik zie alleen een vrachtwagen
Wat is een oom agent?quote:Op donderdag 24 november 2016 12:33 schreef BMWK111RS het volgende:
[..]
Heb jij echt de illusie dat oom agent ergens in de rimboe gaat staan controleren op verlichting terwijl hij dat ook op 100 m van het bureau kan doen waar hij vlak bij de koffie etc is?
gebrek aan kennis bij mij dus,checkquote:Op donderdag 24 november 2016 12:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is een trekker met een aardappelrooier. Denk een Grimme SE 150-60, die is zo'n 11m lang. Dan zit er nog een trekker voor van 5m en met een beetje mazzel voorop ook nog een loofklapper waarvoor je 1,50m extra mag optellen
Eens. Maar als een aantal mensen besluit om die trekker niet in te halen (want mag niet/eng/geen haast), dan ben je natuurlijk wel een behoorlijke idioot als je dan het hele treintje plus trekker alsnog gaat inhalen zonder goed overzicht. Doorgetrokken streep of niet.quote:Op donderdag 24 november 2016 10:38 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ja, en? Daar struikel je tegenwoordig over, die worden te pas en te onpas neergelegd.
Er zijn in Nederland maar heel weinig plekken waar een dubbel doorgetrokken streep zonder nut neergelegd wordt. Meestal houdt het in dat er meerdere doden zijn gevallen...quote:Op donderdag 24 november 2016 10:38 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ja, en? Daar struikel je tegenwoordig over, die worden te pas en te onpas neergelegd.
Een politieagent...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |