email uit Belin was leukerquote:Op dinsdag 22 november 2016 08:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja maar Telex was wel leuk, Spanje nu.
Auto of trein?quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Pff, zo naar Almere, daarna een omweg naar Zwolle. lang dagje
In de auto geen muziek voor mij. Wil altijd het geluid van de motor horen op de een of andere manierquote:
De motor van mijn Japanse bak hoor je amper.quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In de auto geen muziek voor mij. Wil altijd het geluid van de motor horen op de een of andere manier
Japaners maken wel degelijk spul. Zie vrijwel nooit Japanse auto's langs de kant van de weg staan met pech.quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De motor van mijn Japanse bak hoor je amper.
1 klein probleem, ze roesten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Japaners maken wel degelijk spul. Zie vrijwel nooit Japanse auto's langs de kant van de weg staan met pech.
Op dit forum speelt ie mooi weer maar denk dat het lastig figuur is voor de hulpverlening.quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:53 schreef FANN het volgende:
[..]
klote...
ik hoop dat ze een beetje opschieten met die opname
Nou jah ik denk dat alle mensen die verslaafd zijn aan alchohol het wel moeilijk hebbenquote:Op dinsdag 22 november 2016 08:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op dit forum speelt ie mooi weer maar denk dat het lastig figuur is voor de hulpverlening.
Ik ben overgestapt, mijn premie zou 168 euro per maand wordenquote:Op dinsdag 22 november 2016 08:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
En mijn zorgpremie gaat weer omhoog terwijl ik er nooit kom.
man wees blij!quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb alleen basis ding en gebruik het nooit, ken de naam van mijn dokter niet eens.
Waarom? Heb zo mijn eigen behandelmethodes.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:02 schreef FANN het volgende:
[..]
man wees blij!
als je straks ineens iets gaat mankeren ben je blij dat die verzekering bestaat..............
Kiespijn, touwtje erom en trekken maarquote:Op dinsdag 22 november 2016 09:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom? Heb zo mijn eigen behandelmethodes.
Nah, dan zeg je je verzekening op en draai je nog een jointquote:Op dinsdag 22 november 2016 09:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom? Heb zo mijn eigen behandelmethodes.
auw.........quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:04 schreef just me het volgende:
[..]
Kiespijn, touwtje erom en trekken maar
Ja dat doe ik zelf wel.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:04 schreef just me het volgende:
[..]
Kiespijn, touwtje erom en trekken maar
Dat mag niet, het is verplicht.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, dan zeg je je verzekening op en draai je nog een joint
anders had je het wel opgezegd?quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat mag niet, het is verplicht.
Op de goede plek snijden en hoppa.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:06 schreef FANN het volgende:
[..]
blindedarm trek je er ook zo uit als je een beetje kracht zet
daarom........quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de goede plek snijden en hoppa.
Ja, ik red mezelf wel. Maar wil ook wel beetje solidair zijn met 100 Euro in de maand voor iets dat ik nooit ga gebruiken.quote:
ik hoop het van ganser harte voor jequote:Op dinsdag 22 november 2016 09:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, ik red mezelf wel. Maar wil ook wel beetje solidair zijn met 100 Euro in de maand voor iets dat ik nooit ga gebruiken.
Zit gezond in elkaar en moet niets van moderne geneeskunde hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoop het van ganser harte voor je
ik haat al die chemische zooi ookquote:Op dinsdag 22 november 2016 09:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zit gezond in elkaar en moet niets van moderne geneeskunde hebben.
Dat blijkt vaak erg lastig te zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:14 schreef sacha het volgende:
wat is er nou in hemelsnaam moeilijk aan plannen denk ik dan
Gezond leven doe ik ook niet en de 80 halen zonder problemen is voor mij ook wel genoeg.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik haat al die chemische zooi ook
soms wil ik alles door de plee spoelen
ik schijt die hele pot zo vol en verzamel de rest van de dag alles en stuur dat op naar de woningbouwverenigingquote:Op dinsdag 22 november 2016 09:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat blijkt vaak erg lastig te zijn.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ik schijt die hele pot zo vol en verzamel de rest van de dag alles en stuur dat op naar de woningbouwvereniging
Hoop het voor je . Elke gezond persoon kan ineens ziek worden.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, ik red mezelf wel. Maar wil ook wel beetje solidair zijn met 100 Euro in de maand voor iets dat ik nooit ga gebruiken.
Doe alles dat verkeerd is en blijf op de been, zit in de genen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoop het voor je . Elke gezond persoon kan ineens ziek worden.
een ongeluk zit in n klein hoekjequote:Op dinsdag 22 november 2016 09:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe alles dat verkeerd is en blijf op de been, zit in de genen.
Dan is het einde verhaal met wat pech.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:28 schreef just me het volgende:
[..]
een ongeluk zit in n klein hoekje
dat zal toch niets met de verzekering te maken hebben gehadquote:Op dinsdag 22 november 2016 09:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn moeder zat onder de chemo maar is ermee gekapt.
Ze is dik in de 80 en is er klaar mee.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
dat zal toch niets met de verzekering te maken hebben gehad
quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op vakantie naar Benidorm nu.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:55 schreef Treehut362 het volgende:
Mijn vader is hem ook gepiept vannacht.
-G-
quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:55 schreef Treehut362 het volgende:
-G-
ah Hutquote:Op dinsdag 22 november 2016 09:55 schreef Treehut362 het volgende:
-G-
Ik zou me helemaal scheel roken aan die zooi, maakt toch geen reet meer uit danquote:Op dinsdag 22 november 2016 09:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb nog geprobeerd om d'r aan de wiet te krijgen maar dat ziet ze niet zitten.
Morgen naar mijn moeder en mijn jongste zus heb ik al ge-smst mee.quote:
was het heel plotseling of was hij heel ziek?quote:Op dinsdag 22 november 2016 10:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Morgen naar mijn moeder en mijn jongste zus heb ik al ge-smst mee.
ja of nog een keer de eendjes voeren.quote:Op dinsdag 22 november 2016 10:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou me helemaal scheel roken aan die zooi, maakt toch geen reet meer uit dan
nah zou ook nog een keer kunnen, maar dan wel zo stoned als een garnaalquote:Op dinsdag 22 november 2016 10:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja of nog een keer de eendjes voeren.
Hij was in een bejaardentehuis anderhalve maand. Zijn hart was er mee gestopt in zijn slaap.quote:Op dinsdag 22 november 2016 10:08 schreef FANN het volgende:
[..]
was het heel plotseling of was hij heel ziek?
is wél een mooie dood Hutquote:Op dinsdag 22 november 2016 10:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hij was in een bejaardentehuis anderhalve maand. Zijn hart was er mee gestopt in zijn slaap.
ja daarom geen verdrietquote:Op dinsdag 22 november 2016 10:11 schreef FANN het volgende:
[..]
is wél een mooie dood Hut![]()
geen lang ziekbed en ook niet heel lang in zo'n bejaardenzooi....
gecondoleerd hutquote:Op dinsdag 22 november 2016 09:55 schreef Treehut362 het volgende:
-G-
Dank uquote:
Gecondoleerd....quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:55 schreef Treehut362 het volgende:
-G-
quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:09 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Wie de roe krijgt, wie de gard?
ja natuurlijk, welkomquote:Op dinsdag 22 november 2016 15:56 schreef -Phineas- het volgende:
Hoi, ik ben uit nieuwsgierigheid hier![]()
Mag je hier eigenlijk ook posten als je nog lang geen 40 bent?
tuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2016 15:56 schreef -Phineas- het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:56 schreef -Phineas- het volgende:
quote:
Condoleerd Hut. Sterktequote:Op dinsdag 22 november 2016 09:55 schreef Treehut362 het volgende:
-G-
Spannendquote:Op dinsdag 22 november 2016 16:46 schreef sacha het volgende:
thuis, even bijkomen, dan laat ik de geheimzinnige doos zien!
We gaan een doos zien.....................quote:
Die hebben we al gezien.. Gaat om wat er in zitquote:Op dinsdag 22 november 2016 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We gaan een doos zien.....................
nee hoor het gaat om de funquote:Op dinsdag 22 november 2016 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben we al gezien.. Gaat om wat er in zit
Waar ben je nieuwsgierig naar?quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:56 schreef -Phineas- het volgende:
Ah dat dus .. Fann is lief jaquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:06 schreef FANN het volgende:
[..]
rare![]()
en waag het niet iets terug te sturen want ik weiger alle paketten![]()
dan spoil je mijn fun
dat is super liefquote:
moge hij rusten in vrede Hutquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:20 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
daar ligt mijn vader
wat een aparte naamquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:20 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
daar ligt mijn vader
Het linker of rechterraam?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:20 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
daar ligt mijn vader
sterkte hut, heb je mensen om je heen nu?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:20 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
daar ligt mijn vader
quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:23 schreef sacha het volgende:
'das een groot kado mam'
[ link | afbeelding ]
'en die spaar ik'
als ik googel kom ik niet echt bij een uitvaarcentrum uit, maar iets met paraquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:21 schreef just me het volgende:
[..]
wat een aparte naam
Je gaat er morgen naar toe Hut ?
Daar kom je toch maar een uurtje?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:26 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik googel kom ik niet echt bij een uitvaarcentrum uit, maar iets met para
Nee woon zorg centrum, ik heb hem alquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar kom je toch maar een uurtje?
Da's te laat nu.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:27 schreef FANN het volgende:
Ah... Hut daar woonde je vader natuurlijk....
Morgen met je moeder en zus daarheen?
Mijn ouders bleven ook en paar dagen liggen waar ze het laatst woonden, in hun eign kamerquote:
zal wel gedeukt zijn met transportquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die onderste letter had je wel wat beter kunnen inpakken.
Dat dus.. Als ie een eigen kamer heeft kan ie gewoon daar blijven liggen.. Was met mn moeder iig wel zo en de uitvaart werd er ook gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee woon zorg centrum, ik heb hem al
oh nee de uitvaart werd ergens anders gedaan, véél te veel mensen, vooral bij mijn moeder.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus.. Als ie een eigen kamer heeft kan ie gewoon daar blijven liggen.. Was met mn moeder iig wel zo en de uitvaart werd er ook gedaan
OK ja dan zou het bij mn moeder ook niet gegaan zijn, maar daar was een select gezelschapquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
oh nee de uitvaart werd ergens anders gedaan, véél te veel mensen, vooral bij mijn moeder.
was een behoorlijk grote zaal ....
Bij mijn broer was het halve dorpquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ja dan zou het bij mn moeder ook niet gegaan zijn, maar daar was een select gezelschap
Die met wie je op de foto staat?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:44 schreef FANN het volgende:
zelfs onze vroegere buurvrouw die zelf 94 jaar was toen kwam met haar zoon afscheid nemen.
haar zoon mijn ouwe buurjongen
Nee hoor, óók voor Sasquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok.. Maar je had een Aap verwendoos gemaakt dus
dus aap en Sas zijn in hun Sasquote:
Denk het welquote:
dat vroeg ik me al af of hij hem moest afleverenquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die moet pakket afleveren en verder zijn bek houden.
Hij doet alleen briefpost volgens mijquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
dat vroeg ik me al af of hij hem moest afleveren
Heb je 'm extra zwaar gemaakt?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
dat vroeg ik me al af of hij hem moest afleveren
eerst woog ie 10,2 kg ,aar toen had ik er iets uitgehaald en op het laatste moment bedacht ikquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je 'm extra zwaar gemaakt?
quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:52 schreef sacha het volgende:
'dat zijn wél duizend snickers, die mensen zijn rijk!'
[ link | afbeelding ]
Het ging eigenlijk om het trommeltje de snickers had ik over van St. Maartenquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:52 schreef sacha het volgende:
'dat zijn wél duizend snickers, die mensen zijn rijk!'
[ link | afbeelding ]
Precies 9,9 Kg is altijd weer een kunst.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:53 schreef FANN het volgende:
[..]
eerst woog ie 10,2 kg ,aar toen had ik er iets uitgehaald en op het laatste moment bedacht ik
dat ik ook maar beter alle glasdingen eruit kon halen, maar heb die soep enzo ook niet
terug gedaan met mijn domme kopdus ik denk kg of 7 dat ie was....
Ah, vandaar dat het trommeltje niet vol zit.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk om het trommeltje de snickers had ik over van St. Maarten
hij was al helemaal dichtgetaped toen ik zag dat ie 10,2 kg woogquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Precies 9,9 Kg is altijd weer een kunst.
En dan blijkt je weegschaal niet goed geijkt te zijnquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
dat trommeltje is vanaf nu Aap z'n snoepdoos 'gekregen van de fokmensen'quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk om het trommeltje de snickers had ik over van St. Maarten
Ik ben goed in wegen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat het trommeltje niet vol zit.
Lief.........quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:57 schreef sacha het volgende:
[..]
dat trommeltje is vanaf nu Aap z'n snoepdoos 'gekregen van de fokmensen'
Oh ja we moeten Fann nog rentemunten sturenquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:57 schreef sacha het volgende:
[..]
dat trommeltje is vanaf nu Aap z'n snoepdoos 'gekregen van de fokmensen'
quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja we moeten Fann nog rentemunten sturen
Cool.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb daar deze voor:
[ afbeelding ]
zeg maar tegen Aap dat ''fokmensen'' álles wetenquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:00 schreef sacha het volgende:
'hoe weten die mensen dat ik minder vlees wil gaan eten?'![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:02 schreef FANN het volgende:
[..]
zeg maar tegen Aap dat ''fokmensen'' álles weten
Zie 'm nog niet op hoge hakken rondlopen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:02 schreef FANN het volgende:
[..]
zeg maar tegen Aap dat ''fokmensen'' álles weten
die zijn dan voor Sasquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zie 'm nog niet op hoge hakken rondlopen.
Was ik al weer vergeten ..quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]
die zijn dan voor Sasmaar ik heb goed opgelet de laatste tijd
![]()
Aap wilde vega dingen proberen
Wow wat een hoopquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:11 schreef sacha het volgende:
'en nu ga ik alles mooi neerleggen, want daar ben ik goed in, en dan maak jij een foto'
[ link | afbeelding ]
jammer van het flessie wijn, durfde ik niet aanquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De postbode heeft aardig moeten sjouwen.
Fles wijn kan prima hoor, wat papier erom of wanneer nog ruimte in de doos wat halve eierdozen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
jammer van het flessie wijn, durfde ik niet aan![]()
en pot pindakaas enzo... allemaal breekbaar bedacht ik de laatste minuut
nah ik durfde het niet aanquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fles wijn kan prima hoor, wat papier erom of wanneer nog ruimte in de doos wat halve eierdozen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan Daanquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:26 schreef sacha het volgende:
Hallo dit is Daan op mamma's fok dank u wel mevrouw fan.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:27 schreef chufi het volgende:
Mooie portemonnee hoordie is voor SasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:27 schreef chufi het volgende:
Mooie portemonnee hoorja nou eg wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Hallo Daan je hebt wat fans.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:26 schreef sacha het volgende:
Hallo dit is Daan op mamma's fok dank u wel mevrouw fan.
Hij zei mevrouw tegen jouquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:29 schreef FANN het volgende:
en nu gaat mevrouw fan even koffie drinken
En ook nog werkend aangesloten?quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:46 schreef sacha het volgende:
[..]
de oude plee is zojuist herplaatst in de nieuw betegelde wc!
Kon er geen nieuwe af?quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:46 schreef sacha het volgende:
[..]
de oude plee is zojuist herplaatst in de nieuw betegelde wc!
Dan koop ik hm zelf...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gekkiequote:Op dinsdag 22 november 2016 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Er staat vast wel een luxe Dixi buiten
gekkie!quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Of mogen jullie bij het hotel om de hoek
Ze heeft een doosquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De oude pot staat weer op het gat in de vloer.
Dat mag ik hopen....quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
ja verdomme, het zou een zwevend ding worden met weggewerkte achterdingesquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja bouwvakkers die hebben humor en denken meequote:Op dinsdag 22 november 2016 20:42 schreef sacha het volgende:
kom net terug met de hondjes, staat er een dixie op de hoek van de straat![]()
op slot
jongens van de wal, werken van 7 tot 7 dan eten en slapen, ik neem hen niets kwalijkquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:48 schreef chufi het volgende:
Zijn dat eilanders of logeren ze in het hotel en hangen ze nu allemaal in de kroeg?
Lekker veel geld verdienen en dan in het weekend helemaal los gaanquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:51 schreef sacha het volgende:
[..]
jongens van de wal, werken van 7 tot 7 dan eten en slapen, ik neem hen niets kwalijk
gecondoleerd en sterkte!quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:20 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
daar ligt mijn vader
gaafquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:11 schreef sacha het volgende:
'en nu ga ik alles mooi neerleggen, want daar ben ik goed in, en dan maak jij een foto'
[ link | afbeelding ]
dure drolquote:
Zoiets schoonspuiten fohnen muziekjes ....quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
dure drol![]()
https://nl.aliexpress.com(...)n=&categoryId=130108
wat kan ie allemaal? je kont afvegen?
fohnenquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets schoonspuiten fohnen muziekjes ....
van de fohn? ik hoop het welquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat je de temperatuur ook kunt regelen.
Mispoes! Geen kip, maar varkensfilet lapjes in blokjes gesneden.quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
nouuuuuuuuzou ik best lusten
![]()
maar zal wel weer gore plofkip inzitten
Heb je die ook zonder zalm?quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:18 schreef FANN het volgende:
Ik heb toasjes met zalmsalade, zelfgemaakt...
Wel tonijn?quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb je die ook zonder zalm?
Lust geen zalm.
grapjasquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb je die ook zonder zalm?
Lust geen zalm.
Alles uit ?quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:21 schreef ErwinRommel het volgende:
2 x zwarte piet, 3 x de sint.
En nu?
Ik ook mestalquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, wel de ramen geblindeerd.
Nee ik ben Fann nietquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ramen ook met tape afgeplakt?
quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Is het in haar wijk niet bomvrij?
En het ging zeker om iets heel futiels?quote:Op woensdag 23 november 2016 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Uiteindelijk heb ik wel gewonnen vermoed ik.
Ze zeikt teveel.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En het ging zeker om iets heel futiels?
Zolang jij dat gevoel hebt is het prima, dat speelt ze slim.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Uiteindelijk heb ik wel gewonnen vermoed ik.
Dan moet ze minder drinken voor het slapen gaan.quote:
Het is verder wel toffe meid maar je moet niet aan mijn kop gaan zeiken, dat weet ze nu weer.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan moet ze minder drinken voor het slapen gaan.
Zolang jullie dadelijk gewoon weer elkaar knuffelen tijdens het slapen komt het wel goed.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is verder wel toffe meid maar je moet niet aan mijn kop gaan zeiken, dat weet ze nu weer.
Na 35 jaar wordt het wat minder wild.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zolang jullie dadelijk gewoon weer elkaar knuffelen tijdens het slapen komt het wel goed.
quote:Op woensdag 23 november 2016 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na 35 jaar wordt het wat minder wild.
Ben je nu al weer vrij gelaten, die Danny regels gelden niet voor jou dusquote:
Slijmen bij Yvonne scheelt veel.quote:Op woensdag 23 november 2016 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je nu al weer vrij gelaten, die Danny regels gelden niet voor jou dus
Belachelijkquote:Op woensdag 23 november 2016 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Slijmen bij Yvonne scheelt veel.
Ik wel, oh nee zal me worst zijnquote:Op woensdag 23 november 2016 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar laat ik me verder niet over uit
Slapquote:Op woensdag 23 november 2016 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Yvonne was die mailtjes en FB berichten zat waarschijnlijk
Daarom zou de cel wel iets langer mogenquote:Op woensdag 23 november 2016 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft het zwaar en dat gezeik van kut users er nog bij,
Ik vind het niet fijn dat ik gewerkt heb voor dat soortquote:Op woensdag 23 november 2016 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb mijn hele leven verkloot met zuipen en uitkering en loop nu met grote bek en veel posts op forum rond.
Lig daar niet zo wakker van, heb ook vrij snel ruzie.quote:Op woensdag 23 november 2016 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het niet fijn dat ik gewerkt heb voor dat soort
Wakker nee ik heb het goedquote:Op woensdag 23 november 2016 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lig daar niet zo wakker van, heb ook vrij snel ruzie.
De opmerking, dat kan hier nietquote:Op woensdag 23 november 2016 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo?, jij haalt behang van de wanden toch?
Geen idee ik deed het gewoon, omdat het kanquote:
Je lijkt Sylvana wel. Engelse woordjes om de domheid te verbloemen.quote:
24 uur. En de ban was denk ik door Ole. Je bent wel in de ban van me.quote:Op woensdag 23 november 2016 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je nu al weer vrij gelaten, die Danny regels gelden niet voor jou dus
Vertel.quote:Op woensdag 23 november 2016 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Slijmen bij Yvonne scheelt veel.
Je hebt geen idee.quote:
Je maakt je wel drukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |