email uit Belin was leukerquote:Op dinsdag 22 november 2016 08:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja maar Telex was wel leuk, Spanje nu.
Auto of trein?quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Pff, zo naar Almere, daarna een omweg naar Zwolle. lang dagje
In de auto geen muziek voor mij. Wil altijd het geluid van de motor horen op de een of andere manierquote:
De motor van mijn Japanse bak hoor je amper.quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In de auto geen muziek voor mij. Wil altijd het geluid van de motor horen op de een of andere manier
Japaners maken wel degelijk spul. Zie vrijwel nooit Japanse auto's langs de kant van de weg staan met pech.quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De motor van mijn Japanse bak hoor je amper.
1 klein probleem, ze roesten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Japaners maken wel degelijk spul. Zie vrijwel nooit Japanse auto's langs de kant van de weg staan met pech.
Op dit forum speelt ie mooi weer maar denk dat het lastig figuur is voor de hulpverlening.quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:53 schreef FANN het volgende:
[..]
klote...
ik hoop dat ze een beetje opschieten met die opname
Nou jah ik denk dat alle mensen die verslaafd zijn aan alchohol het wel moeilijk hebbenquote:Op dinsdag 22 november 2016 08:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op dit forum speelt ie mooi weer maar denk dat het lastig figuur is voor de hulpverlening.
Ik ben overgestapt, mijn premie zou 168 euro per maand wordenquote:Op dinsdag 22 november 2016 08:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
En mijn zorgpremie gaat weer omhoog terwijl ik er nooit kom.
man wees blij!quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb alleen basis ding en gebruik het nooit, ken de naam van mijn dokter niet eens.
Waarom? Heb zo mijn eigen behandelmethodes.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:02 schreef FANN het volgende:
[..]
man wees blij!
als je straks ineens iets gaat mankeren ben je blij dat die verzekering bestaat..............
Kiespijn, touwtje erom en trekken maarquote:Op dinsdag 22 november 2016 09:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom? Heb zo mijn eigen behandelmethodes.
Nah, dan zeg je je verzekening op en draai je nog een jointquote:Op dinsdag 22 november 2016 09:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom? Heb zo mijn eigen behandelmethodes.
auw.........quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:04 schreef just me het volgende:
[..]
Kiespijn, touwtje erom en trekken maar
Ja dat doe ik zelf wel.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:04 schreef just me het volgende:
[..]
Kiespijn, touwtje erom en trekken maar
Dat mag niet, het is verplicht.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, dan zeg je je verzekening op en draai je nog een joint
anders had je het wel opgezegd?quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat mag niet, het is verplicht.
Op de goede plek snijden en hoppa.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:06 schreef FANN het volgende:
[..]
blindedarm trek je er ook zo uit als je een beetje kracht zet
daarom........quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de goede plek snijden en hoppa.
Ja, ik red mezelf wel. Maar wil ook wel beetje solidair zijn met 100 Euro in de maand voor iets dat ik nooit ga gebruiken.quote:
ik hoop het van ganser harte voor jequote:Op dinsdag 22 november 2016 09:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, ik red mezelf wel. Maar wil ook wel beetje solidair zijn met 100 Euro in de maand voor iets dat ik nooit ga gebruiken.
Zit gezond in elkaar en moet niets van moderne geneeskunde hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoop het van ganser harte voor je
ik haat al die chemische zooi ookquote:Op dinsdag 22 november 2016 09:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zit gezond in elkaar en moet niets van moderne geneeskunde hebben.
Dat blijkt vaak erg lastig te zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:14 schreef sacha het volgende:
wat is er nou in hemelsnaam moeilijk aan plannen denk ik dan
Gezond leven doe ik ook niet en de 80 halen zonder problemen is voor mij ook wel genoeg.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik haat al die chemische zooi ook
soms wil ik alles door de plee spoelen
ik schijt die hele pot zo vol en verzamel de rest van de dag alles en stuur dat op naar de woningbouwverenigingquote:Op dinsdag 22 november 2016 09:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat blijkt vaak erg lastig te zijn.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ik schijt die hele pot zo vol en verzamel de rest van de dag alles en stuur dat op naar de woningbouwvereniging
Hoop het voor je . Elke gezond persoon kan ineens ziek worden.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, ik red mezelf wel. Maar wil ook wel beetje solidair zijn met 100 Euro in de maand voor iets dat ik nooit ga gebruiken.
Doe alles dat verkeerd is en blijf op de been, zit in de genen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoop het voor je . Elke gezond persoon kan ineens ziek worden.
een ongeluk zit in n klein hoekjequote:Op dinsdag 22 november 2016 09:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe alles dat verkeerd is en blijf op de been, zit in de genen.
Dan is het einde verhaal met wat pech.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:28 schreef just me het volgende:
[..]
een ongeluk zit in n klein hoekje
dat zal toch niets met de verzekering te maken hebben gehadquote:Op dinsdag 22 november 2016 09:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn moeder zat onder de chemo maar is ermee gekapt.
Ze is dik in de 80 en is er klaar mee.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
dat zal toch niets met de verzekering te maken hebben gehad
quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op vakantie naar Benidorm nu.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:55 schreef Treehut362 het volgende:
Mijn vader is hem ook gepiept vannacht.
-G-
quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:55 schreef Treehut362 het volgende:
-G-
ah Hutquote:Op dinsdag 22 november 2016 09:55 schreef Treehut362 het volgende:
-G-
Ik zou me helemaal scheel roken aan die zooi, maakt toch geen reet meer uit danquote:Op dinsdag 22 november 2016 09:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb nog geprobeerd om d'r aan de wiet te krijgen maar dat ziet ze niet zitten.
Morgen naar mijn moeder en mijn jongste zus heb ik al ge-smst mee.quote:
was het heel plotseling of was hij heel ziek?quote:Op dinsdag 22 november 2016 10:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Morgen naar mijn moeder en mijn jongste zus heb ik al ge-smst mee.
ja of nog een keer de eendjes voeren.quote:Op dinsdag 22 november 2016 10:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou me helemaal scheel roken aan die zooi, maakt toch geen reet meer uit dan
nah zou ook nog een keer kunnen, maar dan wel zo stoned als een garnaalquote:Op dinsdag 22 november 2016 10:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja of nog een keer de eendjes voeren.
Hij was in een bejaardentehuis anderhalve maand. Zijn hart was er mee gestopt in zijn slaap.quote:Op dinsdag 22 november 2016 10:08 schreef FANN het volgende:
[..]
was het heel plotseling of was hij heel ziek?
is wél een mooie dood Hutquote:Op dinsdag 22 november 2016 10:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hij was in een bejaardentehuis anderhalve maand. Zijn hart was er mee gestopt in zijn slaap.
ja daarom geen verdrietquote:Op dinsdag 22 november 2016 10:11 schreef FANN het volgende:
[..]
is wél een mooie dood Hut![]()
geen lang ziekbed en ook niet heel lang in zo'n bejaardenzooi....
gecondoleerd hutquote:Op dinsdag 22 november 2016 09:55 schreef Treehut362 het volgende:
-G-
Dank uquote:
Gecondoleerd....quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:55 schreef Treehut362 het volgende:
-G-
quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:09 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Wie de roe krijgt, wie de gard?
ja natuurlijk, welkomquote:Op dinsdag 22 november 2016 15:56 schreef -Phineas- het volgende:
Hoi, ik ben uit nieuwsgierigheid hier![]()
Mag je hier eigenlijk ook posten als je nog lang geen 40 bent?
tuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2016 15:56 schreef -Phineas- het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:56 schreef -Phineas- het volgende:
quote:
Condoleerd Hut. Sterktequote:Op dinsdag 22 november 2016 09:55 schreef Treehut362 het volgende:
-G-
Spannendquote:Op dinsdag 22 november 2016 16:46 schreef sacha het volgende:
thuis, even bijkomen, dan laat ik de geheimzinnige doos zien!
We gaan een doos zien.....................quote:
Die hebben we al gezien.. Gaat om wat er in zitquote:Op dinsdag 22 november 2016 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We gaan een doos zien.....................
nee hoor het gaat om de funquote:Op dinsdag 22 november 2016 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben we al gezien.. Gaat om wat er in zit
Waar ben je nieuwsgierig naar?quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:56 schreef -Phineas- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |