Die van mij blijft ook lekker op z'n plek, stom!!quote:Op woensdag 23 november 2016 01:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik wacht nog op een spawn.
Waarom is mijn gps plots zo precies?
Lol.quote:Op woensdag 23 november 2016 01:28 schreef NoBody122 het volgende:
Net even mijn ditto in een gym gegooid. Bij het trainen transformeerde hij in de pokemon waarmee ik aanviel
Nice! Zou dat dan ook tellen voor de aanvaller? Als die met een Vaporeon aanvalt, dan transformeert Ditto daar ook in?quote:Op woensdag 23 november 2016 01:28 schreef NoBody122 het volgende:
Net even mijn ditto in een gym gegooid. Bij het trainen transformeerde hij in de pokemon waarmee ik aanviel
Dat ga ik zometeen even proberen. Eerst even een tweede ditto regelenquote:Op woensdag 23 november 2016 01:29 schreef Blobje het volgende:
[..]
Nice! Zou dat dan ook tellen voor de aanvaller? Als die met een Vaporeon aanvalt, dan transformeert Ditto daar ook in?
1ppquote:Op woensdag 23 november 2016 01:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat ga ik zometeen even proberen. Eerst even een tweede ditto regelen
Heb al een tijdje geen ei meer, geen zin in evo sessions ookquote:
Oh, dagelijkse vangst dan zeker... Je gaat me niet vertellen dat je zoveel snoep en sterrenstof krijgt bij een normale wildvangstquote:Op woensdag 23 november 2016 01:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb al een tijdje geen ei meer, geen zin in evo sessions ook.
Dit is uit een ei, dubbele dust op het moment.quote:Op woensdag 23 november 2016 01:39 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Oh, dagelijkse vangst dan zeker... Je gaat me niet vertellen dat je zoveel snoep en sterrenstof krijgt bij een normale wildvangst
Ik ben ook alweer een x aantal vogels, wormen en ratten verder, maar die 2e ditto blijft uit.quote:Op woensdag 23 november 2016 01:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nou ik ben 40.000 dust verder maar nog geen ditto. Morgen beter hoop ik
Wut 200 Pokemon gevangen in 1 uur.quote:Op woensdag 23 november 2016 01:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nou ik ben 40.000 dust verder maar nog geen ditto. Morgen beter hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |