Nou daar istie dusquote:Op woensdag 23 november 2016 00:32 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Over een half uur dubbele xp en dubbele stardust!
Generatie 2 was een lauw gerucht vanwege een gelekte email van starbucks waarin werd gesproken over "pokeman version 2".
Ditto heeft overigens een aanval gekregen in de laatste build...hij zit erin...ergens...verstopt.
Ditto wordt massaal gevangen, zit verstopt als pidgey/ratata/zubat en misschien nog wel meer.quote:
Zoals je kon zien in dat filmpje, de ratata die ik ving...was een ratataquote:Op woensdag 23 november 2016 00:57 schreef Nattekat het volgende:
Uitgerekend nu zit er niks om me heen -.-
Bij mij ookquote:Op woensdag 23 november 2016 00:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zoals je kon zien in dat filmpje, de ratata die ik ving...was een ratata.
Ik wil net de dubbele dust eens testen... Een kakuna 196 ofZo, die ontsnapt uit een combi van 15 pokeballs, great balls en ultra ballsquote:Op woensdag 23 november 2016 00:55 schreef Nattekat het volgende:
98cp rattata die uit een great ontsnapt... kutding.
Misschien moeten we toch naar buitenquote:Op woensdag 23 november 2016 00:57 schreef Nattekat het volgende:
Uitgerekend nu zit er niks om me heen -.-
Rip telefoonquote:Op woensdag 23 november 2016 01:00 schreef Rabieluh het volgende:
Je zou maar een Dragonite vangen en het blijkt Ditto te zijn.
Ik wilde net m'n werk afronden en mijn bed induikenquote:Op woensdag 23 november 2016 01:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tering, ik ga mn schoenen aantrekken en een stukje wandelen
En Weedlequote:Op woensdag 23 november 2016 01:19 schreef Rabieluh het volgende:
En Zubat.
De Ditto zoektocht gaat door...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |