abonnement Unibet Coolblue
pi_166796348



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak ( van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2016 02:18:39 ]
pi_166796358
Laatste post:

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 10:34 schreef Jonmen het volgende:

[..]

The same, van in het begin zat de connector helemaal niet vast in mijn gsm.
Maar nu zelfs Blitzwolf kabels kuren beginnen krijgen, heb ik maar weinig vertrouwen in micro-usd kabels. De enige die het goed blijven doen, zijn de korste kabels van de Xiaomi Powerbank.
pi_166796601
Mja, ik heb eigenlijk altijd falende kabels gehad. De enige die 't nu al langer fijn doet is die rode draad gold plated Anker. Dus nu heb ik een gevoel dat het terug te brengen is dat het misschien aan het feit ligt dat 'ie gold plated is dus. Met de 11.11 sale geloof ik al een paar opgepikt, zal ff kijken of er nog leuke BF/CM deals zijn. Resultaten in Q2. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 21 november 2016 @ 11:14:26 #4
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166796904
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 10:52 schreef shiznuts het volgende:
Mja, ik heb eigenlijk altijd falende kabels gehad. De enige die 't nu al langer fijn doet is die rode draad gold plated Anker. Dus nu heb ik een gevoel dat het terug te brengen is dat het misschien aan het feit ligt dat 'ie gold plated is dus. Met de 11.11 sale geloof ik al een paar opgepikt, zal ff kijken of er nog leuke BF/CM deals zijn. Resultaten in Q2. :P
Ik snap het dus nog steeds niet, hé, die falende kabels bij jullie...
WTF DOEN jullie ermee?
Ik kan de kapotte micro-usb kabels in mijn hele carriëre op 1 hand tellen, volgens mij...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_166797139
quote:
12s.gif Op maandag 21 november 2016 11:14 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik snap het dus nog steeds niet, hé, die falende kabels bij jullie...
WTF DOEN jullie ermee?
Ik kan de kapotte micro-usb kabels in mijn hele carriëre op 1 hand tellen, volgens mij...
Ik snap het ook niet. Ik heb nog nooit een kapotte kabel gehad. _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166797495
quote:
12s.gif Op maandag 21 november 2016 11:14 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik snap het dus nog steeds niet, hé, die falende kabels bij jullie...
WTF DOEN jullie ermee?
Ik kan de kapotte micro-usb kabels in mijn hele carriëre op 1 hand tellen, volgens mij...
Voor wat betreft die kapotte Ankers...
Dat is waarschijnlijk de Anker serie die hetzelfde is Tronsmart, Aukey etc. Dan kan je net zo goed die tronsmarts kopen voor iets meer dan euro per kabel bij oa Geekbuying [in 5pack]. Ik sloop er ongeveer 1 per maand. Maar de Blitwolfs zijn bijv. ruim 2x zo duur en zijn ook niet 100% dus ik koop nog steeds liever de Tronsmarts. Ben nu overigens overgestapt naar Orico voor ong. 1,20 per kabel, maar die heb ik nog te kort om een uitspraak over te doen.

Ik denk dat Dodge zijn apparaat aan de lader legt en er verder vanaf blijft. Zodra je je apparaat gaat gebruiken tijdens het laden loop je tegen die problemen aan.

Nb, wij laden hier dagelijks minimaal 8 apparaten op en de kinderen zijn er minder voorzichtig mee als ik.

Maarre, waar slaat die topic titel op? Kunnen we het niet een beetje op niveau houden? Of zitten hier verder alleen maar tieners?

Edit: ik zie dat de titel aangepast is

[ Bericht 1% gewijzigd door eddepetfokt op 21-11-2016 16:19:40 (Topictitel aangepast.) ]
  maandag 21 november 2016 @ 12:09:32 #7
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166797962
quote:
12s.gif Op maandag 21 november 2016 11:14 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik snap het dus nog steeds niet, hé, die falende kabels bij jullie...
WTF DOEN jullie ermee?
Ik kan de kapotte micro-usb kabels in mijn hele carriëre op 1 hand tellen, volgens mij...
Ik heb ook nooit echt kabels gehad die stuk gaan. Maar de Tronsmart / Anker / Aukey kabels uit die serie die hebben gewoon een slechte micro USB stekker.
De haakjes die zorgen dat het stekkertje in het toestel snapt zijn dermate dun dat ze op een gegeven moment niet meer genoeg opveren. Dan krijg je dus problemen met het laden.

Overigens heb ik dat alleen met die kabels, van mijn Blitzwolf en Orico kabels doet nog 100% het :Y.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 21 november 2016 @ 12:10:28 #8
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_166797976
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 11:44 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Voor wat betreft die kapotte Ankers...
Dat is waarschijnlijk de Anker serie die hetzelfde is Tronsmart, Aukey etc. Dan kan je net zo goed die tronsmarts kopen voor iets meer dan euro per kabel bij oa Geekbuying [in 5pack]. Ik sloop er ongeveer 1 per maand. Maar de Blitwolfs zijn bijv. ruim 2x zo duur en zijn ook niet 100% dus ik koop nog steeds liever de Tronsmarts. Ben nu overigens overgestapt naar Orico voor ong. 1,20 per kabel, maar die heb ik nog te kort om een uitspraak over te doen.

Ik denk dat Dodge zijn apparaat aan de lader legt en er verder vanaf blijft. Zodra je je apparaat gaat gebruiken tijdens het laden loop je tegen die problemen aan.

Nb, wij laden hier dagelijks minimaal 8 apparaten op en de kinderen zijn er minder voorzichtig mee als ik.

Maarre, waar slaat die topic titel op? Kunnen we het niet een beetje op niveau houden? Of zitten hier verder alleen maar tieners?
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 12:09 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit echt kabels gehad die stuk gaan. Maar de Tronsmart / Anker / Aukey kabels uit die serie die hebben gewoon een slechte micro USB stekker.
De haakjes die zorgen dat het stekkertje in het toestel snapt zijn dermate dun dat ze op een gegeven moment niet meer genoeg opveren. Dan krijg je dus problemen met het laden.

Overigens heb ik dat alleen met die kabels, van mijn Blitzwolf en Orico kabels doet nog 100% het :Y.
Ik heb gewoon regelmatig dat de kabel gebogen wordt of aangetrokken en dat meteen de connector scheef in zn huls zit. En dan is ie weer stuk.
Of de veertjes geven het idd op waardoor hij slechte verbinding maakt. Het is altijd één van de twee waardoor het gebeurt.

Heb idd een serie tronsmart gehad die allemaal binnen 2 weken geen zin meer hadden.
  maandag 21 november 2016 @ 12:12:24 #9
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166798009
quote:
99s.gif Op maandag 21 november 2016 12:10 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

[..]

Ik heb gewoon regelmatig dat de kabel gebogen wordt of aangetrokken en dat meteen de connector scheef in zn huls zit. En dan is ie weer stuk.
Of de veertjes geven het idd op waardoor hij slechte verbinding maakt. Het is altijd één van de twee waardoor het gebeurt.

Heb idd een serie tronsmart gehad die allemaal binnen 2 weken geen zin meer hadden.
Grappig, want mijn to-go kabel is ook een Tronsmart zie ik. Die doet het nu al (ruim) een jaar. Lijkt gewoon iets steviger gebouwd.

USB-C heeft van dat wel een betere connector :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 21 november 2016 @ 12:14:48 #10
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_166798070
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 12:12 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Grappig, want mijn to-go kabel is ook een Tronsmart zie ik. Die doet het nu al (ruim) een jaar. Lijkt gewoon iets steviger gebouwd.

USB-C heeft van dat wel een betere connector :Y
Was vroeger ook tevreden over strontsmart alleen ik kreeg misschien een slechte batch binnen ofzo? Dat zou natuurljk kunnen.

Zal orico eens een kans geven.
  maandag 21 november 2016 @ 12:25:02 #11
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_166798283
En dan nog iets, ik zat een tijdje geleden toch te klagen dat ik de verkeerde oordopjes had gekregen van Gearbest?

Ze ontkennen nu dat ze de verkeerde hebben gestuurd. Zoals ik al verwacht had.. Prutsers.
quote:
Dear xx,

Thank you for order with GearBest.

After I checked on our website, your item can be named KZ ATE-S HiFi 3.5mm Jack In-ear Earphones with Adjustable Earhook Super Bass Sport Earbuds. You placed a right order and we sent the right items based on the SKU numbers you sent to us.

If you have additional problems, please contact us without delay.

Thanks for your understanding and patience.

Best Regards
xxx
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
And the soap continues..

Misschien wordt ik ook wel gek, of is er een revisie geweest?
Iemand anders hier die ook KZ-ATE-S heeft en weet wat er aan de hand is?

Dit is een productfoto van gearbest en dit is ook wat ik ontvangen heb.

Dit is wat ik de vorige keer kreeg toen ik een KZ-ATE-S bestelde. Dus met ijzerdraad en ook de afsluitdop aan het eind van de earhook:


[ Bericht 25% gewijzigd door ErkendFokker op 21-11-2016 12:41:36 ]
  maandag 21 november 2016 @ 12:33:31 #12
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_166798454
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 12:12 schreef RobertNL het volgende:
USB-C heeft van dat wel een betere connector :Y
Voelt veel minder "fragiel" aan en de buitenzijde van de connector is gewoon één stuk, glad metaal zonder inkepingen/uitstulpingen :Y
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_166799216
quote:
99s.gif Op maandag 21 november 2016 12:14 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Was vroeger ook tevreden over strontsmart alleen ik kreeg misschien een slechte batch binnen ofzo? Dat zou natuurljk kunnen.

Zal orico eens een kans geven.
Ik heb ze nu over een periode van een jaar gekocht van Tronsmart, Aukey en Anker. In wit en zwart, goud en metaal en ze hebben allemaal hetzelfde probleem. Maar zoals gezegd, door de lage prijs en het feit dat er 8 tegelijk gebruiken vind ik 1x uitval per maand wel te doen.

Blitzwolf ben ik niet kapot van,fragiel en te duur, maar bij Orico heb ik goede hoop. En ze hebben 150cm kabels...precies de lengte die wij fijn vinden.
  maandag 21 november 2016 @ 13:10:32 #14
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166799286
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 13:07 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik heb ze nu over een periode van een jaar gekocht van Tronsmart, Aukey en Anker. In wit en zwart, goud en metaal en ze hebben allemaal hetzelfde probleem. Maar zoals gezegd, door de lage prijs en het feit dat er 8 tegelijk gebruiken vind ik 1x uitval per maand wel te doen.

Blitzwolf ben ik niet kapot van,fragiel en te duur, maar bij Orico heb ik goede hoop. En ze hebben 150cm kabels...precies de lengte die wij fijn vinden.
Grappig, ik heb juist fan van de braided Blitzwolf dubbelzijdige kabels door de kwaliteit.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166803101
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 13:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Grappig, ik heb juist fan van de braided Blitzwolf dubbelzijdige kabels door de kwaliteit.
De braided heb ik nog niet geprobeerd, alleen de gewone en de dubbelzijdige die bij BG in de aanbieding waren. Ik neem aan dat de braided minimaal dubbel zo duur is als de eerder genoemde kabels?
  maandag 21 november 2016 @ 17:23:56 #16
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166804638
:P Grappig dat iedereen weer een andere ervaring heeft.
Ik ga wel ff voor UGreen, daar heeft nog niemand kabeltjes van, toch?
Deze lijkt me wel handig, omdat het nu langzaam toch de kant van deels nog microUSB/deels al USB-C op gaat.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 21 november 2016 @ 17:47:55 #17
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166805010
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 17:23 schreef shiznuts het volgende:
:P Grappig dat iedereen weer een andere ervaring heeft.
Ik ga wel ff voor UGreen, daar heeft nog niemand kabeltjes van, toch?
Ik heb er één :) Erg tevreden over maar dat ben ik ook over Anker, Aukey, Tronsmart en BlitzWolf...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 21 november 2016 @ 18:17:53 #18
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166805560
Ah, I see. Wel een niet-vergulde versie. Wat denk jij met betrekking tot vergulde connectors? :o Mijn (enige) ervaring is dat het (op den duur) beter werkt (blijft werken) dan de rest. Could be coincidence, but any thoughts?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 21 november 2016 @ 18:27:57 #19
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166805742
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 18:17 schreef shiznuts het volgende:
Ah, I see. Wel een niet-vergulde versie. Wat denk jij met betrekking tot vergulde connectors? :o Mijn (enige) ervaring is dat het (op den duur) beter werkt (blijft werken) dan de rest. Could be coincidence, but any thoughts?
Wellllllllllll........ I think it's kinda marketing bunk.
Om echt voordeel van vergulde connectoren te hebben zou alles verguld moeten zijn, oon waar je de kabel instopt.
In theorie zal het wel werken en te bewijzen zijn, maar in de praktijk merk ik er eerlijk gezegd niet veel van. Anders zouden de Tronsmart kabels het beter moete doen dan de aukey's en Ankers in m'n test, want het zijn dezelfde kabels, enkel de Tronsmlarts hebben vergulde connectoren.
Goud heeft vooral de kwaliteit niet te oxyderen. En dat maakt eens je kabel connectie heeft in feite weinig meer uit.

Mijn mening is hierop gebaseerd :
http://www.gamersnexus.ne(...)nectors-marketing-bs
https://www.quora.com/Doe(...)s-for-Android-phones
https://www.reddit.com/r/(...)e_you_extremely_low/
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 21 november 2016 @ 18:41:47 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166806045
haha, mmmkai. :P Op papier... of nou ja, op het scherm, klinkt het goed. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166808782
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 18:41 schreef shiznuts het volgende:
haha, mmmkai. :P Op papier... of nou ja, op het scherm, klinkt het goed. :+
[ afbeelding ]
Mooie set man :-)
  maandag 21 november 2016 @ 20:46:38 #22
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166809954
Nahja.. het ziet er iig Trump cool uit.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 21 november 2016 @ 22:12:49 #23
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166813253
Ja, was geïnspireerd door m'n trip een maand gelee...

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 21 november 2016 @ 22:35:15 #24
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166814048
Ondanks pdm blijft 22 euro een mentale barrière. De roidmi 2s Drive edition (wat is t verschil?) Is daar nu net onder op banggood, dus maar besteld
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 21 november 2016 @ 22:52:06 #25
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_166814573
Iemand ervaring met een laser range finder? :)
pi_166816006
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 22:52 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand ervaring met een laser range finder? :)
Hi_flyer kwam tijd geleden met deze langs die goed was.
  dinsdag 22 november 2016 @ 01:29:37 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166817854
Trouwens, terugkomend op:
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2016 14:37 schreef shiznuts het volgende:
Hum, ik hield nu al een tijdje hun FB in de gaten vanwege:

[..]

Maar uh... waar is die 3e nou?
Dat gaat om een 360 cam: http://sjcamhd.com/sjcam-sj360/
Wonder where they got the idea from: http://www.samsung.com/global/galaxy/gear-360/ O-) :P .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166821129
De Xiaomi Yi 4K camera is maar ¤187.47 Gearbest.



Oh, en Teddy voor ¤1,98 met 'Teddy1122', ook bij Gearbest. :+



[ Bericht 36% gewijzigd door Iemand91 op 22-11-2016 13:11:07 ]
pi_166821276
Nog over de micro-usb kabels: bij mij sneuvelden ze ook met bosjes, Orico, Tronsmart, Blitzwolf, Anker, UGreen, het maakte niet uit. Heb twee verschillede HTC M8's gehad waarbij dit gebeurde. Nu een HTC10 met USB C (verademing).
Ik heb mijn HTC M8 aan m'n broer gegeven en warempel: zijn kabels sneuvelen nu ook bij bosjes >:) . Hij heeft nog nooit last van sneuvelende micro-usb kabels gehad dus ik heb een klein vermoeden dat mijn M8 hier de kabelvreter is.
  dinsdag 22 november 2016 @ 11:30:26 #30
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_166821425
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:22 schreef Majesty het volgende:
Nog over de micro-usb kabels: bij mij sneuvelden ze ook met bosjes, Orico, Tronsmart, Blitzwolf, Anker, UGreen, het maakte niet uit. Heb twee verschillede HTC M8's gehad waarbij dit gebeurde. Nu een HTC10 met USB C (verademing).
Ik heb mijn HTC M8 aan m'n broer gegeven en warempel: zijn kabels sneuvelen nu ook bij bosjes >:) . Hij heeft nog nooit last van sneuvelende micro-usb kabels gehad dus ik heb een klein vermoeden dat mijn M8 hier de kabelvreter is.
Misschien hadden zijn andere telefoons de usb poort op een andere plek?
Ik heb het met elke telefoon met USB aan de onderkant
pi_166825961
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:30 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Misschien hadden zijn andere telefoons de usb poort op een andere plek?
Ik heb het met elke telefoon met USB aan de onderkant
Nee, ook onderaan.
pi_166828138
Tijden geleden was dit best wel hot in dit topic.
Vanavond om 18:15 - 18:45 uur op NPO1 (herhaling om 01:20 - 01:50 uur)

EenVandaag: De kunst van het namaken: China's Van Goghs
quote:
De IDFA-documentaire 'China’s Van Goghs' toont hoe kunstenaars in een Chinees dorp jaarlijks miljoenen kopieën van westerse meesterwerken schilderen. Vooral Vincent Van Gogh is erg populair.

Zelf wist Van Gogh in zijn hele leven slechts één schilderij te slijten. De replica’s zijn bestemd voor de Nederlandse markt waar ze gretig gekocht worden door toeristen.

Hoe creatief zijn deze Chinese ambachtslieden? Is de kwaliteit van de imitatie te vergelijken met het origineel? Is het erg dat de Chinezen reproduceren voor prijzen onvergelijkbaar met het authentieke werk?

Het Van Gogh museum maakt zelf ook 3D-namaak en verkoopt ze voor 25.000 euro per stuk. Is deze handel in imitaties legaal en wat is het verschil tussen vervalsingen en reproducties?

De wetenschap maakt ook replicas. Willemijn Enkhuizen van de TU Delft scant en maakt 3D-prints van schilderijen van de oude meesters. Hierdoor kan het publiek de werken aanraken. Kunsthistorici kunnen de verflagen onderzoeken en conservatoren kunnen exposities samenstellen met werken die nooit worden uitgeleend.

Ook een gesprek met documentairemakers Yu Haibo en Kiki Tianqi Yu. Verder nemen we een kijkje bij Gerard Weiler, die de Chinese reproducties verkoopt in een souvenirswinkel op het Museumplein.
  dinsdag 22 november 2016 @ 18:04:49 #33
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_166828744
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 17:34 schreef Iemand91 het volgende:
Tijden geleden was dit best wel hot in dit topic.
Vanavond om 18:15 - 18:45 uur op NPO1 (herhaling om 01:20 - 01:50 uur)

EenVandaag: De kunst van het namaken: China's Van Goghs

[..]

[ afbeelding ]
Geeft iets van 10.000 resultaten op Ali, als je zoekt op van Gogh/Goghs _O-
pi_166829641
Godver wilde het net posten haha
  dinsdag 22 november 2016 @ 20:16:42 #35
128384 mcwops
gat in je glas
pi_166832169
Even n Paypal vraag tussendoor. Opmerkelijke mail, een soort waarschuwing vanwege teveel disputes. Tja, inderdaad, met een paypal betaling per dag gemiddeld de afgelopen maanden heb ik wel eens een dispuut. via Ali, banggood, ebay, enz. Maar alles in voordeel van mij, bijvoorbeeld niet bezorgd, verkeerd geleverd. Maar 'suspenden' ????

Iemand deze (ook al eens) gehad?

quote:
We’ve noticed that you’ve had a higher than average rate of issues with your PayPal transactions. Such problems may include claims you have initiated with PayPal or through your financial institution or bank.

We want you to be happy with your purchases, but we may find it necessary to suspend your PayPal account privileges if we continue to notice a high number of problems with your PayPal transactions. Pending further review, we may also suspend any outstanding and future buyer protection claims, and we reserve the right to deny these claims.

We simply wanted to give you a chance to reassess your account activity for the future. You don’t need to take any action, and we don’t require a response to this message.

You can find additional information and tips about buying and selling safely on our Business Resource Center. After you log in to your PayPal account, click Tools, and then click Business Resource Center under "Grow your business."

Thanks,

PayPal
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  dinsdag 22 november 2016 @ 20:21:48 #36
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166832311
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 20:16 schreef mcwops het volgende:
Even n Paypal vraag tussendoor. Opmerkelijke mail, een soort waarschuwing vanwege teveel disputes. Tja, inderdaad, met een paypal betaling per dag gemiddeld de afgelopen maanden heb ik wel eens een dispuut. via Ali, banggood, ebay, enz. Maar alles in voordeel van mij, bijvoorbeeld niet bezorgd, verkeerd geleverd. Maar 'suspenden' ????

Iemand deze (ook al eens) gehad?

[..]

Hoeveel claims via Paypal?

Overigens open ik vrijwel nooit een claim; het valt echt in 98% van de gevallen wel te vermijden. Helemaal sinds de claimtermijn niet meer op 45 dagen zit.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 22 november 2016 @ 20:26:49 #37
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166832454
Mijn laatste claim is alweer van een jaar of 2 geleden. Het is verder gewoon goed (genoeg) gegaan en voor een paar euro ga ik mijn tijd niet spenderen aan dat gedoe.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 22 november 2016 @ 20:34:04 #38
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_166832652
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)akketjes-van-ome-ali

En AliExpress ook op een andere manier in 't nieuws. Dit wordt weer extra drukte en klaagverhalen.
pi_166832722
ik ben op zoek naar een goede telefoonoplader voor het stopcontact 2 meter. weet iemand een goede?
  dinsdag 22 november 2016 @ 20:41:25 #40
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166832882
Zou ff op AliExpress of Banggood sale bijvoorbeeld kijken naar een los EU model adapter met losse kabel van o.a.:
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 20:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Blitzwolf, Anker, Tronsmart, Orico, UGreen, RAVPower, Aukey, eventueel van Amazon.de , probably doesn't really matter which you go for.

Zie natuurlijk ook: ' :: Dodgereviews @ Tweakblogs & Tumblr :: '
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166832969
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 20:41 schreef shiznuts het volgende:
Zou ff op AliExpress of Banggood sale bijvoorbeeld kijken naar een los EU model adapter met losse kabel van o.a.:

[..]

Zie natuurlijk ook: ' :: Dodgereviews @ Tweakblogs & Tumblr :: '

sorry, wil graag 1 geheel zoals bijvb een samsung lader
  dinsdag 22 november 2016 @ 20:48:07 #42
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166833110
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 20:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

sorry, wil graag 1 geheel zoals bijvb een samsung lader
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_166833867
Iemand nog een goedkope China tablet in den aanbieding voor in den vliegtuig? Een recent Android speeltje die toch overbodig bleek te zijn?
  dinsdag 22 november 2016 @ 21:12:56 #44
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166834024
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 20:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

sorry, wil graag 1 geheel zoals bijvb een samsung lader
Die tijden zijn voorbij, dat doet niemand meer. :P Zelfs Samsung niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 21:08 schreef Poepoog het volgende:
Iemand nog een goedkope China tablet in den aanbieding voor in den vliegtuig? Een recent Android speeltje die toch overbodig bleek te zijn?
'k Heb nog een Vi10 Plus, nu ik een Hi10 Pro heb. Heb ook nog wel oudere meuk, zoals een PiPO W6 ofzo. Ben binnenkort in NL, dus geen dure AT verzendkosten. Zou eigenlijk een Shiz feestmaand uitverkoop moeten houden. :T
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 22 november 2016 @ 21:20:56 #45
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_166834348


filmpje over n China-phone factory
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  dinsdag 22 november 2016 @ 21:54:02 #46
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166835544
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 20:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

sorry, wil graag 1 geheel zoals bijvb een samsung lader
Waarom zou je dat in vredesnaam willen? Dat heeft toch alleen nadelen?
  dinsdag 22 november 2016 @ 22:09:56 #47
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166836004
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 20:16 schreef mcwops het volgende:
Even n Paypal vraag tussendoor. Opmerkelijke mail, een soort waarschuwing vanwege teveel disputes. Tja, inderdaad, met een paypal betaling per dag gemiddeld de afgelopen maanden heb ik wel eens een dispuut. via Ali, banggood, ebay, enz. Maar alles in voordeel van mij, bijvoorbeeld niet bezorgd, verkeerd geleverd. Maar 'suspenden' ????

Iemand deze (ook al eens) gehad?

[..]

Neem je wel eerst contact op met de verkoper? Kan me niet voorstellen dat je bij banggood een PayPal claim nodig hebt
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 22 november 2016 @ 22:19:54 #48
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166836235
Probeersel vamme :
Of toch maar gewoon geschreven reviews?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_166836620
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 21:54 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Waarom zou je dat in vredesnaam willen? Dat heeft toch alleen nadelen?
nee, bij die vaste zit zo'n flexibel dun draadje aan, die losse kabels zijn echt stijf.
  dinsdag 22 november 2016 @ 23:10:18 #50
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_166837959
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 17:34 schreef Iemand91 het volgende:
Tijden geleden was dit best wel hot in dit topic.
Vanavond om 18:15 - 18:45 uur op NPO1 (herhaling om 01:20 - 01:50 uur)

EenVandaag: De kunst van het namaken: China's Van Goghs

[..]

[ afbeelding ]
Bij een van de Art districts in Shanghai ook wezen shoppen voor wat kunst. Ze kunnen alles maken, en voor echt lage prijzen. Ook een schilderij in de stijl van van Gogh maar dan van jou foto enzo.. allemaal mogelijk. Super leuk om te zien
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_166840274
quote:
16s.gif Op dinsdag 22 november 2016 23:10 schreef tokko1 het volgende:
Bij een van de Art districts in Shanghai ook wezen shoppen voor wat kunst. Ze kunnen alles maken, en voor echt lage prijzen. Ook een schilderij in de stijl van van Gogh maar dan van jou foto enzo.. allemaal mogelijk. Super leuk om te zien
Een van die dingen die mij ook nog wel een keer gaf lijkt om te halen. Maar voorlopig niet.

Als iemand overigens een goedkope USB-lader met meerdere poorten zoekt: Memteq 50W/10 5-poort USB-lader kost maar ¤6,99 met de bekende boekentruc. (boek erbij bestellen die voorlopig niet geleverd kan worden en dan boek annuleren als je gewenste item is verzonden)

Geen fancy Quick Charge e.d. maar wel gewoon 2A op alle poorten en een max van 2.4A per poort.

pi_166841654
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:29 schreef Iemand91 het volgende:
een fancy Quick Charge e.d. maar wel gewoon 2A op alle poorten en een max van 2.4A per p
Goedkope laders mollen de accu`s in je telefoons en zo.
pi_166841719
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 02:24 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Goedkope laders mollen de accu`s in je telefoons en zo.
Wat is je ervaring met deze?
pi_166841724
quote:
16s.gif Op dinsdag 22 november 2016 23:10 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Bij een van de Art districts in Shanghai ook wezen shoppen voor wat kunst. Ze kunnen alles maken, en voor echt lage prijzen. Ook een schilderij in de stijl van van Gogh maar dan van jou foto enzo.. allemaal mogelijk. Super leuk om te zien
Grappig, op ali kan je ook handgeschilderd spul kopen. Heb op facebook voorbeelden gezien in zo'n crafts groep. Ze waren best positief over handwerkmvn 2 tientjes, maar je moet het thuis nog opspannen en evt inlijsten en dat loopt aardig in de papieren als je het niet zelf kan.
pi_166841728
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 03:04 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Wat is je ervaring met deze?
Digitale ervaring, deze gast is een reparatie expert, legt uit over slechte laders

Zelf gebruik ik meestal high end usd spul, wellicht niet meest geschikt voor de meeste,
mocht je het toch interessant vinden zie de 3 video`s hier onder.

Video 1 puur een laad station:
Video 2 een hub met ook Data:
Video 3 Dit gebruikte ik een paar jaar geleden 49 usb poorten :')
Welnu mijn advies:
Ik raad je Anker multi charger aan, dan weet je zeker dat de boel niet naar de klote gaat ;)
  woensdag 23 november 2016 @ 07:45:28 #56
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166842089
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 03:18 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Digitale ervaring, deze gast is een reparatie expert, legt uit over slechte laders

Zelf gebruik ik meestal high end usd spul, wellicht niet meest geschikt voor de meeste,
mocht je het toch interessant vinden zie de 3 video`s hier onder.

Video 1 puur een laad station:
Video 2 een hub met ook Data:
Video 3 Dit gebruikte ik een paar jaar geleden 49 usb poorten :')
Welnu mijn advies:
Ik raad je Anker multi charger aan, dan weet je zeker dat de boel niet naar de klote gaat ;)
Anker _O_

En bij Amazon kosten die ook geen drol. Ik gebruik die ook als main charger. Op mijn werk en slaapkamer heb ik Blitzwolf, wat kwalitatief wel zo goed is als je het krijgen kunt uit China.
  woensdag 23 november 2016 @ 07:54:22 #57
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166842146
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 22:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, bij die vaste zit zo'n flexibel dun draadje aan, die losse kabels zijn echt stijf.
Ja, want die heb je maar in 1 soort natuurlijk.

:')
pi_166845525
Vandaag deze op banggood voor 17 euries. Zijn er betere voor deze prijs?

http://www.banggood.com/O(...)62.html?rmmds=search
pi_166845931
Ik vroeg mij af of er mensen bekend zijn met la post?

ik kreeg een mail van la post met dat er een pakketje klaar zou liggen...
Alleen is mijn frans niet bijzonder goed.

in de mail stonden 2 tal afbeeldingen met daar in tekst:



het is nu wel zo dat ik op 5 tal pakketjes wacht van banggood
Alleen deze zijn allemaal untracked.

Kan het zijn dat het 1 van de pakketjes is die via frankrijk gaat?
Of dat de mail toeval is en ik het als spam beschouwen moet?

Want alles zou gewoon naar nederland moeten gaan.

[ Bericht 32% gewijzigd door nlexten op 23-11-2016 12:08:45 ]
  woensdag 23 november 2016 @ 12:43:18 #60
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_166846710
Even door Google laten vertalen? :P
pi_166846926
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 12:43 schreef Goddelijker het volgende:
Even door Google laten vertalen? :P
Dat heb ik gedaan,

Komt er dan op neer dat ik hun moet bellen....
Dat als het om buiten frankrijk gaat je een ander nummer bellen moet maar er geen NL contact nummer bij staat.

Dus vandaar dat het bij mij nogal over komt als zijnde scam en ik me daarom afvroeg of 1 van jullie hier bekent mee is.
pi_166847080
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 12:02 schreef nlexten het volgende:
Ik vroeg mij af of er mensen bekend zijn met la post?

ik kreeg een mail van la post met dat er een pakketje klaar zou liggen...
Alleen is mijn frans niet bijzonder goed.

in de mail stonden 2 tal afbeeldingen met daar in tekst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

het is nu wel zo dat ik op 5 tal pakketjes wacht van banggood
Alleen deze zijn allemaal untracked.

Kan het zijn dat het 1 van de pakketjes is die via frankrijk gaat?
Of dat de mail toeval is en ik het als spam beschouwen moet?

Want alles zou gewoon naar nederland moeten gaan.

scam om je naar een betaalnummer te laten bellen
http://www.connexionfranc(...)22-view-article.html
jaja, en azo...
pi_166847119
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 12:58 schreef thecuriousone het volgende:

[..]


[..]

scam om je naar een betaalnummer te laten bellen
http://www.connexionfranc(...)22-view-article.html
Aahaa, bedankt!
Weet ik voldoende. Weg met de mail.
pi_166850419
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 11:41 schreef larry_flynt het volgende:
Vandaag deze op banggood voor 17 euries. Zijn er betere voor deze prijs?

http://www.banggood.com/O(...)62.html?rmmds=search
Of er betere voor deze prijs zijn durf ik niet te zeggen,maar ik ben heel b;ij met deze Xiaomi. Was destijds, maar 12 euro in een actie.


quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 07:45 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Anker _O_

En bij Amazon kosten die ook geen drol. Ik gebruik die ook als main charger. Op mijn werk en slaapkamer heb ik Blitzwolf, wat kwalitatief wel zo goed is als je het krijgen kunt uit China.
We hebben allemaal wel gevoelsmatig onze voorkeur, maar dat wil niet zeggen dat ander spul ineens allemaal slecht is omdat we het naampje toevallig niet kennen. Dat was in het begin net zo goed het geval bij Aukey, Anker, Blitzwolf etc. En veel van dit spul komt uit dezelfde fabrieken. Maar om zonder echte testresultaten te gaan roepen dat y veel beter dan x is vind ik[!] wat kortzichtig.
pi_166850453
Als je de metalen gouden weet te scoren voor een leuke prijs... doe die instead.
Laatst een Remax speaker binnengekregen, beetje hippere versie van een LKER Grace. Not too bad for on-the-go.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 23 november 2016 @ 17:45:42 #66
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_166852005
Zo, dit is wel een hele flinke trackinglijst _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_166852861
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:45 schreef MacorgaZ het volgende:
Zo, dit is wel een hele flinke trackinglijst _O-
[ afbeelding ]
En je hebt hem zelfs nog niet eens binnen :D
  woensdag 23 november 2016 @ 20:42:38 #68
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_166856593
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 18:33 schreef igi0n het volgende:

[..]

En je hebt hem zelfs nog niet eens binnen :D
Vanmiddag opgehaald bij postkantoor, toen keek ik de tracking even na _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 23 november 2016 @ 20:55:55 #69
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166856988
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 16:08 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Of er betere voor deze prijs zijn durf ik niet te zeggen,maar ik ben heel b;ij met deze Xiaomi. Was destijds, maar 12 euro in een actie.

[..]

We hebben allemaal wel gevoelsmatig onze voorkeur, maar dat wil niet zeggen dat ander spul ineens allemaal slecht is omdat we het naampje toevallig niet kennen. Dat was in het begin net zo goed het geval bij Aukey, Anker, Blitzwolf etc. En veel van dit spul komt uit dezelfde fabrieken. Maar om zonder echte testresultaten te gaan roepen dat y veel beter dan x is vind ik[!] wat kortzichtig.
Dat klopt natuurlijk. Neemt niet weg dat ik in het verleden wel een lader heb gehad die (letterlijk) mijn stopcontact ingesmolten is. Of eentje die zo heet werd dat hij gewoon niet meer vast te houden was. Sindsdien stel ik vrij hoge eisen aan mijn laders uit China, waarbij ik Anker eigenlijk niet eens meer tot de Chinese laders reken. Dat is gewoon 100% naar Westerse normen goedgekeurd spul.

Overigens stond er hier laatst ergens een filmpje/link van één of andere Tweaker die diverse laders uit China en obscure winkels had getest. Daar kwamen de Blitzwolfs uitstekend uit. Ik wilde dan ook niet beweren dat de rest kut is, alleen dat Blitzwolf wel bij de betere/meer betrouwbare merken zit.
pi_166857124
Ja, merkloos zou ik ook niet uit China halen. Of non-merken.
Maar zodra ze er hun namen op durven te zetten, een goede indruk geven en er her en daar goeie ervaringen over te vinden is, dan prima. Maar zo vind ik dat met alle meuk uit China eigenlijk wel. Ben een fan van de China original merken die achter hun producten staan. En als het via Europa verkocht wordt en daadwerkelijk volgens regeltjes wordt geïmporteerd en goedgekeurd, dan kun je eigenlijk ook wel aannemen dat het wat beter geregeld is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166863193
Op Youtube was er een lader die met twee grote weerstanden en een gelijk richt diode direct aan hoofdspanning was aangesloten.

Op 240 volt kwam daar dus lekker 22 volt gelijkspanning met 50/60 hz uit. (op 120 volt tussen de 5 en 7 volt)

Lekker voor je telefoon.

Deze gast test ook veel laders uit China


[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2016 01:51:57 ]
  donderdag 24 november 2016 @ 08:00:06 #72
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166863701
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 03:24 schreef eddepetfokt het volgende:
Beste Mods,


hNdel dit even direct met mods af. Dms publiceren staat een ban op trouwens
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 24 november 2016 @ 09:35:46 #73
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166864595
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:13 schreef Iemand91 het volgende:
De Xiaomi Yi 4K camera is maar ¤187.47 Gearbest.


Morgen nog een paar dollar goedkoper:
Coupon: YIBL5
Link: http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_360137.html?wid=11
Price with coupon: 201.99$
Time: 2016. 11.25 17:00--2016.11.26 17:00 (Beijing time)

Zat net in mijn mailbox :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166864749
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 09:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Morgen nog een paar dollar goedkoper:
Coupon: YIBL5
Link: http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_360137.html?wid=11
Price with coupon: 201.99$
Time: 2016. 11.25 17:00--2016.11.26 17:00 (Beijing time)

Zat net in mijn mailbox :)
Mooi! Misschien kan Bangood meegaan. Samen met PDM zou dit een zeer goede deal zijn O-)
  CHI shopkeeper donderdag 24 november 2016 @ 10:04:00 #75
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_166864918
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 09:48 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Mooi! Misschien kan Bangood meegaan. Samen met PDM zou dit een zeer goede deal zijn O-)
Wij gaan deze voorlopig niet verkopen, dus helaas..
  donderdag 24 november 2016 @ 11:20:07 #76
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_166865995
Downstar, gebruik je je Motospeed toetsenbord nog? Hoe bevalt 'ie nu je hem wat langer hebt?
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  donderdag 24 november 2016 @ 11:31:55 #77
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166866198
iemand deze al in de pre-order ? :')

http://www.bbc.com/news/technology-38074089

de LingLong DingDong
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166866376
quote:
11s.gif Op donderdag 24 november 2016 11:31 schreef Catch22- het volgende:
iemand deze al in de pre-order ? :')

http://www.bbc.com/news/technology-38074089

de LingLong DingDong
Catchy naam
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 24 november 2016 @ 11:51:07 #79
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166866522
Onder het motto vage AliExpress dingen :

AK 47 Knife

Putin action figure

Ik heb ook nog wat lokaal verkrijgbare micro-usb kabeltjes getest :


[ Bericht 26% gewijzigd door dodge_911 op 24-11-2016 12:02:43 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_166869851
quote:
11s.gif Op donderdag 24 november 2016 11:31 schreef Catch22- het volgende:
iemand deze al in de pre-order ? :')

http://www.bbc.com/news/technology-38074089

de LingLong DingDong
Mooi engliz leren!11!
pi_166870353
Een collega noemde mij eerder vandaag Mr. Ching-Chang-Chung Chinaconnection. _O- :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 24 november 2016 @ 19:31:05 #82
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166875503
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2016 15:39 schreef shiznuts het volgende:
Een collega noemde mij eerder vandaag Mr. Ching-Chang-Chung Chinaconnection. _O- :')
Heb je hem een lacist genoemd?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 24 november 2016 @ 19:54:22 #83
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166876221
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 11:20 schreef BillsGate het volgende:
Downstar, gebruik je je Motospeed toetsenbord nog? Hoe bevalt 'ie nu je hem wat langer hebt?
Ik gebruik de mijne nog dagelijks en hij werkt nog steeds perfect. Lekker typen, maar wel veel herrie door de switches natuurlijk. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_166883587
quote:
12s.gif Op donderdag 24 november 2016 11:51 schreef dodge_911 het volgende:
Onder het motto vage AliExpress dingen :
[ afbeelding ]
AK 47 Knife

Dat is een mooi mes!
Ik weet trouwens niet of ik deze wel mag importeren/ bestelen? Of krijg ik er meteen een schikkingsvoorstel van het OM bij? haha

En ook belangrijk kan ik het mes wel vastzetten, zodat deze niet terug tegen mijn vingers klapt. (ik dacht dat dit verboden was, maar lijkt toch te mogen)

Verboden Messen
Stiletto’s, valmessen, messen met bloedgeulen en vlindermessen;
Andere opvouwbare messen, indien:
a Het lemmet meer dan een snijkant heeft; of
b De lengte in opengevouwen toestand langer dan 28 cm

Bron het OM

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2016 23:35:18 ]
  donderdag 24 november 2016 @ 23:38:18 #85
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_166883675
Goenavund :)

Ik ben aan het kijken naar bluetooth in-earphones voor bij het sporten/hardlopen, zo tussen de ¤20 en ¤30. Normale in-ears schieten er om de paar meter uit, zeker als ik zweet, komt ook door mijn smalle gehoorgangen. Ik gebruik voor het sporten momenteel JBL earphones, dankzij de Twistlock blijven ze inderdaad muurvast zitten, maar het zijn geen echte in ears, eerder reguliere earphones met een siliconen jasje en het geluid is niet je van het. Het liefste heb ik oortjes met een beugel over de oorschelp heen, om te voorkomen dat ze er uit vallen, maar ik ben wel brildragend :{

Enkele genomineerden:
- Anker SoundBuds Sport IE20 Goed geluid naar het schijnt, ik vind de vorm echter wat minder (bulky ruit).
- Mpow Seashell Nadeel: geen beugel rondom de oorschelp, echter zit er zo te zien wel een beugeltje op die earphone vastduwt in de oorschelp
- Mpow Magneto Zelfde systeem als de Seashell, echter wel ¤10 duurder
- Mpow Seal Airflow (Weet iemand trouwens wat het precieze verschil is met de MPow Seals Airflow ? :P )

Heeft iemand nog tips/aanraders? Momenteel neig ik het meest naar de Mpow Seashell en Magneto.

[ Bericht 1% gewijzigd door N22 op 24-11-2016 23:58:32 ]
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_166884354
Ik kan je niet helpen met je keuze, helaas.

Wel een algemene tip: standaard krijg je rubberen oordopjes bij je oortelefoon, en die vallen er snel uit. Deze blijven veel beter zitten:
https://nl.aliexpress.com(...)tml?isOrigTitle=true
Let op: je krijgt 1 stuks, geen setje.
  vrijdag 25 november 2016 @ 00:17:16 #87
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_166884495
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 23:38 schreef N22 het volgende:
Goenavund :)

Ik ben aan het kijken naar bluetooth in-earphones voor bij het sporten/hardlopen, zo tussen de ¤20 en ¤30. Normale in-ears schieten er om de paar meter uit, zeker als ik zweet, komt ook door mijn smalle gehoorgangen. Ik gebruik voor het sporten momenteel JBL earphones, dankzij de Twistlock blijven ze inderdaad muurvast zitten, maar het zijn geen echte in ears, eerder reguliere earphones met een siliconen jasje en het geluid is niet je van het. Het liefste heb ik oortjes met een beugel over de oorschelp heen, om te voorkomen dat ze er uit vallen, maar ik ben wel brildragend :{

Enkele genomineerden:
- Anker SoundBuds Sport IE20 Goed geluid naar het schijnt, ik vind de vorm echter wat minder (bulky ruit).
- Mpow Seashell Nadeel: geen beugel rondom de oorschelp, echter zit er zo te zien wel een beugeltje op die earphone vastduwt in de oorschelp
- Mpow Magneto Zelfde systeem als de Seashell, echter wel ¤10 duurder
- Mpow Seal Airflow (Weet iemand trouwens wat het precieze verschil is met de MPow Seals Airflow ? :P )

Heeft iemand nog tips/aanraders? Momenteel neig ik het meest naar de Mpow Seashell en Magneto.
Kz ate s heeft een ijzerdraad als earhook, dus die kan je zelf naar je oor vormen. Vriend van mij draagt ook een bril en heeft deze dopjes ook en is er zeer tevreden mee.
Ik zelf trouwens ook, maar ik heb dan weer geen bril ;)
Of het tijdens het sporten incl bril lekker zit weet ik niet, maar zonder bril blijven ze perfect zitten.
  vrijdag 25 november 2016 @ 00:51:41 #88
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_166884949
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 00:09 schreef oheng het volgende:
Wel een algemene tip: standaard krijg je rubberen oordopjes bij je oortelefoon, en die vallen er snel uit. Deze blijven veel beter zitten:
https://nl.aliexpress.com(...)tml?isOrigTitle=true
Let op: je krijgt 1 stuks, geen setje.
Thanks, ik heb daar wel eens eerder naar gekeken, maar nooit daadwerkelijk gekocht. Misschien maar eens proberen
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 00:17 schreef ErkendFokker het volgende:
Kz ate s heeft een ijzerdraad als earhook, dus die kan je zelf naar je oor vormen. Vriend van mij draagt ook een bril en heeft deze dopjes ook en is er zeer tevreden mee.
Ik zelf trouwens ook, maar ik heb dan weer geen bril ;)
Of het tijdens het sporten incl bril lekker zit weet ik niet, maar zonder bril blijven ze perfect zitten.
Zien er goed uit, maar het is geen bluetooth helaas :P
Desalniettemin allicht een optie om ze te proberen, ze zijn nu maar ¤6.33 bij GB (alleen daar had jij niet zulke goede ervaringen meen ik mij te herinneren oO/ )
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  vrijdag 25 november 2016 @ 07:42:47 #89
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_166885685
Ik heb een paar maanden terug mpow cheetahs gekocht voor tijdens het hardlopen. Het zijn mijn eerste hardloopoordopjes en ben er erg tevreden over.

1 tip: als je mpows gaat kopen bij Amazon doe dat dan bij Amazon.co.uk . Door de omrekenkoers (incl verzenden) was ik ongeveer 10 euro goedkoper uit dan dat ik ze bij de .de zou hebben besteld. Ik weet nu niet hoeveel het op dit moment scheelt, maar het loont wel om even te vergelijken.
  vrijdag 25 november 2016 @ 07:57:07 #90
164283 Luco
Buongiorno!
pi_166885756
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 23:38 schreef N22 het volgende:
Goenavund :)

Ik ben aan het kijken naar bluetooth in-earphones voor bij het sporten/hardlopen, zo tussen de ¤20 en ¤30. Normale in-ears schieten er om de paar meter uit, zeker als ik zweet, komt ook door mijn smalle gehoorgangen. Ik gebruik voor het sporten momenteel JBL earphones, dankzij de Twistlock blijven ze inderdaad muurvast zitten, maar het zijn geen echte in ears, eerder reguliere earphones met een siliconen jasje en het geluid is niet je van het. Het liefste heb ik oortjes met een beugel over de oorschelp heen, om te voorkomen dat ze er uit vallen, maar ik ben wel brildragend :{

Enkele genomineerden:
- Anker SoundBuds Sport IE20 Goed geluid naar het schijnt, ik vind de vorm echter wat minder (bulky ruit).
- Mpow Seashell Nadeel: geen beugel rondom de oorschelp, echter zit er zo te zien wel een beugeltje op die earphone vastduwt in de oorschelp
- Mpow Magneto Zelfde systeem als de Seashell, echter wel ¤10 duurder
- Mpow Seal Airflow (Weet iemand trouwens wat het precieze verschil is met de MPow Seals Airflow ? :P )

Heeft iemand nog tips/aanraders? Momenteel neig ik het meest naar de Mpow Seashell en Magneto.
Ik heb de Seals. (Seal, seals, potato, potato) zitten fijn. Heb juist bewust voor achter het oor langs gekozen, heb dat ook op mijn Shure 215's en vind dat veel fijner. Eventuele getrek aan je kabel doordat je shirt opveert en over de kabel scheert wordt bij je oorschelp opgevangen en niet door het dopje in je oor.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_166885811
Gisteren via de Brainwavz webshop de S1 IEM binnen gekregen. Eerste indruk is prima, mooi helder geluid en niet overdreven veel bass. Je krijgt er uiteraard verschillende maten earplugs bij incl 1 set van die foam plugs en een opberg mapje. Gekocht voor 29 dollar ^O^
pi_166889466
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 11:20 schreef BillsGate het volgende:
Downstar, gebruik je je Motospeed toetsenbord nog? Hoe bevalt 'ie nu je hem wat langer hebt?
Gebruik hem nog steeds, doet het nog steeds goed!

Merk nu volgens mij ook dat ik wat sneller Typ. Omdat de knoppen dus veel sneller aanslaan zeg maar, hoef ik ze lang niet zover meer in te drukken, dus kan ik sneller naar een andere letter ;)
  vrijdag 25 november 2016 @ 14:25:30 #93
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166891509
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 23:33 schreef ZetaOS het volgende:
Dat is een mooi mes!
Ik weet trouwens niet of ik deze wel mag importeren/ bestelen? Of krijg ik er meteen een schikkingsvoorstel van het OM bij? haha
Geen idee, hier gelden andere regels (.be), heb nog geen problemen gehad met messen uit China, YMMV natuurlijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 23:38 schreef N22 het volgende:
Heeft iemand nog tips/aanraders? Momenteel neig ik het meest naar de Mpow Seashell en Magneto.
Ik heb voor tijdens het lopen deze; zijn ook verkrijgbaar onder andere namen.
Werkte bij mij goed icm een zonnebril.

[ Bericht 25% gewijzigd door dodge_911 op 25-11-2016 14:31:20 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 25 november 2016 @ 14:59:38 #94
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_166892182
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 00:51 schreef N22 het volgende:

[..]

Thanks, ik heb daar wel eens eerder naar gekeken, maar nooit daadwerkelijk gekocht. Misschien maar eens proberen

[..]

Zien er goed uit, maar het is geen bluetooth helaas :P
Desalniettemin allicht een optie om ze te proberen, ze zijn nu maar ¤6.33 bij GB (alleen daar had jij niet zulke goede ervaringen meen ik mij te herinneren oO/ )
NIET bij GB kopen haha. Dat zijn niet de goede. Ik heb gelukkig wel mn geld terug. Beter koop je ze op aliExpress bij KZ store.
  vrijdag 25 november 2016 @ 15:02:36 #95
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166892250
Ik zou geen KZ halen, heb na de eerste goede ervaring nog een paar keer wat geprobeerd en ik vind ze allemaal ondermaats. In het begin deden ze het uit passie, nu is het gewoon zoveel mogelijk meuk de markt in pompen en incashen.
Kijk eens naar Vsonic of TFZ, Alpha & Delta van: http://www.lendmeurears.com/black-friday-promotions/ .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 25 november 2016 @ 15:08:57 #96
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_166892372
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:02 schreef shiznuts het volgende:
Ik zou geen KZ halen, heb na de eerste goede ervaring nog een paar keer wat geprobeerd en ik vind ze allemaal ondermaats. In het begin deden ze het uit passie, nu is het gewoon zoveel mogelijk meuk de markt in pompen en incashen.
Kijk eens naar Vsonic of TFZ, Alpha & Delta van: http://www.lendmeurears.com/black-friday-promotions/ .
Prima, maar de ATE-S is toch ook gewoon een model van "Toen ze het nog met passie deden"
Die metalen/ "memory wire" earhooks zijn echt een gouden vondst, die zou ik iedereen aanbevelen voor bij het sporten.
Het geluid is ook meer dan adequaat voor sport doeleinden. Ik ben er wél erg tevreden over iig.
pi_166894671
Is dit een goede tablet als mijn budget 100 euro is?

http://www.banggood.com/T(...)9964.html?rmmds=cart

Met coupon ongeveer 80 euro. Vooral voor YouTube, surfen en Netflix.
  vrijdag 25 november 2016 @ 17:37:37 #98
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166894688
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 november 2016 17:35 schreef RavioliPunch het volgende:
Is dit een goede tablet als mijn budget 100 euro is?

http://www.banggood.com/T(...)9964.html?rmmds=cart

Met coupon ongeveer 80 euro. Vooral voor YouTube, surfen en Netflix.
Als 8 inch je ding is.
pi_166894763
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 17:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als 8 inch je ding is.
Nja, vind performance wel belangrijker.
Als er een 7 of 10 inch tablet voor hetzelfde budget is die beter is, dan ga ik daar voor. Maar deze leek me voor de prijs wel redelijk.
  vrijdag 25 november 2016 @ 17:47:03 #100
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166894812
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 november 2016 17:44 schreef RavioliPunch het volgende:

[..]

Nja, vind performance wel belangrijker.
Als er een 7 of 10 inch tablet voor hetzelfde budget is die beter is, dan ga ik daar voor. Maar deze leek me voor de prijs wel redelijk.
Ik zou het budget verhogen zodat je een 10.1 inch kunt kopen. Cube iWork 10 is hier en daar al rond de 130 te krijgen.
  vrijdag 25 november 2016 @ 18:08:43 #101
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166895067
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:08 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Prima, maar de ATE-S is toch ook gewoon een model van "Toen ze het nog met passie deden"
Die metalen/ "memory wire" earhooks zijn echt een gouden vondst, die zou ik iedereen aanbevelen voor bij het sporten.
Het geluid is ook meer dan adequaat voor sport doeleinden. Ik ben er wél erg tevreden over iig.
'Toen'... dat was zo'n tweeënhalf jaar geleden...
^O^
Sindsdien genoeg een kans gegeven, o.a. ED2, ED3, ED9, DT3, ATE, N1, ZST. Maar... niks meer. :N
MPOW Seals heeft een koord dat ook z'n vorm houdt. En BT en naar mijn mening een prima sound. :)
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 november 2016 17:44 schreef RavioliPunch het volgende:

[..]

Nja, vind performance wel belangrijker.
Als er een 7 of 10 inch tablet voor hetzelfde budget is die beter is, dan ga ik daar voor. Maar deze leek me voor de prijs wel redelijk.
FYI Chuwi heeft Black Friday deals... http://promotion.chuwi.com/chuwi-black-day-sale-on-aliexpress/http://sale.aliexpress.com/__pc/BF_CHUWI.htm

[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 25-11-2016 18:14:00 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 25 november 2016 @ 18:26:55 #102
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_166895267
Black Friday deals gescoord anyone?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 25 november 2016 @ 18:39:36 #103
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_166895428
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 18:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
Black Friday deals gescoord anyone?
(nog) niks :N
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 25 november 2016 @ 19:25:42 #104
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166896169
Heb niet eens gekeken. Is ook geen beginnen aan. :')
Dit vind ik best een redelijke deal: https://nl.aliexpress.com(...)710_32747978434.html
Vorig jaar voor de non-elite versie nog US$ 669.52 betaald. De Elite-versie nu US$246.66. Klein verschilletje. :')
Maar voor je een Elephone ofzo haalt, is dat natuurlijk wel een klasse anders!

'k Ga wel ff kijken of ik die triple hybrid Xiaomi oortjes vind ergens.

Misschien nog een tipje... ik hoor mensen wel vaker over een universele afstandbediening. Op Amazon.de Logitech Harmony modellen als dagdeal.

[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 25-11-2016 19:31:00 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166897888


[ Bericht 100% gewijzigd door Rupkeii op 25-11-2016 20:55:26 ]
  vrijdag 25 november 2016 @ 20:38:05 #106
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166897922
Prijsvraag

Win een Elephone S7

161124_327191_s7-bg-pro2_800_420.jpg
161124_327191_s7-11-pro1_800_482.png

Succes *O* _O_
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 25 november 2016 @ 20:55:04 #107
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_166898472
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 20:36 schreef Rupkeii het volgende:
Iemand recent iets voor net onder de 22 euro gekocht en bereid om een printscreen te delen van de betaling. Dit verder zonder kwetsbare gegeven? O-)
Wij gaan hier natuurlijk niet aan meewerken....
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 25 november 2016 @ 23:56:28 #108
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_166903522
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 19:54 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik gebruik de mijne nog dagelijks en hij werkt nog steeds perfect. Lekker typen, maar wel veel herrie door de switches natuurlijk. :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:29 schreef Downstar het volgende:

[..]

Gebruik hem nog steeds, doet het nog steeds goed!

Merk nu volgens mij ook dat ik wat sneller Typ. Omdat de knoppen dus veel sneller aanslaan zeg maar, hoef ik ze lang niet zover meer in te drukken, dus kan ik sneller naar een andere letter ;)
Dank! Meteen 3 besteld :)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  zaterdag 26 november 2016 @ 00:51:47 #109
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166904464
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166904679
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 20:38 schreef RobertNL het volgende:
Prijsvraag

Win een Elephone S7

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Succes *O* _O_
Zien er mooi uit.
pi_166905624
Weet iemand misschien een (compacte) drone waar je je eigen action cam (de Gitup Git2) aan kan hangen? Of wat is een goede budget drone die redelijke plaatjes/video's kan schieten? Zag dat de 3DR Solo Quadcopter er is of de DJI Phantom 2 maar die dingen zijn wel prijzig :D

Ik speel nu met het gedachte om een iets dergelijks aan te schaffen en mee te nemen naar Curacao, maar heb zero ervaring met drones..
Is het uberhaupt wel mogelijk om zoiets in China aan te schaffen? (I know, je kan eigenlijk alles aanschaffen in China :p)
  zaterdag 26 november 2016 @ 09:41:22 #112
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166906127
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166907639
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 november 2016 17:35 schreef RavioliPunch het volgende:
Is dit een goede tablet als mijn budget 100 euro is?

http://www.banggood.com/T(...)9964.html?rmmds=cart

Met coupon ongeveer 80 euro. Vooral voor YouTube, surfen en Netflix.
Heb je nu niks meer aan maar deze was vrijdag in de aanbieding voor $50. Misschien kan je ons Banggood-contact lief aankijken?

[ Bericht 14% gewijzigd door marco_sire op 26-11-2016 16:17:28 ]
  zaterdag 26 november 2016 @ 12:23:24 #114
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166908442
32gb en dual OS is krap. Voor het geld, tja wel aardig.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166916344
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:40 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Heb je nu niks meer aan maar deze was vrijdag in de aanbieding voor $50. Misschien kan je ons Banggood-contact lief aankijken?

Ah, dan ben ik net te laat :'(

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 12:23 schreef RobertNL het volgende:
32gb en dual OS is krap. Voor het geld, tja wel aardig.
Nja, is en blijft een budget he. Misschien eerst maar eens doorsparen, maar wil ook niet te veel geld aan een tablet uitgeven.
  zaterdag 26 november 2016 @ 19:46:36 #116
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166917175
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 12:23 schreef RobertNL het volgende:
32gb en dual OS is krap. Voor het geld, tja wel aardig.
Ik vind krap een understatement in deze context. 64gb is te doen, maar 32gb is vrijwel onwerkbaar met dual OS.
pi_166918281
quote:
Ja. Tijdje geleden zag ik ergens al een teaser langskomen.

Ziet er op zich wel geinig uit, maar tegenwoordig worden/lijken mechanische toetsenborden wat goedkoper te worden. Je hebt ook alternatieven die je gewoon hier kunt kopen (of Amazon.co.uk; niet .de)

Oh, en al die toetsenborden hebben vaak geen media keys. :N ..

EDIT: Banggood kwam tijdje geleden dat je met Priority Direct Mail eventuele importkosten terug kon krijgen. Nu lees ik hier het volgende:
quote:
WICHTIG: Wenn ihr beim Bestellvorgang Priority Line (Germany Express) auswählt, entrichtet Gearbest die Zollgebühren für euch, es entstehen somit keine weiteren Kosten. Der Versand dauert in der Regel nicht länger als 14 Tage. Mehr dazu könnt ihr hier nachlesen.
Doet Gearbest nu ook dit of geldt dit alleen voor Duitsland?

EDIT #2: hmm, lijkt alleen voor Duitsland te gelden (of i.i.g. Germany Express dus) -O-

[ Bericht 11% gewijzigd door Iemand91 op 26-11-2016 22:28:48 ]
  zondag 27 november 2016 @ 12:40:53 #118
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_166928662
quote:
Interessant dingetje. Vind zelf de compactheid van de Motospeed Inflictor mooier, maar voor wie wat meer body in zijn keyboard wil, is deze wellicht interessant. Vooral als de prijs een tientje lager zou kunnen/worden.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 27 november 2016 @ 23:42:42 #119
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166947692
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166961740
Op basis van een tip hier naar Audiobudget heb ik de UiiSii HM7 oortjes gekocht voor ongeveer 6,50 euro via de mobile app van aliexpress. En ik ben echt heel enthousiast over de geluidkwaliteit en de oortjes zijn nog niet eens ingespeeld... Ik ben blij. Zie hier de review over de oortjes https://audiobudget.com/product.php?brand=UiiSii&id=HM7

Bedankt voor de audiobudget tip!
Don't trust anyone else!
Trust me!
  maandag 28 november 2016 @ 20:02:38 #121
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166961797
Dat merk zag ik laatst ook aangeraden op Amazon. En dat leken rebrands van Zircon.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166967820
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 20:02 schreef shiznuts het volgende:
Dat merk zag ik laatst ook aangeraden op Amazon. En dat leken rebrands van Zircon.
Audiobudget heeft twee 'imitatie' Zircon Rocks getest en dat waren allebei alleen uiterlijke imitaties.

https://audiobudget.com/product.php?brand=HOCO&id=HF1
https://audiobudget.com/product.php?brand=RAXFLY&id=L5

Hoed u dus voor namaak!
--
Een innige omhelzing,
Broempot
  dinsdag 29 november 2016 @ 11:31:22 #123
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_166975083
Ik zie hier veel mensen die net als mij vooral goedkopere dingen bestellen maar heeft iemand ook al eens duurdere dingen gekocht ik overweeg de aankoop van enkele momoblokken lampen versterkers. Ik dacht er eerst 2 te kopen en als ze tegen vallen kan ik ze nog altijd voor ergens op zolder, kantoor of in de garage gebruiken vallen ze mee bestel ik er 3 bij zodat ik mijn 5 speakers in de living kan aansturen. Dit soort dingen kosten al wat meer. Is de kwaliteit van duurdere producten ook echt beter of blijft het allemaal goedkope budget Rommel?
Minds are like parachutes, they work best when open!
  dinsdag 29 november 2016 @ 11:34:30 #124
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_166975142
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 11:31 schreef HaerdenC het volgende:
Ik zie hier veel mensen die net als mij vooral goedkopere dingen bestellen maar heeft iemand ook al eens duurdere dingen gekocht ik overweeg de aankoop van enkele momoblokken lampen versterkers. Ik dacht er eerst 2 te kopen en als ze tegen vallen kan ik ze nog altijd voor ergens op zolder, kantoor of in de garage gebruiken vallen ze mee bestel ik er 3 bij zodat ik mijn 5 speakers in de living kan aansturen. Dit soort dingen kosten al wat meer. Is de kwaliteit van duurdere producten ook echt beter of blijft het allemaal goedkope budget Rommel?
Chinees merkspul is vaak wel goed, je zou even reviews moeten zoeken.
pi_166982971

Via eBay gekocht voor een hele euro: Een Autobot logo voor op mijn Peugeot 106 😎

Bekijk dit op eBay http://www.ebay.ca/itm/401081838634

[ Bericht 8% gewijzigd door Diqiu-Long op 29-11-2016 18:52:23 ]
  dinsdag 29 november 2016 @ 18:43:57 #126
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166983643
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 17:58 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]

Via eBay gekocht voor een hele euro: Een Autobot logo voor op mijn Peugeot 106 😎

Bekijk dit op eBay http://www.ebay.ca/itm/401081838634
Misschien handig om je kenteken even onleesbaar te maken.
pi_166988292
Na eerst xiaomi hybrids te hebben gehad, die na een aantal maanden al aan hun einde waren gekomen heb ik net deze besteld: http://www.banggood.com/M(...)h-Mic-p-1059234.html
Ben benieuwd naar de kwaliteit en misschien dat ze ook nog onder de helm passen voor tijdens het motorrijden met één kant in :9

[ Bericht 2% gewijzigd door ketamientje op 29-11-2016 22:12:38 ]
  dinsdag 29 november 2016 @ 23:11:00 #128
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166990531
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 18:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Misschien handig om je kenteken even onleesbaar te maken.
Als je weer zo hulpvaardig wil zijn, quote de afbeelding dan niet
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 29 november 2016 @ 23:48:37 #129
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_166991538
Iemand moest het doen... :P

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_166993109
Dat lijkt nu meer op een Decepticon dan een Autobot :(
pi_166993183
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 18:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Misschien handig om je kenteken even onleesbaar te maken.
Waarom je rijd er de hele dag openbaar mee rond, maar online lijken deze dingen ineens een probleem te zijn.
pi_166995076
Inderdaad ik zie zelf ook zo het probleem niet achteraf gezien, mijn auto staat ja ook gewoon op de openbare weg.



Net nog even een foto bij daglicht gemaakt, dan ziet het er naar mijn mening net een stuk cooler uit :D
pi_166996491
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
Inderdaad ik zie zelf ook zo het probleem niet achteraf gezien, mijn auto staat ja ook gewoon op de openbare weg.

Net nog even een foto bij daglicht gemaakt, dan ziet het er naar mijn mening net een stuk cooler uit :D
En weer je kenteken meeplaatsen. iets met een steen en ezels :@
pi_166997363
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 18:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Misschien handig om je kenteken even onleesbaar te maken.
Quote zijn afbeelding dan niet, ei.
pi_166997931
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:39 schreef Hanschje het volgende:

[..]

En weer je kenteken meeplaatsen. iets met een steen en ezels :@
Heb niks te verbergen ;)
pi_166998074
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 07:21 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Waarom je rijd er de hele dag openbaar mee rond, maar online lijken deze dingen ineens een probleem te zijn.
omdat criminelen je plaat kopiëren en dan niks betalen ook geen boetes, die krijg jij dan thuis en alle zeik om het ongedaan te maken.
pi_166998121
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 13:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

omdat criminelen je plaat kopiëren en dan niks betalen ook geen boetes, die krijg jij dan thuis en alle zeik om het ongedaan te maken.
:')

Wat een onzin. Het is gewoon debiel dat er online panisch over gedaan wordt terwijl iedereen de auto's openbaar kan fotograferen.
pi_166998589
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 13:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

:')

Wat een onzin. Het is gewoon debiel dat er online panisch over gedaan wordt terwijl iedereen de auto's openbaar kan fotograferen.
:') :') :') de naïviteit is groot, mijn zoon
pi_166998913
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 13:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

:') :') :') de naïviteit is groot, mijn zoon
Wat dan? Ik kan je nu een foto met 50 auto's uit de straat geven. Net als dat elke mongool dat kan.

En nu? Loopt mijn buurman gelijk gevaar?

Morgen kan ik je er 200 geven met 1 foto vanuit het raam op kantoor.

En dan? Dan krijgen ze allemaal dikke boetes uit criminelen die boetes oplopen? :')
  woensdag 30 november 2016 @ 14:03:50 #140
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166999392
En toen was die discussie (hier) klaar.

[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 30-11-2016 14:36:35 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166999589
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 30 november 2016 @ 14:43:10 #142
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167000328
Prijsvraag
Nog even een herhaling :)

Vergeet niet de facebookpagina te liken!
Win een Elephone S7

161124_327191_s7-bg-pro2_800_420.jpg
161124_327191_s7-11-pro1_800_482.png

Succes *O* _O_
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 30 november 2016 @ 16:45:33 #143
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_167002924
quote:
Handig. Kun je niet geflitst worden aangezien je kentekenplaat gecamoufleerd is. :7
I am just a dreamer, but you are just a dream
  Moderator donderdag 1 december 2016 @ 11:56:02 #144
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_167019968
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 17:58 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Via eBay gekocht voor een hele euro: Een Autobot logo voor op mijn Peugeot 106 😎

Bekijk dit op eBay http://www.ebay.ca/itm/401081838634
Gaaf. Was die leeuw er makkelijk af te krijgen?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 1 december 2016 @ 11:58:59 #145
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_167020029
Zullen we het weer gewoon over Chinameuk gaan hebben <O)

Ik heb weer eens een denkfoutje gemaakt. Ik had voor een klusproject haakse XLR-stekkers nodig.

Nu is Neutrik het 'merk to go' voor XLR-stekkers, zeker als je ze vaak los en vast moet koppelen. In mijn geval is het voor een vaste installatie.

Omdat deze op dik 7 (male) en 8 (female) euro per stuk zitten, en je er daar uit het verre oosten een stuk of 5 voor hebt, had ik ze daar een flink aantal besteld.

Wat blijkt, de Neutrik kun je in meerdere hoeken zetten, zodat het altijd past. De Ali-versie heeft een vaste hoek, die in mijn project natuurlijk net weer niet handig uitkomt. Het irritante is dat je dat op de foto's ook best goed kunt zien. :|W

Nouja, weer wat geleerd :)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  donderdag 1 december 2016 @ 13:11:11 #146
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167021243
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:58 schreef BillsGate het volgende:
Zullen we het weer gewoon over Chinameuk gaan hebben <O)

Ik heb weer eens een denkfoutje gemaakt. Ik had voor een klusproject haakse XLR-stekkers nodig.
[ afbeelding ]
Nu is Neutrik het 'merk to go' voor XLR-stekkers, zeker als je ze vaak los en vast moet koppelen. In mijn geval is het voor een vaste installatie.

Omdat deze op dik 7 (male) en 8 (female) euro per stuk zitten, en je er daar uit het verre oosten een stuk of 5 voor hebt, had ik ze daar een flink aantal besteld.

Wat blijkt, de Neutrik kun je in meerdere hoeken zetten, zodat het altijd past. De Ali-versie heeft een vaste hoek, die in mijn project natuurlijk net weer niet handig uitkomt. Het irritante is dat je dat op de foto's ook best goed kunt zien. :|W

Nouja, weer wat geleerd :)
Dat soort dingen zijn altijd wel balen. Had laatst ook al een foutje verkeerde screenprotectors besteld. Dat krijg je met van die enorme lijsten met keuzes die je soms op Aliexpress hebt :')!

En nog maar weer eens een (te laat) kerstcadeautje besteld:
- Mi band 1s voor onder de 9 euro

[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 01-12-2016 15:59:42 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_167024905
quote:
10s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:56 schreef dud0r het volgende:

[..]

Gaaf. Was die leeuw er makkelijk af te krijgen?
Die zit enkel op de voorkant en niet op de achterkant, de plek boven het sleutelgat van de achterklep was dus gewoon helemaal vrij.
  Moderator donderdag 1 december 2016 @ 18:29:05 #148
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_167027225
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 16:17 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Die zit enkel op de voorkant en niet op de achterkant, de plek boven het sleutelgat van de achterklep was dus gewoon helemaal vrij.
Ah ok. Mijn 206sw heeft daar namelijk wel een logo. Dan wordt het wat lastiger om de mijne te vervangen.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 1 december 2016 @ 19:08:14 #149
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_167028189
quote:
11s.gif Op donderdag 1 december 2016 18:29 schreef dud0r het volgende:

[..]

Ah ok. Mijn 206sw heeft daar namelijk wel een logo. Dan wordt het wat lastiger om de mijne te vervangen.
Kijk eens op wat Peugeot fora, zijn genoeg gasten die hun emblemen deleten...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_167029831
quote:
11s.gif Op donderdag 1 december 2016 18:29 schreef dud0r het volgende:

[..]

Ah ok. Mijn 206sw heeft daar namelijk wel een logo. Dan wordt het wat lastiger om de mijne te vervangen.
Je kunt het Autobot logo ook eventueel aan de zijkant van je auto plakken, of op het dashboard binnenin ergens. Ik bedoel laat je fantasie gewoon ter werk gaan ;)

pi_167033693
Ik moet nieuwe oordoppen :(
Mijn setje piston 2 is meegegaan in de wasmachine en de droger.

Gelukkig doen ze het nog maar aangezien mijn vrouw ze uitgetest heeft toen ze ze uit de was viste ben ik ze kwijt.
Ze was verbaasd over de kwaliteit en wil ze eigenlijk niet terug geven :'(

Nu wil ik voor bluetooth gaan en vroeg me af of de mpow seals en/of de magneto een beetje dezelfde kwaliteit geluid hebben als de piston 2?
pi_167038218
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 21:51 schreef Puntje013 het volgende:
Ik moet nieuwe oordoppen :(
Mijn setje piston 2 is meegegaan in de wasmachine en de droger.

Gelukkig doen ze het nog maar aangezien mijn vrouw ze uitgetest heeft toen ze ze uit de was viste ben ik ze kwijt.
Ze was verbaasd over de kwaliteit en wil ze eigenlijk niet terug geven :'(

Nu wil ik voor bluetooth gaan en vroeg me af of de mpow seals en/of de magneto een beetje dezelfde kwaliteit geluid hebben als de piston 2?
Zijn jullie in gemeenschap van goederen getrouwd of onder huwelijkse voorwaarden? ^) })
--
Een innige omhelzing,
Broempot
pi_167039600
Poosje geleden een Miband 2 via AliExpress besteld. Volgens de tracking info van AE zou hij bezorgd moeten zijn, echter heb ik niets ontvangen. Ik een geschil aangemaakt met de boodschap dat ik toch echt niks heb ontvangen, krijg ik een reactie dat ik bewijs moet aanleveren dat ik hem niet heb ontvangen :') .

Iemand dit al eens eerder gehad, of tips hoe dit op te lossen?
  vrijdag 2 december 2016 @ 06:36:09 #154
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167039657
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 06:10 schreef BerryBoterham het volgende:
Poosje geleden een Miband 2 via AliExpress besteld. Volgens de tracking info van AE zou hij bezorgd moeten zijn, echter heb ik niets ontvangen. Ik een geschil aangemaakt met de boodschap dat ik toch echt niks heb ontvangen, krijg ik een reactie dat ik bewijs moet aanleveren dat ik hem niet heb ontvangen :') .

Iemand dit al eens eerder gehad, of tips hoe dit op te lossen?
Wat voor traceernurmmer is het?
Ook wel eens zoiets aan de hand gehad, dan moet je even kijken of je kan achterhalen waar het wel geleverd is (makkelijker gezegd dan.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_167040386
Embleem kun je er makkelijk afhalen, als ie er met lijm op zit in plaats van in een gat. Het embleem/de lijm eerst even wat warm maken met heet water/föhn en vervolgens met flosdraad/visdraad ‘los snijden’. Aceton kun je daarna gebruiken om de lijmresten weg te halen.
  vrijdag 2 december 2016 @ 08:50:32 #156
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_167040479
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 06:10 schreef BerryBoterham het volgende:
Poosje geleden een Miband 2 via AliExpress besteld. Volgens de tracking info van AE zou hij bezorgd moeten zijn, echter heb ik niets ontvangen. Ik een geschil aangemaakt met de boodschap dat ik toch echt niks heb ontvangen, krijg ik een reactie dat ik bewijs moet aanleveren dat ik hem niet heb ontvangen :') .

Iemand dit al eens eerder gehad, of tips hoe dit op te lossen?
Bewijs dat je niets ontvangen hebt? _O-

Foto van een lege brievenbus?
pi_167040694
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 06:10 schreef BerryBoterham het volgende:
Poosje geleden een Miband 2 via AliExpress besteld. Volgens de tracking info van AE zou hij bezorgd moeten zijn, echter heb ik niets ontvangen. Ik een geschil aangemaakt met de boodschap dat ik toch echt niks heb ontvangen, krijg ik een reactie dat ik bewijs moet aanleveren dat ik hem niet heb ontvangen :') .

Iemand dit al eens eerder gehad, of tips hoe dit op te lossen?
Dat is makkelijk van ze. Misschien vragen of zij kunnen bewijzen dat het is afgeleverd?
  vrijdag 2 december 2016 @ 09:19:09 #158
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_167040739
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 06:10 schreef BerryBoterham het volgende:
Poosje geleden een Miband 2 via AliExpress besteld. Volgens de tracking info van AE zou hij bezorgd moeten zijn, echter heb ik niets ontvangen. Ik een geschil aangemaakt met de boodschap dat ik toch echt niks heb ontvangen, krijg ik een reactie dat ik bewijs moet aanleveren dat ik hem niet heb ontvangen :') .

Iemand dit al eens eerder gehad, of tips hoe dit op te lossen?
Misschien op het postkantoor dat dat bekende briefje (er ligt een pakketje klaar met een slechte foto van je adres) ergens verdwenen is?
pi_167046332
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 08:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Bewijs dat je niets ontvangen hebt? _O-

Foto van een lege brievenbus?
Ik heb een tijdje terug hier of op tweakers een soort gelijke situatie gezien. Daarbij had de persoon daadwerkelijk een foto van een lege brievenbus opgestuurd en dit was volgens de verkoper goed genoeg :D :D
  vrijdag 2 december 2016 @ 14:34:51 #160
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167047291
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 13:55 schreef niek2000 het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje terug hier of op tweakers een soort gelijke situatie gezien. Daarbij had de persoon daadwerkelijk een foto van een lege brievenbus opgestuurd en dit was volgens de verkoper goed genoeg :D :D
:')

Roidmi2s is binnen. Even snel geprobeerd en het werkt prima.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 2 december 2016 @ 14:39:29 #161
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_167047423
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 14:34 schreef Catch22- het volgende:

[..]

:')

Roidmi2s is binnen. Even snel geprobeerd en het werkt prima.
Mooi ding hè. Enige minpuntje is dat hij niet automatisch signaal naar de radio geeft en switched wanneer een andere frequentie beter ontvangst geeft. Maar volgens mij heeft geen van die FM transmitters dat.

Technisch moet het wel kunnen (Radio 1 kan het ook), maar ja.
  vrijdag 2 december 2016 @ 14:41:34 #162
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167047471
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 14:39 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Mooi ding hè. Enige minpuntje is dat hij niet automatisch signaal naar de radio geeft en switched wanneer een andere frequentie beter ontvangst geeft. Maar volgens mij heeft geen van die FM transmitters dat.

Technisch moet het wel kunnen (Radio 1 kan het ook), maar ja.
Rds is dat. Weet niet of dat wel echt kan.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 2 december 2016 @ 14:44:46 #163
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_167047556
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 14:41 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Rds is dat. Weet niet of dat wel echt kan.
In principe is die Roidmi gewoon een FM-zender, dus moet hij ook dat RDS signaal mee kunnen sturen toch? Ik zelf niet dat het eenvoudig te implementeren is voor een fabrikant, maar technisch moet het, in theorie, volgens mij kunnen.

Los daarvan is het gewoon een goed ding. Geluidskwaliteit is verrassend goed.
pi_167047657
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 09:19 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Misschien op het postkantoor dat dat bekende briefje (er ligt een pakketje klaar met een slechte foto van je adres) ergens verdwenen is?
Ben dus net even naar het postkantoor gewandeld. Nadat ik dat vrouwtje twee keer teruggestuurd heb door het magazijn, heeft ze het pakketje toch gevonden. Postbode heeft simpelweg verzaakt een briefje achter te laten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167048042
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 14:48 schreef BerryBoterham het volgende:

[..]

Ben dus net even naar het postkantoor gewandeld. Nadat ik dat vrouwtje twee keer teruggestuurd heb door het magazijn, heeft ze het pakketje toch gevonden. Postbode heeft simpelweg verzaakt een briefje achter te laten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de les van vandaag is dat tante post tegenwoordig meer fouten maakt dan ome Ali.

Standaard mijn eerste actie als een pakketje niet aankomt, eerst bij bij het postkantoor vragen of ie daar ligt en dan pas een berichtje naar de verkoper.
  vrijdag 2 december 2016 @ 16:24:08 #166
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167049679
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 14:48 schreef BerryBoterham het volgende:

[..]

Ben dus net even naar het postkantoor gewandeld. Nadat ik dat vrouwtje twee keer teruggestuurd heb door het magazijn, heeft ze het pakketje toch gevonden. Postbode heeft simpelweg verzaakt een briefje achter te laten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat via internationalparceltracking.com ook niet te zien? Icm de traceercode.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 2 december 2016 @ 18:46:03 #167
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_167052646
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Was dat via internationalparceltracking.com ook niet te zien? Icm de traceercode.
Of de trackingcode in de postnl app invoeren. Als die is vertaald naar een 3s, verschijnt die daar ook..
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_167089933
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Was dat via internationalparceltracking.com ook niet te zien? Icm de traceercode.
Via een aantal tracking sites geprobeerd. Hij stond op delivered, maar op de betreffende dag en tijd was ik gewoon thuis.

Anyhow, een tijdje geleden postte iemand een andere app dan de Mi Fit app. Deze zou veel uitgebreider zijn en fijner werken. Weet iemand nog hoe deze app heette?
pi_167115594
:+
Iemand bereid om veel invoerheffing te betalen?

http://www.gearbest.com/speakers/pp_591121.html?wid=21
  maandag 5 december 2016 @ 12:37:00 #170
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_167115704
Sure (als zij de verdere kosten op zich nemen, anders neem ik wel een BOSE setje).
But let's see some reviews first. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_167116376
Afgelopen zaterdag het setje Xiaomi USB LED's binnen gekregen, besteld op 13 november bij GB.

Dingen hebben wel hetzelfde - grote - nadeel als de fan's; je kunt die dingen totaal niet bijdraaien...
pi_167117734
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 12:31 schreef Jonmen het volgende:
:+
Iemand bereid om veel invoerheffing te betalen?

http://www.gearbest.com/speakers/pp_591121.html?wid=21
[ afbeelding ]
Flink prijskaartje hangt eraan.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 5 december 2016 @ 14:08:42 #173
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167117784
op Ali rond de 400. Alsnog teveel imo
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_167120885
quote:
11s.gif Op maandag 5 december 2016 14:08 schreef Catch22- het volgende:
op Ali rond de 400. Alsnog teveel imo
Ik gok dat dat de prijs is voor 1 box. Ik zou het toch niet aanraden om daar een order te plaatsen :)
pi_167122799


Goh volgens mij ben ik door een eBay verkoper belazert, want dit heb ik echt niet besteld! Probleem is alleen met die tienduizend bestellingen die ik op eBay plaats weet ik ja niet welke verkoper mij belazerd heeft.

Makkelijk geld cashen trouwens! Meeste gaan echt niet de moeite doen om een claim in te dienen voor die ene waardeloze euro ;)
  maandag 5 december 2016 @ 17:42:22 #176
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_167122978
Zwart(e Pieten) zaad! :+
pi_167123175
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
.........Probleem is alleen met die tienduizend bestellingen die ik op eBay plaats weet ik ja niet welke verkoper mij belazerd heeft.............
Je kan je bestel historie toch bekijken op Ebay. De datum en het bestelnummer moeten toch enige informatie geven.
  maandag 5 december 2016 @ 19:37:54 #178
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167125549
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 17:42 schreef Goddelijker het volgende:
Zwart(e Pieten) zaad! :+
_O-
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 5 december 2016 @ 20:34:09 #179
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_167127635
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]

Goh volgens mij ben ik door een eBay verkoper belazert, want dit heb ik echt niet besteld! Probleem is alleen met die tienduizend bestellingen die ik op eBay plaats weet ik ja niet welke verkoper mij belazerd heeft.

Makkelijk geld cashen trouwens! Meeste gaan echt niet de moeite doen om een claim in te dienen voor die ene waardeloze euro ;)
Slechte feedback komt harder aan. Maar als je niet eens meer weet wat het had moeten zijn...boeit het jou toch ook niet zo heel veel?
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 5 december 2016 @ 20:53:15 #180
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_167128406
Yay!

Er is weer 'n nieuwe YZXStudio meter uit :)
Uiteraard gaat die er komen voor in het testarsenaal, want hij is uitgerust met USB Type-C, dus dan ook Type-C kabeltests als ik 'm heb, maar ik wacht nog effe op de versie mét BT.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_167128698
quote:
11s.gif Op maandag 5 december 2016 20:34 schreef Dromer het volgende:

[..]

Slechte feedback komt harder aan. Maar als je niet eens meer weet wat het had moeten zijn...boeit het jou toch ook niet zo heel veel?
Nee inderdaad, ik kom er wellicht aan het einde van de maand achter als ik mij af ga vragen: waar blijft die ene bestelling! Tegenwoordig hou ik ja rekening met levertijden van meer dan een maand :(
pi_167134042
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Diqiu-Long het volgende:

Goh volgens mij ben ik door een eBay verkoper belazert, want dit heb ik echt niet besteld! Probleem is alleen met die tienduizend bestellingen die ik op eBay plaats weet ik ja niet welke verkoper mij belazerd heeft.

Makkelijk geld cashen trouwens! Meeste gaan echt niet de moeite doen om een claim in te dienen voor die ene waardeloze euro ;)
Plant het eerst eens. Als straks ineens je huis vol met Super Skunk staat ga je juist dik aan deze deal verdienen!
--
Een innige omhelzing,
Broempot
pi_167156399
Als iemand nog actioncam-accessoires wil hebben voor (bijna) nop: deze hele set voor maar ¤5,99.
Meer info hier.

  dinsdag 6 december 2016 @ 22:22:57 #184
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_167156522
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:20 schreef Iemand91 het volgende:
Als iemand nog actioncam-accessoires wil hebben voor (bijna) nop: deze hele set voor maar ¤5,99.
Meer info hier.

[ afbeelding ]
Leuke set zeker voor die prijs. Zou er bijna een action cam voor kopen :+ :D
  dinsdag 6 december 2016 @ 22:54:03 #185
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_167157903
Collega YouTubert unboxed het Xiaomi Mi hoofdkussen :
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_167158118
Maken die nu ook al kussens 🙊 Ze slaan op die gebieden toch wel een beetje de plank mis, net zoals met die peperdure rijstkoker ( als je in Hong Kong bent geweest begrijp je waarom ).
  woensdag 7 december 2016 @ 00:27:09 #187
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_167160166
Whoppa! Chuwi 10050mAh QC3.0 powerbank review online!
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 7 december 2016 @ 06:55:06 #188
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_167161297
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 23:40 schreef Broempot het volgende:

[..]

Plant het eerst eens. Als straks ineens je huis vol met Super Skunk staat ga je juist dik aan deze deal verdienen!
Geen wiet dit. Lijkt op rozen zaadjes.
pi_167161517
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:54 schreef dodge_911 het volgende:
Collega YouTubert unboxed het Xiaomi Mi hoofdkussen :
Een kussen met Bluetooth 4.1?
pi_167162095
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:54 schreef dodge_911 het volgende:
Collega YouTubert unboxed het Xiaomi Mi hoofdkussen :
lekker dun kussentje, jammer dat er niet een stukje is als het kussen in de goede staat is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 7 december 2016 @ 12:09:59 #191
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_167164649
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:12 schreef rene90 het volgende:

[..]

lekker dun kussentje, jammer dat er niet een stukje is als het kussen in de goede staat is.
Ik had de video ook iets anders gedaan, als ik die gast was :)
Timelapseje van een 'ontspannend' kussen, zoomen én focussen, dat werk zeg maar ;)

En het andere model heeft'ie ondertussen ook unboxed :

Heeft z'n product samples wel netjes op orde via GearBest ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 7 december 2016 @ 13:13:54 #192
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_167165722
Hum...
BrainwavzAudio twitterde op woensdag 07-12-2016 om 02:31:09 Pre-order LIMITED TIME ONLY B100/B150: New #BalancedArmature #Earphone Series by #Brainwavz Info:… https://t.co/PX16qctOe9 reageer retweet
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 7 december 2016 @ 13:44:57 #193
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167166242
Interessant, helaas zijn de prijzen van BW de laatste jaren te ver omhoog gegaan :'(.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 7 december 2016 @ 13:54:06 #194
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_167166388
True. Die Alpha's waren toen in een actie 4 dollar. :D
Te weinig vernieuwing en verbetering ook. Alles meer van 't zelfde.
Ze proberen een beetje op 't oude succes te teren en zich nu te etaleren als een hoogwaardig merk.
Desalwelteplus altijd wel geinig om in de gaten te houden. HM9 zijn nog altijd top!
Wel interessant dat het een single driver is... terwijl we juist meer dual en triple drivers zijn gaan zien.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 7 december 2016 @ 17:22:17 #195
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_167170155
Ugh, als jarenlange China-shopper is het echt zo vervelend om wat te willen bestellen bij een Amerikaanse webshop waar ze sowieso alles 100% goed op de factuur zetten en met DHL versturen...
Niet dat ik "$3 gift" nodig heb maar iets is $25 wat 23 euro is door de verneukte wisselkoers, dan kan ik dus allemaal inklaringskosten gaan betalen doordat ik net boven de 22 euro zit :') :'(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 7 december 2016 @ 18:35:48 #196
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_167171605
Tja... die anonieme concurrerende Chinglish bedrijfjes kunnen natuurlijk veel maken.
Een Amerikaans geregistreerde toko die van A -> B getracked wil hebben (vooral voor hun zekerheid, jij betaalt immers de verzendkosten, dus waarom zouden ze 't ook anders doen) natuurlijk eerder niet.
Verder natuurlijk een taboe om te bespreken hier. :X :P Ik was net ook nog de sjaak. Such is life.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 8 december 2016 @ 10:32:57 #197
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167185092
Iemand bezwaar tegen nog een (paar) weggeefactie(s) :7?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_167185274
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:32 schreef RobertNL het volgende:
Iemand bezwaar tegen nog een (paar) weggeefactie(s) :7?
Pfoe nog meer? Nou ja, als je er vanaf moet. Dan zullen wij ons best doen om 't over te nemen, dan heb jij er geen last meer van..
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_167185937
Ik ga mee met Eric, denk dat we jou gewoon moeten steunen in deze moeilijke tijden!
pi_167186263
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:32 schreef RobertNL het volgende:
Iemand bezwaar tegen nog een (paar) weggeefactie(s) :7?
je mag het ook gewoon naar mij opsturen hoor O-)
  donderdag 8 december 2016 @ 13:55:28 #201
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167188954
quote:
6s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:41 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Pfoe nog meer? Nou ja, als je er vanaf moet. Dan zullen wij ons best doen om 't over te nemen, dan heb jij er geen last meer van..
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 11:22 schreef Doev het volgende:
Ik ga mee met Eric, denk dat we jou gewoon moeten steunen in deze moeilijke tijden!
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2016 11:38 schreef mschol het volgende:

[..]

je mag het ook gewoon naar mij opsturen hoor O-)
Vanavond 19.00 frontpage ;)!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_167192815
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

[..]

Vanavond 19.00 frontpage ;)!
Om ter eerste? :P
pi_167193846
Ik had via BangGood een miband 2 voor sinterklaas voor mijn vriendin gekocht. Ze heeft hem sinds zaterdagavond en nu doet de hartslagmeter het opeens niet meer. Iemand bekend met het probleem en weet een oplossing? Helaas is Thomas(?) op vakantie en ik denk niet dat ik het krijg uitgelegd op de BangGood website...
pi_167193940
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 17:45 schreef larry_flynt het volgende:
Ik had via BangGood een miband 2 voor sinterklaas voor mijn vriendin gekocht. Ze heeft hem sinds zaterdagavond en nu doet de hartslagmeter het opeens niet meer. Iemand bekend met het probleem en weet een oplossing? Helaas is Thomas(?) op vakantie en ik denk niet dat ik het krijg uitgelegd op de BangGood website...
Ontkoppelen in de app, de app verwijderen, vervolgens de app herinstalleren, en band weer koppelen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_167194240
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 17:50 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ontkoppelen in de app, de app verwijderen, vervolgens de app herinstalleren, en band weer koppelen.
Helaas niet gewerkt.
pi_167195558
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

[..]

Vanavond 19.00 frontpage ;)!
"Niet gevonden
Er kan geen prijsvraag worden gevonden of de gekozen prijsvraag is niet actief."
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 8 december 2016 @ 19:58:41 #207
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167197134
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:08 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

"Niet gevonden
Er kan geen prijsvraag worden gevonden of de gekozen prijsvraag is niet actief."
Gefixt, iets vergeten op te slaan :o
_



[ Bericht 12% gewijzigd door RobertNL op 08-12-2016 20:11:13 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator donderdag 8 december 2016 @ 20:38:42 #208
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_167198234
Een fitness cracker. Ha. Fit worden door cracker te eten.

Beetje jammer dat je op Facebook of Twitter dingen moet liken als onderdeel van de prijsvraag.
Dan gaat het feest niet door voor mij.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 8 december 2016 @ 20:54:06 #209
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167198800
Ik las op Tweakers dat mensen ineens banggood bestellingen van Laos post na 5 maand binnen kregen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_167200767
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:38 schreef dud0r het volgende:
Een fitness cracker. Ha. Fit worden door cracker te eten.

Beetje jammer dat je op Facebook of Twitter dingen moet liken als onderdeel van de prijsvraag.
Dan gaat het feest niet door voor mij.
Verkapte reclame noemen ze dat...
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 8 december 2016 @ 22:07:28 #211
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167201667
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:38 schreef dud0r het volgende:
Een fitness cracker. Ha. Fit worden door cracker te eten.

Beetje jammer dat je op Facebook of Twitter dingen moet liken als onderdeel van de prijsvraag.
Dan gaat het feest niet door voor mij.
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:42 schreef relativity het volgende:

[..]

Verkapte reclame noemen ze dat...
Probeer het gewoon zonder die like ;)
Natuurlijk is het reclame voor de bedrijven. Gratis toestellen vallen ook niet uit de lucht ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:54 schreef Catch22- het volgende:
Ik las op Tweakers dat mensen ineens banggood bestellingen van Laos post na 5 maand binnen kregen
Haha, nou ben benieuwd. Heb toen wel een refund gehad van iets dacht ik.

[ Bericht 12% gewijzigd door RobertNL op 08-12-2016 22:13:13 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_167201878
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 22:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]


[..]

Probeer het gewoon zonder die like ;)
Natuurlijk is het reclame voor de bedrijven. Gratis toestellen vallen ook niet uit de lucht ;)

[..]

Haha, nou ben benieuwd. Heb toen wel een refund gehad van iets dacht ik.
Is de winnaar van de vorige Elephone telefoon al bekend?
  donderdag 8 december 2016 @ 22:17:19 #213
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167202000
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 22:14 schreef RavioliPunch het volgende:

[..]

Is de winnaar van de vorige Elephone telefoon al bekend?
Jup :Y
http://frontpage.fok.nl/s(...)e-s7-prijsvraag.html
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_167202228
Als mensen bezwaar hebben tegen de voorwaarden van zo'n prijsvraagje? Dan doe je toch gewoon lekker niet mee! Voor niets gaat de zon namelijk op.
pi_167203649
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 22:23 schreef Diqiu-Long het volgende:
Als mensen bezwaar hebben tegen de voorwaarden van zo'n prijsvraagje? Dan doe je toch gewoon lekker niet mee! Voor niets gaat de zon namelijk op.
persoonlijk heb ik geen fb, vind het belachelijk dat je dat moet hebben om mee te doen.
pi_167203758
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:54 schreef Catch22- het volgende:
Ik las op Tweakers dat mensen ineens banggood bestellingen van Laos post na 5 maand binnen kregen
Klopt, ik van de week ook. Gelijk met wat Banggood spullen die op 1 december waren besteld... 8)7
--
Een innige omhelzing,
Broempot
pi_167203768
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 23:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

persoonlijk heb ik geen fb, vind het belachelijk dat je dat moet hebben om mee te doen.
Dan doe je een andere prijsvraag mee waarbij dat niet nodig is ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_167206420
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gefixt, iets vergeten op te slaan :o
_

[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]

Bedankt! Ik hoop alleen dat ik het antwoord op de prijsvraag juist heb :D
jaja, en azo...
pi_167210560
Bij beide prijsvragen staat onderaan trouwens dit:

Daarna zal de Band 2 naar de winnaar worden verstuurd, vanuit china.

Zal bij de telefoon niet helemaal kloppen? ;)
Ontopic; Goed geregeld! Meegedaan, ben benieuwd :D
  vrijdag 9 december 2016 @ 16:18:08 #220
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_167214718
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 23:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

persoonlijk heb ik geen fb, vind het belachelijk dat je dat moet hebben om mee te doen.
Dan maak je toch gewoon een fake-Facebook accountje aan voor dit soort activiteiten?

Niet zo moeilijk doen om niks. Het is logisch dat een bedrijf dat een gratis product weggeeft daar in ieder geval een minimale vorm van exposure via sociale media wil.

Ik vraag me wel serieus af wat wordt verstaan onder 'liken' op Twitter? Is dat volgen of iets retweeten? Of is de pagina bezoeken genieg.?
  Moderator vrijdag 9 december 2016 @ 16:36:23 #221
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_167215028
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:20 schreef Iemand91 het volgende:
Als iemand nog actioncam-accessoires wil hebben voor (bijna) nop: deze hele set voor maar ¤5,99.
Meer info hier.

[ afbeelding ]
:o Binnen 2 dagen in huis, dat ben ik niet gewend als Chinashopper
Wat een hoop troep voor 6 euro, zelfs nog meer dan op het plaatje van Amazon :o
pi_167215127
quote:
Yep en vol verwachting blijft mijn hart de komende weken kloppen.... tnx RobertNL en Elephone
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:59:20 #223
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_167216524
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:40 schreef NameUnknown het volgende:

[..]

Yep en vol verwachting blijft mijn hart de komende weken kloppen.... tnx RobertNL en Elephone
proficiat
pi_167216576
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:40 schreef NameUnknown het volgende:

[..]

Yep en vol verwachting blijft mijn hart de komende weken kloppen.... tnx RobertNL en Elephone
Gefeliciteerd!
  vrijdag 9 december 2016 @ 23:21:05 #225
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_167225089
Weet iemand hoe lang post uit India onderweg is?
Op 22 nov iets besteld, verkoper boekt het op 23 nov als verzonden, ebay geeft een bereik van 28 nov tot 4 dec als ontvangst termijn.

Van nature zijn ze in India niet snel, dus vraag ik mij af of het termijn van ebay niet te optimistisch is?
pi_167228036
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 23:21 schreef THEFXR het volgende:
dus vraag ik mij af of het termijn van ebay niet te optimistisch is?
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 23:21 schreef THEFXR het volgende:
ebay geeft een bereik van 28 nov tot 4 dec als ontvangst
Vandaag is het 9 december, dus ja het bereik van eBay is te optimistisch. :P
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_167237556
Ben toch voor de cube iwork 10 ultimate gegaan, vind het die 50-60 euro meer wel waard, heb je tenminste wel wat.

Meen te hebben gelezen dat iemand anders hier die ook heeft? Ervaringen?

Voor het eerst besteld met priority direct mail bij Banggood trouwens, benieuwd of het werkt :D
  zondag 11 december 2016 @ 00:25:15 #228
242879 Onnoman
The On And Only
pi_167248524
heb deze site ontdekt..
spulletjes tot 2 dollar en gratis verzending

http://www.tmart.com/
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zondag 11 december 2016 @ 00:29:21 #229
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167248647
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 00:25 schreef Onnoman het volgende:
heb deze site ontdekt..
spulletjes tot 2 dollar en gratis verzending

http://www.tmart.com/
OK, die staat natuurlijk ook al gewoon in de OP.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_167275746
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 00:25 schreef Onnoman het volgende:
heb deze site ontdekt..
spulletjes tot 2 dollar en gratis verzending

http://www.tmart.com/
Spam?
  maandag 12 december 2016 @ 11:56:42 #231
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_167276084
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 11:41 schreef Downstar het volgende:

[..]

Spam?
Eerder Henk imho.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_167276132
quote:
12s.gif Op maandag 12 december 2016 11:56 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Eerder Henk imho.
Kan ook nog.. hahah.
Eerste post in ons topic, gelijk naar een link en al 1 die we kennen.. Vandaar verdacht ;).
Afijn, vroeger deed ik veel deals met Tmart, altijd een goede shop voor flAshlights!
pi_167280943
Jullie al eens meegemaakt dat je bestelt in Hongkong en dan wordt het vanuit Zweden verscheept met het vliegtuig, wat al 12 dagen aan het vliegen is?
  maandag 12 december 2016 @ 15:49:35 #234
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167280965
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 15:48 schreef THEFXR het volgende:
Jullie al eens meegemaakt dat je bestelt in Hongkong en dan wordt het vanuit Zweden verscheept met het vliegtuig, wat al 12 dagen aan het vliegen is?
Het gaat via de zweedse post die een locatie hebben in china. Die laatste status is waarschijnlijk aankomst op die locatie. De volgende is als hij in NL is. Dat kan wel even duren.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_167281107
quote:
11s.gif Op maandag 12 december 2016 15:49 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Het gaat via de zweedse post die een locatie hebben in china. Die laatste status is waarschijnlijk aankomst op die locatie. De volgende is als hij in NL is. Dat kan wel even duren.
dit is de info die ik heb:

  maandag 12 december 2016 @ 16:45:11 #236
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_167282054
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 15:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dit is de info die ik heb:

[ afbeelding ]
Yes, gewoon sweden post vanuit China.. duurt wel even ;) je kan alleen even afwachten. Tracking heb je niet enorm veel aan |:(
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  maandag 12 december 2016 @ 17:23:04 #237
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167282736
quote:
16s.gif Op maandag 12 december 2016 16:45 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Yes, gewoon sweden post vanuit China.. duurt wel even ;) je kan alleen even afwachten. Tracking heb je niet enorm veel aan |:(
Tracking van sweden post is gewoon deur tot deur? (althans hier).
Ook netjes om te zetten via internationalparceltracking.com.
Overigens kan sweden post echt enorm wispelturig zijn, ergens tussen de 5 weken en 7 dagen :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 12 december 2016 @ 19:00:21 #238
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_167284350
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  roze maandag 12 december 2016 @ 19:17:11 #239
393783 Ama
Hypa Hypa
  maandag 12 december 2016 @ 20:27:42 #240
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_167286652
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 15:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dit is de info die ik heb:

[ afbeelding ]
Ach, dat is nog niks. Ik heb iets onderweg dat sinds 14-11 geen teken van leven meer geeft. Bij Banggood vragen ze me te controleren of mijn adres wel klopt. (na tig bestellingen)
Als de webcare terug is van vakantie maar eens polsen..
Is wel met Malaysia Post... zo' n beetje de ergste van allemaal.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 12 december 2016 @ 20:37:17 #241
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_167286953
quote:
1999 RMB, 270 euro.. nice. Maar nogsteeds minder spanend dan m'n Xiaomi Ninebot :7
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  maandag 12 december 2016 @ 20:59:34 #242
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_167287875
True. 't Is wel een Xiaomi... alleen is dat ding veel te huge ook verder. :P

Hier hadden ze laatst iets opgezet:
http://presse.unique-rela(...)d=39962&menueid=2390http://vienna.nethotels.c(...)ov=5203&IDVenue=5203http://etwow.co.at ... ook gewoon Chinese import natuurlijk.

Maar... ik denk... liever iets handzamers, zoiets:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_167293582
moet je altijd die dure nl verzendkosten betalen, als je pakket door de douane eruit wordt gepikt?
  roze dinsdag 13 december 2016 @ 01:00:58 #244
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167294048
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 00:35 schreef THEFXR het volgende:
moet je altijd die dure nl verzendkosten betalen, als je pakket door de douane eruit wordt gepikt?
Boven de 22 euro? Ja.
Your beauty never ever scared me.
pi_167294107
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2016 01:00 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Boven de 22 euro? Ja.
eronder dus niet??
pi_167295151
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 01:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

eronder dus niet??
Klopt.
  woensdag 14 december 2016 @ 18:29:07 #248
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_167326218
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Geinig,hoeveel most het?
Jonguh, zoek zulk soort dingen nou eens lekker zelluf uit. Man man man. :P Die vragerij van jou altijd.

Topic pointer: 'zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen', OP: 'Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren' met 'First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen'.

Daarnaast... beetje doorlezen is toch ook niet teveel gevraagd? ->
quote:
16s.gif Op maandag 12 december 2016 20:37 schreef tokko1 het volgende:

[..]

1999 RMB, 270 euro.. nice. Maar nogsteeds minder spanend dan m'n Xiaomi Ninebot :7
xiaomi.tmall.com is natuurlijk dé plek om zoiets terug te vinden... https://world.tmall.com/item/543162290494.htm
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 14 december 2016 @ 20:37:59 #249
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167329689
Die Shiz is ook weer veel te lief.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 14 december 2016 @ 20:57:59 #250
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_167330401
Ik ben ook veuls te goed voor deze wereld eigenlijk. O-)

Xiaomi is net een set longen... in... uit...
Hebben ze net je geld binnen voor het ene product... gaan ze zo alweer de volgende uitbrengen... :P
MiPadje 3.

~ http://www.gizmochina.com(...)reen-bigger-battery/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_167332529
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:57 schreef shiznuts het volgende:
Ik ben ook veuls te goed voor deze wereld eigenlijk. O-)

Xiaomi is net een set longen... in... uit...
Hebben ze net je geld binnen voor het ene product... gaan ze zo alweer de volgende uitbrengen... :P
MiPadje 3.
[ afbeelding ]
~ http://www.gizmochina.com(...)reen-bigger-battery/
Wel goed bezig als bedrijf.

Chinese bedrijven over het algemeen trouwens, lijken wel om de dag met nieuwe examplaren van bv. phones te komen :')
pi_167333902
Is er een alternatief om de mii band te gebruiken zonder een mi (fit) account?
Of is deze app alleen bedoeld om de progress bij te houden?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 14 december 2016 @ 22:40:07 #253
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_167334204
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:57 schreef shiznuts het volgende:
Ik ben ook veuls te goed voor deze wereld eigenlijk. O-)

Xiaomi is net een set longen... in... uit...
Hebben ze net je geld binnen voor het ene product... gaan ze zo alweer de volgende uitbrengen... :P
MiPadje 3.
En je hebt er zelfs aan gedacht de prijs erbij te zetten! #shiz4prez!
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 14 december 2016 @ 23:00:44 #254
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_167334792
Ja, maar ik had de prijs niet uitgeschreven. Was benieuwd of 'ie dat überhaupt zou opmerken uit het plaatje, de link zou volgen of het gewoon alsnog zou vragen. Iig vragen hoeveel 1999 CNY/RMB is, hoewel dat in een van de vorige comments net beantwoord was. :T 't Is niet eens zozeer voor mezelf, maar je doet jezelf gewoon een disservice als je je dom houdt... want je doet alsnog moeite om een comment te typen... en dan moet je maar wachten of iemand (tijdig) antwoordt. Kun je net zo goed een tabje met Google openen en ff searchen. Lekker sneller, much better. The art of self-reliance.

Xiaomi doet echt van alles, da's ook het leuke. :Y En vaak doen ze het goed en met goede value. Andere doen het ondermaats. Of kondigen iets aan en doen het dan niet. Of als iets ok is, dat het dan reteduur is. Maar Xiaomi is bekend komen te staan omdat zo'n beetje alles wat ze aanraken in goud verandert. _O_ Zeg maar 't Apple voor mensen met common sense en die geen joints rollen met bankbiljetten. :7
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 22:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
Is er een alternatief om de mii band te gebruiken zonder een mi (fit) account?
Of is deze app alleen bedoeld om de progress bij te houden?
Als je alleen de dingen wilt uitlezen en niet bijhouden dan gebruik je toch gewoon de band zelf?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 14 december 2016 @ 23:21:49 #255
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_167335404
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 23:00 schreef shiznuts het volgende:
Xiaomi doet echt van alles, da's ook het leuke. :Y En vaak doen ze het goed en met goede value. Andere doen het ondermaats. Of kondigen iets aan en doen het dan niet. Of als iets ok is, dat het dan reteduur is. Maar Xiaomi is bekend komen te staan omdat zo'n beetje alles wat ze aanraken in goud verandert.
Ik heb deze maand nog wat nieuws van Xiaomi om te testen :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 14 december 2016 @ 23:24:10 #256
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_167335465
Ooohhh... awesome blossum! :D
That reminds me... ik moet eigenlijk nog die triple drivers bestellen.

Heb trouwens een Wsken Mini ladekabel binnen (AliExpress, maar also seen on: http://www.banggood.com/W(...)Phone-p-1110818.html ('k kwam net bij de speciale pre-order page om te kijken voor nieuwtjes))! Mooi spulletje. Aangezien de Znaps er nog altijd niet zijn en dit een kleinere fingerprint heeft geloof ik. Nu alleen nog USB-C connectors.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 14 december 2016 @ 23:41:15 #257
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_167335789
quote:
11s.gif Op woensdag 14 december 2016 23:24 schreef shiznuts het volgende:
Ooohhh... awesome blossum! :D
That reminds me... ik moet eigenlijk nog die triple drivers bestellen.

Heb trouwens een Wsken Mini ladekabel binnen (AliExpress, maar also seen on: http://www.banggood.com/W(...)Phone-p-1110818.html ('k kwam net bij de speciale pre-order page om te kijken voor nieuwtjes))! Mooi spulletje. Aangezien de Znaps er nog altijd niet zijn en dit een kleinere fingerprint heeft geloof ik. Nu alleen nog USB-C connectors.
Zo wil ik er graag halen voor mijn QCY Q26's... Alleen heb ik een beetje moeite met het feit dat de kabels meer kosten dan de earphones ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_167335808
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:57 schreef shiznuts het volgende:
Ik ben ook veuls te goed voor deze wereld eigenlijk. O-)

Xiaomi is net een set longen... in... uit...
Hebben ze net je geld binnen voor het ene product... gaan ze zo alweer de volgende uitbrengen... :P
MiPadje 3.
[ afbeelding ]
~ http://www.gizmochina.com(...)reen-bigger-battery/
Als deze specs kloppen, en de prijs is oke, dan is dit een instabuy voor mij
pi_167337668
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 23:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als je alleen de dingen wilt uitlezen en niet bijhouden dan gebruik je toch gewoon de band zelf?
Captain Obvious ;-)

Probleem is dat de tijd niet juist staat, en het erop lijkt dat dit alleen middels het syncen met de mobiel op te lossen valt. Even "los" de bluetooth koppelen werkt niet (hij koppeld in zijn totaliteit niet).

Vandaar dat ik eigenlijk benieuwd was of er op een andere manier iets te doen is, of dat je inderdaad gewoon een mi account moet aanmaken (opzich niet heel dramatisch, gezien het feit dat ik ook een Xiaomi heb, maar ik maak liever geen accounts aan wanneer dat niet hoeft).
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_167338197
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 07:04 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Captain Obvious ;-)

Probleem is dat de tijd niet juist staat, en het erop lijkt dat dit alleen middels het syncen met de mobiel op te lossen valt. Even "los" de bluetooth koppelen werkt niet (hij koppeld in zijn totaliteit niet).

Vandaar dat ik eigenlijk benieuwd was of er op een andere manier iets te doen is, of dat je inderdaad gewoon een mi account moet aanmaken (opzich niet heel dramatisch, gezien het feit dat ik ook een Xiaomi heb, maar ik maak liever geen accounts aan wanneer dat niet hoeft).
Volgens mij gaat 't niet anders nee. Tijd wordt automatisch gesynct bij koppelen.
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 15 december 2016 @ 09:13:04 #261
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167338474
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 23:42 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Als deze specs kloppen, en de prijs is oke, dan is dit een instabuy voor mij
10 inch, capabele processor, genoeg opslagruimte. Betaalbaar keyboard dock. Check in de box.

Helaas geen tablet interface, dat miste ik voorgaande Windows tablets wel.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 15 december 2016 @ 09:20:59 #262
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167338560
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 09:13 schreef RobertNL het volgende:

[..]

10 inch, capabele processor, genoeg opslagruimte. Betaalbaar keyboard dock. Check in de box.

Helaas geen tablet interface, dat miste ik voorgaande Windows tablets wel.
Hadden die ook 10? Want ik vind dat prima te doen op een tablet.

Geil ding inderdaad, staat ook wel op mijn watchlist
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 15 december 2016 @ 09:30:19 #263
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167338673
quote:
11s.gif Op donderdag 15 december 2016 09:20 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Hadden die ook 10? Want ik vind dat prima te doen op een tablet.

Geil ding inderdaad, staat ook wel op mijn watchlist
Ja, wellicht is het omdat ik mijn tablet (gpad 8.3) nu vooral gebruik voor wat mediaconsumptie.
Er is ook een tijdje geweest dat Android mij niet kon bekoren,dus ik ga w10 zeker weer een kans geven.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_167355436
Na wat rare nachtelijke praktijken hier in de straat is het tijd voor een camera.

Iemand ervaring met een WIFI pan/tilt outdoor IP-camera? Bij voorkeur uit een webshop met EU warehouse?
  donderdag 15 december 2016 @ 22:07:48 #265
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167356254
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 21:43 schreef emil23 het volgende:
Na wat rare nachtelijke praktijken hier in de straat is het tijd voor een camera.

Iemand ervaring met een WIFI pan/tilt outdoor IP-camera? Bij voorkeur uit een webshop met EU warehouse?
Dan kom je al snel uit bij zo'n dome camera. Volstaat een fixed camera niet? Hier had ik eerst ook pan/tilt maar in de praktijk verzette ik dat ding nooit.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_167356908
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dan kom je al snel uit bij zo'n dome camera. Volstaat een fixed camera niet? Hier had ik eerst ook pan/tilt maar in de praktijk verzette ik dat ding nooit.
Pan Tilt is in mijn geval wel wenselijk. Ik woon op een hoek en met een PT camera kan ik mijn tuin in de gaten houden, en zou ik eventueel ook het woonerf aangrenzend aan mijn tuin kunnen zien zonder dat ik daar echt een vaste camera op gericht heb.

Heb je een idee welke dome-camera geschikt zou zijn? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
  donderdag 15 december 2016 @ 22:30:33 #267
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_167357157

Begint al 'n aardige collectie te worden :)
Meteen ook 'n teaser voor de volgende review...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_167357864
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dan kom je al snel uit bij zo'n dome camera. Volstaat een fixed camera niet? Hier had ik eerst ook pan/tilt maar in de praktijk verzette ik dat ding nooit.
Dit is m geworden. Helaas niet uit een EU warehouse.

https://nl.aliexpress.com(...)n=&categoryId=301102
  donderdag 15 december 2016 @ 23:12:07 #269
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167358968
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:45 schreef emil23 het volgende:

[..]

Dit is m geworden. Helaas niet uit een EU warehouse.

https://nl.aliexpress.com(...)n=&categoryId=301102
Ben benieuwd. Aan de IR ga je weinig hebben, die lampjes reflecteren waarschijnlijk tegen het plastic dat er direct voor zit ;).
Maar dat zie je bij enorm veel camera's

quote:
12s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:30 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Begint al 'n aardige collectie te worden :)
Meteen ook 'n teaser voor de volgende review...
Ik spot hem :Y. Toffe collectie :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_167363423
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 22:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
Is er een alternatief om de mii band te gebruiken zonder een mi (fit) account?
Of is deze app alleen bedoeld om de progress bij te houden?
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 22:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
Is er een alternatief om de mii band te gebruiken zonder een mi (fit) account?
Of is deze app alleen bedoeld om de progress bij te houden?
Ja, de mi fit & notify app. Zeer goede app met heel veel instellingen. En wordt ook nog steeds bijna wekelijks uitgebreid.
De betaalde versie is helemaal de moeite waard.
pi_167376693
Misschien niet helemaal op de goede plaats, maar ik stel de vraag toch...

Ik ben bezig met het ontwerpen van een 3 assige cnc freesmachine (helemaal van lasergesneden plaat en gepoedercoat). Maar nu heb ik een hoop spullen nodig. Waaronder geledingen, lagers, kogelomloopspindels, stepping motors en dergelijke. Iemand die een betrouwbare shop weet?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  vrijdag 16 december 2016 @ 22:17:59 #272
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_167383502
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 08:05 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

[..]

Ja, de mi fit & notify app. Zeer goede app met heel veel instellingen. En wordt ook nog steeds bijna wekelijks uitgebreid.
De betaalde versie is helemaal de moeite waard.
Thanks, heb de app Mi fit gedownload en maar een account aangemaakt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 16 december 2016 @ 22:25:43 #273
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_167383786
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:21 schreef relativity het volgende:
Misschien niet helemaal op de goede plaats, maar ik stel de vraag toch...

Ik ben bezig met het ontwerpen van een 3 assige cnc freesmachine (helemaal van lasergesneden plaat en gepoedercoat). Maar nu heb ik een hoop spullen nodig. Waaronder geledingen, lagers, kogelomloopspindels, stepping motors en dergelijke. Iemand die een betrouwbare shop weet?
Zie OP zou ik zeggen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167387827
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:21 schreef relativity het volgende:
Misschien niet helemaal op de goede plaats, maar ik stel de vraag toch...

Ik ben bezig met het ontwerpen van een 3 assige cnc freesmachine (helemaal van lasergesneden plaat en gepoedercoat). Maar nu heb ik een hoop spullen nodig. Waaronder geledingen, lagers, kogelomloopspindels, stepping motors en dergelijke. Iemand die een betrouwbare shop weet?
Ik heb alleen maar slechte ervaringen met Chinese lagers. Daar raad ik je aan om gewoon SKF, INA of FAG te gebruiken.
  zaterdag 17 december 2016 @ 10:27:34 #275
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_167389649
http://store.steampowered.com/app/504210/

Was dit al gepost? Je kan nu de chinees spelen die jouw spullen maakt.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zaterdag 17 december 2016 @ 19:17:32 #276
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_167398898
quote:
3s.gif Op donderdag 10 november 2016 13:59 schreef Dromer het volgende:

[..]

Hmmm.. zoiets als deze?
Lijkt er idd aardig op. Die zag ik een jaartje geleden nog niet. Misschien maar eens testen voor de gein; al heb ik al een mooie rooie. ;)
Ik was al vergeten dat ik hem besteld had, maar kreeg hem zojuist binnen. De Chinese 'secrid-kloon' lijkt er erg veel op, levert ongeveer hetzelfde resultaat op (hoewel het wat stroever werkt) maar heeft een andere techniek aan de binnenkant. Dus niet hélemaal gekopieerd.

Item wordt niet meer door dezelfde verkoper aangeboden, maar je vindt hem wel door op rfid pop up aluminium te zoeken op AE.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_167400854
Kennis van mij heeft een xiaomi telefoon gekocht via aliexpress op 23/11, standard shipping.
Waarom duurt het zolang of is dit normaal ?
pi_167401336
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:23 schreef nz1900 het volgende:
Kennis van mij heeft een xiaomi telefoon gekocht via aliexpress op 23/11, standard shipping.
Waarom duurt het zolang of is dit normaal ?
feestdagen, he
  zaterdag 17 december 2016 @ 20:41:46 #279
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_167401592
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:23 schreef nz1900 het volgende:
Kennis van mij heeft een xiaomi telefoon gekocht via aliexpress op 23/11, standard shipping.
Waarom duurt het zolang of is dit normaal ?
Hoe moeten wij dat weten? Misschien heeft ie wel een pre-sale gedaan, of een Mi5s in een kleur die slecht geleverd wordt.

Check de trackingcode, of informeer bij de verkoper.
  zaterdag 17 december 2016 @ 20:50:40 #280
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_167401966
Het is nog niet extreem lang te noemen. Wat zegt de tracking? Op welke datum heeft ie China verlaten? Met welk postbedrijf?
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_167402069
Heb verder geen gegevens, afwachten dus maar voor hem.
pi_167413753
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 00:45 schreef emil23 het volgende:

[..]

Ik heb alleen maar slechte ervaringen met Chinese lagers. Daar raad ik je aan om gewoon SKF, INA of FAG te gebruiken.
Bedankt. Ik was daar ook al naar aan het kijken, maar het gaat me vooral om het duurde spul zoals lineaire geleiden rails en kogelomloopspindels e.d.
Die zijn hier althans een stuk duurder wat ik zo heb gezien...

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 22:25 schreef hiddit het volgende:

[..]

Zie OP zou ik zeggen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt. Goede tip! :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 18 december 2016 @ 20:49:57 #283
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_167429158
Van Blitzwolf/Banggood kreeg ik een dingetje uit china die ik eigenlijk nog nooit voorbij heb zien komen in "The China Shop".

De 120 GB SSD, en heb hier ook voor Banggood een review van gemaakt die hier terug te vinden is:
CHI / [Reviews] Blitzwolf 120 Gb SATA3 SSD

Al met al een product wat je wat mij betreft net zo goed direct uit China kan halen ipv via een westerse retailer zolang de snelheid en prijs goed zijn.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_167430225
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:23 schreef nz1900 het volgende:
Kennis van mij heeft een xiaomi telefoon gekocht via aliexpress op 23/11, standard shipping.
Waarom duurt het zolang of is dit normaal ?
Had je DHL niet kunnen kiezen?
  zondag 18 december 2016 @ 21:21:58 #285
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_167430309
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:23 schreef nz1900 het volgende:
Kennis van mij heeft een xiaomi telefoon gekocht via aliexpress op 23/11, standard shipping.
Waarom duurt het zolang of is dit normaal ?
Standard shipping duurt tussen een week en twee maanden ;) Gewoon afwachten dus.

En ja, het is jammergenoeg normaal onbetrouwbaar qua levertijden.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 18 december 2016 @ 22:13:35 #286
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_167432293
quote:
16s.gif Op zondag 18 december 2016 20:49 schreef tokko1 het volgende:
Van Blitzwolf/Banggood kreeg ik een dingetje uit china die ik eigenlijk nog nooit voorbij heb zien komen in "The China Shop".

De 120 GB SSD, en heb hier ook voor Banggood een review van gemaakt die hier terug te vinden is:
CHI / [Reviews] Blitzwolf 120 Gb SATA3 SSD

Al met al een product wat je wat mij betreft net zo goed direct uit China kan halen ipv via een westerse retailer zolang de snelheid en prijs goed zijn.
goede review, alleen een samsung kost hier een tientje meer, geen reden om zoveel risico te lopen voor deze schijf.
  zondag 18 december 2016 @ 23:21:20 #287
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_167434375
Gaat natuurlijk ook voornamelijk over de kwaliteit op duur. :Y

Zo zag ik laatst dat Orico met WD een external drive uitgebracht heeft (zie AliExpress Orico Direct (Store), 1TB ging al weg voor 91.74 USD). USB3.1 Type-C, Shock-/water-proof, anti-static, multi-protection. Zou ik eigenlijk ook alleen maar goeds van verwachten. Is natuurlijk ook een vrij grote household name daar in China.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_167434667
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:57 schreef shiznuts het volgende:
Ik ben ook veuls te goed voor deze wereld eigenlijk. O-)

Xiaomi is net een set longen... in... uit...
Hebben ze net je geld binnen voor het ene product... gaan ze zo alweer de volgende uitbrengen... :P
MiPadje 3.
[ afbeelding ]
~ http://www.gizmochina.com(...)reen-bigger-battery/
Verdomme, eindelijk een fatsoenlijke opvolger voor m'n Pipo M9 pro.... komt ie niet met Android :'(
  zondag 18 december 2016 @ 23:33:50 #289
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_167434698
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 23:32 schreef J.B. het volgende:

[..]

Verdomme, eindelijk een fatsoenlijke opvolger voor m'n Pipo M9 pro.... komt ie niet met Android :'(
Je kan er toch Remix OS op zetten dan? Ruimte genoeg!
pi_167446804
Ik sta op het punt om deze te bestellen. Kent iemand het merk?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_167447427
quote:
Ervaring: elk van die dingen is prut. Neem een Brodit :P
pi_167448035
Iemand wel eens upstoday.com gebruikt voor retourzendingen? Zojuist gedaan voor een return naar Amazon (oké niet echt China) raakte ze mijn pakket kwijt ;( Ook nog een behoorlijke waarde.
  maandag 19 december 2016 @ 19:19:00 #294
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_167451225
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 16:42 schreef dimmak het volgende:
Ik sta op het punt om deze te bestellen. Kent iemand het merk?
Ik heb ze onderweg :) Verwacht ze tegen het eind van de week.
En ik heb de 1 oor versie ervan al een hele tijd in gebruik (2 keer zelfs)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 19 december 2016 @ 20:35:20 #295
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167454008
Is weg :D.

Wel grappig, heb ooit eens een Weloop Tommy gehad. Zie nu dat ze er nog twee hebben (de twee en drie). Maar die zie ik niet terug in de webshops :'(.

Wellicht een kans om nog eens Taobao te gaan shoppen :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 19 december 2016 @ 23:42:42 #296
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_167462549
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 20:35 schreef RobertNL het volgende:
Is weg :D.

Wel grappig, heb ooit eens een Weloop Tommy gehad. Zie nu dat ze er nog twee hebben (de twee en drie). Maar die zie ik niet terug in de webshops :'(.

Wellicht een kans om nog eens Taobao te gaan shoppen :D!
Is dat het beste wat er nu te krijgen is? (Nu pebble gestopt is :( )
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  maandag 19 december 2016 @ 23:55:45 #297
327191 RobertNL
For your gear.
pi_167463129
quote:
16s.gif Op maandag 19 december 2016 23:42 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Is dat het beste wat er nu te krijgen is? (Nu pebble gestopt is :( )
Nee, dat is nog steeds Pebble :7.
Het was qua software mwha, maar dit ziet er anders uit dus moet hem even proberen :D.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_167463878
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 23:33 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je kan er toch Remix OS op zetten dan? Ruimte genoeg!
Hmmm, ik ben er een paar maanden 'uit' geweest maar ik zal er in ieder geval eens naar kijken. In de tussentijd heb ik nog een Pipo W6 gehad, maar ik vind Android op tablets toch fijner dan Windows.
  dinsdag 20 december 2016 @ 00:46:36 #299
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_167464465
Same same. Daarom een Chuwi Hi10 Pro gedaan. RemixOS dualboot Windows, maar voornamelijk voor RemixOS. Dat is dus zeg maar Android, maar met meer een Windows usersurface. Wmb ideaal. Het intuïtieve en multimedia gerichte van Android met de productiviteit van Windows. Met keyboard dock tuurlijk.

Ik kreeg iets gaafs binnen uit China :D :
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_167466384
quote:
12s.gif Op maandag 19 december 2016 19:19 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik heb ze onderweg :) Verwacht ze tegen het eind van de week.
En ik heb de 1 oor versie ervan al een hele tijd in gebruik (2 keer zelfs)
Nice. Ik hoor graag je bevinden. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 20 december 2016 @ 08:58:34 #301
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_167466671
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 00:46 schreef shiznuts het volgende:
Same same. Daarom een Chuwi Hi10 Pro gedaan. RemixOS dualboot Windows, maar voornamelijk voor RemixOS. Dat is dus zeg maar Android, maar met meer een Windows usersurface. Wmb ideaal. Het intuïtieve en multimedia gerichte van Android met de productiviteit van Windows. Met keyboard dock tuurlijk.

Ik kreeg iets gaafs binnen uit China :D :
Je hebt de h1 gebacked? En binnengekregen? Hoe bevalt ie?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')