Je kan je bestel historie toch bekijken op Ebay. De datum en het bestelnummer moeten toch enige informatie geven.quote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
.........Probleem is alleen met die tienduizend bestellingen die ik op eBay plaats weet ik ja niet welke verkoper mij belazerd heeft.............
quote:
Slechte feedback komt harder aan. Maar als je niet eens meer weet wat het had moeten zijn...boeit het jou toch ook niet zo heel veel?quote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Goh volgens mij ben ik door een eBay verkoper belazert, want dit heb ik echt niet besteld! Probleem is alleen met die tienduizend bestellingen die ik op eBay plaats weet ik ja niet welke verkoper mij belazerd heeft.
Makkelijk geld cashen trouwens! Meeste gaan echt niet de moeite doen om een claim in te dienen voor die ene waardeloze euro
Nee inderdaad, ik kom er wellicht aan het einde van de maand achter als ik mij af ga vragen: waar blijft die ene bestelling! Tegenwoordig hou ik ja rekening met levertijden van meer dan een maandquote:Op maandag 5 december 2016 20:34 schreef Dromer het volgende:
[..]
Slechte feedback komt harder aan. Maar als je niet eens meer weet wat het had moeten zijn...boeit het jou toch ook niet zo heel veel?
Plant het eerst eens. Als straks ineens je huis vol met Super Skunk staat ga je juist dik aan deze deal verdienen!quote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Diqiu-Long het volgende:
Goh volgens mij ben ik door een eBay verkoper belazert, want dit heb ik echt niet besteld! Probleem is alleen met die tienduizend bestellingen die ik op eBay plaats weet ik ja niet welke verkoper mij belazerd heeft.
Makkelijk geld cashen trouwens! Meeste gaan echt niet de moeite doen om een claim in te dienen voor die ene waardeloze euro
Leuke set zeker voor die prijs. Zou er bijna een action cam voor kopenquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:20 schreef Iemand91 het volgende:
Als iemand nog actioncam-accessoires wil hebben voor (bijna) nop: deze hele set voor maar ¤5,99.
Meer info hier.
[ afbeelding ]
Geen wiet dit. Lijkt op rozen zaadjes.quote:Op maandag 5 december 2016 23:40 schreef Broempot het volgende:
[..]
Plant het eerst eens. Als straks ineens je huis vol met Super Skunk staat ga je juist dik aan deze deal verdienen!
Een kussen met Bluetooth 4.1?quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:54 schreef dodge_911 het volgende:
Collega YouTubert unboxed het Xiaomi Mi hoofdkussen :
lekker dun kussentje, jammer dat er niet een stukje is als het kussen in de goede staat is.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:54 schreef dodge_911 het volgende:
Collega YouTubert unboxed het Xiaomi Mi hoofdkussen :
Ik had de video ook iets anders gedaan, als ik die gast wasquote:Op woensdag 7 december 2016 09:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
lekker dun kussentje, jammer dat er niet een stukje is als het kussen in de goede staat is.
twitter:BrainwavzAudio twitterde op woensdag 07-12-2016 om 02:31:09Pre-order LIMITED TIME ONLY B100/B150: New #BalancedArmature #Earphone Series by #Brainwavz Info:… https://t.co/PX16qctOe9 reageer retweet
Pfoe nog meer? Nou ja, als je er vanaf moet. Dan zullen wij ons best doen om 't over te nemen, dan heb jij er geen last meer van..quote:Op donderdag 8 december 2016 10:32 schreef RobertNL het volgende:
Iemand bezwaar tegen nog een (paar) weggeefactie(s)?
je mag het ook gewoon naar mij opsturen hoorquote:Op donderdag 8 december 2016 10:32 schreef RobertNL het volgende:
Iemand bezwaar tegen nog een (paar) weggeefactie(s)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |