Dat heb ik gedaan,quote:Op woensdag 23 november 2016 12:43 schreef Goddelijker het volgende:
Even door Google laten vertalen?
scam om je naar een betaalnummer te laten bellenquote:Op woensdag 23 november 2016 12:02 schreef nlexten het volgende:
Ik vroeg mij af of er mensen bekend zijn met la post?
ik kreeg een mail van la post met dat er een pakketje klaar zou liggen...
Alleen is mijn frans niet bijzonder goed.
in de mail stonden 2 tal afbeeldingen met daar in tekst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is nu wel zo dat ik op 5 tal pakketjes wacht van banggood
Alleen deze zijn allemaal untracked.
Kan het zijn dat het 1 van de pakketjes is die via frankrijk gaat?
Of dat de mail toeval is en ik het als spam beschouwen moet?
Want alles zou gewoon naar nederland moeten gaan.
Aahaa, bedankt!quote:Op woensdag 23 november 2016 12:58 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
[..]
scam om je naar een betaalnummer te laten bellen
http://www.connexionfranc(...)22-view-article.html
Of er betere voor deze prijs zijn durf ik niet te zeggen,maar ik ben heel b;ij met deze Xiaomi. Was destijds, maar 12 euro in een actie.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:41 schreef larry_flynt het volgende:
Vandaag deze op banggood voor 17 euries. Zijn er betere voor deze prijs?
http://www.banggood.com/O(...)62.html?rmmds=search
We hebben allemaal wel gevoelsmatig onze voorkeur, maar dat wil niet zeggen dat ander spul ineens allemaal slecht is omdat we het naampje toevallig niet kennen. Dat was in het begin net zo goed het geval bij Aukey, Anker, Blitzwolf etc. En veel van dit spul komt uit dezelfde fabrieken. Maar om zonder echte testresultaten te gaan roepen dat y veel beter dan x is vind ik[!] wat kortzichtig.quote:Op woensdag 23 november 2016 07:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Anker
En bij Amazon kosten die ook geen drol. Ik gebruik die ook als main charger. Op mijn werk en slaapkamer heb ik Blitzwolf, wat kwalitatief wel zo goed is als je het krijgen kunt uit China.
En je hebt hem zelfs nog niet eens binnenquote:Op woensdag 23 november 2016 17:45 schreef MacorgaZ het volgende:
Zo, dit is wel een hele flinke trackinglijst
[ afbeelding ]
Vanmiddag opgehaald bij postkantoor, toen keek ik de tracking even naquote:Op woensdag 23 november 2016 18:33 schreef igi0n het volgende:
[..]
En je hebt hem zelfs nog niet eens binnen
Dat klopt natuurlijk. Neemt niet weg dat ik in het verleden wel een lader heb gehad die (letterlijk) mijn stopcontact ingesmolten is. Of eentje die zo heet werd dat hij gewoon niet meer vast te houden was. Sindsdien stel ik vrij hoge eisen aan mijn laders uit China, waarbij ik Anker eigenlijk niet eens meer tot de Chinese laders reken. Dat is gewoon 100% naar Westerse normen goedgekeurd spul.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:08 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Of er betere voor deze prijs zijn durf ik niet te zeggen,maar ik ben heel b;ij met deze Xiaomi. Was destijds, maar 12 euro in een actie.
[..]
We hebben allemaal wel gevoelsmatig onze voorkeur, maar dat wil niet zeggen dat ander spul ineens allemaal slecht is omdat we het naampje toevallig niet kennen. Dat was in het begin net zo goed het geval bij Aukey, Anker, Blitzwolf etc. En veel van dit spul komt uit dezelfde fabrieken. Maar om zonder echte testresultaten te gaan roepen dat y veel beter dan x is vind ik[!] wat kortzichtig.
hNdel dit even direct met mods af. Dms publiceren staat een ban op trouwensquote:
Morgen nog een paar dollar goedkoper:quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:13 schreef Iemand91 het volgende:
De Xiaomi Yi 4K camera is maar ¤187.47 Gearbest.
Mooi! Misschien kan Bangood meegaan. Samen met PDM zou dit een zeer goede deal zijnquote:Op donderdag 24 november 2016 09:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Morgen nog een paar dollar goedkoper:
Coupon: YIBL5
Link: http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_360137.html?wid=11
Price with coupon: 201.99$
Time: 2016. 11.25 17:00--2016.11.26 17:00 (Beijing time)
Zat net in mijn mailbox
Wij gaan deze voorlopig niet verkopen, dus helaas..quote:Op donderdag 24 november 2016 09:48 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Mooi! Misschien kan Bangood meegaan. Samen met PDM zou dit een zeer goede deal zijn
Catchy naamquote:Op donderdag 24 november 2016 11:31 schreef Catch22- het volgende:
iemand deze al in de pre-order ?
http://www.bbc.com/news/technology-38074089
de LingLong DingDong
Mooi engliz leren!11!quote:Op donderdag 24 november 2016 11:31 schreef Catch22- het volgende:
iemand deze al in de pre-order ?
http://www.bbc.com/news/technology-38074089
de LingLong DingDong
Heb je hem een lacist genoemd?quote:Op donderdag 24 november 2016 15:39 schreef shiznuts het volgende:
Een collega noemde mij eerder vandaag Mr. Ching-Chang-Chung Chinaconnection.![]()
Ik gebruik de mijne nog dagelijks en hij werkt nog steeds perfect. Lekker typen, maar wel veel herrie door de switches natuurlijk.quote:Op donderdag 24 november 2016 11:20 schreef BillsGate het volgende:
Downstar, gebruik je je Motospeed toetsenbord nog? Hoe bevalt 'ie nu je hem wat langer hebt?
Dat is een mooi mes!quote:Op donderdag 24 november 2016 11:51 schreef dodge_911 het volgende:
Onder het motto vage AliExpress dingen :
[ afbeelding ]
AK 47 Knife
Kz ate s heeft een ijzerdraad als earhook, dus die kan je zelf naar je oor vormen. Vriend van mij draagt ook een bril en heeft deze dopjes ook en is er zeer tevreden mee.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:38 schreef N22 het volgende:
Goenavund![]()
Ik ben aan het kijken naar bluetooth in-earphones voor bij het sporten/hardlopen, zo tussen de ¤20 en ¤30. Normale in-ears schieten er om de paar meter uit, zeker als ik zweet, komt ook door mijn smalle gehoorgangen. Ik gebruik voor het sporten momenteel JBL earphones, dankzij de Twistlock blijven ze inderdaad muurvast zitten, maar het zijn geen echte in ears, eerder reguliere earphones met een siliconen jasje en het geluid is niet je van het. Het liefste heb ik oortjes met een beugel over de oorschelp heen, om te voorkomen dat ze er uit vallen, maar ik ben wel brildragend![]()
Enkele genomineerden:
- Anker SoundBuds Sport IE20 Goed geluid naar het schijnt, ik vind de vorm echter wat minder (bulky ruit).
- Mpow Seashell Nadeel: geen beugel rondom de oorschelp, echter zit er zo te zien wel een beugeltje op die earphone vastduwt in de oorschelp
- Mpow Magneto Zelfde systeem als de Seashell, echter wel ¤10 duurder
- Mpow Seal Airflow (Weet iemand trouwens wat het precieze verschil is met de MPow Seals Airflow ?)
Heeft iemand nog tips/aanraders? Momenteel neig ik het meest naar de Mpow Seashell en Magneto.
Thanks, ik heb daar wel eens eerder naar gekeken, maar nooit daadwerkelijk gekocht. Misschien maar eens proberenquote:Op vrijdag 25 november 2016 00:09 schreef oheng het volgende:
Wel een algemene tip: standaard krijg je rubberen oordopjes bij je oortelefoon, en die vallen er snel uit. Deze blijven veel beter zitten:
https://nl.aliexpress.com(...)tml?isOrigTitle=true
Let op: je krijgt 1 stuks, geen setje.
Zien er goed uit, maar het is geen bluetooth helaasquote:Op vrijdag 25 november 2016 00:17 schreef ErkendFokker het volgende:
Kz ate s heeft een ijzerdraad als earhook, dus die kan je zelf naar je oor vormen. Vriend van mij draagt ook een bril en heeft deze dopjes ook en is er zeer tevreden mee.
Ik zelf trouwens ook, maar ik heb dan weer geen bril![]()
Of het tijdens het sporten incl bril lekker zit weet ik niet, maar zonder bril blijven ze perfect zitten.
Ik heb de Seals. (Seal, seals, potato, potato) zitten fijn. Heb juist bewust voor achter het oor langs gekozen, heb dat ook op mijn Shure 215's en vind dat veel fijner. Eventuele getrek aan je kabel doordat je shirt opveert en over de kabel scheert wordt bij je oorschelp opgevangen en niet door het dopje in je oor.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:38 schreef N22 het volgende:
Goenavund![]()
Ik ben aan het kijken naar bluetooth in-earphones voor bij het sporten/hardlopen, zo tussen de ¤20 en ¤30. Normale in-ears schieten er om de paar meter uit, zeker als ik zweet, komt ook door mijn smalle gehoorgangen. Ik gebruik voor het sporten momenteel JBL earphones, dankzij de Twistlock blijven ze inderdaad muurvast zitten, maar het zijn geen echte in ears, eerder reguliere earphones met een siliconen jasje en het geluid is niet je van het. Het liefste heb ik oortjes met een beugel over de oorschelp heen, om te voorkomen dat ze er uit vallen, maar ik ben wel brildragend![]()
Enkele genomineerden:
- Anker SoundBuds Sport IE20 Goed geluid naar het schijnt, ik vind de vorm echter wat minder (bulky ruit).
- Mpow Seashell Nadeel: geen beugel rondom de oorschelp, echter zit er zo te zien wel een beugeltje op die earphone vastduwt in de oorschelp
- Mpow Magneto Zelfde systeem als de Seashell, echter wel ¤10 duurder
- Mpow Seal Airflow (Weet iemand trouwens wat het precieze verschil is met de MPow Seals Airflow ?)
Heeft iemand nog tips/aanraders? Momenteel neig ik het meest naar de Mpow Seashell en Magneto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |