SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Fijne plaatjes uit voorgaande delen kun je in onderstaande spoiler terugvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
En oja, bij elk nieuw deel mag er een nieuw chickie in de OP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
FIPOOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
KUT OPSNOLquote:
Welkom vader renwan ^O^
![]()
Goed nummer 10/10Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Doe eens lief jij of ik vraag Ifim je klappen te gevenquote:
Welkom vader renwan ^O^
Ik mis Roosje
Welkom vader renwan ^O^
Deze SC is goed geschikt om gesprekken met jezelf te voeren overigensOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Geen sideboob -10quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
dat zal zij nooit doenquote:Op maandag 21 november 2016 01:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Doe eens lief jij of ik vraag Ifim je klappen te geven![]()
![]()
Ik vind 0815 al ergquote:Op maandag 21 november 2016 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet gvd 6:30 mn bed uit en heb geen slaapIk zwaai naar dieren.![]()
Ik begin 12:23, luxeleven jwzquote:Op maandag 21 november 2016 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet gvd 6:30 mn bed uit en heb geen slaapOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Moest lachen, 10/10quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Kom vechten danquote:
Welkom vader renwan ^O^
Voor 12.00 kom ik normaal mijn nest niet uit dus midden in de nacht johquote:![]()
![]()
Wajong/autisme goede leef nooit meer werken gewoon leven van de staat![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Jwz die straatleeftquote:Op maandag 21 november 2016 01:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Voor 12.00 kom ik normaal mijn nest niet uit dus midden in de nacht joh![]()
![]()
Wajong/autisme goede leef nooit meer werken gewoon leven van de staat![]()
Welkom vader renwan ^O^
Frikandelbroodje erbij dit dat zus zoquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Ohja joh?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Ik ben een harde werker hoorquote:Op maandag 21 november 2016 01:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik behoor niet tot jullie stelletje uitkeringstrekkers, LAND UIT MET JULLIEOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Geen tand/lipcoördinatie hebbenquote:Op maandag 21 november 2016 01:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb trouwens echt teringhard op mn lip gebeten gewoon pure botox
Welkom vader renwan ^O^
NORMAAL DOEN JIJquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
LAFFE KONDERTUUR DIE JE BENTquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
quote:
RIPOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Gisteren eentje, liep gewoon naar me toe en zei dat hij zijn portemonnee vergeten was. Zware leeft jwzquote:Op maandag 21 november 2016 01:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie nog leuke zwartrijders verhalen or nahOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Nah vrij rustig nog maar 2 deze maandquote:Op maandag 21 november 2016 01:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie nog leuke zwartrijders verhalen or nahIk zwaai naar dieren.![]()
Wanneer is het hoogseizoenquote:Op maandag 21 november 2016 01:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nah vrij rustig nog maar 2 deze maandEcht?quote:Op maandag 21 november 2016 01:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Gisteren eentje, liep gewoon naar me toe en zei dat hij zijn portemonnee vergeten was. Zware leeft jwz![]()
![]()
Ja, keihard boete geschreven jajaquote:Op maandag 21 november 2016 01:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer is het hoogseizoen
[..]
Echt?Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Nooit last van deze strugglesquote:Op maandag 21 november 2016 01:30 schreef Opsonisatie het volgende:
"Heb ik wel ingecheckt?"
"Waar is mn gvd kaartje"
"Godverdomme"Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Week ov zeker ? EN dan helemaal zenuwachtig zijnquote:Op maandag 21 november 2016 01:30 schreef Opsonisatie het volgende:
"Heb ik wel ingecheckt?"
"Waar is mn gvd kaartje"
"Godverdomme"![]()
Neequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
ja, is maar 1 x voorgekomen dat ik vergeten was in te checken doordat ik maar minuut overstaptijd had. Gelukkig zag ze het door de vingersquote:Op maandag 21 november 2016 01:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Week ov zeker ? EN dan helemaal zenuwachtig zijn![]()
![]()
![]()
Boete schrijven voor niet inchecken met een StudentOV, treurnisquote:Op maandag 21 november 2016 01:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja, is maar 1 x voorgekomen dat ik vergeten was in te checken doordat ik maar minuut overstaptijd had. Gelukkig zag ze het door de vingers
Welkom vader renwan ^O^
Zolang het geen weekend is krijg je geen boete in de ns trein danquote:Op maandag 21 november 2016 01:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja, is maar 1 x voorgekomen dat ik vergeten was in te checken doordat ik maar minuut overstaptijd had. Gelukkig zag ze het door de vingersIk zwaai naar dieren.![]()
Tenzij je met een nazi te maken hebtquote:Op maandag 21 november 2016 01:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zolang het geen weekend is krijg je geen boete in de ns trein dan
Welkom vader renwan ^O^
Lekker collegiaal ben ik weer
Welkom vader renwan ^O^
Gebeurde wel bij een vriendin van mequote:Op maandag 21 november 2016 01:32 schreef renwan het volgende:
[..]
Boete schrijven voor niet inchecken met een StudentOV, treurnismoest ze heen en weer om aan te tonen dat ze wel echt student was blabla
![]()
Wordt die dan niet gewoon geseponeerd ? Afgekocht product dit datquote:Op maandag 21 november 2016 01:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Tenzij je met een nazi te maken hebtIk zwaai naar dieren.![]()
Ohja, van die figuren die geen agent mochten worden. Sneu volkquote:Op maandag 21 november 2016 01:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gebeurde wel bij een vriendin van memoest ze heen en weer om aan te tonen dat ze wel echt student was blabla
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op maandag 21 november 2016 01:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Ohja, van die figuren die geen agent mochten worden. Sneu volkIk zwaai naar dieren.![]()
Dat wel, maar sommigen nemen echt de moeite ze te schrijven. Treurigquote:Op maandag 21 november 2016 01:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wordt die dan niet gewoon geseponeerd ? Afgekocht product dit datOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Welkom vader renwan ^O^
Welkom vader renwan ^O^
Lafaardquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
En toen waren we weer met zijn tweeën
Welkom vader renwan ^O^
Vandaag geef ik hoor, na gisteravond kan ik nog niet normaal zittenquote:
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op maandag 21 november 2016 01:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Vandaag geef ik hoor, na gisteravond kan ik nog niet normaal zitten![]()
Welkom vader renwan ^O^
Welkom vader renwan ^O^
Oh, nou dan zal het welquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Normaal doenquote:
Welkom vader renwan ^O^
Nu zit ik dus Ring Of Fire te luisteren, goed bezig
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op maandag 21 november 2016 01:48 schreef renwan het volgende:
Is al klaar, nu Hoch Tirolquote:
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op maandag 21 november 2016 01:48 schreef renwan het volgende:
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
quote:
Welkom vader renwan ^O^
Ja, ik ga ook plat
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op maandag 21 november 2016 02:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
JOEEBBOOEEEZZEEEE
TUUT CHIPS FLESJE BIEEEERRRRRR
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Het gebrul net voordat iedereen te lam is om ook maar iets van geluid te producerenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zei simterklaas ook bij mij 3 weken lang heeft poep de zijkanten niet geraaktquote:Ik zwaai naar dieren.![]()
Wow.quote:Op maandag 21 november 2016 22:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zei simterklaas ook bij mij 3 weken lang heeft poep de zijkanten niet geraaktPay close attention or else you'll miss what's happening![]()
sowquote:Op maandag 21 november 2016 22:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zei simterklaas ook bij mij 3 weken lang heeft poep de zijkanten niet geraaktMoeten zij weten![]()
Nee, dan feest. WoV 1 jaar !!quote:Mooie dag vandaag.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBier![]()
Ja, jij leeft ook nog klaarblijkelijk?Mooie dag vandaag.
Ja.quote:Op woensdag 23 november 2016 12:07 schreef M4rc0 het volgende:
Ja, jij leeft ook nog klaarblijkelijk?![]()
![]()
Neersteken.quote:Op woensdag 23 november 2016 12:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kon niet meer eten omdat mijn baby aan het huilen bleef.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Jij en baby?????????????????????????????quote:Op woensdag 23 november 2016 12:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kon niet meer eten omdat mijn baby aan het huilen bleef.![]()
OUD / Mijn baby huilt als ik het Duitse volkslied draai.quote:Op woensdag 23 november 2016 12:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij en baby?????????????????????????????![]()
Dat is wel een goede. Daarna kun je ze natuurlijk zo zonder problemen wurgen. Of alsnog neersteken.quote:Op woensdag 23 november 2016 12:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik schud babys net zo lang tot ze in slaap vallen.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Ja precies. Blauwe baby's zijn net smurfen.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dat is wel een goede. Daarna kun je ze natuurlijk zo zonder problemen wurgen. Of alsnog neersteken.![]()
![]()
Mooi om te zien dat er weer leven in het café komt als we dichterbij het grote feest komend
Het grote Geerd's WoV éénjarig bestaan feest!quote:Mooie dag vandaag.
Jaaa weet ikquote:Op woensdag 23 november 2016 17:47 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Het grote Geerd's WoV éénjarig bestaan feest!
Moeten zij weten![]()
Broodje hamburger met gebakken ei (zachte dooier), cheddar, sla, rauwe rode ui en fucking mayo ketchup.![]()
Ben over m'n mobiele bundel en wifi antenne is kapot. Geen whatsapp dus de rest van de week. Tenzij ik Bluestacks installeer...Moeten zij weten![]()
hondepielquote:Op woensdag 23 november 2016 20:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ben over m'n mobiele bundel en wifi antenne is kapot. Geen whatsapp dus de rest van de week. Tenzij ik Bluestacks installeer...Mooie dag vandaag.
Heb ik van het weekend nog gegeten, komt wel erg dichtbij zoquote:
Ik heb ooit eens cannabis gedronken en toen werd ik autistisch.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beter gewoon 2,5 marihuana injecteren![]()
Dat ligt niet aan de cannabis, Mono.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens cannabis gedronken en toen werd ik autistisch.Fuck the EBU.![]()
Ook geen slecht idee. Van de week maar weer een paar bakjes laten bezorgen. Goede babi pangang en sloot bami. Altijd fraai.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bak chinees in de pens mooie ondergrond !!![]()
Kipsate erbijquote:Op zaterdag 26 november 2016 19:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ook geen slecht idee. Van de week maar weer een paar bakjes laten bezorgen. Goede babi pangang en sloot bami. Altijd fraai.![]()
En zooi sambal eroverquote:Op zaterdag 26 november 2016 19:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, en van die lange staven kroepoek. Boh! Dat is altijd goedIk zwaai naar dieren.![]()
Renwan zijn standaard bestelling bij de plaatselijke tjienees.quote:Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:25 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Renwan zijn standaard bestelling bij de plaatselijke tjienees.![]()
![]()
Zo was het ook bedoeld !!quote:Op zondag 27 november 2016 00:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vond het ook wel echt mooi manIk zwaai naar dieren.![]()
quote:Op zondag 27 november 2016 00:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vond het ook wel echt mooi man
7 bakken?quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bak chinees in de pens mooie ondergrond !!Mooie dag vandaag.
Intiatievenog voor nieuwe mooie acties kunnen via PM verstuurd worden!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hallo, is Paus hier niet onzeker aan het zijn?
Welkom vader renwan ^O^
Nee joh, die zit nu in een hoekje van zijn zolderkamer in foetus houding zichzelf fappend in slaap te huilenquote:Op dinsdag 29 november 2016 22:27 schreef renwan het volgende:
Hallo, is Paus hier niet onzeker aan het zijn?
Met gladiatorquote:Op dinsdag 29 november 2016 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, die zit nu in een hoekje van zijn zolderkamer in foetus houding zichzelf fappend in slaap te huilenIk zwaai naar dieren.![]()
Dat leek me iets te overbodig om te posten, maar daar heb je zeer grote kans vanquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dan hield hij tenminste wel zijn bekquote:Op dinsdag 29 november 2016 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, die zit nu in een hoekje van zijn zolderkamer in foetus houding zichzelf fappend in slaap te huilen
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op dinsdag 29 november 2016 22:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Dan hield hij tenminste wel zijn bek![]()
Onzeker mannetje dat het is
Moet hij zelf weten maar laat hem dat lekker in zijn eentje doen danquote:
Welkom vader renwan ^O^
QFTquote:Op dinsdag 29 november 2016 22:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Moet hij zelf weten maar laat hem dat lekker in zijn eentje doen danOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wie doet er maandag mee halve liters klappen en overal op FOK! spammen dat WoV zijn 1-jarige bestaan viert?![]()
![]()
Mooie dag vandaag.
Ikkequote:Op vrijdag 2 december 2016 21:13 schreef M4rc0 het volgende:
Wie doet er maandag mee halve liters klappen en overal op FOK! spammen dat WoV zijn 1-jarige bestaan viert?![]()
Mooie dag vandaag.
Ja, had je gister maar niet slaags moeten gaan met de leverancier!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
10/10quote:
Welkom vader renwan ^O^
Welkom vader renwan ^O^
Ik weet dat dit vloeken in de kerk is, maar ik vind Duff dus niet geweldig ofzo. Ziet er leuk uit maar is een beetje overratedMoeten zij weten![]()
Ze is ook wel een beetje overrated, na haar anorexia periode is ze voor mij ook wat minder geworden. Maar als ik de kans zou krijgen, dan zou ik er wel een paar trucjes mee kunnenquote:Op zaterdag 3 december 2016 14:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik weet dat dit vloeken in de kerk is, maar ik vind Duff dus niet geweldig ofzo. Ziet er leuk uit maar is een beetje overrated
Ja dat zekerquote:Op zaterdag 3 december 2016 14:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze is ook wel een beetje overrated, na haar anorexia periode is ze voor mij ook wat minder geworden. Maar als ik de kans zou krijgen, dan zou ik er wel een paar trucjes mee kunnen
Moeten zij weten![]()
Als ik een keuze zou krijgen echter, dan zou ik toch eerder voor dit modelletje gaan. Jonger bouwjaar ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Anorexia?quote:Op zaterdag 3 december 2016 14:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze is ook wel een beetje overrated, na haar anorexia periode is ze voor mij ook wat minder geworden. Maar als ik de kans zou krijgen, dan zou ik er wel een paar trucjes mee kunnen
WAT WELK?!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Spoiler openen op eigen risicoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Spoiler openen op eigen risico
Geopend, RIP ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom vader renwan ^O^
Achja, heeft ieder tienersterretje dat opkwam eind jaren 90/begin 2000 wel gehad zo een periode
Wel weer een beetje dood hier. Heeft iedereen ineens een leven gekregen ofzo?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik doe gezellig met je mee!quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga maandag de hele dag masturberen, om het 1 jarig bestaan van WoV te vieren.![]()
Sow nog een paar uurtjes
Welkom vader renwan ^O^
Vannacht naar de stierenkloten en daar voorbij!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Welkom vader renwan ^O^
Welkom vader renwan ^O^
Eigenlijk moet morgen het volgend topic nog vol zodat we in een jaar tijd 180 topics vol hebben geblaft!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
dat is een mooi strevenquote:Op zondag 4 december 2016 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
Eigenlijk moet morgen het volgend topic nog vol zodat we in een jaar tijd 180 topics vol hebben geblaft!Ik zwaai naar dieren.![]()
Bijna! * renwan heeft zijn piemel al in de handOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Broek op de enkels !! Bier koud !quote:Op zondag 4 december 2016 23:53 schreef renwan het volgende:
Bijna! * renwan heeft zijn piemel al in de handIk zwaai naar dieren.![]()
Omg een jaar, zojuist keihard geëjaculeerd![]()
Welkom vader renwan ^O^
proost
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Omg Remqo is er ookquote:
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op zaterdag 5 december 2015 05:21 schreef Geerd het volgende:
Simterklaas!!! En PausNicolaas gaan jullie schoentje verwennen !!
Sneeuw-Leeuw heeft de pakjes in gepakt !!!\
Squidward houdt van bakken !! Remqo en Werkman zorgden voor de onderlaag !!![]()
![]()
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op woensdag 16 december 2015 13:56 schreef renwan het volgende:
SHIT IS GETTING REAL
Leuk dat je belangstelling hebt voor NS. Bij deze bevestig ik dat ik jouw gegevens in goede orde heb ontvangen. Je ontvangt zo spoedig mogelijk bericht over het verdere verloop van de procedure.
Met vriendelijke groet,
Recruitment Operatie Professionals MBOOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Het is een poos terug dat ik in deze kroeg kwamquote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Een van mijn WOV mijlpalenquote:
Welkom vader renwan ^O^
Precies op de verjaardag terugkomenquote:Op maandag 5 december 2016 00:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is een poos terug dat ik in deze kroeg kwam
Welkom vader renwan ^O^
Ben er ook om het te vierenquote:Op maandag 5 december 2016 00:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Precies op de verjaardag terugkomen"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom vader renwan ^O^
Ik heb alvast wat muziek geregeld
Welkom vader renwan ^O^
Wat? Niet goed genoeg?quote:
Welkom vader renwan ^O^
Wat een feest, Geerd Cafe 1 jaar, het is sinterklaas en dan is Braddie ook nog eens jarig"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Welkom vader renwan ^O^
quote:God:
• Geerd
De Paintzoon
• Remqo
Profeten:
• Sneeuw-Leeuw
• renwan
• DerRabbit
Apostels:
• M4rc0
• Simterklaas
• Scuidward
• Cassius
• Opsonisatie
• Kauai
Judas sr.:
• PausNicolaas
Judas jr.:
• H0D3NPYL
Adept:
• Monopoly
Bekende smerige lurker:
• Duzzy
Koffiemaatjes:
• roosjeroosje1988
• Noodgang
• HPLCOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
quote:quote:quote:quote:quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Welkom vader renwan ^O^
Jaaaaa HOEEEEEEERquote:
Welkom vader renwan ^O^
Zojuist vanuit woede een email naar Radio 1 gestuurd omdat Prem een programma presenteert, even die man op zijn bullshit gewezen. Zal wel niet uitgezonden worden.![]()
Welkom vader renwan ^O^
whehequote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Altijd maar tegen de gevestigde orde schoppenquote:Op maandag 5 december 2016 00:19 schreef Monopoly het volgende:
Zojuist vanuit woede een email naar Radio 1 gestuurd omdat Prem een programma presenteert, even die man op zijn bullshit gewezen. Zal wel niet uitgezonden worden.
Welkom vader renwan ^O^
Op zich doet Prem dat ook op z'n tijd. Tegen de status-quo zijn is sowieso altijd goed. Een flinke stem tegen de Elite is altijd goed, wie je ook bent.quote:Op maandag 5 december 2016 00:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Altijd maar tegen de gevestigde orde schoppen
Maar die man en ik liggen veel uit elkaar en ondanks dat hij alles zegt (wat ik wel waardeer), is het een koekebakker die heel erg op de kleur speelt.![]()
Prem is een nare ventquote:Op maandag 5 december 2016 00:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op zich doet Prem dat ook op z'n tijd. Tegen de status-quo zijn is sowieso altijd goed. Een flinke stem tegen de Elite is altijd goed, wie je ook bent.
Maar die man en ik liggen veel uit elkaar en ondanks dat hij alles zegt (wat ik wel waardeer), is het een koekebakker die heel erg op de kleur speelt.
Welkom vader renwan ^O^
Jij ook trouwens, sukkelquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Dat zijn ze al, ik ben een lopend gezwel en dat weet je verdomd goedquote:Op maandag 5 december 2016 00:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bek houden en ik hoop dat je lymfeklieren opzwellen.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Ik vind Prem altijd maar boos"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Zwartgeblakerd, anders leef je niet!quote:Op maandag 5 december 2016 00:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat zijn ze al, ik ben een lopend gezwel en dat weet je verdomd goedIk ook. Deels terecht, maar hij vergeet soms objectief te blijven.quote:![]()
Bijna vol?Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
JAJAJAJA GAAN WEOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
GEKWAMTOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Zal jou eens kapenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
OP GEERD FUCKOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: