whehequote:
Altijd maar tegen de gevestigde orde schoppenquote:Op maandag 5 december 2016 00:19 schreef Monopoly het volgende:
Zojuist vanuit woede een email naar Radio 1 gestuurd omdat Prem een programma presenteert, even die man op zijn bullshit gewezen. Zal wel niet uitgezonden worden.
Op zich doet Prem dat ook op z'n tijd. Tegen de status-quo zijn is sowieso altijd goed. Een flinke stem tegen de Elite is altijd goed, wie je ook bent.quote:Op maandag 5 december 2016 00:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Altijd maar tegen de gevestigde orde schoppen
Prem is een nare ventquote:Op maandag 5 december 2016 00:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op zich doet Prem dat ook op z'n tijd. Tegen de status-quo zijn is sowieso altijd goed. Een flinke stem tegen de Elite is altijd goed, wie je ook bent.
Maar die man en ik liggen veel uit elkaar en ondanks dat hij alles zegt (wat ik wel waardeer), is het een koekebakker die heel erg op de kleur speelt.
Jij ook trouwens, sukkelquote:
Dat zijn ze al, ik ben een lopend gezwel en dat weet je verdomd goedquote:Op maandag 5 december 2016 00:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bek houden en ik hoop dat je lymfeklieren opzwellen.
Zwartgeblakerd, anders leef je niet!quote:Op maandag 5 december 2016 00:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat zijn ze al, ik ben een lopend gezwel en dat weet je verdomd goed
Ik ook. Deels terecht, maar hij vergeet soms objectief te blijven.quote:
Zal jou eens kapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |