Het gebrul net voordat iedereen te lam is om ook maar iets van geluid te producerenquote:
Wow.quote:Op maandag 21 november 2016 22:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zei simterklaas ook bij mij 3 weken lang heeft poep de zijkanten niet geraakt
sowquote:Op maandag 21 november 2016 22:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zei simterklaas ook bij mij 3 weken lang heeft poep de zijkanten niet geraakt
Nee, dan feest. WoV 1 jaar !!quote:
Ja.quote:Op woensdag 23 november 2016 12:07 schreef M4rc0 het volgende:
Ja, jij leeft ook nog klaarblijkelijk?
Neersteken.quote:Op woensdag 23 november 2016 12:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kon niet meer eten omdat mijn baby aan het huilen bleef.
Jij en baby?????????????????????????????quote:Op woensdag 23 november 2016 12:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kon niet meer eten omdat mijn baby aan het huilen bleef.
OUD / Mijn baby huilt als ik het Duitse volkslied draai.quote:Op woensdag 23 november 2016 12:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij en baby?????????????????????????????
Dat is wel een goede. Daarna kun je ze natuurlijk zo zonder problemen wurgen. Of alsnog neersteken.quote:Op woensdag 23 november 2016 12:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik schud babys net zo lang tot ze in slaap vallen.
Ja precies. Blauwe baby's zijn net smurfen.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dat is wel een goede. Daarna kun je ze natuurlijk zo zonder problemen wurgen. Of alsnog neersteken.
Het grote Geerd's WoV éénjarig bestaan feest!quote:
Jaaa weet ikquote:Op woensdag 23 november 2016 17:47 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Het grote Geerd's WoV éénjarig bestaan feest!
hondepielquote:Op woensdag 23 november 2016 20:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ben over m'n mobiele bundel en wifi antenne is kapot. Geen whatsapp dus de rest van de week. Tenzij ik Bluestacks installeer...
Heb ik van het weekend nog gegeten, komt wel erg dichtbij zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |