Wie is volgens jou de beste spits van Nederland op dit moment?quote:Op zondag 20 november 2016 23:02 schreef Tagliano het volgende:
RvP de beste spits van Nederland, hmm
Dolbergquote:Op zondag 20 november 2016 23:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wie is volgens jou de beste spits van Nederland op dit moment?
veerman ookquote:Op zondag 20 november 2016 23:17 schreef Caland het volgende:
RvP is met een blinddoek om nog beter dan Luuk de Jong.
Je zou voor de frontpage kunnen schrijven.quote:Op zondag 20 november 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb weer mijn best gedaan.
VBL / [CL] Atlético Madrid - PSV #1: Leed in Calderón en Eindhoven
In VBL worden zijn stukken nog beter gelezen.quote:Op zondag 20 november 2016 23:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je zou voor de frontpage kunnen schrijven.
Eigenlijk altijd wel sinds Rondo.quote:
Neusje voor de goal!quote:Op zondag 27 november 2016 22:26 schreef GGMM het volgende:
Die gore hond van een speler nog even snel die bal erin schieten
Den Haag was het beste van die hele showquote:Op zondag 27 november 2016 22:40 schreef Rabieluh het volgende:
Bij PSV komen geen Afrikanen binnen, Alberto had hier vanavond een mooi programma over op sbs6.
Albertogod is terug?quote:Op zondag 27 november 2016 22:40 schreef Rabieluh het volgende:
Bij PSV komen geen Afrikanen binnen, Alberto had hier vanavond een mooi programma over op sbs6.
Mijn oude stad Breda kwam er bekaaid afquote:Op zondag 27 november 2016 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Den Haag was het beste van die hele show
madquote:Op zondag 27 november 2016 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
2 nuchtere broers die er geen klote van kunnen
Blijkbaar omdat ie 't iedere week vraagt, niks mis mee wat mij betreft.quote:Op zondag 27 november 2016 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom mag je niet vragen waarom Schaken er in de rust uit ging?
Dat is het domste wat je kunt doen.quote:Op maandag 28 november 2016 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Vol zelfhaat ga ik even het showtje terugkijken.
Ik hoor meteen Pierre zeggen dat tactische omzettingen van FC Utrecht tijdens de wedstrijd onzin zijn.quote:
Ik heb er hier nog 10 liggen.quote:Op maandag 28 november 2016 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoor meteen Pierre zeggen dat tactische omzettingen van FC Utrecht tijdens de wedstrijd onzin zijn.
Heb je een kiwi voor me?
en die lange van Vianuhhhhhquote:Op zondag 27 november 2016 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
lekker kankeren op theo van den burch
twitter:aad300 twitterde op zondag 04-12-2016 om 10:07:04Goedemorgen D-day voor @ADODenHaag daarna analyse bij #Everton -MNU @ZiggoSport tot slot aanschuiven bij @StudioVoetball 22.15 reageer retweet
Doeiquote:Op zondag 4 december 2016 22:27 schreef tong80 het volgende:
Er is maar één echte Aad in Den Haag.
[ afbeelding ]
Trusten en tot morgen. Rusteeeeeg.....morrege de herhaling.
Aad is op zoveel jeugdvelden te vinden.quote:Op zondag 4 december 2016 22:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Wekelijks te vinden op de hertgang altijd positief over PSV en woont in Eindhoven
De Hertgang.quote:Op zondag 4 december 2016 22:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Wekelijks te vinden op de hertgang altijd positief over PSV en woont in Eindhoven
Zijn daar herten te vinden?quote:Op zondag 4 december 2016 22:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
In de gang.quote:
Bij Sparta hechten ze er meer waarde aan maar het is wel een echte derby.quote:Op zondag 4 december 2016 22:36 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Alleen bij sparta vinden ze het een derby
wat een lulletje rozewaterquote:Op zondag 4 december 2016 22:38 schreef Tagliano het volgende:
Tom is nu alweer bang dat het draaiboek niet gevolgd wordt
Het leek wel alsof hij dacht dat hij bij PSV speelde ja.quote:Op zondag 4 december 2016 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tweede penalty van Ziyech was echt slecht
Klopt, dat dacht ik ook toen ik dat hoofd zag liggen in Amsterdam.quote:Op zondag 4 december 2016 22:40 schreef PSVCL het volgende:
Gewoon Marokkanen onderling , niks aan de hand
Dat.quote:
Alle wedstrijden zijn finalesquote:Op zondag 4 december 2016 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Ik begrijp dat wel dat PSV 0-0 speelde. Hebben natuurlijk die CL finale nog in de benen.
quote:Op zondag 4 december 2016 22:42 schreef Szura het volgende:
Om te beginnen moeten ze eens kappen met Siem, wat een mislukking bij PSV.
De gebroeders zijn al vanaf de peutertijd geoefend in het spelen van verstoppertjequote:Op zondag 4 december 2016 22:42 schreef Szura het volgende:
en Luuk, die bakt er ook niet veel van.quote:Op zondag 4 december 2016 22:42 schreef Szura het volgende:
lijkt VBL welquote:Op zondag 4 december 2016 22:44 schreef GGMM het volgende:
WAAROM PRAAT IEDEREEN ALTIJD DOOR ELKAAR HEEN IN DEZE SHOW?
Die is slim genoeg om op 1 wiel te kunnen fietsen.quote:Op zondag 4 december 2016 22:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Of de spelers zijn te dom.
Ik noem een Jetro.
Nog wel te druistig, vaak in z'n afrondingquote:Op zondag 4 december 2016 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ramselaar balt wel aardig
boks to boks
klopt maar is wel gewoon een goeie aankoop. Verder vind ik buiten Arias en Zinchenko elke bal naar voren van PSV lachwekkend.quote:Op zondag 4 december 2016 22:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Nog wel te druistig, vaak in z'n afronding
quote:
is feyenoord besproken ja?quote:Op zondag 4 december 2016 22:48 schreef Caland het volgende:
Goedzo Tom. We hebben nu inderdaad Feyenoord, Ajax en PSV gehad
Dik varkenquote:Op zondag 4 december 2016 22:48 schreef zoekeenleven het volgende:
iemand een stukje chocoladeletter?
Ik ben niet echt een jeugdvolger, dus ik kan hier weinig over zeggen.quote:Op zondag 4 december 2016 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mex, Dante Rigo; is dat echt wat?
3 seconden bespreken is ook bespreken bij SV ja.quote:
Absoluut.quote:Op zondag 4 december 2016 22:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
[..]
Zitten jullie wel eens op 1 lijn?
Welk beleid?quote:Op zondag 4 december 2016 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut.
Over het beleid van FOK bijvoorbeeld.
Is Stijn fan van Van de Looi?quote:Op zondag 4 december 2016 22:49 schreef Caland het volgende:
Ik snap niet dat Stijn zo'n fan is van Van de Looi.
Kappen.quote:Op zondag 4 december 2016 22:49 schreef Caland het volgende:
Ik snap niet dat Stijn zo'n fan is van Van de Looi.
Toch minstens 1 user hier.quote:Op zondag 4 december 2016 22:51 schreef GGMM het volgende:
Al dat gedoe over dat Braziliaanse vliegtuig.
Als er 11 korfballers ingezeten hadden had je niemand gehoord.
En terecht, dat boeit niemand.quote:Op zondag 4 december 2016 22:51 schreef GGMM het volgende:
Alsof korfballers belangrijke finales in het buitenland moeten spelen.quote:Op zondag 4 december 2016 22:51 schreef GGMM het volgende:
Tsja, het is lullig om dat te zeggen maar da's wel de waarheid ja.quote:Op zondag 4 december 2016 22:51 schreef GGMM het volgende:
Dacht je zo ook over Twente?quote:Op zondag 4 december 2016 22:54 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het echt oprecht grappig vinden al s ADO failliet gaat.
alquote:Op zondag 4 december 2016 22:54 schreef GGMM het volgende:
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 4 december 2016 22:54 schreef GGMM het volgende:
KENNISOVERDRACHTquote:Op zondag 4 december 2016 22:54 schreef Szura het volgende:
Oja naast Jansma hebben ze bij ADO ook nog die Vd Geer in dienst, wat een idiotie.
quote:Op zondag 4 december 2016 22:54 schreef GGMM het volgende:
quote:
Harry Mens was weer pijnlijk ongemakkelijk vanochtendquote:Op zondag 4 december 2016 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Chinezen nemen steeds meer deel in onze maatschappij
Dat maakt heel die show juist erg vermakelijkquote:Op zondag 4 december 2016 22:58 schreef luckass het volgende:
[..]
Harry Mens was weer pijnlijk ongemakkelijk vanochtend
leuke postquote:
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op zondag 4 december 2016 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
Team Aad! Kees is zo'n vervelende man in discussies. Dit onderwerp boeit me niet dus ik weet niet wie gelijk heeft maar Kees is zo onsympathiek hier jezus.
Oh verdomdquote:Op zondag 4 december 2016 23:03 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Staat op de autocue dat hij moet interrumperen.
Kees heeft de notulen gewoon bij zichquote:
Tom doet alsof hij kritisch aan het interviewen isquote:Op zondag 4 december 2016 23:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
Goeie vraag Tom. ADO staat op omvallen, is de schatkist leeg
Flikker op met je kutpoll idioot.quote:Op zondag 4 december 2016 23:04 schreef Coco98 het volgende:
Poll: Wie heeft gelijk?
• Aad
• Kees
• KingGodland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |