Kan niet. En hij is al gestopt bij Frankrijk.quote:Op zondag 20 november 2016 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom speelt ie dan niet voor duitsland
1-2 en 0-1quote:Op zondag 20 november 2016 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week HEE-AJA // UTR-FEY.
Ik snap nooit hoe je trots kan zijn op een land waar je toevallig lang woont.quote:Op zondag 20 november 2016 18:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kan niet. En hij is al gestopt bij Frankrijk.
zweetquote:Op zondag 20 november 2016 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe je trots kan zijn op een land waar je toevallig lang woont.
Het gaat om bloed.
Bloed is ook lomp. Je bent veroordeeld tot iemand waar je zelf geen keuze in had.quote:Op zondag 20 november 2016 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat om bloed.
Natuurlijk kan dat.quote:Op zondag 20 november 2016 18:36 schreef Vasion het volgende:
Ja de trots voor Nederland bestaat niet. Zo'n Ribery woont al jaren in Duitsland en voelt zich meer Duitser dan een Fransman. Kijk, zo kan het ook.
Hopelijk kunnen er een keer handbalwisselvormen komen zodat Ajax Klaassen in balbezit eruit kan halen en snel erin zetten uit balbezit.quote:Op zondag 20 november 2016 18:39 schreef onlogisch het volgende:
Duidelijke TT. Vanmiddag de kampioen aan het werk gezien.
Hetzelfde principe als Turken die zichzelf strijder van Erdogan noemen. Die personen die een keer per jaar naar Turkije op vakantie gaan van de uitkering die NEderland ze geeft.quote:Op zondag 20 november 2016 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat om bloed.
Mansjesterquote:Op zondag 20 november 2016 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
tegen wie moet feyenoord volgende week
FC Utrecht, uit.quote:Op zondag 20 november 2016 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
tegen wie moet feyenoord volgende week
Fout van Nederland.quote:Op zondag 20 november 2016 18:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hetzelfde principe als Turken die zichzelf strijder van Erdogan noemen. Die personen die een keer per jaar naar Turkije op vakantie gaan van de uitkering die NEderland ze geeft.
Hij vraagt volgende week. Da's plus minus 7 dagen en dan is UTR-FEY de eerste wedstrijd.quote:
Mag tochquote:Op zondag 20 november 2016 18:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hetzelfde principe als Turken die zichzelf strijder van Erdogan noemen.
Hoeft niet. De volgende week begint pas maandag.quote:Op zondag 20 november 2016 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij vraagt volgende week. Da's plus minus 7 dagen en dan is UTR-FEY de eerste wedstrijd.
Geen dank voor deze wetenschappelijke duiding.
Het niveau om moderator frontpage te worden ligt blijkbaar laag.quote:Op zondag 20 november 2016 18:44 schreef GGMM het volgende:
Vasion weet niet hoeveel dagen er in de week zitten.
Daarover wordt van mening verschild.quote:Op zondag 20 november 2016 18:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoeft niet. De volgende week begint pas maandag.
Daarnaast is het zondag vandaag, officieel begin van de nieuwe week. Aangezien Feyenoord op zondag speelt, is dat de volgende week. Ik keur derhalve deze duiding goed.quote:Op zondag 20 november 2016 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij vraagt volgende week. Da's plus minus 7 dagen en dan is UTR-FEY de eerste wedstrijd.
Geen dank voor deze wetenschappelijke duiding.
Lelijk.quote:Op zondag 20 november 2016 18:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
verschild is of fout
of kkr lelijk
Dat verbaast mij niks.quote:Op zondag 20 november 2016 18:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het niveau om moderator frontpage te worden ligt blijkbaar laag.
Jongens.quote:Op zondag 20 november 2016 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat ooit gebeurt kom ik hier nooit meer.
Nu ga ik al helemaal een lobby starten.quote:Op zondag 20 november 2016 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat ooit gebeurt kom ik hier nooit meer.
Zap je niet zo naar NPO1?quote:Op zondag 20 november 2016 18:48 schreef GGMM het volgende:
Die reclame van Beter Bed geeft mij aids.
Nou ja, alles is beter dan kingroland.quote:Op zondag 20 november 2016 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu ga ik al helemaal een lobby starten.
#KiesInso #KiesSGP #KiesKwaliteit
Mijn speerpunten zullen liggen bij de SC.quote:Op zondag 20 november 2016 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over SGP gesproken, hoe gaat het nu met Van der Vliesgod?quote:Op zondag 20 november 2016 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je obsessie met KingRoland neemt ernstige vormen aan.quote:Op zondag 20 november 2016 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, alles is beter dan kingroland.
Geen idee, weet alleen dat hij kanker heeft.quote:Op zondag 20 november 2016 18:49 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Over SGP gesproken, hoe gaat het nu met Van der Vliesgod?
Ik weet dat je 'm niet ziet.quote:Op zondag 20 november 2016 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee, weet alleen dat hij kanker heeft.
Ajax heeft het doorgaans niet zo moeilijk in Heerenveen.quote:
Mooi! Eindelijk zeg.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:45 schreef Slobeend het volgende:
Eerste basisplaats voor Jari Schuurman bij Willem II. Dat wordt genieten jongens.
Dat was toch ook zo'n toptalentquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:45 schreef Slobeend het volgende:
Eerste basisplaats voor Jari Schuurman bij Willem II. Dat wordt genieten jongens.
Nouja ligt eraan op welk niveau. Voor w2 is het inderdaad een toptalent.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was toch ook zo'n toptalent
Een toptalent in de zin dat hij een dragende speler bij Feyenoord zou worden en het Nederlands Elftal ging halen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja ligt eraan op welk niveau. Voor w2 is het inderdaad een toptalent.
Had alleen liever heerkens op het middenveld gehad. Deed ie prima tegen PSV. Aan de andere kant; thsimanga of Koppers op de back is ook nooit echt een succes.
Ik kijk op 423 en daar is mijn favoriete analist aan het woord.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijns favoriete trainer aan het woord.
Ik kijk gewoon naar Hansiegod.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk op 423 en daar is mijn favoriete analist aan het woord.
Ik kijk even aan hoe GAE-WIL wordt. Anders schakelkanaal. Vandaag en maandag speelronden, genot.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon naar Hansiegod.
Volgende week midweeks wel matig, alleen League Cup waar de clubs B-teams gaan opstellen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk even aan hoe GAE-WIL wordt. Anders schakelkanaal. Vandaag en maandag speelronden, genot.
Het zijn wel kwartfinales. Mourinho is tot nu toe redelijk serieus geweest in de meeste competities en ik denk niet dat Bilic in deze fase wil verzaken.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende week midweeks wel matig, alleen League Cup waar de clubs B-teams gaan opstellen.
Kan je nou al vertellen dat je voor het voetbal niet echt GAE-WII moet gaan kijken. Schakelkanaal lijkt me sowieso beter.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk even aan hoe GAE-WIL wordt. Anders schakelkanaal. Vandaag en maandag speelronden, genot.
NL elftal zie ik hem nog wel ooit halen. Hij heeft volgens mij zijn gehele jeugd tot nu toe bij een elftal onder X-jaar gezeten.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een toptalent in de zin dat hij een dragende speler bij Feyenoord zou worden en het Nederlands Elftal ging halen.
Komt wel veel talent aan voor het middenveld.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
NL elftal zie ik hem nog wel ooit halen. Hij heeft volgens mij zijn gehele jeugd tot nu toe bij een elftal onder X-jaar gezeten.
Maargoed, zoveel stelt het NL elftal nou ook weer niet voor.
Ben jij Willem II supporter?quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mooi dat je alleen de w2 supporters hoort. Is het altijd zo stil bij Go ahead?
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker. Volgens mij ook de enige op Fok
Klopt, zojuist gedaan.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Slobeend verschoont nu zijn onderbroek.
0-1 Schuurman.
Boeiend, die spelen niet in de eredivisie.quote:
......quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Boeiend, die spelen niet in de eredivisie.
Zo'n feest zal het niet zijn dit keer.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:19 schreef FireFox1 het volgende:
Straks PSV punten zien morsen, heb er zin in
Ik pak nog even cola.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:45 schreef opperkleurder het volgende:
Vitesse scheen vooral moeite hebben om een voorsprong te verdedigen. Dit komt dus wel goed voor Fraser en de zijnen.
nou nou nouquote:Op zaterdag 26 november 2016 18:47 schreef hafcfan het volgende:
Hoe kun je nou ook Fraser aannemen. Dat was bij ado al niks
Zet wel vanavond dat kleine Marokkaantje er in. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En die trainer die jullie nu hebben is ook niet veel
Jan Pipo de Clown.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En die trainer die jullie nu hebben is ook niet veel
Had liever Marengo in de basis.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:58 schreef opperkleurder het volgende:
Wel opvallend dat we 2 keepers op de bank hebben. Waarom dan niet nog een jeugdspeler?
Heeft ADO een jeugdafdeling dan?quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:58 schreef opperkleurder het volgende:
Wel opvallend dat we 2 keepers op de bank hebben. Waarom dan niet nog een jeugdspeler?
Beugelsdijk, Hevel, Ebuehi en Kastaneer is eigen jeugd.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft ADO een jeugdafdeling dan?
Nee, wij kopen alles op.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft ADO een jeugdafdeling dan?
Ik zie het al: Real Madrid, Barcelona en Celtic staan voor ze in de rij.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beugelsdijk, Hevel, Ebuehi en Kastaneer is eigen jeugd.
Bakker, v/d Heijden en de Boer ook.
Het Manchester City achter de Duinen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, wij kopen alles op.
Dacht je dat?quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mooi dan blijf weg je bij het darten
Nog even snel een biertje nuttigen, dat helpt misschien.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:28 schreef Coco98 het volgende:
Ik zit klaar voor het matige voetbal van PSV.
Hij had een glansrol in Voetbalvrouwen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:29 schreef GGMM het volgende:
Wat de fuck heeft Bas Muijs gedaan dat hij hier mag zitten.
Mwha, ik zie PSV niet meer dan 2 goals maken.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is geen groter vermaak dan leedvermaak.
iquote:Op zaterdag 26 november 2016 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha daar meen ik natuurlijk helemaal niks van
Ik wel.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha daar meen ik natuurlijk helemaal niks van
Lichtmasten zijn voor pauperclubs.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De lichtmasten werken niet.
Brenet is kapot, De Wijs is moe, Willems z'n hoofd is nog dikker geworden na een beuk.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan iemand duiden waarom Moreno uit het centrum is gehaald?
Tactische zet van Cocuquote:Op zaterdag 26 november 2016 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Willems en Brenet blessa volgens mij en de Wijs kennelijk een mindere optie.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen valide.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Brenet is kapot, De Wijs is moe, Willems z'n hoofd is nog dikker geworden na een beuk.
Ik verwachtte eigenlijk een moeder grap, maar het niveau is hoog bij een wedstrijd als dezequote:
Ooit was Bakkali hét supertalent. Nu een tijdrekwissel bij Valencia. Zo gaat dat.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ooit was Poulsen de standin van Willems.
ADO laat deze strafschop ook toe.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:57 schreef Coco98 het volgende:
PSV speelt alleraardigst tot nu toe. Maar ADO laat dit toe.
Ik erger me ook altijd dood aan dat soort fratsen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:00 schreef Coco98 het volgende:
Ik vond dat nog steeds een risicovolle aanloop.
Ik mis de optie KingFloplandquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:02 schreef FireFox1 het volgende:
Poll: Zal Luuk vanavond scoren?
• Ja
• Nee
• Ja, in eigen goal
• Misschien bij zijn vrouw
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
inb4 kingfloplandquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:02 schreef FireFox1 het volgende:
• Ja
• Nee
• Ja, in eigen goal
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Kingtoplandquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:02 schreef FireFox1 het volgende:
• Ja
• Nee
• Ja, in eigen goal
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik heb naturel chips, die breek ik alleen aan als PSV wint.quote:
Bij een nederlaag was het toch echt exit. Kan niet anders!quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Fraser wordt weer eens gered.
Dan hoop ik voor jou dat PSV wintquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:04 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik heb naturel chips, die breek ik alleen aan als PSV wint.
Gelijk tegen excelsior thuis is ook al erg genoeg tbhquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij een nederlaag was het toch echt exit. Kan niet anders!
Voor een ploeg met zoveel kwaliteit op middenveld en aanval wordt er ronduit schandalig gepresteerd. Als die vent niet snel ontslagen wordt, weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gelijk tegen excelsior thuis is ook al erg genoeg tbh
Op de tribune was het daarna ook stilquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is wel rustig hier sinds de 1-0
ADO is echt heel matigquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Omdat ADO nog alle kansen heeft. Dit is PSV.
Pax ook.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog liever PEC-Groningen
Op de tribune was het stil na de 1-0? Vreemde post.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op de tribune was het daarna ook stil
Ik vind het een prima zaak als je dat gaat kijkenquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog liever PEC-Groningen
Na de goal hoorde je het publiek nauwelijks nogquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op de tribune was het stil na de 1-0? Vreemde post.
Dus je wil zeggen dat ze stoppen met het supporten van hun club? Dat klinkt bekend.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Na de goal hoorde je het publiek nauwelijks nog
quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat ze stoppen met het supporten van hun club? Dat klinkt bekend.
Begon mezelf al af te vragen wanneer je er mee zal komen. Net zo voorspelbaar als het spel van PSVquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat ze stoppen met het supporten van hun club? Dat klinkt bekend.
Net zoals het spel van PSV xDquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het niveau daalt in dit topic.
Kingfloplandquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:02 schreef FireFox1 het volgende:
• Ja
• Nee
• Ja, in eigen goal
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik heb die meme gemist.quote:
succesquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik moet morgen tegen RKAV jancees
Ga je gang.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:21 schreef BadderHaring het volgende:
Zinchenko is wel een aardig voetballertje. Verdient een eigen topic.
Door een pingel notabenequote:Op zaterdag 26 november 2016 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV heeft in eigen huis gescoord
Knotsgek die eredivisie.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
What kind of sorcery is this
quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
What kind of sorcery is this
Zie post over Siem.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft ADO nog wat in de melk te brokkelen?
Denk je zelf?quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft ADO nog wat in de melk te brokkelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |