Kan niet. En hij is al gestopt bij Frankrijk.quote:Op zondag 20 november 2016 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom speelt ie dan niet voor duitsland
1-2 en 0-1quote:Op zondag 20 november 2016 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week HEE-AJA // UTR-FEY.
Ik snap nooit hoe je trots kan zijn op een land waar je toevallig lang woont.quote:Op zondag 20 november 2016 18:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kan niet. En hij is al gestopt bij Frankrijk.
zweetquote:Op zondag 20 november 2016 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe je trots kan zijn op een land waar je toevallig lang woont.
Het gaat om bloed.
Bloed is ook lomp. Je bent veroordeeld tot iemand waar je zelf geen keuze in had.quote:Op zondag 20 november 2016 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat om bloed.
Natuurlijk kan dat.quote:Op zondag 20 november 2016 18:36 schreef Vasion het volgende:
Ja de trots voor Nederland bestaat niet. Zo'n Ribery woont al jaren in Duitsland en voelt zich meer Duitser dan een Fransman. Kijk, zo kan het ook.
Hopelijk kunnen er een keer handbalwisselvormen komen zodat Ajax Klaassen in balbezit eruit kan halen en snel erin zetten uit balbezit.quote:Op zondag 20 november 2016 18:39 schreef onlogisch het volgende:
Duidelijke TT. Vanmiddag de kampioen aan het werk gezien.
Hetzelfde principe als Turken die zichzelf strijder van Erdogan noemen. Die personen die een keer per jaar naar Turkije op vakantie gaan van de uitkering die NEderland ze geeft.quote:Op zondag 20 november 2016 18:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat om bloed.
Mansjesterquote:Op zondag 20 november 2016 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
tegen wie moet feyenoord volgende week
FC Utrecht, uit.quote:Op zondag 20 november 2016 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
tegen wie moet feyenoord volgende week
Fout van Nederland.quote:Op zondag 20 november 2016 18:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hetzelfde principe als Turken die zichzelf strijder van Erdogan noemen. Die personen die een keer per jaar naar Turkije op vakantie gaan van de uitkering die NEderland ze geeft.
Hij vraagt volgende week. Da's plus minus 7 dagen en dan is UTR-FEY de eerste wedstrijd.quote:
Mag tochquote:Op zondag 20 november 2016 18:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hetzelfde principe als Turken die zichzelf strijder van Erdogan noemen.
Hoeft niet. De volgende week begint pas maandag.quote:Op zondag 20 november 2016 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij vraagt volgende week. Da's plus minus 7 dagen en dan is UTR-FEY de eerste wedstrijd.
Geen dank voor deze wetenschappelijke duiding.
Het niveau om moderator frontpage te worden ligt blijkbaar laag.quote:Op zondag 20 november 2016 18:44 schreef GGMM het volgende:
Vasion weet niet hoeveel dagen er in de week zitten.
Daarover wordt van mening verschild.quote:Op zondag 20 november 2016 18:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoeft niet. De volgende week begint pas maandag.
Daarnaast is het zondag vandaag, officieel begin van de nieuwe week. Aangezien Feyenoord op zondag speelt, is dat de volgende week. Ik keur derhalve deze duiding goed.quote:Op zondag 20 november 2016 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij vraagt volgende week. Da's plus minus 7 dagen en dan is UTR-FEY de eerste wedstrijd.
Geen dank voor deze wetenschappelijke duiding.
Lelijk.quote:Op zondag 20 november 2016 18:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
verschild is of fout
of kkr lelijk
Dat verbaast mij niks.quote:Op zondag 20 november 2016 18:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het niveau om moderator frontpage te worden ligt blijkbaar laag.
Jongens.quote:Op zondag 20 november 2016 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat ooit gebeurt kom ik hier nooit meer.
Nu ga ik al helemaal een lobby starten.quote:Op zondag 20 november 2016 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat ooit gebeurt kom ik hier nooit meer.
Zap je niet zo naar NPO1?quote:Op zondag 20 november 2016 18:48 schreef GGMM het volgende:
Die reclame van Beter Bed geeft mij aids.
Nou ja, alles is beter dan kingroland.quote:Op zondag 20 november 2016 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu ga ik al helemaal een lobby starten.
#KiesInso #KiesSGP #KiesKwaliteit
Mijn speerpunten zullen liggen bij de SC.quote:Op zondag 20 november 2016 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over SGP gesproken, hoe gaat het nu met Van der Vliesgod?quote:Op zondag 20 november 2016 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je obsessie met KingRoland neemt ernstige vormen aan.quote:Op zondag 20 november 2016 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, alles is beter dan kingroland.
Geen idee, weet alleen dat hij kanker heeft.quote:Op zondag 20 november 2016 18:49 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Over SGP gesproken, hoe gaat het nu met Van der Vliesgod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |