open dan nietquote:
Je moet niks he?quote:Op zondag 20 november 2016 19:14 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Doe jij het de volgende keer maar dan als ik per ongeluk nr 300 ben.
Heb ik een kutplaatje gemist..?quote:Op zondag 20 november 2016 19:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach, het kutplaatje in de OP is wel veranderd gelukkig.
Ik luister al weinig radio.. dus dank jequote:Op zondag 20 november 2016 19:21 schreef Treehut362 het volgende:
Soundcloud is best wel leuk eigenlijk
soort radio
https://soundcloud.com/ke(...)hy-envision-baby-bee
aan de hand van het beluisterde materiaal
wordt er een "station"gegenereerd wat een eindeloze mix is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 20 november 2016 20:06 schreef Treehut362 het volgende:
hahaik word gek van niets doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
een crew heeft altijd wat te doenquote:
Gewoon in ander subfurom slotjes zetten.quote:Op zondag 20 november 2016 20:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
een crew heeft altijd wat te doen
Oh wist niet dat sas dat deedquote:Op zondag 20 november 2016 21:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon in ander subfurom slotjes zetten.
Ja of een busreisje met de andere crewquote:Op zondag 20 november 2016 21:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon in ander subfurom slotjes zetten.
Op een eiland ben je zo klaarquote:Op zondag 20 november 2016 21:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja of een busreisje met de andere crew
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |