open dan nietquote:
Je moet niks he?quote:Op zondag 20 november 2016 19:14 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Doe jij het de volgende keer maar dan als ik per ongeluk nr 300 ben.
Heb ik een kutplaatje gemist..?quote:Op zondag 20 november 2016 19:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach, het kutplaatje in de OP is wel veranderd gelukkig.
Ik luister al weinig radio.. dus dank jequote:Op zondag 20 november 2016 19:21 schreef Treehut362 het volgende:
Soundcloud is best wel leuk eigenlijk
soort radio
https://soundcloud.com/ke(...)hy-envision-baby-bee
aan de hand van het beluisterde materiaal
wordt er een "station"gegenereerd wat een eindeloze mix is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 20 november 2016 20:06 schreef Treehut362 het volgende:
hahaik word gek van niets doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
een crew heeft altijd wat te doenquote:
Gewoon in ander subfurom slotjes zetten.quote:Op zondag 20 november 2016 20:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
een crew heeft altijd wat te doen
Oh wist niet dat sas dat deedquote:Op zondag 20 november 2016 21:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon in ander subfurom slotjes zetten.
Ja of een busreisje met de andere crewquote:Op zondag 20 november 2016 21:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon in ander subfurom slotjes zetten.
Op een eiland ben je zo klaarquote:Op zondag 20 november 2016 21:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja of een busreisje met de andere crew
zo is hetquote:
Meer Heen en Weer denk ik zoquote:Op zondag 20 november 2016 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt eindeloos rondjes rijden.
en vierkantjesquote:Op zondag 20 november 2016 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt eindeloos rondjes rijden.
quote:Op zondag 20 november 2016 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag je auto niet eens mee naar dat eiland..
fiets, elektrische fiets en brommert welquote:Op zondag 20 november 2016 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag je auto niet eens mee naar dat eiland..
Ik herken er wel een paar !quote:
Geen namen noemen ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2016 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen namen noemen ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zondag 20 november 2016 22:30 schreef just me het volgende:
[..]Zou zo maar eens kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat eiland is natuurlijk ideaal om een dagje met een bierfiets rond te toeren.quote:
de crew drinkt toch nietquote:Op zondag 20 november 2016 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat eiland is natuurlijk ideaal om een dagje met een bierfiets rond te toeren.
quote:Op zondag 20 november 2016 22:30 schreef just me het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Jij bent nog nooit op een eiland geweest volgens mijquote:Op zondag 20 november 2016 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat eiland is natuurlijk ideaal om een dagje met een bierfiets rond te toeren.
Volgens mij ook niet, maar lijkt me wel lekker rustig.quote:Op zondag 20 november 2016 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit op een eiland geweest volgens mij
Ik ooit met de boot van Enkhuizen naar Stavoren, met mn vrienden op de fiets...1978 moet dat zijn geweest..quote:Op zondag 20 november 2016 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, maar lijkt me wel lekker rustig.
Friesland, ik ben een keer in Stavoren geweest, en van daar met de boot naar Enkhuizen, eeuwen geleden met mijn ouders.
Het noorden van Nederland trekt me ook niet zo eerlijk gezegd.quote:Op zondag 20 november 2016 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ooit met de boot van Enkhuizen naar Stavoren, met mn vrienden op de fiets...1978 moet dat zijn geweest..
Maar die schelpen fietspaden op de eilanden zijn niet echt geschikt voor die bierfietsen
De eilanden zijn wel mooi hoor..quote:Op zondag 20 november 2016 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het noorden van Nederland trekt me ook niet zo eerlijk gezegd.
Dat geloof ik best, maar het is een eind uit de buurt.quote:
Binnen een dag ben je er Moquote:Op zondag 20 november 2016 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar het is een eind uit de buurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:
Bus reed niet verderquote:
600 meter van huis ipv slechts 500 meter.quote:
Das wel balen.. Slaap lekkerquote:Op maandag 21 november 2016 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
600 meter van huis ipv slechts 500 meter.
ja verdorie, veel te ver lopen was dat.quote:
kusje dr opquote:Op maandag 21 november 2016 00:13 schreef drakin het volgende:
[..]
ja verdorie, veel te ver lopen was dat.
Maar dat komt ook door een erg gekneusde voet dat lopen een klein beetje au doet.
Liever niks erop en met rust latenquote:
quote:
poepie, popje, drollie, drolletje, poekie, poepertje, beertje, duifje, kuttemefrutje, mokkeltje, pukkeltje, babe, kersje, engeltje, tijger, suikertje, poes, beest, suikerspinnetje, poezelewoepsie, snoes, lekkertje, poppedeintje, oelieboelie, lekkertje, zoetje, honneponnetjequote:
quote:Op maandag 21 november 2016 00:31 schreef sacha het volgende:
[..]
poepie, popje, drollie, drolletje, poekie, poepertje, beertje, duifje, kuttemefrutje, mokkeltje, pukkeltje, babe, kersje, engeltje, tijger, suikertje, poes, beest, suikerspinnetje, poezelewoepsie, snoes, lekkertje, poppedeintje, oelieboelie, lekkertje, zoetje, honneponnetje
poepiequote:
quote:Op maandag 21 november 2016 00:55 schreef drakin het volgende:
[..]
poepie, popje
, drollie
, drolletje
, poekie
, poepertje
, beertje
, druifje
, kuttemefrutje
, mokkeltje
, pukkeltje
, babe
, kersje
, engeltje
, tijgertje
, suikertje
, poes
, beest
, suikerspinnetje
, poezelewoepsie
, snoes
, lekkertje
, poppedeintje
, honneponnetje
Wat een prutserquote:Een 19-jarige man is vrijdagavond op de bon geslingerd vanwege het fietsen zonder werkend achterlicht. Opvallend is dat de inwoner uit Schagen juist een kijkje ging nemen bij de verlichtingscontrole, nadat daarvoor op sociale media werd gewaarschuwd.
Ik ga weer legge. Te vroeg opgestaan. Bietje moei.quote:
ben net klaar met legge en als ik klaar ben met zitte ga ik weer leggequote:Op maandag 21 november 2016 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga weer legge. Te vroeg opgestaan. Bietje moei.
quote:Henk Krol heeft pensioengat bij Gay Krant niet gedicht.
als ik daarna weer mag zitte of legge vinnik ut goedquote:Op maandag 21 november 2016 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Stelletje lamlendelingen, sta eens op!
Hoe is het met je ribben?quote:Op maandag 21 november 2016 12:00 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik daarna weer mag zitte of legge vinnik ut goed
Kan best pijnlijk zijn met hoesten en lachen, maar meestal valt er dan ook weinig te lachen.quote:Op maandag 21 november 2016 13:01 schreef sacha het volgende:
[..]
die doen pijn door de morfine heen, vanmiddag weer naar huisarts
Meh, niet leuk! Sterkte ermee!quote:Op maandag 21 november 2016 13:01 schreef sacha het volgende:
[..]
Soms is het wel fijn om daartoe gedwongen te worden, tenminste dat hoop ik voor jouquote:Op maandag 21 november 2016 13:21 schreef sacha het volgende:
[..]
dank je![]()
wel mooie nadenk tijd want ik kan niks!
sterkte, zoiets doet heel lang gemeen pijnquote:Op maandag 21 november 2016 13:01 schreef sacha het volgende:
[..]
En wat zei ie?quote:Op maandag 21 november 2016 13:01 schreef sacha het volgende:
[..]
Sterkte dan maarquote:Op maandag 21 november 2016 18:46 schreef sacha het volgende:
[..]
ik en niet ditmogen doen in het échte leven, mwah...
Dat volg ik echt niet meerquote:Op maandag 21 november 2016 18:48 schreef sacha het volgende:
het Sinterklaas journaal is weer hilarisch dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |