Ik heb minder, want geen Onanana.quote:Op zondag 20 november 2016 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
48p met FEY-PEC nog te gaan. Dat wordt nog wel 60 als er geen gekke dingen gebeuren.
Voetballer, voetballer. Dat vind ik toch wat ver gaan hoorquote:Op zondag 20 november 2016 16:43 schreef Slobeend het volgende:
Dirk is voetballer, aanvoerder, dominee en sociaal werker in één.
Kongolo speelt toch niet lijkt me?quote:Op zondag 20 november 2016 16:43 schreef Caland het volgende:
Kongolo moet durven doordekken
- Kenneth Perez
Nou ok daar heb je een punt.quote:Op zondag 20 november 2016 16:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voetballer, voetballer. Dat vind ik toch wat ver gaan hoor
Don zit niet op de gele zijde.quote:Op zondag 20 november 2016 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou Don nu ook met een sterretje in zijn hand staan?
Nu mis ik VluggeJapiequote:Op zondag 20 november 2016 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Met andere woorden: Hyballa had meer kampfgeist gewild.
Ik heb gisteren nog van het sterretje van je moeder een rondje gemaakt.quote:Op zondag 20 november 2016 16:44 schreef GGMM het volgende:
Caland baalt nu dat hij niet gegaan is. Nu kan hij geen sterretje afsteken.
De grap die je wist dat zou komen.quote:Op zondag 20 november 2016 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog van het sterretje van je moeder een rondje gemaakt.
Toch raar, je zou sterretjes eerder bij Ajax verwachten. Of bij Twente, natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2016 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou Don nu ook met een sterretje in zijn hand staan?
Die had ongetwijfeld een hele tirade gehouden over het succes van Hoppenheim en Leipzig (hopelijk heeft hij daar ook nog een leuke verbastering voor).quote:
hihahoquote:Op zondag 20 november 2016 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch raar, je zou sterretjes eerder bij Ajax verwachten. Of bij Twente, natuurlijk.
Caland vindt dit leuk.
Op een rijke tattavak.quote:Op zondag 20 november 2016 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah, op een ouwe lullen vak dus?
Nice.quote:Op zondag 20 november 2016 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Op een rijke tattavak.
Al is de Don geen tatta natuurlijk.
Oke Manager Tim.quote:Op zondag 20 november 2016 16:50 schreef timmmmm het volgende:
het doet gewoon een beetje pijn om weer naar captain nelom te moeten kijken
Woudenberg kon ook niet écht overtuigen.quote:Op zondag 20 november 2016 16:50 schreef timmmmm het volgende:
het doet gewoon een beetje pijn om weer naar captain nelom te moeten kijken
Jouw moeder daarentegen wel.quote:Op zondag 20 november 2016 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Woudenberg kon ook niet écht overtuigen.
Nelom weet wel te overtuigen, in negatieve zin. Woudenberg is niet goed maar ook niet slecht.quote:Op zondag 20 november 2016 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Woudenberg kon ook niet écht overtuigen.
Liever dat dan een speler die in de laatste plaatsen van de eerste divisie niet zou misstaanquote:Op zondag 20 november 2016 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Woudenberg is een leuke speler voor een, ik noem wat willekeurigs, NEC.
Als PSV supporter ken ik dit probleemquote:
Cocu en Giovanni snappen het niet.quote:Op zondag 20 november 2016 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als PSV supporter ken ik dit probleem
Ik zou voor het schoonheidsslaapje gaan.quote:Op zondag 20 november 2016 17:07 schreef timmmmm het volgende:
Ikdenk dat ik zo mijn telefoon weg ga leggen en alleen maar voetbal ga kijken. Danheb ik binnen enkele minuten mijn middagdutje te pakken
3equote:Op zondag 20 november 2016 17:08 schreef Kopsterk het volgende:
Wordt Feyenoord 2e of 3e?
Zeg het maar, jongens.
Lachend 3e.quote:Op zondag 20 november 2016 17:08 schreef Kopsterk het volgende:
Wordt Feyenoord 2e of 3e?
Zeg het maar, jongens.
heb ik ook zeker nodigquote:Op zondag 20 november 2016 17:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zou voor het schoonheidsslaapje gaan.
Ligt allemaal aan De Jong.quote:Op zondag 20 november 2016 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als PSV supporter ken ik dit probleem
Ik heb onlangs gelezen dat je donderdag van Wessel Dammers mag genieten op Old Trafford. Die liet zich wekelijks in de luren leggen bij Cambuur, lekker man.quote:Op zondag 20 november 2016 17:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit doet me weer denken aan vorig seizoen.
Jij ging toch Chelsea kijken?quote:Op zondag 20 november 2016 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb onlangs gelezen dat je donderdag van Wessel Dammers mag genieten op Old Trafford. Die liet zich wekelijks in de luren leggen bij Cambuur, lekker man.
No comment.quote:Op zondag 20 november 2016 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb onlangs gelezen dat je donderdag van Wessel Dammers mag genieten op Old Trafford. Die liet zich wekelijks in de luren leggen bij Cambuur, lekker man.
De Jong is wel waar het probleem het meeste tot uiting komt, jaquote:
Haha Stijn gelooft Krabbendamquote:Op zondag 20 november 2016 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij leest Telegraafquote:Op zondag 20 november 2016 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het op Telegraaf stond.
Nee, ze zijn bang dat de Kuip anders instort.quote:Op zondag 20 november 2016 17:13 schreef Vasion het volgende:
Ik dacht dat doellijntechnologie al in elke wedstrijd zat
quote:Op zondag 20 november 2016 17:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Best wel bizar hoe vaak Feyenoord genaaid wordt
quote:Op zondag 20 november 2016 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ze zijn bang dat de Kuip anders instort.
Lijst?quote:Op zondag 20 november 2016 17:14 schreef GGMM het volgende:
Haha Stijn lijst de Telegraaf én volgt Krabbedam.
Je schrijft een bericht, je verspreekt geen bericht.quote:Op zondag 20 november 2016 17:15 schreef GGMM het volgende:
Nee, maar dat moest natuurlijk leest zijn.
Ik verspreek mij op zondag erg vaak.
Doe je wel rustig aan lieverd? Het is immers de dag van De Heer he.quote:Op zondag 20 november 2016 17:15 schreef GGMM het volgende:
Waarvan Spatie. Euh, Akte.quote:Op zondag 20 november 2016 17:15 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor de steun.quote:Op zondag 20 november 2016 17:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doe je wel rustig aan lieverd? Het is immers de dag van De Heer he.
sowwwwquote:Op zondag 20 november 2016 17:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Om de mentale pijn te verzachten zou je de Pil van Drion eens kunnen proberen lieverd.
Hoe weet je dat hij er 1 heeft?quote:Op zondag 20 november 2016 17:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die zijn te vinden op Grindr van GGMM
Dat jij je geld verdient in de prostitutie is jouw zaak.quote:Op zondag 20 november 2016 17:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op zondag doe ik het broekje lekker uit en voor de tv. Op maandag tot zaterdag ook trouwens
Onvoorstelbaar dat je mij steeds verward met je broer. Lijk ik zoveel op hem?quote:Op zondag 20 november 2016 17:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat jij je geld verdient in de prostitutie is jouw zaak.
Het leven bestaat uit nemen of genomen worden lieverdquote:Op zondag 20 november 2016 17:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat jij je geld verdient in de prostitutie is jouw zaak.
Vond die van net misschien nog wel beter. Hier kon hij hard tegen de bal aan lopen. Nu knikte hij een zachte voorzet helemaal tegen de verre paal aan.quote:
Ik hoef geen comeback te maken. Ik regeer dit forum. Ken je feiten ouwe reus. Ik quote 2x omdat ik autisme hebquote:Op zondag 20 november 2016 17:29 schreef Vasion het volgende:
Poepzor, nu quote je me twee keer om een comeback te maken en nog steeds is je comeback maar een magere 3/10. Jammer dit.
Heel de eredivisie is waanzinnig slecht , dus verspil je tijd niet door naar feyenooit te kijken en ga Chelsea kijken.quote:Op zondag 20 november 2016 17:24 schreef skysherrif het volgende:
wel terecht dit
zwolle is waanzinnig slecht
Zwolle kan een stuk beter dan dit. Ze maken de wedstrijd expres dood. Als PEC gaat aanvallen walst Feyenoord er overheen, net zoals alle eerdere edities het afgelopen decenniumquote:Op zondag 20 november 2016 17:24 schreef skysherrif het volgende:
wel terecht dit
zwolle is waanzinnig slecht
Kritiek? Haha dan moet je wel mad zijn.quote:Op zondag 20 november 2016 17:37 schreef Pascalus het volgende:
Twitter met je telefoon filmen en daar een gif van makendan snap je er echt geen klote van.
Valt mij eerder op dat ploegen die wel durven voetballen het feyenoord juist lastig maken (go ahead/heerenveen)quote:Op zondag 20 november 2016 17:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zwolle kan een stuk beter dan dit. Ze maken de wedstrijd expres dood. Als PEC gaat aanvallen walst Feyenoord er overheen, net zoals alle eerdere edities het afgelopen decennium
Het ging nog een tijdje prima, maar je zal al snel dat het ook vandaag absoluut niet gaat lukken.
Heerenveen heeft veel meer kwaliteit dan PEC of GAE. En de Eagles speelden thuis en alsnog kwamen ze er nauwelijks aan te pas.quote:Op zondag 20 november 2016 17:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Valt mij eerder op dat ploegen die wel durven voetballen het feyenoord juist lastig maken (go ahead/heerenveen)
Dat leer je op de B&A Universityquote:Op zondag 20 november 2016 17:41 schreef Pascalus het volgende:
Wat ik dus niet snap is dat die Hitler een corner geeft, dan heeft hij dus wel gezien dat Tedje van de Pavert hem raakte maar niet dat het hands was.
Dit was me niet eens opgevallen. Dat maakt het dan helemaal bizar ja.quote:Op zondag 20 november 2016 17:41 schreef Pascalus het volgende:
Wat ik dus niet snap is dat die Hitler een corner geeft, dan heeft hij dus wel gezien dat Tedje van de Pavert hem raakte maar niet dat het hands was.
Misschien dat het voor hem lijkt dat de bal op zijn hoofd komt? Iets anders kan ik ook niet bedenken.quote:Op zondag 20 november 2016 17:41 schreef Pascalus het volgende:
raakte geblesseerd tegen de Eaglesquote:Op zondag 20 november 2016 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom speelt Kongolo eigenlijk niet?
quote:
Verwacht je dat Zwolle met aanvalsspel Feyenoord wel even de wil oplegt? Dit is normaliter elk seizoen een kansloze wedstrijd. Het enige wat je kunt doen is onder Feyenoords druk uit proberen te combineren terwijl je altijd defensief blijft staan. Dat lukt het eerste halfuur en Feyenoord had in die tijd geen noemenswaardige kans. Dan is dat voor ons tegen een veel betere tegenstander best prima.quote:Op zondag 20 november 2016 17:48 schreef Caland het volgende:
'Zwolle heeft goed gevoetbald'
Wat, serieus wat.
Onder de druk uit combineren is amper gelukt.quote:Op zondag 20 november 2016 17:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Verwacht je dat Zwolle met aanvalsspel Feyenoord wel even de wil oplegt? Dit is normaliter elk seizoen een kansloze wedstrijd. Het enige wat je kunt doen is onder Feyenoords druk uit proberen te combineren terwijl je altijd defensief blijft staan. Dat lukt het eerste halfuur en Feyenoord had in die tijd geen noemenswaardige kans. Dan is dat voor ons tegen een veel betere tegenstander best prima.
Het gaat ook om het verdedigen. Je staat met één aanvaller op het veld.quote:Op zondag 20 november 2016 17:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Onder de druk uit combineren is amper gelukt.
Welke hype?quote:Op zondag 20 november 2016 17:54 schreef Brammess het volgende:
Best wel schrikbarend voor Feyenoord hoeveel opgelegde kansen Jorgensen mist, absolute vooruitgang t.o.v Kramer maar ik trap niet in de hype.
Mja, als ie al zn kansen zou maken speelde hij niet bij Feyenoordquote:Op zondag 20 november 2016 17:54 schreef Brammess het volgende:
Best wel schrikbarend voor Feyenoord hoeveel opgelegde kansen Jorgensen mist, absolute vooruitgang t.o.v Kramer maar ik trap niet in de hype.
Klopt, dan speelde hij bij Ajax.quote:Op zondag 20 november 2016 17:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mja, als ie al zn kansen zou maken speelde hij niet bij Feyenoord
10 goals, 4 assists en bij nagenoeg alle goals betrokken.quote:Op zondag 20 november 2016 17:54 schreef Brammess het volgende:
Jij snapt het niet helemaal.quote:Op zondag 20 november 2016 17:58 schreef Slobeend het volgende:
PEC 1 schot 0 op doel. Ze spelen prima.
En ik woon ook in een caravan zonder belasting te betalen ja. Of heb je daar ook iets over te zeggen?quote:Op zondag 20 november 2016 17:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Koken? Jij eet toch alleen uit de frituur?
Mietjequote:Op zondag 20 november 2016 18:00 schreef timmmmm het volgende:
Ik word inmiddels een beetje ziek van alle terugspeelballen
Tevreden zijn als het geen 1-1 wordt ipv de 2-0 willen maken, maakt me verdrietigquote:
Oke.quote:
Nee, dan verwar je me met iemand anders. Ik ben nooit een super-fanatieke fan geweest maar ik kom al bij PEC/FC Zwolle sinds ik klein ben.quote:Op zondag 20 november 2016 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
Ik meen me te herinneren dat jij die user was die altijd in het Feyenoord-topic meepostte en toen Zwolle promoveerde opeens al die tijd al voor Zwolle was.
Maar dat kan ook een andere user geweest zijn.
In het Zwolle topic waren ze vroeger eigenlijk allemaal voor een andere club.quote:Op zondag 20 november 2016 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
Ik meen me te herinneren dat jij die user was die altijd in het Feyenoord-topic meepostte en toen Zwolle promoveerde opeens al die tijd al voor Zwolle was.
Intellectueel.quote:Op zondag 20 november 2016 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
Klopt, maar die had een keer ruzie met een paar Feyenoorders en moest niets meer van Feyenoord hebben.quote:
Niet zo generaliseren. Ik keek gewoon elke week naar de Jupiler League, ik zat in het stadion toen ze geen kampioen werden in 2011, etc.quote:Op zondag 20 november 2016 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
In het Zwolle topic waren ze vroeger eigenlijk allemaal voor een andere club.
Met als toppunt afwazig en gtaboy. Dat waren (ook op dit forum) so called diehard ajacieden.
Bijzonder grappig.
JL is ook gewoon veel moeilijker te volgen. Ik zie vaak niet meer dan 4 minuten beeld van SCC nuquote:Op zondag 20 november 2016 18:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren. Ik keek gewoon elke week naar de Jupiler League, ik zat in het stadion toen ze geen kampioen werden in 2011, etc.
Veel andere mensen kijken alleen Eredivisie en missen hun lokale club dus volkomen als die degraderen. Ach ja.
Die wedstrijden zijn toch gewoon op Fox op maandag of vrijdag?quote:Op zondag 20 november 2016 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JL is ook gewoon veel moeilijker te volgen. Ik zie vaak niet meer dan 4 minuten beeld van SCC nu
Ja niet volledig live natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2016 18:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die wedstrijden zijn toch gewoon op Fox op maandag of vrijdag?
Ik zit diep te denken wie dat was.quote:Op zondag 20 november 2016 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
Anass zal er nog wel eenmoeten makenquote:Op zondag 20 november 2016 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Berghuis en Tapia, Feyenoord denkt dat de winst binnen is
Toen hij wegging bij Feyenoord waren een hoop Feyenoorders boos, omdat Achahbar volgens hun zo'n ontzettend groot talent was.quote:Op zondag 20 november 2016 18:25 schreef Tchock het volgende:
Waarom zo veel mensen denken dat Achahbar een goal gaat maken... Die heeft nog geen pepernoot geraakt dit seizoen.
Oudfeyenoorders doen het altijd goed tegen Feyenoordquote:Op zondag 20 november 2016 18:25 schreef Tchock het volgende:
Waarom zo veel mensen denken dat Achahbar een goal gaat maken... Die heeft nog geen pepernoot geraakt dit seizoen.
Omdat oud feyenoorders altijd scoren tegen feyenoord.quote:Op zondag 20 november 2016 18:25 schreef Tchock het volgende:
Dat is hij ook wel, en hij heeft bergen techniek, maar hij heeft nul tactisch inzicht en is door overgewicht en slechte conditie veel te traag.quote:Op zondag 20 november 2016 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen hij wegging bij Feyenoord waren een hoop Feyenoorders boos, omdat Achahbar volgens hun zo'n ontzettend groot talent was.
Grootste talent ooit volgens het Feyenoord topicquote:Op zondag 20 november 2016 18:25 schreef Tchock het volgende:
die moet lekker de zaal inquote:Op zondag 20 november 2016 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is hij ook wel, en hij heeft bergen techniek, maar hij heeft nul tactisch inzicht en is door overgewicht en slechte conditie veel te traag.
Het feyenoord topic kan ik erg moeilijk serieus nemenquote:Op zondag 20 november 2016 18:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Grootste talent ooit volgens het Feyenoord topic
net als depay volgens het psv topicquote:Op zondag 20 november 2016 18:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Grootste talent ooit volgens het Feyenoord topic
Clubtopics moet je nooit serieus nemen.quote:Op zondag 20 november 2016 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
net als depay volgens het psv topic
Die hadden er ook echt nul verstand van
Neem een normale UI, gekquote:Op zondag 20 november 2016 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Luuk de Jong heeft drie goals gemaakt dit seizoen en El Ahmadi, die zelden tot nooit scoort normaal, vier goals.
Wat pijnlijk.
karim in oranjequote:Op zondag 20 november 2016 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Luuk de Jong heeft drie goals gemaakt dit seizoen en El Ahmadi, die zelden tot nooit scoort normaal, vier goals.
Wat pijnlijk.
Als Stijn fucking Schaars al wordt opgeroepen, denk ik het wel zeker.quote:Op zondag 20 november 2016 18:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: Als el Ahmadi niet voor marokko had gekozen, was ie nu opgeroepen geweest.
misschien dispensatie aanvragenquote:Op zondag 20 november 2016 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Stijn fucking Schaars al wordt opgeroepen, denk ik het wel zeker.
waarom speelt ie dan niet voor duitslandquote:Op zondag 20 november 2016 18:36 schreef Vasion het volgende:
Ja de trots voor Nederland bestaat niet. Zo'n Ribery woont al jaren in Duitsland en voelt zich meer Duitser dan een Fransman. Kijk, zo kan het ook.
Ja, maar de echte test is wanneer de oorlog uitbreekt.quote:Op zondag 20 november 2016 18:36 schreef Vasion het volgende:
Ja de trots voor Nederland bestaat niet. Zo'n Ribery woont al jaren in Duitsland en voelt zich meer Duitser dan een Fransman. Kijk, zo kan het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |