Ik heb minder, want geen Onanana.quote:Op zondag 20 november 2016 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
48p met FEY-PEC nog te gaan. Dat wordt nog wel 60 als er geen gekke dingen gebeuren.
Voetballer, voetballer. Dat vind ik toch wat ver gaan hoorquote:Op zondag 20 november 2016 16:43 schreef Slobeend het volgende:
Dirk is voetballer, aanvoerder, dominee en sociaal werker in één.
Kongolo speelt toch niet lijkt me?quote:Op zondag 20 november 2016 16:43 schreef Caland het volgende:
Kongolo moet durven doordekken
- Kenneth Perez
Nou ok daar heb je een punt.quote:Op zondag 20 november 2016 16:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voetballer, voetballer. Dat vind ik toch wat ver gaan hoor
Don zit niet op de gele zijde.quote:Op zondag 20 november 2016 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou Don nu ook met een sterretje in zijn hand staan?
Nu mis ik VluggeJapiequote:Op zondag 20 november 2016 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Met andere woorden: Hyballa had meer kampfgeist gewild.
Ik heb gisteren nog van het sterretje van je moeder een rondje gemaakt.quote:Op zondag 20 november 2016 16:44 schreef GGMM het volgende:
Caland baalt nu dat hij niet gegaan is. Nu kan hij geen sterretje afsteken.
De grap die je wist dat zou komen.quote:Op zondag 20 november 2016 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog van het sterretje van je moeder een rondje gemaakt.
Toch raar, je zou sterretjes eerder bij Ajax verwachten. Of bij Twente, natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2016 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou Don nu ook met een sterretje in zijn hand staan?
Die had ongetwijfeld een hele tirade gehouden over het succes van Hoppenheim en Leipzig (hopelijk heeft hij daar ook nog een leuke verbastering voor).quote:
hihahoquote:Op zondag 20 november 2016 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch raar, je zou sterretjes eerder bij Ajax verwachten. Of bij Twente, natuurlijk.
Caland vindt dit leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |