SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaan we doen?
In een zo centraal mogelijk gelegen gebied, bereikbaar met OV, te voet een stuk of 30 gyms verdelen onder de deelnemers.
- UPDATE - UPDATE - UPDATE - UPDATE -
De kaart op http://www.pokemongomap.info/ lijkt aardig te kloppen qua gyms. Maar dat sluit Gouda (vooralsnog het midden van alle aanmeldingen) wel uit met slechts 22 gyms en flinke afstanden.
Dan lijkt Rotterdam een betere optie. Ook daar is blauw dominant, maar met de gym update moet daar makkelijk verandering in te brengen zijn. Zoals op de kaart te zien is (en ik ook weet, want het is een van mijn werklocaties) stikt het daar van de gyms.
Meer voordelen: Alles bereikbaar met OV, goedkope transferia rondom voor de autorijders en genoeg pokestops voor de deelnemers met wat minder ruimte voor items.
Plan van aanpak: MEET OP ZONDAG 18 DECEMBER 14.00 uur - 18.00 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips & Tricks (aanvulling welkom)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatsapp groep (niet verplicht, wel makkelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!
Gymplaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Voor die Chansey ben ik door de stromende regen gegaan. Kwam net thuis, drijfnat. Opgedroogd, pc opgestart, fpm opengezet, Chansey 800m 10 minuten. Diepe zucht, jas weer aan en sprinten. Heb hem wel, eerste en enige ooit.
Ik was geen nattekat, maar volledig verzopenkat[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger![]()
Gaaf!
Ik heb sinds net een Alakazam. Ook fijn!
Is er eigenlijk weer een map die werkt? Fpm doet niks bij mij.![]()
Pokehuntrquote:Op zondag 20 november 2016 01:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Gaaf!
Ik heb sinds net een Alakazam. Ook fijn!
Is er eigenlijk weer een map die werkt? Fpm doet niks bij mij.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Is dit vergelijkbaar met fpm? Of is dit op basis van usergegevens?quote:🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Om om 1:00 's nachts richting Chansey te racen die zeker niet om de hoek zat, ging me toch net iets te verquote:Op zondag 20 november 2016 01:11 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Voor die Chansey ben ik door de stromende regen gegaan. Kwam net thuis, drijfnat. Opgedroogd, pc opgestart, fpm opengezet, Chansey 800m 10 minuten. Diepe zucht, jas weer aan en sprinten. Heb hem wel, eerste en enige ooit.
Ik was geen nattekat, maar volledig verzopenkat
Het is de tweede ooit die ik gezien heb, een ander zag ik helaas achteraf pas.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mijn gps was vandaag wel heel erg van de leg. M'n trainer liep een paar honderd meter weg naar een Pokestop. Handig vanwege het slechte weer wel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Je moet nergens mee inloggen, dus vergelijkbaar met FPM.quote:Op zondag 20 november 2016 10:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Is dit vergelijkbaar met fpm? Of is dit op basis van usergegevens?Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Nou, ik werd wakken en ik scande op mijn telefoon even met PokeTracker, en wat ik toen zag een paar straten verderop!
Direct in de auto gestapt in mijn pyjama_
Met Water Gun & Hydro pump !
Alleen jammer van de 667CP en 40% IV.
Ik heb nog wel 116 Squirtle candy, dus vraag me af of ik deze misschien moet gaan uppen gezien deze zeker weten de beste aanvallen heeft.
Of moet ik wachten tot ik 125 candy heb en dan een sterkere en hogere IV Squirtle evolven, in de hoop dat die dezelfde aanvallen krijgt ?
Wat zouden jullie doen ?![]()
Je foto's werken nietquote:Op zondag 20 november 2016 10:42 schreef So_Surreal het volgende:
Nou, ik werd wakken en ik scande op mijn telefoon even met PokeTracker, en wat ik toen zag een paar straten verderop!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel 116 Squirtle candy, dus vraag me af of ik deze misschien moet gaan uppen gezien deze zeker weten de beste aanvallen heeft.
Of moet ik wachten tot ik 125 candy heb en dan een sterkere en hogere IV Squirtle evolven, in de hoop dat die dezelfde aanvallen krijgt ?
Wat zouden jullie doen ?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Nice!quote:Op zondag 20 november 2016 10:42 schreef So_Surreal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zouden jullie doen ?
Ik heb gisteren ook een Blastoise spawn gekregen. CP 150...![]()
Straat verder een Wartortle van 1150 en liep weg
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Ik heb ook nog:quote:Op zondag 20 november 2016 10:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb gisteren ook een Blastoise spawn gekregen. CP 150...![]()
Straat verder een Wartortle van 1150 en liep weg
Squirtle: 719 CP 53% IV
Squirtle: 560 CP 76% IV
Zal ik een van die gaan gebruiken, en zo ja welke ?
Ik moet nog 9 candy.![]()
19 normale ballen, 30 greats en 28 ultra's... ik ben veel te voorzichtig met die betere ballen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik zou sowieso gaan voor de hoogste IV. Hoewel deze kan dalen als je evolueert... of power upped. Altijd een moeilijke keuzequote:Op zondag 20 november 2016 10:50 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb ook nog:
Squirtle: 719 CP 53% IV
Squirtle: 560 CP 76% IV
Zal ik een van die gaan gebruiken, en zo ja welke ?
Ik moet nog 9 candy.
Welnee, blijft voor altijd gelijk. Het effect wordt enkel kleiner.quote:Op zondag 20 november 2016 10:53 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik zou sowieso gaan voor de hoogste IV. Hoewel deze kan dalen als je evolueert... of power upped. Altijd een moeilijke keuze100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb het nochtans al voorgehad? 91% IV gedaald tot 86% etc.quote:Op zondag 20 november 2016 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, blijft voor altijd gelijk. Het effect wordt enkel kleiner.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Nog iemand die Trainer Tips, Reversal en BenTimm1 volgen op youtube?
Geweldige tv!Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Kan niet.quote:Op zondag 20 november 2016 10:55 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb het nochtans al voorgehad? 91% IV gedaald tot 86% etc.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik krijg echt nog eens een ban voor al dat geteleporteer
GPS heeft het zwaar de laatste tijd.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wat zou jij doen in mijn situatie ?quote:Op zondag 20 november 2016 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, blijft voor altijd gelijk. Het effect wordt enkel kleiner.![]()
Linkje van een paar leuke vidsquote:Op zondag 20 november 2016 10:56 schreef banaantjeEE het volgende:
Nog iemand die Trainer Tips, Reversal en BenTimm1 volgen op youtube?
Geweldige tv!?
![]()
BenTimm1quote:Op zondag 20 november 2016 11:09 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Linkje van een paar leuke vids?
Trainer Tips
Reversal
Was een live-uitzending
Wachten.quote:Op zondag 20 november 2016 11:09 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wat zou jij doen in mijn situatie ?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Strijken, eten en dan ff naar het park
Dat heb ik binnen een uurtje binnengeharktquote:Op zondag 20 november 2016 10:51 schreef Nattekat het volgende:
19 normale ballen, 30 greats en 28 ultra's... ik ben veel te voorzichtig met die betere ballen![]()
![]()
In dit weer?quote:Op zondag 20 november 2016 11:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat heb ik binnen een uurtje binnengeharkt
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Yeah, net thuis een Squirtle op bezoek. Normaal altijd zwaar slecht, maar deze is 91%.![]()
Dacht dat die alleen uit eieren kwamen.
AFCA!![]()
quote:vanuit de auto of tram wel
![]()
Nu heb ik 95/451/111 ballen. Moet steeds patio's verwijderen anders moet ik weer mijn bag vergroten![]()
![]()
Mag niet autorijden en spelenquote:Op zondag 20 november 2016 11:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]vanuit de auto of tram wel
![]()
Nu heb ik 95/451/111 ballen. Moet steeds patio's verwijderen anders moet ik weer mijn bag vergroten
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het is een goede ochtend geweest.
Voldoende candy voor een Machamp (nr. 140).
Een Chansey (nr. 141) uit een 10km ei
Hoef nu alleen nog maar een Aerodactyl.
Tevens ook:
Een gouden medaille voor Jogger (1000km).
Een gouden medaille voor Electric.
Een gouden medaille voor Fairy.
Een zilveren medaille voor Dragon.
Heb nu Lapras als buddy, zodat ik die eindelijk wat kan opwaarderen.
Toen ik een Graveler als buddy had, kwam ik regelmatig een Geodude tegen.
Hetzelfde met een Machoke als buddy, die kwam ik toen ook tegen.
Ben benieuwd of ik nu afentoe een Lapras tegenkom.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
Het spookt in mijn wijk... volgens de heatmap spawnen hier de meeste Gastly's
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vanwege de storm, maar even snel naar de stop gelopen en onderweg de Pokémon die ik tegen kwam gevangen en weer terug naar huis gelopen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Gelopen of gewandeld?quote:Op zondag 20 november 2016 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanwege de storm, maar even snel naar de stop gelopen en onderweg de Pokémon die ik tegen kwam gevangen en weer terug naar huis gelopen.
op de terugweg, harde wind. verder niets.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dat is knap.quote:Op zondag 20 november 2016 13:10 schreef DaMart het volgende:
Ik zie hier een gym met 53614 prestige... ik dacht dat 52000 het maximum was.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ga uitgerekend JIJ iemand nou wijzen op iets wat niet mag van Niantic?quote:
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.![]()
Liever cheaten dan mensen platrijdenquote:Op zondag 20 november 2016 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga uitgerekend JIJ iemand nou wijzen op iets wat niet mag van Niantic?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Carmageddon was leukquote:Op zondag 20 november 2016 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liever cheaten dan mensen platrijden
AFCA!![]()
Uh?quote:Op zondag 20 november 2016 13:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik kom er net achter dat Abra twee evoluties heeft
AFCA!![]()
* Nattekat meldingen op aan zet voor pokemons die very of ultra rare zijn
* Nattekat er nu achter komt dat Chansey, Lickitung en Tangela slechts rare zijn volgens de lijst
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wacht maar tot gen 2 erbij komt, dan ben je de draad helemaal kwijt. Of heb je wel een verleden met Pokemon op de handhelds?quote:
AFCA!![]()
Ik dacht dat ik nooit verder dan gen 2 ben gekomen, maar volgens een teamgenoot heb ik ook gen 3 gespeeldquote:Op zondag 20 november 2016 13:59 schreef Angelob het volgende:
[..]
Wacht maar tot gen 2 erbij komt, dan ben je de draad helemaal kwijt. Of heb je wel een verleden met Pokemon op de handhelds?
Het probleem is dat ik enkele pokemons uit gen 2 wel ken, maar uit gen 3 niks.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik had nog nooit pokemonsen gezien voor dit spel, enige die ik kende was Pikachu.quote:Op zondag 20 november 2016 13:59 schreef Angelob het volgende:
[..]
Wacht maar tot gen 2 erbij komt, dan ben je de draad helemaal kwijt. Of heb je wel een verleden met Pokemon op de handhelds?
Ik ben dan ook erg oud
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Woensdag komt gen 7 alweer uit.quote:Op zondag 20 november 2016 14:01 schreef Nattekat het volgende:
Het probleem is dat ik enkele pokemons uit gen 2 wel ken, maar uit gen 3 niks.Zie net dat ze bij Media Markt als set verkocht worden voor 72 euro. (en ja dit hoort stiekem in dat andere topic)
AFCA!![]()
Het maakt ook geen bal uit haha, maar bij gen 2 krijgen een aantal Pokemon een voorloper. Zoals Pikachu met Pichu. Kan het erg verwarrend maken voor de niet-kenners.quote:Op zondag 20 november 2016 14:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik had nog nooit pokemonsen gezien voor dit spel, enige die ik kende was Pikachu.
Ik ben dan ook erg oudAFCA!![]()
Net flikkerde trouwens een stuk van een schoorsteen vlak naast me, gelukkig loop ik altijd midden op de straat om zo pokemonsen van bijde kanten te scoopen.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Wat heb je aan de voorlopers van bepaalde Pokémon straks.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Zit even verderop een Onix spawn, kan van pas komen.quote:Op zondag 20 november 2016 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heb je aan de voorlopers van bepaalde Pokémon straks.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik bedoel wat heb je aan de baby's van gen1.quote:Op zondag 20 november 2016 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit even verderop een Onix spawn, kan van pas komen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Denk dat die een speciale rol gaan krijgen, net als in de games.quote:Op zondag 20 november 2016 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik bedoel wat heb je aan de baby's van gen1.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die heb ik nooit gespeeld, dus daar geen ervaring mee.quote:Op zondag 20 november 2016 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat die een speciale rol gaan krijgen, net als in de games.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik heb wel over de 100 Onix candy, omdat mijn huis een Onix spawn was... Maar allemaal klote IV's, wordt toch tijd dat er eentje uit mn 10 km ei komt (als ik ooit een 10 km ei mag hebben...).quote:Op zondag 20 november 2016 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit even verderop een Onix spawn, kan van pas komen.AFCA!![]()
Dat zal waarschijnlijk ook de reden zijn dat Ditto nog niet uitgegeven is.quote:Op zondag 20 november 2016 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat die een speciale rol gaan krijgen, net als in de games.Die wordt in de RPG spellen misbruikt als fuckslave
AFCA!![]()
Helemaal geen revives meer, en pokestops geven alleen maar pokeballs laatste tijd
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Het is weer tijd voor de wekelijkse bonus.. en natuurlijk is het weer zulk slecht weer. Maar ik ben net snel naar een PokeStop gefietst omdat het droog was. Dit is wel de 2e keer op rij dat het op zondag zulk slecht weer is.![]()
Gemiddelde IV-waardes voor alle spawns:
attack: 7.55884947944239
defense: 7.5252338097759
stamina: 7.48253043938592
Een perfecte score van 15/15/15 is 2 keer voorgekomen op ruim 11.000 spawns. (Rattata en Paras)
De leuke 0/0/0 is 3 keer voorgekomen. (Meowth, Weedle, Spearow)
679 pokemons hadden 15 attack, 686 hadden 0 attack
724 pokemons hadden 15 defense, 670 hadden 0 defense
684 pokemons hadden 15 stamina, 744 hadden 0 stamina
7/6/5, 12/5/14 en 14/12/5 kwamen het meest voor met 10x.
Tot zo ver Nattekat met statistieken waar niemand wat aan heeft
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vannacht m'n telefoon laten vallen en nu werkt de bovenkant van m'n scherm niet meer. Ik kan nu niet meer weglopen bij het vangen van pokemon en, belangrijker nog, ik kan geen muntjes meer claimen
Nu dus elke dag met de telefoon van m'n vriendin de muntjes maar claimen![]()
![]()
En als je rotatie aanzet? Dan draai je gewoon je telefoon om als je bovenin het scherm moet zijnquote:Op zondag 20 november 2016 14:51 schreef PicoMMP het volgende:
Vannacht m'n telefoon laten vallen en nu werkt de bovenkant van m'n scherm niet meer. Ik kan nu niet meer weglopen bij het vangen van pokemon en, belangrijker nog, ik kan geen muntjes meer claimen
Nu dus elke dag met de telefoon van m'n vriendin de muntjes maar claimen
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Ondersteboven werkt dus nietquote:Op zondag 20 november 2016 14:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En als je rotatie aanzet? Dan draai je gewoon je telefoon om als je bovenin het scherm moet zijn
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Heb een nieuwe bubblestrat defender te pakken
Hogere CP dus meer prestige, en veel slechtere defense/stamina dus sneller uit te schakelen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Pokemon go roteert toch niet?quote:Op zondag 20 november 2016 14:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En als je rotatie aanzet? Dan draai je gewoon je telefoon om als je bovenin het scherm moet zijn![]()
Dat leer ik ook netquote:Als ik een nieuwe telefoon instel is het eerste wat ik doe rotatie uitzetten
Park was gesloten wegens stormweer...
En toch lagen er lures op... Wist niet dar hier nog steeds zo in gecheat werd.
Same herequote:Op zondag 20 november 2016 14:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik had nog nooit pokemonsen gezien voor dit spel, enige die ik kende was Pikachu.
Ik ben dan ook erg oud
Is ook leuk als ik met jongere vrienden op pad ben en ik iets zie op de radar.
'Hey....een een..een roze staartbeest!' Of 'Yay..een tijgerpyama!'![]()
Na lang sparen eindelijk mijn eerste Blastoise. Water Gun (prima ) en Flash Cannon.
Heb ik daar nog iets aan als defender? Of kan ik beter opnieuw beginnen?![]()
tijgerpyjama?quote:Op zondag 20 november 2016 17:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Same here
Is ook leuk als ik met jongere vrienden op pad ben en ik iets zie op de radar.
'Hey....een een..een roze staartbeest!' Of 'Yay..een tijgerpyama!'Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Slowpokequote:Op zondag 20 november 2016 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah
Roze staart ben ik nog even mee bezig![]()
![]()
Standaard zondagavond-ritueel: mezelf zo ver krijgen om richting pokestop te gaan voor de zevende dag.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De hele dag de tijd gehad, geen medelijden meequote:Op zondag 20 november 2016 18:59 schreef Nattekat het volgende:
Standaard zondagavond-ritueel: mezelf zo ver krijgen om richting pokestop te gaan voor de zevende dag.
AFCA!![]()
Ja, ben ook nog niet buiten geweest. Heb geen zinquote:Op zondag 20 november 2016 18:59 schreef Nattekat het volgende:
Standaard zondagavond-ritueel: mezelf zo ver krijgen om richting pokestop te gaan voor de zevende dag.![]()
![]()
De enige keer dat ik vandaag klaar was om naar buiten te gaan was voor een Growlithe en Diglett vlak bij elkaar. Helaas kon ik toen mijn sleutels niet vindenquote:Op zondag 20 november 2016 19:00 schreef Angelob het volgende:
[..]
De hele dag de tijd gehad, geen medelijden mee
Eigenlijk is het een zondag-ritueel, maar pas in de avond begint de tijd te dringen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ach nog een kleine 5 uur de tijdquote:Op zondag 20 november 2016 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige keer dat ik vandaag klaar was om naar buiten te gaan was voor een Growlithe en Diglett vlak bij elkaar. Helaas kon ik toen mijn sleutels niet vinden
Eigenlijk is het een zondag-ritueel, maar pas in de avond begint de tijd te dringen.Da's best lang, maar op een zondag ook zo om haha.
AFCA!![]()
Heb je de update al.quote:Op zondag 20 november 2016 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige keer dat ik vandaag klaar was om naar buiten te gaan was voor een Growlithe en Diglett vlak bij elkaar. Helaas kon ik toen mijn sleutels niet vinden
Eigenlijk is het een zondag-ritueel, maar pas in de avond begint de tijd te dringen.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ja. Dat is een Electabuzz als ik me niet vergis. Geel met zwarte bliksemstrepen. Ik vind t een tijgerpyama.quote:![]()
![]()
Goed geraden.quote:
Er is ook nog spaghetti, roze pluis, flapper, opperflapper.. en rest noem ik naar hun echte naam of op welk beest ze lijken.![]()
Meestal weten ze wel waar ik het over heb.![]()
Ik wil ook een vliegend lopend spaghettimonsterquote:Op zondag 20 november 2016 19:24 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Goed geraden.
Er is ook nog spaghetti, flapper, opperflapper.. en rest noem ik naar hun echte naam of op welk beest ze lijken.![]()
Meestal weten ze wel waar ik het over heb.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik had er 2 uit n ei en 1 in t wild gevangen.quote:Op zondag 20 november 2016 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil ook een vliegend lopend spaghettimonster![]()
9 eieren worden momenteel uitgebroed, dus even hopen.quote:Op zondag 20 november 2016 19:26 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik had er 2 uit n ei en 1 in t wild gevangen.
De vorige keer dat ik massaal 5km-eieren uitbroedde kwam er niks bijzonders uit, enkel leuke dingen voor evoluties die ik nodig had.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Jammer, anders kon je wat testen met die pokestopstreakquote:.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Wat dan?quote:Op zondag 20 november 2016 19:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Jammer, anders kon je wat testen met die pokestopstreak.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ff noteren welke items je allemaal hebt, pokestreak halen, screenshot van de items die je krijgt, kijken of het klopt wat je erbij hebt gekregen (of niet).quote:Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Pokestopstreak toch gehad, ondanks dat ik gisteren geen melding kreeg![]()
Kon ik weer wat beesten reanimeren en in gyms zetten. Een blauwe had een plekje vrij voor mijn arcanine en een gele moest ik even een charizard afmaken met mn laprasik ben weer tevreden
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik zal voor je duimen!quote:Op zondag 20 november 2016 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
9 eieren worden momenteel uitgebroed, dus even hopen.
De vorige keer dat ik massaal 5km-eieren uitbroedde kwam er niks bijzonders uit, enkel leuke dingen voor evoluties die ik nodig had.![]()
Fack... ik kan die sleutel gisteren verloren zijn toen ik dat paaltje tegenkwam
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hier ook gewoon de streak gehad, werkt prima. Minder vastlopers ook
Geen sleutel gevonden, rip aan de nabestaanden.
Kutstreak ook
Zonder die verplichting was ik nooit buiten gekomen gisteren.
7 dagen ding gewoon gedaan voor de update
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: