Een complete arreslee met belletjes op de achtergrond...quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoor er eerder "This is Halloween!" in!
I know!quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een complete arreslee met belletjes op de achtergrond...
Ring, ring, ring...
Ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]idd, ik dacht ff dat ze hem bedoelde!
Avond sjoefquote:
gezellig dat je weer eens langskomtquote:
jaja... dat zeg je wel vakerquote:
Komt wel vaker kijken hoorquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
gezellig dat je weer eens langskomt
Valt me nog mee, dat je niet zegt dat dat strafbaar is.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
Dat je jezelf helemaal mag verliezen in de dingen waar je van houdt...
Wijze woorden.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Valt me nog mee, dat je niet zegt dat dat strafbaar is.
ik ben benieuwd naar die spelletjesquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is gewoon één van die spelletjes die ze in de kast heeft liggen.
Doel je op ToT?quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie niet liev is mot terug naar Start geloof ik.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar die spelletjes
Risk en stratego natuurlijkquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar die spelletjes
Het sleept mij er ook door, momenteel.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Sjoef heeft een keer een mooie donatie gedaanquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Praat even met just me, de penningmeesteres...
Een katten-wegjaag-liedquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Hoe moeten deze titel interpreteren?
Dan moet je de boeken maar eens open gooien.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:22 schreef just me het volgende:
[..]
Sjoef heeft een keer een mooie donatie gedaan
Ow shit ik ben erin getraptquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je de boeken maar eens open gooien.
Damn, ik deed een aanname...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |