SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
Ah..... hij kan zo auditie doen.quote:
Ik zit braaf op de stoel hoorquote:
Arme muisquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die van mij zit met een USB-kabel vast aan de computer.
Ja die, prachtig ook.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:03 schreef ToT het volgende:
Ah en deze: STA / Spooksteden/dorpen over de hele wereld #4
Ook alweer bijna een jaar dood.quote:
Geen draadloze muis hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ook alweer bijna een jaar dood.
Ik heb er 1 met batterijenquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oh, dan is ie nog lang niet jarig.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
The Glass Spider Tour?quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Klopt niet Muis. Time kwam pas in het 3e deel van de set. Hij opende met Up the hill backwards.
Kniesoor die daar op let. Goedenavond, trouwensquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Klopt niet Muis. Time kwam pas in het 3e deel van de set. Hij opende met Up the hill backwards.
Avondquote:
In 2017 nieuwe tijden, nieuwe kansenquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
Dat had je dan goed voorspeld, Muis![]()
De nummers waar ik een hit in hoor, zijn in 2016 gedoemd om te floppen...
(Dat was in het verleden wel eens anders)
Ik ben een kniesoorquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kniesoor die daar op let. Goedenavond, trouwens
Zeg 11, die huisband in je vorige show, waar je mee begon, is dat jouw eigen band?quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
Dat had je dan goed voorspeld, Muis![]()
De nummers waar ik een hit in hoor, zijn in 2016 gedoemd om te floppen...
(Dat was in het verleden wel eens anders)
Klopt.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
The Glass Spider Tour?
Het is zo lang geleden
Vond het een magisch mooi moment in de show
Ik heb niet naar de Bowie tentoonstelling kunnen gaanquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt.
Vond het wel jammer dat die outfit niet bij de tentoonstelling was.
Met of zonder elven?quote:
Witte keherstquote:
Dat is sipquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb niet naar de Bowie tentoonstelling kunnen gaan
Precies in het jaar dat ik op Radio 49 ga draaien, lukt het niet meer om hits te voorspellen. Enige succesje is Out Of My System van Youngr.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In 2017 nieuwe tijden, nieuwe kansen
Ah, vandaar.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
12 Bijna allemaal lekkere whiskies.
Ik vind dit een kerstplaat...
quote:
Daar woont m'n dochterquote:Op zaterdag 19 november 2016 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies in het jaar dat ik op Radio 49 ga draaien, lukt het niet meer om hits te voorspellen. Enige succesje is Out Of My System van Youngr.
Ik ben me bijvoorbeeld nog steeds aan het afvragen waarom Colorblind van Sean Bradford geen gigantische hit is geworden. Kom ik nog wel op terug in mijn jaarlijst, ergens eind december
On-topic: Valensia
Nee, zo ver heb ik het nog niet geschopt. En de functie van toetsenist wordt door Chris Lowe al meer dan behoorlijk vervuld.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeg 11, die huisband in je vorige show, waar je mee begon, is dat jouw eigen band?
In 6 uur tijd, dat valt wel mee...quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
12 stuks is best veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |