Ah ja, zo, thnxquote:Op zondag 4 december 2016 15:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. De acteur die in de jumbo reclame speelt. Frank lammers (?)
Je moet gewoon een grote en een kleine pan pakken. En ook nog een schone theedoek of een omgekeerde pandeksel.quote:
Klinkt leuk, maar water dat vol ligt met lijken, kadavers, uitwerpselen en chemicaliën van de industrie ga je echt niet drinkbaar krijgen met een theedoek.quote:Op zondag 4 december 2016 16:21 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Je moet gewoon een grote en een kleine pan pakken. En ook nog een schone theedoek.![]()
In de grote pan stop je het zoute water en de kleine pan. in de kleine pan zit niets.
Daarna pak je een theedoek en dat doet je op de pan met een kuiltje naar het midden in de pan. Pak een elastiek het doek niet op zijn plaats blijft.
Oh kut,quote:Op zondag 4 december 2016 16:30 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar water dat vol ligt met lijken, kadavers, uitwerpselen en chemicaliën van de industrie ga je echt niet drinkbaar krijgen met een theedoek.
Destilleren, dat is heel iets anders dan indampen. Kost vreselijk veel energie op deze wijze en zoveel water produceer je ook weer niet. Het camping gas hou ik liever voor andere zaken. Liever hou ik het op de twintig+ liter in flessen en pakken in de kelderkast (onder de biervoorraad). Alleen kan dat beter iets bereikbaarder staan op een andere verdieping. Helaas krijg ik dan meer temperatuur verschillen en is het dus eerder niet goed meer. Elk jaar een paar liter erbij en de oude nooit weg doen maar wel last in first out gebruiken.quote:Op zondag 4 december 2016 16:21 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Je moet gewoon een grote en een kleine pan pakken. En ook nog een schone theedoek of een omgekeerde pandeksel.![]()
In de grote pan stop je het zoute water en de kleine pan. in de kleine pan zit niets.
Daarna pak je een theedoek en dat doet je op de pan met een kuiltje naar het midden in de pan. Pak een elastiek het doek niet op zijn plaats blijft.
Het verdampte water komt op de doek of op de omgekeerde pandeksel en het water stroomt naar het midden en valt in het kleine pan.
[ afbeelding ]
Hier een beter uitleg
http://nl.wikihow.com/Drinkwater-winnen-uit-zout-water
Die zag ik ook idd, maar dat was imo idd meer om de oorspronkelijke bestemming van opvanglocatie te duiden. Het was een donkere ruimte, maar duidelijk geen schuur of gymzaal.quote:Op zondag 4 december 2016 19:47 schreef Greys het volgende:
Je zag wel een Mariabeeld een seconde in beeld maar dat is omdat één van de opvanglocaties in een kerk is. En dat vond ik niet onlogisch en niet storend.
Mooi stukje viool spelen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:18 schreef Greys het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die nog keek, maar wat zonde van dat einde. Zo abrupt. Wat gaat Aart nu doen dan?
Ik dacht dat het 12 afleveringen zouden zijn, wat vaag.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hmm, snel afgekapt dit verhaal..
Zes afleveringen toch?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 12 afleveringen zouden zijn, wat vaag.
Waren die zo slecht dan? Geen idee. Iemand die getallen weet?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:04 schreef ddx het volgende:
Te lage kijkcijfers dus misschien hadden ze een snelle stop einde verzonnen
Tot nu steeds minimaal 20% van de tv kijkers.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:04 schreef ddx het volgende:
Te lage kijkcijfers dus misschien hadden ze een snelle stop einde verzonnen
Ja, blijkbaar 6. Geen idee waarom ik 12 dacht.quote:
Euthanasie plegen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:18 schreef Greys het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die nog keek, maar wat zonde van dat einde. Zo abrupt. Wat gaat Aart nu doen dan?
Begraafplek langs het spoor was niet in België maar in Nederland en wat wel vreemd was is dat ie zonder beveiligers een wildvreemde gaat ontmoeten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:33 schreef ddx het volgende:
Laatste stuk was ook weer zo ongeloofwaardig.
De premier die een random brief krijgt en dan maar even naar een begraafplaatst langs het spoor in belgie gaat ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |