abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167082274
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 20:39 schreef monkyyy het volgende:
Het begint meer in een dramaserie te veranderen dan een rampenserie.
Naja, zo'n ramp is ook een drama natuurlijk.
pi_167083325
Vandaag niet kunnen kijken, maar zoals ik het lees is het niet meer de moeite waard om terug te kijken?
pi_167085016
Ik kijk volgende week weer. Om te kijken of het nog slechter kan. En serieus, die rol past echt niet bij Susan Visser. Terwijl ik vroeger wel fan van haar was in de rol van Gooise vrouw. Maar ze kan haar accent niet aanpassen aan een andere rol. Het was in Gooise vrouwen, nu in deze serie en ook in die reclame van yoghurt altijd dezelfde klemtonen, accenten en intonatie. En dat gaat mij vervelen omdat ik dus altijd Susan Visser zie en niet de vrouw die ze moet spelen. Dat heb ik bij Jumbo helemaal niet, die kan ik helemaal loskoppelen van de reclame en van vorige rollen.
  zaterdag 3 december 2016 @ 23:17:16 #104
328189 ArnieAlberts
Pia Blanco moet weg bij GTST
pi_167086178
Ik ben er! Tijd om mijn hele uiteenzetting neer te zetten. Zie maar wat je met me eens bent en wat niet. ;)

Als tv-gek ben ik de laatste jaren niet actief meer voor nieuwe reeksen gaan zitten. Dat klinkt heel tweezijdig, ironisch en dubbel, maar toch is het zo; ik steek meer tijd in een reeks waarvan ik wéét dat het goed zit, dan een twijfelachtige bubbel die kan knappen. In mijn ogen was Als de dijken breken een bij voorbaat al geknapte bubbel; tot ik het spel zag. Er was iets in de eerste uitzending, waar ik de laatste minuten van meekreeg, wat me wist te pakken. Ik bleef hangen. Vervolgens toch maar even teruggekeken en vanaf aflevering 2 zit ik actief mee te kijken.

Het is alleen jammer dat de vice-president (geloof ik?), de rechterhand van president Hans, die met dat geëlektrocuteerde haar, je ziet 5 kilometer vooraf al dat zij de big evil genius gaat worden, die in tijden van ramp gaat proberen zelf het land in handen te krijgen. Het nare is alleen dat de reeks verder geen idee lijkt te hebben waar het heen wil. Teveel prikkels, teveel verhaallijnen en het was een VERADEMING toen uiteindelijk zo'n 3 verhaallijnen aan personages bij Ronnie en de allochtoonse gevangenisbewaarder op het vlot zaten; eindelijk overzicht. Dacht ik. Maar dan nog blijft die nare ondertoon. Niet zozeer het 'God is groots'-gevoel wat de EO meestal meegeeft (gelukkig is het een co-productie met één/VRT, waarvan ik oprecht sta te kijken dat ze de makers de Belgische regering zo vuil spel spelend laten portretteren in de reeks :D), maar meer die geforceerde 'Stel dat je door zo'n ramp zelf een vluchteling wordt, dan ga je anders over al die Syriërs denken'-motivatie die heul erg in de serie sloop rond aflevering 2-3.

Over teveel prikkels gesproken; ze geven de kijker allerlei gevoelens over de personages, die heviger fluctuerende emoties heeft dan de gemiddelde emo-puber. Serieus; ik erger me indirect sinds aflevering 1 aan Manu, maar niet omdat het zo'n goedzak is. Nee, voornamelijk omdat het ZO OBVIOUS is dat hij helemaal into Sonja is en hij DÁÁROM een goedzak is; zo komt het tenminste op mij over. Maar, geen zorgen; Sonja is getrouwd, en de EO volgt het heilige boek (gij zult geen ontrouw plegen!) dus die relatie gaat niet gebeuren. Maar sinds dat Manu krampachtig in die hotelkamer Sonja liep duidelijk te maken "Ik ga echt niks proberen hoor!", proberen de makers Ronnie weer duidelijk extreem negatief bij de kijker te brengen. Is niet nodig, ik vond het een lul en dat vind ik het nog steeds.

Ze kunnen beter die moeite steken in het ietsje verminderen van de ergernissen aan Naomi, één van de dochters van Marion(? het personage van Susan Visser). Vanavond was de grote 'climax-bereikende uitbarsting van het stille personage' toen haar pa eindelijk zei wat een verwend nest ze is, een tv-cliché sinds jaren. Naomi was zó aan het zeiken en zeuren dat haar vrienden op de Bahama's en andere warme oorden zaten, wakkerde daardoor ook de hele familievete weer aan waardoor zij en haar familie kon vertrekken.

Het is al gezegd, maar het water is te SCHOON. Goeiedag, je gaat zó goed aan de gang met special effects (oprecht KUTWEER scheppen vind ik knap!), en dan laat je het afweten op de hoeveelheid lijken, rotzooi en teringbende? Kijk naar de nasleep van echte orkanen! Je wil het zó op realisme gooien, maar dan laat je het hierop afweten? Zonde, weer. Ook dit is al gezegd, maar het wordt meer en meer een dramaserie dan een rampenserie. Als ze niet zo hard door code rood (aflevering 2) gegaan waren, dan had de reeks gewoon een stempel kunnen drukken op de Nederlandse TV-producties anno 2016. Want, laten we eerlijk wezen; wanneer heeft Nederland en/of België überhaupt ooit een fatsoenlijke, realistische en eerlijke rampenserie op kunnen zetten? ... Eerlijke vraag, de TV-gek hoort graag van aanbevelingen en kan momenteel nergens op komen.

En dan nog één laatste dingetje; je mist gewoon oprecht het gescheld en/of gevloek in deze reeks. "Godverdomme" is het eerste dat ik zou roepen als ik zie dat de dijken breken. Nu zie je de personages alleen maar boos of geschokt kijken. Ik weet het, het is en blijft EO... Maar toch. :P
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_167086406
Eens met Arnie, mooi omschreven.

Reactie van de Eo op deze serie;

EEN CHRISTELIJKE BOODSCHAP ?

De serie wordt in Nederland uitgezonden door de Evangelische Omroep. Zit er een christelijke boodschap in? Een verwijzing naar de Zondvloed uit het bijbelboek Genesis, of de Eindtijd uit de Openbaring? Menning: “Nee, niet per se. Wij zijn met dit idee naar de NPO gegaan, en die hebben ons aan de EO gekoppeld. Dat was een goede match.” Wat de EO boeiend vond: „Zo’n ramp haalt het beste en het slechtste bij mensen naar boven. Het is een soort morele test.” Had de omroep nog wensen? „Nee, alleen dat de goed aflopende verhaallijnen en de slecht aflopende lijnen met elkaar in balans waren. Er moest hoop in zitten. Maar dat wilden we zelf ook.”

Bron; NRC Handelsblad
pi_167086611
Hier in Be wordt het trouwens een dramaserie genoemd, in NL een rampenfilm. Ook leuk om de recensies te lezen van de Nederlandse recensenten tegen die van de Belgische recensenten.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 december 2016 @ 00:28:56 #107
163650 Greys
pi_167087512
Ik vind het gewoon een dramaserie gebaseerd op een ramp. Het zou ook raar zijn om alle afleveringen noodweer en overstroming te hebben. Dat is een paar uur en daarna volgt de nasleep. Er is volgens mij direct in de beschrijving gezegd dat het gaat om de personen en hun sores ten tijde van deze overstroming.

Vond deze week beter dan vorige week. Jumbo en Aart speelden alle afleveringen al uitstekend, maar deze week vond ik de gevangenenbewaarder, de vrouw van Jumbo en vooral de broer van Jumbo ook heel geloofwaardig in hun spel en emoties.

Ja, er schort een en ander aan de rampuitwerking, maar dat hou ik dan maar op budget. Al had een hysterische OH GOD DAAR DRIJFT EEN LIJK scène idd op 'n plaats geweest.

Die dochter was idd schijtirritant. Ik zat me gruwelijk aan haar te ergeren. Dus wat dat betreft was het goed gespeeld, want ergernis was de bedoeling natuurlijk. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 4 december 2016 @ 01:26:57 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167087975
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 20:39 schreef monkyyy het volgende:
Het begint meer in een dramaserie te veranderen dan een rampenserie.
Het is een dramaserie.
Helaas steeds slechter plot en maar met 2 of 3 acteurs die geloofwaardig acteren.
En (EO) een overdosis kerkgebeuren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_167089326
Je ziet inderdaad 'n groot verschil in gedrag tussen de 2 dochters. De ene heeft iemand uit de mast zien vallen en heeft daar 'n tijd moeten zitten, de andere zat snel genoeg warm en droog. En heeft geen trauma.

Gisteren leek een betere aflevering. Maar hoe dat meisje zo makkelijk bij 't tankstation kon wegkomen ..
"If you're not a manc, you're a wank"
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 december 2016 @ 09:58:06 #110
163650 Greys
pi_167089529
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 01:26 schreef golfer het volgende:
Echt? :@ Ik ben niet gelovig maar heb geen seconde een EO gevoel gehad. Laat staan een overdosis. Doel je op het kaarsjes branden in het ziekenhuis van de premier? En verder dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167089549
quote:
11s.gif Op zondag 4 december 2016 09:58 schreef Greys het volgende:

Echt? :@ Ik ben niet gelovig maar heb geen seconde een EO gevoel gehad. Laat staan een overdosis. Doel je op het kaarsjes branden in het ziekenhuis van de premier? En verder dan?
Ik vond er juist opmerkelijk weinig geloof in zitten voor een EO serie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_167090334
Loek Peters acteert inderdaad ook meer dan prima! Susan Visser vind ik ook erg tegenvallen, jammer..

Verder leuke serie ^O^
  Moderator / Miss SHO zondag 4 december 2016 @ 11:14:29 #113
22592 crew  Ole
pi_167090483
quote:

[..]

zie het ook niet hoor
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 december 2016 @ 11:36:32 #114
163650 Greys
pi_167090826
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 23:33 schreef praadje het volgende:
Hier in Be wordt het trouwens een dramaserie genoemd, in NL een rampenfilm. Ook leuk om de recensies te lezen van de Nederlandse recensenten tegen die van de Belgische recensenten.
Volgens mij wordt het in België beter gewaardeerd hè? Hoeveel afleveringen zijn daar nu uitgezonden?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167091364
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 11:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Volgens mij wordt het in België beter gewaardeerd hè? Hoeveel afleveringen zijn daar nu uitgezonden?
Ja dat idee heb ik ook. Dat komt denk ik ook omdat er bijna geen nationale series worden uitgezonden. Volgens mij is morgen de 2e aflevering. Ik kijk via de schotel dus volg het op NPO1.
pi_167092392
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 12:02 schreef praadje het volgende:

Ja dat idee heb ik ook. Dat komt denk ik ook omdat er bijna geen nationale series worden uitgezonden. Volgens mij is morgen de 2e aflevering. Ik kijk via de schotel dus volg het op NPO1.
Als ze alleen nog de eerste aflevering hebben gezien dan snap ik wel dat ze er beter over te spreken zijn :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 4 december 2016 @ 13:39:36 #117
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_167093608
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 11:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet zo gek aangezien zij opeens Rotterdam krijgen :')
pi_167094540
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 12:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als ze alleen nog de eerste aflevering hebben gezien dan snap ik wel dat ze er beter over te spreken zijn :7
:)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 december 2016 @ 14:37:21 #119
163650 Greys
pi_167095194
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 13:39 schreef Mishu het volgende:

[..]

Niet zo gek aangezien zij opeens Rotterdam krijgen :')
Spoilers! Dat weten zij nog niet, pas 1 aflevering :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 4 december 2016 @ 14:51:43 #120
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_167095526
Bijgekeken, vind het nog steeds een goeie serie. En ik merk er weinig van dat het mede door de EO is geproduceerd.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  zondag 4 december 2016 @ 15:05:13 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_167095874
quote:

[..]

Sterker nog: dat is katholiek. En dus niet des EO's.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_167096112
Mr. Forbry en ik volgen deze serie ook. Erg goed vinden we het niet, maar 't is wel vermakelijk.

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 01:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Het is een dramaserie.
Helaas steeds slechter plot en maar met 2 of 3 acteurs die geloofwaardig acteren.
Huh? Zou zo echt niet weten waar je dan op doelt...

Alleen dat kaarsjes-gebeuren misschien... Tja, wij zijn beide niet gelovig, maar branden ook altijd een kaarsje (niet alle kaarsjes :P ) in een kerk als er iemand in onze omgeving ernstig ziek en/of overleden is. :)

Wij vonden de laatste aflevering beter/leuker dan die daarvoor.
Tails tell tales
pi_167096346
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 20:58 schreef Greys het volgende:
Meneer Aart en Hallo Jumbo tillen het qua acteren echt omhoog. Als enige twee.
Ik lees pas net (een beetje terug) in dit topic... "Hallo Jumbo"? :@ Je bedoelt dat meisje bij "meneer Aart"?
Tails tell tales
  zondag 4 december 2016 @ 15:39:41 #124
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_167096619
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 15:26 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik lees pas net (een beetje terug) in dit topic... "Hallo Jumbo"? :@ Je bedoelt dat meisje bij "meneer Aart"?
Nee. De acteur die in de jumbo reclame speelt. Frank lammers (?)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_167097048
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:51 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Daaar krijg je het zout niet mee weg
Wel als je het indampt.
pi_167097368
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 15:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. De acteur die in de jumbo reclame speelt. Frank lammers (?)
Ah ja, zo, thnx ^O^ Frank Lammers idd ;)

(Die reclame staat me wel heel vaag bij, maar zie maar heel weinig reclame ;))

[ Bericht 3% gewijzigd door Forbry op 04-12-2016 16:20:57 ]
Tails tell tales
  zondag 4 december 2016 @ 16:21:58 #127
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_167097546
quote:
6s.gif Op zondag 4 december 2016 15:56 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wel als je het indampt.
Je moet gewoon een grote en een kleine pan pakken. En ook nog een schone theedoek of een omgekeerde pandeksel. :')
In de grote pan stop je het zoute water en de kleine pan. in de kleine pan zit niets.
Daarna pak je een theedoek en dat doet je op de pan met een kuiltje naar het midden in de pan. Pak een elastiek het doek niet op zijn plaats blijft.
Het verdampte water komt op de doek of op de omgekeerde pandeksel en het water stroomt naar het midden en valt in het kleine pan.

Hier een beter uitleg

http://nl.wikihow.com/Drinkwater-winnen-uit-zout-water
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
  zondag 4 december 2016 @ 16:30:32 #128
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_167097724
quote:
9s.gif Op zondag 4 december 2016 16:21 schreef PandaDrop het volgende:

[..]

Je moet gewoon een grote en een kleine pan pakken. En ook nog een schone theedoek. :')
In de grote pan stop je het zoute water en de kleine pan. in de kleine pan zit niets.
Daarna pak je een theedoek en dat doet je op de pan met een kuiltje naar het midden in de pan. Pak een elastiek het doek niet op zijn plaats blijft.
Klinkt leuk, maar water dat vol ligt met lijken, kadavers, uitwerpselen en chemicaliën van de industrie ga je echt niet drinkbaar krijgen met een theedoek.
So we just called him Fred
  zondag 4 december 2016 @ 17:02:28 #129
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_167098383
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 16:30 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Klinkt leuk, maar water dat vol ligt met lijken, kadavers, uitwerpselen en chemicaliën van de industrie ga je echt niet drinkbaar krijgen met een theedoek.
Oh kut,
Chemicaliën is een beetje lastig verhaal. ;(
Alcoholen en benzine verdampen snellen dan water.
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_167099718
*hoopt dat golfer nog gaat reageren waarbij hij spannende details onthult die wij niet opgemerkt hebben*
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 december 2016 @ 19:47:50 #131
163650 Greys
pi_167101786
Je zag wel een Mariabeeld een seconde in beeld maar dat is omdat één van de opvanglocaties in een kerk is. En dat vond ik niet onlogisch en niet storend.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167101915
Ik heb daarnet door de eerste aflevering heengescrolled. Het pakt me niet echt. Al wil ik vooral de beelden zijn van 'als het misgaat'. Dat, zo aan het einde van de aflevering, gaf me toch wel een beetje een unheimlich gevoel. Stel nou dat het écht een keer op de een of andere manier fout gaat. Ik ben opgegroeid op Scheveningen, en woonde op nog geen 500 meter van het strand, precies achter het zwakste punt van de hele zeewering: bij een 'all hell breaks loose' was ik zo ongeveer de eerste die het water zou kunnen zien komen... _O-

Denk dat dat vooral een beetje de fascinatie is die ik dan met deze serie heb. Het acteerwerk en de verhaallijnen kunnen me niet echt boeien tot nu toe. Maar, als ik aflevering 2 ergens kan vinden dan kijk ik daar ook wel even naar ;) en wie weet dan weer verder.
Ja doei.
pi_167102239
quote:
9s.gif Op zondag 4 december 2016 16:21 schreef PandaDrop het volgende:

[..]

Je moet gewoon een grote en een kleine pan pakken. En ook nog een schone theedoek of een omgekeerde pandeksel. :')
Het verdampte water komt op de doek of op de omgekeerde pandeksel en het water stroomt naar het midden en valt in het kleine pan.

[ afbeelding ]

Hier een beter uitleg

http://nl.wikihow.com/Drinkwater-winnen-uit-zout-water

Destilleren, dat is heel iets anders dan indampen. Kost vreselijk veel energie op deze wijze en zoveel water produceer je ook weer niet. Het camping gas hou ik liever voor andere zaken. Liever hou ik het op de twintig+ liter in flessen en pakken in de kelderkast (onder de biervoorraad). Alleen kan dat beter iets bereikbaarder staan op een andere verdieping. Helaas krijg ik dan meer temperatuur verschillen en is het dus eerder niet goed meer. Elk jaar een paar liter erbij en de oude nooit weg doen maar wel last in first out gebruiken.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 december 2016 @ 20:53:23 #134
163650 Greys
pi_167103585
Ik vond van de meest recente aflevering dat stukje wel leuk dat de premier met zijn vrouw in de auto zit en zij zegt dat ze nooit meer onder NAP wil wonen en dat hij zegt 'maar hoe ga ik dat mijn achterban uitleggen, ik zeg tegen iedereen dat de dijken straks echt alles aankunnen en dan ga ik zelf voor de zekerheid op de Utrechtse Heuvelrug hoog en droog wonen'.

Moest lachen en denken aan het nieuwsbericht dat wij een week of drie geleden kregen dat het laatste stuk dijk nu zo goed was voor de grote storm. Hoe betrouwbaar zijn die berichten dan vraag je je dan stiekem toch af :D

Vooral omdat die berekeningen van de zoveeljarige stormen gedaan zijn op basis van toenmalige waterpeilen. Nu er zo veel ijs smelt overal zijn de dijken alweer wat minder goed berekend op die honderdjarige storm las ik van de week.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167119624
Ik vind met name de EU-druk op de samenwerking België-Nederland zo vlak na de ramp ongeloofwaardig.
pi_167119849
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 19:47 schreef Greys het volgende:
Je zag wel een Mariabeeld een seconde in beeld maar dat is omdat één van de opvanglocaties in een kerk is. En dat vond ik niet onlogisch en niet storend.
Die zag ik ook idd, maar dat was imo idd meer om de oorspronkelijke bestemming van opvanglocatie te duiden. Het was een donkere ruimte, maar duidelijk geen schuur of gymzaal.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 december 2016 @ 20:48:38 #137
163650 Greys
pi_167240873
Dat gezeul met die arme geit :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 december 2016 @ 21:18:52 #138
163650 Greys
pi_167241718
Ik ben geloof ik de enige die nog keek, maar wat zonde van dat einde. Zo abrupt. Wat gaat Aart nu doen dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167242160
Zag ook niet aankomen dat dit de laatste aflevering was.
Scheelt weer kijken volgende week iig ;)

Laatste stuk was ook weer zo ongeloofwaardig.
De premier die een random brief krijgt en dan maar even naar een begraafplaatst langs het spoor in belgie gaat ?
pi_167242555
Hmm, snel afgekapt dit verhaal..
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_167242572
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 21:18 schreef Greys het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die nog keek, maar wat zonde van dat einde. Zo abrupt. Wat gaat Aart nu doen dan?
Mooi stukje viool spelen?
pi_167242856
Oeps, vergeten. Gelukkig kan ik het zo nog zien op NPO.nl. Hoewel ik begrijp dat het nauwelijks de moeite waard is. Jammer want het begon als prima serie.
pi_167243038
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 21:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hmm, snel afgekapt dit verhaal..
Ik dacht dat het 12 afleveringen zouden zijn, wat vaag.
pi_167243084
Te lage kijkcijfers dus misschien hadden ze een snelle stop einde verzonnen ;)
  zaterdag 10 december 2016 @ 22:06:33 #145
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_167243123
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 22:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht dat het 12 afleveringen zouden zijn, wat vaag.
Zes afleveringen toch?
pi_167243136
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 22:04 schreef ddx het volgende:
Waren die zo slecht dan? Geen idee. Iemand die getallen weet?
  zaterdag 10 december 2016 @ 22:07:47 #147
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_167243162
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 22:04 schreef ddx het volgende:
Tot nu steeds minimaal 20% van de tv kijkers.
pi_167243182
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 22:06 schreef FredvZ het volgende:

Zes afleveringen toch?
Ja, blijkbaar 6. Geen idee waarom ik 12 dacht.
  zaterdag 10 december 2016 @ 22:08:30 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167243189
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 21:18 schreef Greys het volgende:
Euthanasie plegen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 10 december 2016 @ 22:09:47 #150
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167243233
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 21:33 schreef ddx het volgende:

Laatste stuk was ook weer zo ongeloofwaardig.
De premier die een random brief krijgt en dan maar even naar een begraafplaatst langs het spoor in belgie gaat ?
Begraafplek langs het spoor was niet in België maar in Nederland en wat wel vreemd was is dat ie zonder beveiligers een wildvreemde gaat ontmoeten.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')