Tofste Nederlandstalige jeugdfilm in lange tijdquote:Op zaterdag 19 november 2016 13:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Het Paard van Sinterklaas op NPO3
Second opinion dan, neem ik aan? Maar het blijft lastig met fibromyalgie.. (dat was toch het euvel met je mams, als ik het me goed herinner?)quote:Op zaterdag 19 november 2016 13:44 schreef Myraela het volgende:
Jezus. Volgens het UWV kan m'n moeder nog gewoon 40 uur werken. Want ja, ze kan gewoon alles bewegen. Dat elke beweging pijn doet, maakt geen zak uit.Als ik m'n moeder uiteten neem, twijfel ik al of ze 3 gangen wel red om te blijven zitten. Na zo'n avond kan ze 3 dagen helemaal niets meer.
Dit was al de hoorzitting, ze zou alleen nog een keer naar de rechter kunnen. Weet ook niet hoe dat precies allemaal werkt. Maar ze heeft er allemaal geen energie meer voor. Geen idee wat er nu gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 19 november 2016 13:47 schreef minilot het volgende:
Second opinion dan, neem ik aan? Maar het blijft lastig met fibromyalgie.. (dat was toch het euvel met je mams, als ik het me goed herinner?)
Nee, het is dan een heldere bouillon waar de tartaar licht in gegaard is, idee gejat van de Gulle Waardquote:Op zaterdag 19 november 2016 14:08 schreef computergirl het volgende:
Je bent er maar druk mee, Piet.
Dat voorgerecht zie ik nog niet helemaal voor me, tartaar wordt dan verwarmd/gegaard door de hete bouillon en dat wordt dan soort soep?
die dalek ribbels zorgen voor extra sensatiequote:Op zaterdag 19 november 2016 14:38 schreef RobinOok het volgende:
Een Dr Who dildo en D.alek buttplug?
Wat fantastisch! Waar heb je dat gekocht? Ik wil het ook! Erg duur?quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:23 schreef gcjoel het volgende:
even gevlucht uit de bouwzooi. Kerstspul kopen bij het mooiste tuincentrum in de omgeving.
Voor de fans hier de trots van dit jaar:
[ afbeelding ]![]()
welkoop santpoort. Zij hebben altijd heel tof spul uit amerika enzo. die losse zijn 7.95 en dat pakje 15.95quote:Op zaterdag 19 november 2016 15:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat fantastisch! Waar heb je dat gekocht? Ik wil het ook! Erg duur?
Ik ben zo jaloers...quote:Op zaterdag 19 november 2016 16:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
welkoop santpoort. Zij hebben altijd heel tof spul uit amerika enzo. die losse zijn 7.95 en dat pakje 15.95
Hier ook, eindelijk weer eens een blokje van 8 km gewandeld en nu de hele middag in de keuken.. appeltaart in de oven, pepernotendeeg gemaakt (mixer was toch al viesquote:Op zaterdag 19 november 2016 15:06 schreef Lonaa het volgende:
Luie zaterdagIn slaap gevallen op de bank.
De rest van de dag alleen thuis, dus zo straks eens even bedenken wat voor lekkere dingen ik ga halen.
Zo, alles is voorbereid en wat klaar moest zijn is klaar.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Taart gebakken, check
Rode kool klaar, check
Saus staat op, vet smelt uit
Gans gaat tegen 4 uur de oven in, serviettenknoedel moet ik nog maken
Tartaar nog malen, bouillon is klaar
Herrencreme met rum ben ik mee bezig, brood staat te rijzen
Vanavond etentje
Tegen vier uur taart met thee
vooraf
Tartaar in een kommetje, daar hete bouillon overheen, vers volkorenbrood met boter en olijfolie erbij
Gans met rode kool, diverse wortelgroente, rode kool, serviettenknoedel, bruine saus
Herrencreme, kazen.
Je vraagt je sowieso af wat sommige mensen bezieltquote:Op zaterdag 19 november 2016 14:51 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou die toch niet graag in mijn kont stoppen.
Is ooit een leuk topic over geweest. Van user Anus.quote:Op zaterdag 19 november 2016 16:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je vraagt je sowieso af wat sommige mensen bezielt
http://www.smashinglists.com/20-incredibly-strange-x-ray-images/
Ik was om zes uur wakker en heb alles gedaan voor vandaag. Ook wel lekker. Rest vd dag bankhangen. Slapen kan ik toch niet op de bank.quote:Op zaterdag 19 november 2016 15:06 schreef Lonaa het volgende:
Luie zaterdagIn slaap gevallen op de bank.
De rest van de dag alleen thuis, dus zo straks eens even bedenken wat voor lekkere dingen ik ga halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |