Ik ontvang geen cent aan studiefinanciering noch van familie en werk me met drie banen een slag in de rondte om alles te kunnen financieren.quote:
Dan krijg je dus geen personeel. I rest my case.quote:
Daaruit blijkt ook dat het lastig is om mensen uit hun uitkering aan het werk te krijgen. Dat ligt echt niet aan honderd euro bruto meer of minder. Immers zodra je gaat werken ga je er netto op vooruit, de armoedeval is gelukkig redelijk weggewerkt.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:36 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Lees deze post nog maar eens door:
POL / De boosheid van de blanke arbeider; een verklaring en een oplossing #3
Nee, er staat dat ze in Nederland geen mensen kunnen vinden voor dit werk en daarom over de grens werven. Terwijl er in Nederland nog veel te veel werklozen zijn.quote:Dat staat dat ze het moeten hebben van 'onder de markt betaalde arbeiders' die ze overal vandaan proberen te slepen, tot die niet meer willen. Luister ook naar PT om een indruk te krijgen van de werkgeversmentaliteit.
Al het werk moet minstens 3000 bruto per maand waard zijn?quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan krijg je dus geen personeel. I rest my case.
En waarom krijg je geen cent aan studiefinanciering? En ben je blij met jouw situatie?quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ontvang geen cent aan studiefinanciering noch van familie en werk me met drie banen een slag in de rondte om alles te kunnen financieren.
En dan zie ik zo'n Klopkoek dag in dag uit klagen dat hij niet genoeg geld krijgt om lekker niks te doen. Daar klopt iets niet.
Maar zou jij in de kassen willen werken als je een uitkering hebt?quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Houd je bek kankerkneus. Je weet niet waarover je praat. Je duikt alleen maar op om persoonlijke aanvallen te ventileren zonder enig idee van de situatie.
Wat is dan de situatie die jouw eeuwige geklaag waar dankbaarheid meer op z'n plaats lijkt rechtvaardigt?quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Houd je bek kankerkneus. Je weet niet waarover je praat. Je duikt alleen maar op om persoonlijke aanvallen te ventileren zonder enig idee van de situatie.
Ja, het geeft erg veel voldoening.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:41 schreef deelnemer het volgende:
[..]
En waarom krijg je geen cent aan studiefinanciering? En ben je blij met jouw situatie?
Klopkoek zal het wel niet zo hebben op joden.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is dan de situatie die jouw eeuwige geklaag waar dankbaarheid meer op z'n plaats lijkt rechtvaardigt?
Hoezo "neus" trouwens; geen Amsterdammer en geen allochtoon.
Ik zou van inkomens eerst overmijdelijk uitgaven aftrekken van het netto loon:quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Al het werk moet minstens 3000 bruto per maand waard zijn?
Kneus.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is dan de situatie die jouw eeuwige geklaag waar dankbaarheid meer op z'n plaats lijkt rechtvaardigt?
Hoezo "neus" trouwens; geen Amsterdammer en geen allochtoon.
Voor die eerste twee zijn er toeslagen waardoor je met een laag inkomen amper wat betaalt. En dat laatste kan je slim voor weinig inkopen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik zou van inkomens eerst overmijdelijk uitgaven aftrekken van het netto loon:
- Huur
- Ziekenkostenpremie
- aansluiting op de wereld (internet, kabel en telefoon)
Wat resteer mag je vergelijken.
Ah, je hebt gelijk, ik las over "kanker" heen. Altijd die agressieve en beledigende taal direct in plaats van een inhoudelijke reactie. Dat geeft wel aan dat meneer zelf ook aanvoelt dat het niet helemaal klopt.quote:
Het probleem met modern "links": niet langer het ideaal van de arbeidersstaat die de gewone man verheft maar het idee dat de robotisering ervoor zorgt dat 90% van de mensen niks kan doen maar wel het recht kan claimen op de vruchten van het moeilijke werk wat de andere 10% uitvoeren. En uiteraard zelf de voorhoede daarvan willen zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ontvang geen cent aan studiefinanciering noch van familie en werk me met drie banen een slag in de rondte om alles te kunnen financieren.
En dan zie ik zo'n Klopkoek dag in dag uit klagen dat hij niet genoeg geld krijgt om lekker niks te doen, daarbij iedereen de maat nemend die meneer zijn inkomen bij elkaar verdient. Daar klopt iets niet.
Je studie geeft je enige status en hoop. Je past als type ook in de huidige ideologie. Je streeft nog onbelemmerd je eigen idealen na. Dat zijn je voordelen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, het geeft erg veel voldoening.
Die mag je aftrekken. Dan nog. Een stuk meer overigens dan mensen met een koopwoning (afgezien van de verplichte vermogens opbouw)quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor die eerste twee zijn er toeslagen waardoor je met een laag inkomen amper wat betaalt. En dat laatste kan je slim voor weinig inkopen.
Dat heeft inmiddels een geschiedenis.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, je hebt gelijk, ik las over "kanker" heen. Altijd die agressieve en beledigende taal direct in plaats van een inhoudelijke reactie. Dat geeft wel aan dat meneer zelf ook aanvoelt dat het niet helemaal klopt.
Als we het nou eens gaan vergelijken met Malawi (inwonertal komt overeen) dan valt het altijd mee.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:36 schreef 99.999 het volgende:
In die zin valt het hier gelukkig erg mee.
De sociale voorzieningen in Nederland zijn dus goed op orde. Overigens kan je voor wat resteert na maximale huurtoeslag netto amper wat kopen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:50 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Die mag je aftrekken. Dan nog. Een stuk meer overigens dan mensen met een koopwoning (afgezien van de verplichte vermogens opbouw)
Een topsalarissen met de VS, dan vallen die nog tegen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:52 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als we het nou eens gaan vergelijken met Malawi (inwonertal komt overeen) dan valt het altijd mee.
Vind ik ook goed, regel dat.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Al het werk moet minstens 3000 bruto per maand waard zijn?
Ook als je vergelijkt met bijvoorbeeld Duitsland, Frankrijk, Spanje of Groot Brittannië. Er is op z'n best een handvol landen waar het beter is geregeld.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:52 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als we het nou eens gaan vergelijken met Malawi (inwonertal komt overeen) dan valt het altijd mee.
Als je tijdens een sollicitatiegesprek wordt gevraagd waarom je al die tijd niets gedaan hebt en je je gesprekspartner dan direct kanker toewenst in plaats van er inhoudelijk op te reageren, zal je niet snel verder komen. Maar goed, dit is niet een gesprek dat ik met jou dien te voeren. Sterker: een dergelijk gesprek zou tussen mensen met een beetje fatsoen überhaupt niet gevoerd hoeven worden.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat heeft inmiddels een geschiedenis.
Toch vreemd..linkse mensen denken wel dat de CO2 omlaag kan, dat we minder vlees kunnen eten, etc..etc.. Ze denken zelfs dat ze de temperatuur op aarde kunnen regelen. Dan is het naar beneden halen van de geboortecijfers toch een stuk gemakkelijker, zeker in westerse landen waar financiële prikkels al genoeg zijn om het doel te bereiken.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja we moeten zoveel , maar dat gaat niet lukken
de mens is een plaag voor de wereld, en de geboorte cijfers gaan over een poosje vanzelf met 6 miljard naar beneden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |