abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166753695
Het is de rechtse kliek die in Nederland moet worden aangepakt. Wie gaat dat doen?
The view from nowhere.
pi_166753701
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:38 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Jij zit nog op school.
Ik ontvang geen cent aan studiefinanciering noch van familie en werk me met drie banen een slag in de rondte om alles te kunnen financieren.

En dan zie ik zo'n Klopkoek dag in dag uit klagen dat hij niet genoeg geld krijgt om lekker niks te doen, daarbij iedereen de maat nemend die meneer zijn inkomen bij elkaar verdient. Daar klopt iets niet.
  zaterdag 19 november 2016 @ 11:40:19 #78
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_166753703
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:38 schreef 99.999 het volgende:
geen vetpot
Dan krijg je dus geen personeel. I rest my case.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_166753709
quote:
Daaruit blijkt ook dat het lastig is om mensen uit hun uitkering aan het werk te krijgen. Dat ligt echt niet aan honderd euro bruto meer of minder. Immers zodra je gaat werken ga je er netto op vooruit, de armoedeval is gelukkig redelijk weggewerkt.
quote:
Dat staat dat ze het moeten hebben van 'onder de markt betaalde arbeiders' die ze overal vandaan proberen te slepen, tot die niet meer willen. Luister ook naar PT om een indruk te krijgen van de werkgeversmentaliteit.
Nee, er staat dat ze in Nederland geen mensen kunnen vinden voor dit werk en daarom over de grens werven. Terwijl er in Nederland nog veel te veel werklozen zijn.
pi_166753717
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dan krijg je dus geen personeel. I rest my case.
Al het werk moet minstens 3000 bruto per maand waard zijn?
pi_166753719
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:40 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik ontvang geen cent aan studiefinanciering noch van familie en werk me met drie banen een slag in de rondte om alles te kunnen financieren.

En dan zie ik zo'n Klopkoek dag in dag uit klagen dat hij niet genoeg geld krijgt om lekker niks te doen. Daar klopt iets niet.
En waarom krijg je geen cent aan studiefinanciering? En ben je blij met jouw situatie?
The view from nowhere.
pi_166753725
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:38 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Houd je bek kankerkneus. Je weet niet waarover je praat. Je duikt alleen maar op om persoonlijke aanvallen te ventileren zonder enig idee van de situatie.
Maar zou jij in de kassen willen werken als je een uitkering hebt?
pi_166753727
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:38 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Houd je bek kankerkneus. Je weet niet waarover je praat. Je duikt alleen maar op om persoonlijke aanvallen te ventileren zonder enig idee van de situatie.
Wat is dan de situatie die jouw eeuwige geklaag waar dankbaarheid meer op z'n plaats lijkt rechtvaardigt?

Hoezo "neus" trouwens; geen Amsterdammer en geen allochtoon. :P
pi_166753735
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:41 schreef deelnemer het volgende:

[..]

En waarom krijg je geen cent aan studiefinanciering? En ben je blij met jouw situatie?
Ja, het geeft erg veel voldoening.
pi_166753738
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:42 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Wat is dan de situatie die jouw eeuwige geklaag waar dankbaarheid meer op z'n plaats lijkt rechtvaardigt?

Klopkoek zal het wel niet zo hebben op joden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166753753
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:41 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik zou van inkomens eerst overmijdelijk uitgaven aftrekken van het netto loon:
- Huur
- Ziekenkostenpremie
- aansluiting op de wereld (internet, kabel en telefoon)

Wat resteer mag je vergelijken.
The view from nowhere.
pi_166753754
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:42 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Kneus.
pi_166753766
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:44 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik zou van inkomens eerst overmijdelijk uitgaven aftrekken van het netto loon:
- Huur
- Ziekenkostenpremie
- aansluiting op de wereld (internet, kabel en telefoon)

Wat resteer mag je vergelijken.
Voor die eerste twee zijn er toeslagen waardoor je met een laag inkomen amper wat betaalt. En dat laatste kan je slim voor weinig inkopen.
pi_166753771
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:44 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Kneus.
Ah, je hebt gelijk, ik las over "kanker" heen. Altijd die agressieve en beledigende taal direct in plaats van een inhoudelijke reactie. Dat geeft wel aan dat meneer zelf ook aanvoelt dat het niet helemaal klopt.
pi_166753776
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:40 schreef Kaas- het volgende:

[..]

En dan zie ik zo'n Klopkoek dag in dag uit klagen dat hij niet genoeg geld krijgt om lekker niks te doen, daarbij iedereen de maat nemend die meneer zijn inkomen bij elkaar verdient. Daar klopt iets niet.
Het probleem met modern "links": niet langer het ideaal van de arbeidersstaat die de gewone man verheft maar het idee dat de robotisering ervoor zorgt dat 90% van de mensen niks kan doen maar wel het recht kan claimen op de vruchten van het moeilijke werk wat de andere 10% uitvoeren. En uiteraard zelf de voorhoede daarvan willen zijn.
pi_166753795
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:43 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ja, het geeft erg veel voldoening.
Je studie geeft je enige status en hoop. Je past als type ook in de huidige ideologie. Je streeft nog onbelemmerd je eigen idealen na. Dat zijn je voordelen.
The view from nowhere.
pi_166753832
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Voor die eerste twee zijn er toeslagen waardoor je met een laag inkomen amper wat betaalt. En dat laatste kan je slim voor weinig inkopen.
Die mag je aftrekken. Dan nog. Een stuk meer overigens dan mensen met een koopwoning (afgezien van de verplichte vermogens opbouw)
The view from nowhere.
pi_166753836
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:46 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ah, je hebt gelijk, ik las over "kanker" heen. Altijd die agressieve en beledigende taal direct in plaats van een inhoudelijke reactie. Dat geeft wel aan dat meneer zelf ook aanvoelt dat het niet helemaal klopt.
Dat heeft inmiddels een geschiedenis.
The view from nowhere.
pi_166753841
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:36 schreef 99.999 het volgende:
In die zin valt het hier gelukkig erg mee.
Als we het nou eens gaan vergelijken met Malawi (inwonertal komt overeen) dan valt het altijd mee.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_166753849
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:50 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Die mag je aftrekken. Dan nog. Een stuk meer overigens dan mensen met een koopwoning (afgezien van de verplichte vermogens opbouw)
De sociale voorzieningen in Nederland zijn dus goed op orde. Overigens kan je voor wat resteert na maximale huurtoeslag netto amper wat kopen.
pi_166753853
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:52 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Als we het nou eens gaan vergelijken met Malawi (inwonertal komt overeen) dan valt het altijd mee.
Een topsalarissen met de VS, dan vallen die nog tegen.
The view from nowhere.
  zaterdag 19 november 2016 @ 11:53:19 #97
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_166753856
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:41 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Vind ik ook goed, regel dat.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_166753864
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:52 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ook als je vergelijkt met bijvoorbeeld Duitsland, Frankrijk, Spanje of Groot Brittannië. Er is op z'n best een handvol landen waar het beter is geregeld.
pi_166753870
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:51 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat heeft inmiddels een geschiedenis.
Als je tijdens een sollicitatiegesprek wordt gevraagd waarom je al die tijd niets gedaan hebt en je je gesprekspartner dan direct kanker toewenst in plaats van er inhoudelijk op te reageren, zal je niet snel verder komen. Maar goed, dit is niet een gesprek dat ik met jou dien te voeren. Sterker: een dergelijk gesprek zou tussen mensen met een beetje fatsoen überhaupt niet gevoerd hoeven worden.
pi_166753873
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:06 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ja we moeten zoveel , maar dat gaat niet lukken

de mens is een plaag voor de wereld, en de geboorte cijfers gaan over een poosje vanzelf met 6 miljard naar beneden
Toch vreemd..linkse mensen denken wel dat de CO2 omlaag kan, dat we minder vlees kunnen eten, etc..etc.. Ze denken zelfs dat ze de temperatuur op aarde kunnen regelen. Dan is het naar beneden halen van de geboortecijfers toch een stuk gemakkelijker, zeker in westerse landen waar financiële prikkels al genoeg zijn om het doel te bereiken.
Als ik moet kiezen tussen maximaal 2 kinderen (bij voorkeur 1) of niet meer autorijden / vlees eten, dan weet ik het wel. Daarnaast zullen onze kleinkinderen ons eeuwig dankbaar zijn.
Ontwikkelingslanden zullen wel een probleem zijn, maar we moeten eens af van het taboe van sancties en eventueel militaire dwang vanuit het westen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')