ja wij zijn bijna laatste pietengroepje.. van die ouders ook die echt beginnen te schreeuwen dat hun kind nog helemaal niks heeft. Ja dat is gewoon écht onmogelijkquote:
Het kijkt wel lekker weg op zich. Verder veel tienerachtige drama erin, dat is soms wat minder.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb daar de eerste 3 afleveringen ofzo van gezien, vond het matig maar heb gehoord dat het later veel beter word dus ik ga nog verder kijken
vond die brunette die lekker gaat zwemmen en gepakt wordt lekker
Mensen met kinderen zijn doorgaans best aso.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja wij zijn bijna laatste pietengroepje.. van die ouders ook die echt beginnen te schreeuwen dat hun kind nog helemaal niks heeft. Ja dat is gewoon écht onmogelijk![]()
.
als ik maar kan masturberenquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het kijkt wel lekker weg op zich. Verder veel tienerachtige drama erin, dat is soms wat minder.
Wij hadden ook niet veel gehad. Maar we stonden er ook niet echt op te azen ofzo. Sowieso is die van mij nog iets te klein voor het meeste snoepgoed dat uitgedeeld werd.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja wij zijn bijna laatste pietengroepje.. van die ouders ook die echt beginnen te schreeuwen dat hun kind nog helemaal niks heeft. Ja dat is gewoon écht onmogelijk![]()
.
Chili con carnequote:Op vrijdag 18 november 2016 17:35 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten? Koeienpoep hier met aardappelen, gekookt ei en wereldburgers.
je moeders kutquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:35 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten? Koeienpoep hier met aardappelen, gekookt ei en wereldburgers.
pizza met salami plakken zo groot als de tepels van je moederquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:35 schreef Kurovski het volgende:
dus 1 salamiplak ter grootte van de pizzaquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
pizza met salami plakken zo groot als de tepels van je moeder
Hier wereldpoep met aardeieren, gekookte appelen en koeienburgers.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:35 schreef Kurovski het volgende:
daar komt het wel op neerquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus 1 salamiplak ter grootte van de pizza
ghehequote:Op vrijdag 18 november 2016 17:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hier wereldpoep met aardeieren, gekookte appelen en koeienburgers.
Shit.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, eet ze dan maar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die bezorger keek me wel verward aan haha, hij ging opnoemen wat hij bij zich had. Ik zo "Ja ik vind het allemaal wel best, heb het gekregen. Weet niet wat het allemaal is". Hij begreep er niks van.quote:
Wereldburgers?quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:35 schreef Kurovski het volgende:
Lekker hoor, waar ga je heen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Wereldburgers?
Ik ga uit eten, maar ben bij vlagen nog misselijk af, dus moet het bij iets lichts houden ben ik bang.
teveel gezopen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Wereldburgers?
Ik ga uit eten, maar ben bij vlagen nog misselijk af, dus moet het bij iets lichts houden ben ik bang.
Een vreetschuurquote:
Oh de wok?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Een vreetschuur, want was lekker makkelijk met mijn stiefbroertjes die altijd moeilijk doen over eten.
Op zich is het eten er nog wel redelijk, maar vanavond is een drukke avond met superveel tokkies
quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die bezorger keek me wel verward aan haha, hij ging opnoemen wat hij bij zich had. Ik zo "Ja ik vind het allemaal wel best, heb het gekregen. Weet niet wat het allemaal is". Hij begreep er niks van.
Bestaat Wok nog? Tegenwoordig zijn alle woktenten omgetoverd tot een all-you-can-eat sushi formulequote:Op vrijdag 18 november 2016 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh de wok?Ik vind dat altijd wel chill.
Maar de laatste keer toen ik er was waren er weinig mensen.
Hele tent vol tokkies is wel matig ja.
Ai, dat is echt vervelend. Echt ongezelliger kan haast niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Een vreetschuur, want was lekker makkelijk met mijn stiefbroertjes die altijd moeilijk doen over eten.
Op zich is het eten er nog wel redelijk, maar vanavond is een drukke avond met superveel tokkies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |