Die bezorger keek me wel verward aan haha, hij ging opnoemen wat hij bij zich had. Ik zo "Ja ik vind het allemaal wel best, heb het gekregen. Weet niet wat het allemaal is". Hij begreep er niks van.quote:
Wereldburgers?quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:35 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten? Koeienpoep hier met aardappelen, gekookt ei en wereldburgers.
Lekker hoor, waar ga je heen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Wereldburgers?
Ik ga uit eten, maar ben bij vlagen nog misselijk af, dus moet het bij iets lichts houden ben ik bang.
teveel gezopen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Wereldburgers?
Ik ga uit eten, maar ben bij vlagen nog misselijk af, dus moet het bij iets lichts houden ben ik bang.
Een vreetschuurquote:
Oh de wok?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Een vreetschuur, want was lekker makkelijk met mijn stiefbroertjes die altijd moeilijk doen over eten.
Op zich is het eten er nog wel redelijk, maar vanavond is een drukke avond met superveel tokkies
quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die bezorger keek me wel verward aan haha, hij ging opnoemen wat hij bij zich had. Ik zo "Ja ik vind het allemaal wel best, heb het gekregen. Weet niet wat het allemaal is". Hij begreep er niks van.
Bestaat Wok nog? Tegenwoordig zijn alle woktenten omgetoverd tot een all-you-can-eat sushi formulequote:Op vrijdag 18 november 2016 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh de wok?Ik vind dat altijd wel chill.
Maar de laatste keer toen ik er was waren er weinig mensen.
Hele tent vol tokkies is wel matig ja.
Ai, dat is echt vervelend. Echt ongezelliger kan haast niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Een vreetschuur, want was lekker makkelijk met mijn stiefbroertjes die altijd moeilijk doen over eten.
Op zich is het eten er nog wel redelijk, maar vanavond is een drukke avond met superveel tokkies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |