Fera had dat ook hoorquote:
te langquote:
waarom zou ik dat doenquote:
ja ik vind het mooier en dat hoor ik wel van veel vrouwen..quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera had dat ook hoor
En vriendin daarvoor ook.
Ik denk dat ik slechts dat soort vrouwen aantrek.
Dan moet ik maar niet zoveel kusjes geven, denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik vind het mooier en dat hoor ik wel van veel vrouwen..
maar wil ook beetje kusjes en aanraken en dan vind ik het zo irritant. Ja kriebelt gewoon
quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey Spekkie, ik wist niet dat je er ook was.
hey vriendenquote:
Lekker scheren, heb ik ook net gedaan.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik maar niet zoveel kusjes geven, denk ik.
Moet eerst nog even de gootsteen goed ontstoppen morgenochtend, anders wordt het niks.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lekker scheren, heb ik ook net gedaan.
Bovenop het hoofd mag wel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar ik snap het wel, je wilt ook niet dat de vrouw te harig is.
als ze het geen probleem vindt..quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik maar niet zoveel kusjes geven, denk ik.
ken paar gasten die niks liever zien bij n vrouwquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar ik snap het wel, je wilt ook niet dat de vrouw te harig is.
Wat voor figuren zijn dat?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als ze het geen probleem vindt..
[..]
ken paar gasten die niks liever zien bij n vrouw
Nee.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:44 schreef Der_Mann het volgende:
vinden jullie het ook zo kut dat pokemon sun & moon nu in amerika uit zijn maar wij nog 5 dagen moeten wachten
Je bent 9 minuten te vroeg.quote:
Ik moet eigenlijk zon trimmer kopen, als ik me dan weer scheer lijk ik meteen 10 jaar jongerquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet eerst nog even de gootsteen goed ontstoppen morgenochtend, anders wordt het niks.
Tuurlijk.quote:
Hehe.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als ze het geen probleem vindt..
[..]
ken paar gasten die niks liever zien bij n vrouw
Ik vind vijf uur sowieso best vroeg om te gaan tanken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Je bent 9 minuten te vroeg.
okquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Je bent 9 minuten te vroeg.
Ohquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok
niet het antwoord waar ik op hoopte maar gelukkig doe je niet mee aan negeer Hermann dag
Heb je het dan over "hoe meer hoe beter?"quote:
Ze breien er toch dingen als ondergoed en zo van?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je het dan over "hoe meer hoe beter?"
Of gasten die een natuurlijke look willen?
Hoi Ama.quote:
Lekker warm.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze breien er toch dingen als ondergoed en zo van?
quote:
Goed persoon met goed hart maar wel liegen.quote:
natuurlijk is toch ongeremd?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je het dan over "hoe meer hoe beter?"
Of gasten die een natuurlijke look willen?
lekkah, maar ken al iemand met die naam he dus is andersquote:
Voeg me toe ik wil met je flirtenquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
natuurlijk is toch ongeremd?
[..]
lekkah, maar ken al iemand met die naam he dus is anders
Ja hoor, gaat aardig.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is lang geleden. Alles chill?
Bij ongeremd denk ik meer aan die vrouwen die heel erg harig zijn.quote:
Ja gaat ook wel lekker.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja hoor, gaat aardig.
Weinig te klagen de laatste weken.
En met jou?
durf ik nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Voeg me toe ik wil met je flirten
oh, nouja natuurlijk gewoon.. en bij de een is dat tot de navel en bij de ander tot ja weet ik veel waarquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat aardig.
Weinig te klagen de laatste weken.
En met jou?
[..]
Bij ongeremd denk ik meer aan die vrouwen die heel erg harig zijn.
Schaamhaar tot de navel en alles.
Dat moet je toch niet willen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij ongeremd denk ik meer aan die vrouwen die heel erg harig zijn.
Schaamhaar tot de navel en alles.
Ik vind dat met die andere TT minder vervelend.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
Daar doe ik niet meer aan.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind dat met die andere TT minder vervelend.
Ik snap die 'grap' niet, denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind dat met die andere TT minder vervelend.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik snap die 'grap' niet, denk ik.
quote:
Welke ben jij?quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Haagje, komt dit groepje pieten je niet bekend voor?!
Ieder zijn ding.quote:
Nog nieuwe dingen in je leven?quote:
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
durf ik niet
[..]
oh, nouja natuurlijk gewoon.. en bij de een is dat tot de navel en bij de ander tot ja weet ik veel waar. Maar weet niet of het dan hoe meer hoe beter is, als het maar natuurlijk is dus.
Ja, gek gedoe ik snap het ook niet meer
Jawel. Maar het waren er echt TEVEEL. welke ben jij trouwens?quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Haagje, komt dit groepje pieten je niet bekend voor?!
Snap ik, alleen dit is dan wel weer redelijk goor.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
Zijn ook feeders en furries.
No soup for you!quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar doe ik niet meer aan.
ja 500 ongeveer hequote:Op vrijdag 18 november 2016 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel. Maar het waren er echt TEVEEL. welke ben jij trouwens?
ja is heel leukquote:
ja, maar die was wel bekend in Den Haag ofzo schijnbaar want iedereen zei hoi tegen hem en maakte dan een foto ervan. Daar heb ik wel even gebruik van gemaaktquote:
Heb ze niet geteld. Maar kwam geen einde aan.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja 500 ongeveer he![]()
![]()
zei toch dat je moest zeggen
![]()
en links
[..]
ja is heel leuk
IJskoud gebruiken ja, zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar die was wel bekend in Den Haag ofzo schijnbaar want iedereen zei hoi tegen hem en maakte dan een foto ervan. Daar heb ik wel even gebruik van gemaakt![]()
![]()
ja, ik weet dat het er ongeveer 500 zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ze niet geteld. Maar kwam geen einde aan.
ik ben een zielig pietje, nog niemand van mn bekenden heeft mij ooit eckt als piet gezien. Dus ze zien me niet en ik heb ook geen foto's om te laten zien want er is niemand om foto's te makenquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
IJskoud gebruiken ja, zou ik ook doen.
Waarom zeuren dan? Vond het oprecht leuk.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, ik weet dat het er ongeveer 500 zijn.
En dan mensen die nog lopen te zeuren tss
Hier caren we nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben een zielig pietje, nog niemand van mn bekenden heeft mij ooit eckt als piet gezien. Dus ze zien me niet en ik heb ook geen foto's om te laten zien want er is niemand om foto's te maken!
Ah, na een uur dus opnieuw trek.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ghehe. Ik ga pannenkoeken eten.
ben getrouwd, heb kinderen gekregen, doodgegaan en weer gereïncarneerd in de tijd dat het je nam om te reagerenquote:
Geen Kodakpiet mee of zo?quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben een zielig pietje, nog niemand van mn bekenden heeft mij ooit eckt als piet gezien. Dus ze zien me niet en ik heb ook geen foto's om te laten zien want er is niemand om foto's te maken!
Ja moest toch even naar huis fietsen en een blik Pitt openenquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben getrouwd, heb kinderen gekregen, doodgegaan en weer gereïncarneerd in de tijd dat het je nam om te reageren
Ben bang van wel ja.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ah, na een uur dus opnieuw trek.
Hehe.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben getrouwd, heb kinderen gekregen, doodgegaan en weer gereïncarneerd in de tijd dat het je nam om te reageren
Proost he.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voor jezelf stond je dus links...
ohh man, dat is echt verschrikkelijk hoorquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zeuren dan? Vond het oprecht leuk.
spreek voor jezelfquote:
ja, voorgaande jaren wel hoor.. alleen die was er nu nietquote:
nee dan is er grotere kans dat een bepaald iemand hier mijn kinderen komt kidnappen en hun keel slicenquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja moest toch even naar huis fietsen en een blik Pitt openen
Maar pics van je kinderen
Ok, is goed.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, voorgaande jaren wel hoor.. alleen die was er nu niet.
He shit, laat mij zielig zijn
Heb zin om dat dm gesprek te plaatsen enzo, maar dan krijg ik weer een banaan.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee dan is er grotere kans dat een bepaald iemand hier mijn kinderen komt kidnappen en hun keel slicen
gvdquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohh man, dat is echt verschrikkelijk hoor.
Ouders die vinden dat hun kindje een volle vuilniszak met kruidnoten zou moeten krijgen enzo..
[..]
spreek voor jezelf
[..]
ja, voorgaande jaren wel hoor.. alleen die was er nu niet.
He shit, laat mij zielig zijn
heb daar de eerste 3 afleveringen ofzo van gezien, vond het matig maar heb gehoord dat het later veel beter word dus ik ga nog verder kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:26 schreef HPLC het volgende:
Hermann, ik kijk sinds een tijdje The 100, en daar komt de zus van DP ook in voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |