Fera had dat ook hoorquote:
te langquote:
waarom zou ik dat doenquote:
ja ik vind het mooier en dat hoor ik wel van veel vrouwen..quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera had dat ook hoor
En vriendin daarvoor ook.
Ik denk dat ik slechts dat soort vrouwen aantrek.
Dan moet ik maar niet zoveel kusjes geven, denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik vind het mooier en dat hoor ik wel van veel vrouwen..
maar wil ook beetje kusjes en aanraken en dan vind ik het zo irritant. Ja kriebelt gewoon
quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey Spekkie, ik wist niet dat je er ook was.
hey vriendenquote:
Lekker scheren, heb ik ook net gedaan.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik maar niet zoveel kusjes geven, denk ik.
Moet eerst nog even de gootsteen goed ontstoppen morgenochtend, anders wordt het niks.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lekker scheren, heb ik ook net gedaan.
Bovenop het hoofd mag wel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar ik snap het wel, je wilt ook niet dat de vrouw te harig is.
als ze het geen probleem vindt..quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik maar niet zoveel kusjes geven, denk ik.
ken paar gasten die niks liever zien bij n vrouwquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar ik snap het wel, je wilt ook niet dat de vrouw te harig is.
Wat voor figuren zijn dat?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als ze het geen probleem vindt..
[..]
ken paar gasten die niks liever zien bij n vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |