Eerlijk is eerlijk, je bent flink vrijbaar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sjonge. Gaat het je alleen daarom, oke duidelijk.
ja maar dan kan je bedrogen uitkomen bij zo een kapselquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb altijd de indruk dat meeste mensen wel interessant zijn ongeacht uiterlijkeigenlijk he
winterbaard of novemberbaard?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet over nagedacht.
Moet een beetje passen bij mijn woeste baard.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:24 schreef Crip het volgende:
Realiseer me nu pas dat je username crack is
Lol
quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, je bent flink vrijbaar.
mijn punt was dan ook dat t sowieso stom is om verwachtingen te hebben bij kapselsquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:25 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
ja maar dan kan je bedrogen uitkomen bij zo een kapsel
de enige crack die doable is?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:24 schreef Crip het volgende:
Realiseer me nu pas dat je username crack is
Lol
aahw wat schattig, een begraafplaats voor hamsters op je kinquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel langer dan 18 dagen
[ afbeelding ]
ja leuk om aan te zitten met je handen maar kusjes en alles is toch shittie?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel langer dan 18 dagen
[ afbeelding ]
waarom begin je er dan over?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:27 schreef Crack_ het volgende:
mijn punt was dan ook dat t sowieso stom is om verwachtingen te hebben bij kapsels
Dit is exact hoe ik doorsnee fokkers voorstel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel langer dan 18 dagen
[ afbeelding ]
Zo nonchalant.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:30 schreef Der_Mann het volgende:
aub dat kapsel afschaffen, emma watson ging ook van een 11 naar een -11
denk eens aan ons en niet aan je eigen kutwijven
Het gaat je goed staan. Weet ik zeker. Of mijn naam is niet TARDIS..quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:31 schreef Crack_ het volgende:
Oke kut Crip, ga door jou toch twijfelen he. Laat keuze wel aan iemand anders over, of Scarlett kapsel of jouw 3-seckrul kapsel
quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
aahw wat schattig, een begraafplaats voor hamsters op je kin
..quote:
Ach, valt mee. Maar is zeker niet ideaal.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja leuk om aan te zitten met je handen maar kusjes en alles is toch shittie?
Oké.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dit is exact hoe ik doorsnee fokkers voorstel.
half gezicht? okequote:Op vrijdag 18 november 2016 16:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
is t ook nieeequote:Op vrijdag 18 november 2016 16:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het gaat je goed staan. Weet ik zeker. Of mijn naam is niet TARDIS..
man dat is toch geen baardquote:
echt? gekke vrouwquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, valt mee. Maar is zeker niet ideaal.
En Loka vindt baard leuker dan glad. Dus ach.
[..]
Oké.
Jij bent toch zo'n fuckboi?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
aahw wat schattig, een begraafplaats voor hamsters op je kin
ga kaal danquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
... Ja omdat je over bepaalde dingen kan denken waar je eerst even niet zo over na had gedacht? crip zegt crackhoer, ik zei van ohja zo denk ik er helemaal niet over hiahoaoha en toen zei jij 'ja maar kan ook heel wat anders zijn' en toen dacht ik 'ja het zegt gewoon geen kut eingelijk'
snapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |