ik mag iedere dag in een mercedes showroom komen kijken in elke stadquote:Op maandag 21 november 2016 16:27 schreef Justevo het volgende:
Ben door Mercedes uitgenodigd om in hun showroom in Breda te komen kijken zondag, inclusief bier en bitterballen. Nu deze week nog ergens een Red Bull shirtje zien te scoren
Haters gonna hatequote:Op maandag 21 november 2016 16:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik mag iedere dag in een mercedes showroom komen kijken in elke stad
Want je kan geen fan van Kvyat zijn?quote:Op maandag 21 november 2016 16:57 schreef AMDB het volgende:
Zag gister iemand met een Red Bull Racing pet op met nummer 26, had toch wel een beetje medelijden.
Ik zeg mooi m'n Ziggo Sport Go-abonnementje op tot maart. Heb ik m'n Max Verstappen-pet weer terugverdiendquote:Op maandag 21 november 2016 17:09 schreef Fopje het volgende:
Pffff vanaf zondag weer een hele tijd F1-loos....
Dakar is ook leuk.quote:Op maandag 21 november 2016 17:09 schreef Fopje het volgende:
Pffff vanaf zondag weer een hele tijd F1-loos....
Ik zeg 'm ook gelijk opquote:Op maandag 21 november 2016 18:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zeg mooi m'n Ziggo Sport Go-abonnementje op tot maart. Heb ik m'n Max Verstappen-pet weer terugverdiend
WTFquote:Op maandag 21 november 2016 21:12 schreef vannelle het volgende:
Bernie is nu officieel gek geworden: https://www.autobahn.eu/2(...)in-twee-korte-races/
Rosberg was de snelste vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:23 schreef daNpy het volgende:
Als Ham wint, heeft hij wel laten zien de snellere rijder te zijn van de 2.
Rosberg staat inderdaad in de "rustig an, zolang ik maar derde wordt"-mode en dat vind ik zelf ook niet echt een winnaarsmentaliteit hebben
Bovendien is het gedrag van Rosberg me halverwege het seizoen wel aardig tegengevallen. Nu ben ik geen fan van popiejopielton maar ik schat hem wel hoger in als rijder.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:12 schreef Fylax het volgende:
wie moet wat worden zodat diegene kampioen wordt?
jaquote:Op dinsdag 22 november 2016 01:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
dus als hamilton 1 is en rosberg 4 wint hamilton?
355+25=380quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
dus als hamilton 1 is en rosberg 4 wint hamilton?
De 10de plek (Alonso of Massa)quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:24 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Wat mij betreft zijn er zondag 3 winnaars:
De winnaar van de race
De kampioen (HAM of ROS)
De 4de plek (VES of VET)
En mijn voorkeur schemert al door in de volgorde van coureurs tussen de haakjes
Dat vind ik ook appart, in het begin had ferrari nog een behoorlijk kans op de winst als ze geen blunders hadden gemaakt. Maar mercedes is alleen maar verder uitgelopenquote:Op dinsdag 22 november 2016 10:44 schreef ShaoliN het volgende:
Gisteren herhaalde ziggo voor de 80e keer de GP van Barcelona. Blijft toch heerlijk. Maar wat waren de verhoudingen tussen Red Bull en Ferrari nog anders daar. Ferrari heeft echt ingeleverd gedurende het seizoen. Prutsers.
quote:
ik heb daar ook al een tijdje last van op FOK! Niet elke keer, maar iig geregeldquote:Op dinsdag 22 november 2016 16:06 schreef Fopje het volgende:
i i k k k k k k a a a n n n n n n n i e t t t m m e e e r r t t y p e n n o o p p m m i i i j j j n n n m m m o o o b i i i e l l l . w w t t f ? r r a a c c e e i s o o o m 2 u u u r r i i i n n n d d e e m i d d a a g g .
Ik nog nooitquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik heb ook al een tijdje daar last van op FOK! Niet elke keer, maar iig geregeld![]()
Dit.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik heb ook al een tijdje daar last van op FOK! Niet elke keer, maar iig geregeld![]()
Jaaaaaaaa Boem pay back time Bitch!!quote:Op maandag 21 november 2016 14:20 schreef opreis het volgende:
Zou mooi zijn als Hamilton eerste wordt, Massa op P3 rijdt en hij Rosberg die dan op P4 rijdt er in de laatste ronde voorbij laat.
Maar het zou wel grappig zijnquote:Op woensdag 23 november 2016 08:33 schreef sasquatsch het volgende:
Alsof Glock Hamilton met opzet voorbij liet.
Uiteraardquote:Op woensdag 23 november 2016 08:33 schreef sasquatsch het volgende:
Alsof Glock Hamilton met opzet voorbij liet.
quote:Op woensdag 23 november 2016 10:15 schreef WEST het volgende:
En dat was hem dan alweer voor dit jaar.
Bedankt WEST!quote:Op woensdag 23 november 2016 10:15 schreef WEST het volgende:
Dan moet Zandvoort aardig opgeknapt worden. Misschien dat de Prins van Oranje Bernhard junior nog wat kan lobbyen links en rechts.quote:Op maandag 21 november 2016 14:49 schreef La_Moustache het volgende:
Wanneer komt er weer The Dutch Grand Prix? Als je ziet hoeveel Heineken in sponsoring pompt, kunnen ze ook wel wat in het circuit stoppen om op te knappen en de race hierheen halen. Met held Max verdienen wij een Grand Prix. Maleisië stopt ermee in 2017, heel veel andere landen twijfelen zelfs om in 2017 mee te doen. Nu kost het iets van 62 miljoen per jaar, een fooitje voor Heineken. Bernie gaat toch wel zakken in prijs als iedereen het laat afweten, dan moeten ze hem hierheen halen.
Heb er veel aan gehad.quote:Op woensdag 23 november 2016 10:15 schreef WEST het volgende:
Nyck de Vries.quote:Op woensdag 23 november 2016 10:29 schreef Rossdale het volgende:
Tsja wellicht als Stoffel volledig door de mand zakt of als Alonso na volgend jaar toch echt WEC gaat rijden... Maar dan hoop ik dat er een nieuwe rijder in de McLaren komt en niet Button alsnog afgestoft wordt.
Op naar volgend jaar!quote:Op woensdag 23 november 2016 10:15 schreef WEST het volgende:
Zou mooi zijnquote:Op woensdag 23 november 2016 10:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nyck de Vries.![]()
Hij is op dit moment hun enige coureur in het Young Driver Program. Al hebben ze ook nog GP2 coureur Matsushita als Development Driver staan. En is GP3 coureur Nirei Fukuzumi een Honda protegé.
Als 2017 voor Ferrari net zo teleurstellend is als 2016 zou ik er niet van staan te kijken als Vettel voor 2018 beschikbaar is.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou mooi zijnAl weet ik niet of bij een vertrek van Alonso McLaren zomaar een rookie naast Vandoorne zetten die ook nog maar 1 jaar ervaring heeft dan.
Om samen met Alonso WEC te gaan rijdenquote:Op woensdag 23 november 2016 11:14 schreef Niox het volgende:
[..]
Als 2017 voor Ferrari net zo teleurstellend is als 2016 zou ik er niet van staan te kijken als Vettel voor 2018 beschikbaar is.
Voor Hondaquote:Op woensdag 23 november 2016 11:21 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Om samen met Alonso WEC te gaan rijden
Dan moet Nyck komend seizoen wel iets meer laten zien.quote:Op woensdag 23 november 2016 10:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nyck de Vries.![]()
Hij is op dit moment hun enige coureur in het Young Driver Program. Al hebben ze ook nog GP2 coureur Matsushita als Development Driver staan. En is GP3 coureur Nirei Fukuzumi een Honda protegé.
enquote:Misschien kan hij hetzelfde doen als Verstappen nu en gaan we over de nieuwe Verstappen spreken. Als hij twee of drie keer voor Verstappen kan eindigen gaat dat heel snel en zal niet meer over Max over gesproken worden", aldus de 59-jarige Boutsen.
Beetje realisme mag ook wel zegquote:De 164-voudig Grand Prix-deelnemer legt de lat hoog voor Vandoorne in zijn eerste Formule 1-seizoen. "Ik zie Vandoorne volgend jaar in de top drie of de top vier eindigen, top vijf als het slecht gaat. Volgens mij is hij zeker in staat een paar races te winnen en wie weet krijgt hij zelfs de mogelijkheid wereldkampioen te worden."
Kost tientallen miljoenen, alleen al voor de infrastructuur in de omgeving van Zandvoort. Een nieuw circuit bouwen op een meer geschikte locatie is waarschijnlijk goedkoper.quote:Op woensdag 23 november 2016 10:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan moet Zandvoort aardig opgeknapt worden. Misschien dat de Prins van Oranje Bernhard junior nog wat kan lobbyen links en rechts.
McLaren gaat volgend jaar weer meedoen in de top, heb ik hier gelezen.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:33 schreef Blik het volgende:
Waarom zijn Belgen direct zo wereldvreemd en patriottisch op het moment dat er Belg op het hoogste podium meedoet. Je ziet het met het voetbal-elftal, en nu ook met Stoffel. Met name deze 2 quotes zijn goud:
[..]
en
[..]
Beetje realisme mag ook wel zeg
http://www.gpupdate.net/n(...)n-nieuwe-verstappen/
Wanneer beginnen we weer? En zijn er nog ergens wintertests gepland om die lange periode te overleven?quote:
Donderflikkerstraal op met je "nieuw circuit"quote:Op woensdag 23 november 2016 11:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kost tientallen miljoenen, alleen al voor de infrastructuur in de omgeving van Zandvoort. Een nieuw circuit bouwen op een meer geschikte locatie is waarschijnlijk goedkoper.
Bernhard Junior vergeleek het binnenhalen van een F1 race met het organiseren van de Olympische Spelen. Ietwat overdreven, maar het geeft wel aan dat het wat anders is als een rallytje op een industrieterrein.
26 maartquote:
Ja.quote:En zijn er nog ergens wintertests gepland om die lange periode te overleven?
Dit seizoen had twee races meer dan vorig jaar.quote:Ik had het idee dat de laatste in het verleden vaak al eind oktober was, of vergis ik me daarin?
Vroeger begon het seizoen wel eens op 31 december of 1 januari, in Zuid Afrikaquote:Op woensdag 23 november 2016 11:42 schreef Coelho het volgende:
[..]
Wanneer beginnen we weer? En zijn er nog ergens wintertests gepland om die lange periode te overleven?
Volgens mij is een laatste GP op 27 november ook niet vaak voorgekomen? Ik had het idee dat de laatste in het verleden vaak al eind oktober was, of vergis ik me daarin?
Zou kunnen, maar realistischer is dat ze het 4de/5de team worden. En dan is een regelmatige top 3 positie toch nog wel een brug te verquote:Op woensdag 23 november 2016 11:40 schreef fathank het volgende:
[..]
McLaren gaat volgend jaar weer meedoen in de top, heb ik hier gelezen.
Vervang Stoffel door Max en je ziet precies hoe over Max geschreven wordt.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:33 schreef Blik het volgende:
Waarom zijn Belgen direct zo wereldvreemd en patriottisch op het moment dat er Belg op het hoogste podium meedoet. Je ziet het met het voetbal-elftal, en nu ook met Stoffel. Met name deze 2 quotes zijn goud:
[..]
en
[..]
Beetje realisme mag ook wel zeg
http://www.gpupdate.net/n(...)n-nieuwe-verstappen/
Ja, nu. Voor zijn debuut waren de verwachtingen gewoon realistisch.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Vervang Stoffel door Max en je ziet precies hoe over Max geschreven wordt.
Ach, je mist het legacy-gevoel natuurlijk en de historie.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Donderflikkerstraal op met je "nieuw circuit"![]()
Liever Monza dan nog een Tilkebaantje.
Omdat nieuwe circuits per definitie door Tilke ontworpen worden. COTA is zijn enige echt goede baan van de afgelopen 10 jaar.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, je mist het legacy-gevoel natuurlijk en de historie.
Maar waarom zou een nieuw circuit per definitie niet goed zijn? Je hebt juist de mogelijkheid om from scratch iets neer te zetten.
Ik denk niet dat er bij Max meteen al op podiumplaatsen gemikt werd in zijn debuutjaar, door (en dit is key) mensen met F1-ervaring.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:52 schreef Beach het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Ciudad_del_Motor_de_Arag%C3%B3nquote:Op woensdag 23 november 2016 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat nieuwe circuits per definitie door Tilke ontworpen worden. COTA is zijn enige echt goede baan van de afgelopen 10 jaar.
Met als verschil dat Red Bull dit seizoen heeft bewezen steeds dichter mij Mercedes te komen, waar was McLaren?quote:Op woensdag 23 november 2016 11:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen F1 circuitquote:Op woensdag 23 november 2016 12:01 schreef Beach het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Ciudad_del_Motor_de_Arag%C3%B3n
Dit is toch echt mijn favoriete 'nieuwe' Tilke circuit.
stoffel wereldkampioen staat erquote:Op woensdag 23 november 2016 12:22 schreef Wombcat het volgende:
McLaren is ook dichter bij Mercedes gekomen. Nog steeds een eind er vandaan overigens. Maar om 3e te worden, hoeven ze ook niet al te dicht bij Mercedes te komen, Maar voorbij Williams, FI en Ferrari.
Eerlijk gezegd geef ik McLaren betere kansen om voorbij Ferrari te komen, dan Ferrari weer voorbij Red Bull.
Ik vind het in ieder geval nogal wat om dergelijke uitspraken te doen, terwijl het hoogste plekje dat dit jaar gehaald is de 5de plek is door iemand die al wereldkampioen was in de F1 op het moment dat Stoffel nog moet beginnenquote:Op woensdag 23 november 2016 12:22 schreef Wombcat het volgende:
McLaren is ook dichter bij Mercedes gekomen. Nog steeds een eind er vandaan overigens. Maar om 3e te worden, hoeven ze ook niet al te dicht bij Mercedes te komen, Maar voorbij Williams, FI en Ferrari.
Eerlijk gezegd geef ik McLaren betere kansen om voorbij Ferrari te komen, dan Ferrari weer voorbij Red Bull.
Verstappen kan er ook wat van.quote:Op woensdag 23 november 2016 12:24 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Wel mooie stukjes voor HAM om af te snijden.
Ja, en?quote:Op woensdag 23 november 2016 12:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
stoffel wereldkampioen staat er
Verschil is wel dat die uitspraken door mensen op een forum gedaan worden (fanboy-achtig), nogal anders van waarde dan door een oud winnaar van F1 races in de media.quote:Op woensdag 23 november 2016 12:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, en?
Hij zei niet volgend jaar. Hier heb ik al diverse keren langs zien komen de afgelopen maanden dat Verstappen volgend jaar voor het wereldkampioenschap gaat. En er wordt door veel mensen vanuit gegaan dat hij sowieso wel een keer (of meerdere) wereldkampioen wordt.
Verstappen heeft zich al bewezen in de F1. Vandoorne heeft laten zien dat hij een middelmatig gp2-veld kan domineren.quote:Op woensdag 23 november 2016 12:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, en?
Hij zei niet volgend jaar. Hier heb ik al diverse keren langs zien komen de afgelopen maanden dat Verstappen volgend jaar voor het wereldkampioenschap gaat. En er wordt door veel mensen vanuit gegaan dat hij sowieso wel een keer (of meerdere) wereldkampioen wordt.
En dat was vooral copy pastequote:Op woensdag 23 november 2016 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat nieuwe circuits per definitie door Tilke ontworpen worden. COTA is zijn enige echt goede baan van de afgelopen 10 jaar.
Turkije was ook wel aardig.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ja dat zegt hij wel schele of hoe interpreteer jij eerste jaar?quote:Op woensdag 23 november 2016 12:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, en?
En dit jaar met een McLaren het allereerste punt voor het team pakken met zijn last-minute debuut.quote:Op woensdag 23 november 2016 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verstappen heeft zich al bewezen in de F1. Vandoorne heeft laten zien dat hij een middelmatig gp2-veld kan domineren.
Magnussen pakte een podium bij zijn debuut voor McLaren. Maar om te zeggen dat dat een hoogvlieger is? Ik vond hem niet overtuigen tegenover Palmer.quote:Op woensdag 23 november 2016 13:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dit jaar met een McLaren het allereerste punt voor het team pakken met zijn last-minute debuut.
Theoretisch gezien Button ook nog, die alleen met sabbatical gaat, maar eerlijk gezegd zie ik hem ook liever niet terug komen in de F1, ik wil hem WEC zien rijden, én rally cross lijkt me ook wel tof voor hem waar hij interesse in heeft. Tijd van komen en gaan en een terugkeer zal waarschijnlijker een teleurstelling worden dan dat het een succes word.quote:Op woensdag 23 november 2016 10:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nyck de Vries.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |