Doet West.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:36 schreef BadderHaring het volgende:
Fuck, ik zie nu dat jullie zo'n uitgebreide OP's maken. Waar vind ik die basis ergens? Kom er de komende dagen niet aan toe, maar kijk later deze week wel.
Rustig maar, dat doet WEST.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:36 schreef BadderHaring het volgende:
Fuck, ik zie nu dat jullie zo'n uitgebreide OP's maken. Waar vind ik die basis ergens? Kom er de komende dagen niet aan toe, maar kijk later deze week wel.
komt vanzelf wel een nieuwe. OOST en Jimmymania maken zequote:Op vrijdag 18 november 2016 13:36 schreef BadderHaring het volgende:
Fuck, ik zie nu dat jullie zo'n uitgebreide OP's maken. Waar vind ik die basis ergens? Kom er de komende dagen niet aan toe, maar kijk later deze week wel.
Die is er vast wel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:15 schreef Koen.V. het volgende:
Misschien een gekke vraag, maar is er ook een Formule 1 Whatsappgroep? Het hoeft er geen een te zijn met alleen FOK!'ers, maar misschien weet een van jullie of zo'n groep bestaat. Ik zou graag zo'n groep joinen. Alvast bedankt 😉
Je gaat toch ook geen risico's nemen als je voorop staat?quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:23 schreef daNpy het volgende:
Als Ham wint, heeft hij wel laten zien de snellere rijder te zijn van de 2.
Rosberg staat inderdaad in de "rustig an, zolang ik maar derde wordt"-mode en dat vind ik zelf ook niet echt een winnaarsmentaliteit hebben
Bovendien is het gedrag van Rosberg me halverwege het seizoen wel aardig tegengevallen. Nu ben ik geen fan van popiejopielton maar ik schat hem wel hoger in als rijder.
Zo zit ik er ook een beetje in. Ik snap de theorie achter 'hij die uiteindelijk de meeste punten heeft is terecht kampioen', maar om nou met de vingertjes over elkaar 'nanananana' te doen naar de mensen die Hamilton een warm hart toedragen, vind ik wat ver gaan.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:23 schreef daNpy het volgende:
Als Ham wint, heeft hij wel laten zien de snellere rijder te zijn van de 2.
Rosberg staat inderdaad in de "rustig an, zolang ik maar derde wordt"-mode en dat vind ik zelf ook niet echt een winnaarsmentaliteit hebben
Bovendien is het gedrag van Rosberg me halverwege het seizoen wel aardig tegengevallen. Nu ben ik geen fan van popiejopielton maar ik schat hem wel hoger in als rijder.
het 2005-GP2-seizoen belde net, of je even terug wou bellen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zou wel eens 1 seizoen iedereen in dezelfde auto willen zien. Ben benieuwd of Rosberg dan ooit voorin zou rijden.
Je leuk, dat zijn natuurlijk wel even coureurs van een ander niveau. Hij was daar ongeveer van het niveau Kovalainen, dat was ook niet bepaald een topper.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
het 2005-GP2-seizoen belde net, of je even terug wou bellen.
Is ook niet helemaal eerlijk. Verschillen heb je altijdquote:Op vrijdag 18 november 2016 17:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
het 2005-GP2-seizoen belde net, of je even terug wou bellen.
ik wist dat dat ging komen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je leuk, dat zijn natuurlijk wel even coureurs van een ander niveau. Hij was daar ongeveer van het niveau Kovalainen, dat was ook niet bepaald een topper.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik wist dat dat ging komen.
1) "iedereen" is niet gedefiniëerd, ook niet het niveau van zijn concurrenten
2) dezelfde auto
3) Rosberg bovenaan
Ergo; ik heb beantwoord aan je vraag.
iemand die GP2 volgt (ofja niet enkel GP2) weet dat engineers in die klassen ook veel bepalen over de snelheid van die wagen. Dat was pijnlijk duidelijk in A1GP waar de eerste generatie door DAMS geprepareerde wagens een klasse beter waren dan de rest.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is ook niet helemaal eerlijk. Verschillen heb je altijd
waar heb ik ongelijk dan, met jequote:
Nee je auto en het materiaal dusdanig tot de limiet pushen zodat het kapot gaat...daar word je kampioen mee.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:23 schreef daNpy het volgende:
Als Ham wint, heeft hij wel laten zien de snellere rijder te zijn van de 2.
Rosberg staat inderdaad in de "rustig an, zolang ik maar derde wordt"-mode en dat vind ik zelf ook niet echt een winnaarsmentaliteit hebben
Bovendien is het gedrag van Rosberg me halverwege het seizoen wel aardig tegengevallen. Nu ben ik geen fan van popiejopielton maar ik schat hem wel hoger in als rijder.
iemand die autosport volgt, snapt dat engineers heel belangrijk zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
iemand die GP2 volgt (ofja niet enkel GP2) weet dat engineers in die klassen ook veel bepalen over de snelheid van die wagen. Dat was pijnlijk duidelijk in A1GP waar de eerste generatie door DAMS geprepareerde wagens een klasse beter waren dan de rest.
Daarnaast heeft de afstelling van de auto en een deel van de ontwikkeling waar jij op doelt natuurlijk ook met kwaliteiten van de rijder te maken. Maar goed, dat is ook precies dat: kwaliteit van de rijder.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
iemand die GP2 volgt (ofja niet enkel GP2) weet dat engineers in die klassen ook veel bepalen over de snelheid van die wagen. Dat was pijnlijk duidelijk in A1GP waar de eerste generatie door DAMS geprepareerde wagens een klasse beter waren dan de rest.
Het is een behoorlijk autistische benadering van mijn wens. Je snapt toch hoop ik dat ik doel op het huidige F1-veld.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
waar heb ik ongelijk dan, met je
Ik ook. Dat was een makkelijk excuus om in de wintermaanden op zondagmiddag te zuipenquote:
Alsof je daar 'n excuus voor nodig hebt?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ook. Dat was een makkelijk excuus om in de wintermaanden op zondagmiddag te zuipen
Zeker omdat de F1 in die periode nu niet bepaald in zijn hoogtijdagen zat. Althans, ik ben rond die periode wel even afgehaakt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:02 schreef Geralt het volgende:
Zonder dollen; de A1GP was prima te nassen zo in de winterstop van de F1
Jij zuipt sowieso welquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ook. Dat was een makkelijk excuus om in de wintermaanden op zondagmiddag te zuipen
Nee maar wel je winst veilig stellen misschien?quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je gaat toch ook geen risico's nemen als je voorop staat?
Dat was de tijd tussen Schumacher en Vettel. Als er een periode wel spannend was, was dat die periode.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zeker omdat de F1 in die periode nu niet bepaald in zijn hoogtijdagen zat. Althans, ik ben rond die periode wel even afgehaakt.
Je hebt gelijk, periode voor 2005 was minder. Het trok toen weer tijdelijk wat aan.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was de tijd tussen Schumacher en Vettel. Als er een periode wel spannend was, was dat die periode.
de 11de van de 11de is geweest, alsof je dan een excuus nodig hebt om te drinken in de winter maanden, dat is dan een mustquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ook. Dat was een makkelijk excuus om in de wintermaanden op zondagmiddag te zuipen
Gekke Limburger is gekquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
de 11de van de 11de is geweest, alsof je dan een excuus nodig hebt om te drinken in de winter maanden, dat is dan een must
zo gek dat ie zelfs gehuwd is op 11-11-'11quote:
inderdaad, een tijd terug een gaaf item over geweest op de BBCquote:Op vrijdag 18 november 2016 18:17 schreef Geralt het volgende:
Button is Super GT en/of rallycross aan het overwegen voor komend jaar.
Deed zijn pa niet ook rallycross vroeger? Staat me vaag iets van bij, maar weet het niet meer zeker
Mede daarom hoop ik dus ook op Rosberg.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:20 schreef aesop het volgende:
Hamilton is absoluut de betere coureur, maar ergens vind ik dat hij nog geen vier titels verdient. Daarvoor heeft hij de afgelopen drie seizoenen te weinig hoeven bewijzen. Verreweg de snelste auto, en daarom alleen in zijn teamgenoot een serieuse concurrent.
Goed dat je dit zegt. Ik vraag mij af hoeveel invloed de engineersswap heeft gehad op de prestaties van Rosberg (afstelling en betrouwbaarheid). Dit zegt natuurlijk dan ook wat op de prestatie van Ham het jaar daarvoor.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
iemand die GP2 volgt (ofja niet enkel GP2) weet dat engineers in die klassen ook veel bepalen over de snelheid van die wagen. Dat was pijnlijk duidelijk in A1GP waar de eerste generatie door DAMS geprepareerde wagens een klasse beter waren dan de rest.
Ik erger mij aan die 2 mensen voor de filmer.quote:
Doe alledrie er maar afquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:24 schreef tralalala het volgende:
Er gaat sowieso iets raars gebeuren.Hopelijk is Verstappen er gewoon een keertje niet bij betrokken, Vettel die Rosberg of Hamilton van de baan knalt ofzo.
Screencap van die video isquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:46 schreef tja77 het volgende:
Al vaker hier gepost waarschijnlijk, maar laten we Jos op onze blote knieën bedanken voor het monnikkenwerk dat hij heeft verricht met Max.
Niet voor niks dat Max zegt dat zijn vader zijn idool is. Waar hij ook Senna of Schumacher had kunnen zeggen.
Zet je je beeldscherm ook anderhalve kilometer van je stuurtje af?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:32 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Screencap van die video is![]()
Pasgeleden het zelfde stuur gekocht (Logitech G29) en ik had al ruim 5 jaar het zelfde startnummer, bij toeval, als Max Verstappen..
Gaat dus wel goed komen met mijn rondrijden..
HAM-RIC-rest... RAI veegt VES per ongeluk... Liefst HAM of VES 1e, RIC erachter en ROS of VET 4!quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doe alledrie er maar af
en dan een podium met VES-RAI-RIC (1,2,3)
Hoezo? Als ie tweede wordt achter HAM is hij er toch? Ik verwacht niet dat RB het de Mercs echt moeilijk kan maken deze race.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:58 schreef daNpy het volgende:
Ros heeft eigenlijk wel een probleem.
Hij moet meteen voorop rijden, of Hamilton van de baan rammen.
Zo niet is er geen redden meer aan als hij achterop raakt
3e zelfsquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoezo? Als ie tweede wordt achter HAM is hij er toch? Ik verwacht niet dat RB het de Mercs echt moeilijk kan maken deze race.
Goede tijd rijden voor positie op de grid, fatsoenlijke start maken en hij maakt goede kans om de buit binnen te halen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:58 schreef daNpy het volgende:
Ros heeft eigenlijk wel een probleem.
Hij moet meteen voorop rijden, of Hamilton van de baan rammen.
Zo niet is er geen redden meer aan als hij achterop raakt
dat deed een andere Duitser immers ook bij een Brit voor zijn eerste titelquote:
Als Max zich er tussen kan wurmen zal hij het echt niet laten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoezo? Als ie tweede wordt achter HAM is hij er toch? Ik verwacht niet dat RB het de Mercs echt moeilijk kan maken deze race.
Ik ben voorstander, een mooie knaller om het seizoen mee af te sluitenquote:Op zaterdag 19 november 2016 00:12 schreef franklop het volgende:
[..]
dat deed een andere Duitser immers ook bij een Brit voor zijn eerste titel
En laten we eerlijk zijn: Max verdient die plaats wel gewoon echt. Had hij het hele jaar bij RB gezeten, dan was hij fluitend 3e geworden in het kampioenschap.quote:Op zaterdag 19 november 2016 10:45 schreef CrashO het volgende:
Mooi. Laat hem maar mooi als buffer tussen Max en Vettel gaan zitten
Max is 4e in het klassement wanneer hij finished als:
1e![]()
2e en vettel 4e of lager
3e en vettel 5e of lager
4e en vettel 7e of lager
5e en vettel 8e of lager
6e en vettel 9e of lager
7e en vettel 10e of lager
Vanaf plek 4 en lager moet Max dus minimaal 2 mensen tussen hem en Vettel zien te krijgen.
Uiteraard is Max wel compleet fucked wanneer hij in bocht 1 door Vettel uit de race wordt geramt en Kimi plek 1, 2 of 3 pakt. Dan is Max 6e
Is volgens mij financieel voor RB (en Max zelf..) wel heel erg fijn als hij die 4e plek weet te krijgen.
Voor Red Bull maakt dat niet zoveel meer uit; die zijn 2de in het constructeurskampioenschap.quote:Op zaterdag 19 november 2016 10:45 schreef CrashO het volgende:
Is volgens mij financieel voor RB (en Max zelf..) wel heel erg fijn als hij die 4e plek weet te krijgen.
Waarom geen T300RS?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:32 schreef Meike26 het volgende:
Pasgeleden het zelfde stuur gekocht (Logitech G29)
Niet van de FIA ja. Dat gaat idd via het constructeurskampioenschap. Maar kan me voorstellen dat je met plek 3 en 4 voor je coureurs meer geld van sponsoren kan krijgen dan met 3 en 5 of 3 en 6.quote:Op zaterdag 19 november 2016 10:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Voor Red Bull maakt dat niet zoveel meer uit; die zijn 2de in het constructeurskampioenschap.
Een P4 bij de coureurs doet daar verder niets aan af.
Ik denk dat je op dit moment met Max in je team meer sponsor-love kunt verwachten dan met een 3e plek in het kampioenschap.quote:Op zaterdag 19 november 2016 10:57 schreef CrashO het volgende:
[..]
Niet van de FIA ja. Dat gaat idd via het constructeurskampioenschap. Maar kan me voorstellen dat je met plek 3 en 4 voor je coureurs meer geld van sponsoren kan krijgen dan met 3 en 5 of 3 en 6.
Naast de swagfactor voor Max zelf natuurlijk.
Dat weet ik nog wel ja, was écht een naaistreek.quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:56 schreef CrashO het volgende:
RIC die achter Max aan bumperkleeft naar een 3e plek
Dat is ook 1 van de redenen dat ik voor de G29 ben gegaan. Omdat ik oude bakken rijdt nu zoals de M1 ProCar en de NSU tt, is het wel leuker als ik met de tijd eens ga beginnenen met echt schakelen en clutchen. Zowel nadeel als voordeel, de pedalen bij de G29 zitten erg dicht bij elkaar. Iriitant, maar ook wel weer realistischquote:Op zaterdag 19 november 2016 10:57 schreef Geralt het volgende:
En dan later de T3PA pedalen erbij kopen. Of een variant van de T300 base waar die pedalen al bij zitten.
In de tussentijd had je waarschijnlijk gewoon je oude pedalen kunnen blijven gebruiken, want die wat standaard bij de T300RS zitten zijn niks.
Pro tip je kunt de plaatjes op je pedalen los maken met een imbus en verstellen om ze verder of dichter uit elkaar te zetten.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat is ook 1 van de redenen dat ik voor de G29 ben gegaan. Omdat ik oude bakken rijdt nu zoals de M1 ProCar en de NSU tt, is het wel leuker als ik met de tijd eens ga beginnenen met echt schakelen en clutchen. Zowel nadeel als voordeel, de pedalen bij de G29 zitten erg dicht bij elkaar. Iriitant, maar ook wel weer realistisch![]()
*Einde offtopic, terug naar F1
Bij m'n Thrustmaster TX LE wel iig maar daar is het niet echt nodig.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:49 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Pro tip je kunt de plaatjes op je pedalen los maken met een imbus en verstellen om ze verder of dichter uit elkaar te zetten.
Nice, ik heb Max zijn race geprobeerd te kopiëren van de week. In de regen van 22 naar 2 op Interlagos op ultimate en zonder assist.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bij m'n Thrustmaster TX LE wel iig maar daar is het niet echt nodig.
Reed vorige week in F1 2016 op Monaco de 20e tijd in full wet omstandigheden (time trial), super stuurtje voor het geld.
Stuuruitslag ingesteld op 270 graden max.
Doe je dit met of zonder stuurwiel?quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nice, ik heb Max zijn race geprobeerd te kopiëren van de week. In de regen van 22 naar 2 op Interlagos op ultimate en zonder assist.
Met, heb de t300 met f1 stuur.quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Doe je dit met of zonder stuurwiel?
Zo wat heb jij je beeld vervelend staan. Je kan niet eens in je spiegels kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2016 11:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nice, ik heb Max zijn race geprobeerd te kopiëren van de week. In de regen van 22 naar 2 op Interlagos op ultimate en zonder assist.
Dit is de mathematisch juiste fovquote:Op zaterdag 19 november 2016 12:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zo wat heb jij je beeld vervelend staan. Je kan niet eens in je spiegels kijkenIk heb hem altijd op de standaard cockpit view, dan zie je je spiegels tenminste nog een beetje.
Je had nog veel sneller kunnen zijn als je niet bijna iedere bocht volgas door/uit zou gaan waardoor dit filmpje me meer deed denken aan tokyo drift dan aan de F1 race van vorig weekend. Glijden is tijd verliezen. Ook schakel je veel te laat/langzaam terug, op de motor kun je ook nog veel harder afremmen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nice, ik heb Max zijn race geprobeerd te kopiëren van de week. In de regen van 22 naar 2 op Interlagos op ultimate en zonder assist.
Geinig spelletje, jammer dat de regen al het geluid overheerstquote:Op zaterdag 19 november 2016 11:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nice, ik heb Max zijn race geprobeerd te kopiëren van de week. In de regen van 22 naar 2 op Interlagos op ultimate en zonder assist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat is instelbaarquote:Op zaterdag 19 november 2016 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geinig spelletje, jammer dat de regen al het geluid overheerst
quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tiametmarduk, Araava en XmattyG1
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Beter kunnen is zelf uploaden hequote:Op zaterdag 19 november 2016 14:17 schreef chiren het volgende:
[..]
Je had nog veel sneller kunnen zijn als je niet bijna iedere bocht volgas door/uit zou gaan waardoor dit filmpje me meer deed denken aan tokyo drift dan aan de F1 race van vorig weekend. Glijden is tijd verliezen. Ook schakel je veel te laat/langzaam terug, op de motor kun je ook nog veel harder afremmen.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geinig spelletje, jammer dat de regen al het geluid overheerstEr zijn wel een paar kanalen waar redelijk wat mensen naar kijken maar over het algemeen niet veel neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ywquote:Op zaterdag 19 november 2016 14:38 schreef Fopje het volgende:
En thx Klummie
Dankzij hem heb ik nu de race van Spanje helemaal op mijn computerHoezee
Kan ik kijken of ik zelf nog op tv ben geweest![]()
Er is maar 1 Empty Boxquote:Op zaterdag 19 november 2016 14:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja![]()
Tiametmarduk, Araava en XmattyG1
quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geinig spelletje, jammer dat de regen al het geluid overheerstSterker nog, er zijn zelfs mensen die 2.5 uur naar autorijders kijken op de televisie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Géén kloon van tvlxd!
quote:Op zondag 20 november 2016 09:02 schreef Montov het volgende:
[..]
Sterker nog, er zijn zelfs mensen die 2.5 24 uur naar autorijders kijken op de televisie.
Niet alleen dat, maar zo maakt hij ook mogelijk dat de Bulls en Ferrari in de nek van Rosberg hijgen.quote:Op zondag 20 november 2016 10:43 schreef opreis het volgende:
Ik ben benieuwd of Hamilton als ie op P1 rijdt en Nico op P2 gewoon net voor de neus van rosberg gaat rijden zodat hij in de dirty air zn banden snel vebruikt. Hij heeft iig niks te verliezen.
Ik hoop op een braketestje van Hamilton, zodat Rosberg z'n neus kapot rijdt. Hamilton zal toch iets geks moeten proberen om Rosberg minstens twee plekken achter hem te houden.quote:Op zondag 20 november 2016 10:43 schreef opreis het volgende:
Ik ben benieuwd of Hamilton als ie op P1 rijdt en Nico op P2 gewoon net voor de neus van rosberg gaat rijden zodat hij in de dirty air zn banden snel vebruikt. Hij heeft iig niks te verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |