IS, als die kernwapens in handen krijgen dan gaan ze die gebruiken ook.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:55 schreef Elan het volgende:
Hoe komt hij er nu bij dat de kans op nucleaire oorlog "groter is dan ooit"
Volgens mij lag die piek toch echt in de Koude Oorlog, Cubacrisis.
Extreem weer geloof ik wel. Of een meteoor, en daar de ecologische en geologische gevolgen van.
Smartphone?quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:50 schreef tong80 het volgende:
,,We moeten de ruimte in blijven gaan voor de toekomst van de mensheid'', zei Hawking. De 74-jarige kosmoloog moedigde studenten dan ook aan om ,,nieuwsgierig te blijven''en herinnerde hen om ,,naar de sterren te kijken en niet naar je.
Die extreme schommelingen zijn toch van alle tijden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:55 schreef halfway het volgende:
Op de Polen is het nu 20 graden warmer dan normaal, 1000 jaar is wel heel optimistisch.
Destijds ging het over Rusland en Amerika. Momenteel hebben ook Frankrijk, Groot Brittanië, China en Noord-Korea de moglijkheid om de zure bom te gooien.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:55 schreef Elan het volgende:
Hoe komt hij er nu bij dat de kans op nucleaire oorlog "groter is dan ooit"
Volgens mij lag die piek toch echt in de Koude Oorlog, Cubacrisis.
Extreem weer geloof ik wel. Of een meteoor, en daar de ecologische en geologische gevolgen van.
Dit ook.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:57 schreef halfway het volgende:
[..]
IS, als die kernwapens in handen krijgen dan gaan ze die gebruiken ook.
Pakistan, India, Israel, en binnenkort ook Iran.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Destijds ging het over Rusland en Amerika. Momenteel hebben ook Frankrijk, Groot Brittanië, China en Noord-Korea de moglijkheid om de zure bom te gooien.
Zuid-Afrika ben ik niet zeker over. Iemand ?
Iran, Pakistan?quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Destijds ging het over Rusland en Amerika. Momenteel hebben ook Frankrijk, Groot Brittanië, China en Noord-Korea de moglijkheid om de zure bom te gooien.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:58 schreef pokkerdepok het volgende:
de man begint een beetje dement te worden, vrees ik...
alsof het nu te voorspellen is, hoe de wereld er uit zal zien over 1000 jaar. dat zou stephen toch moeten weten.
We hebben hiervoor niet 1000 jaar de mogelijkheid gehad om de aarde comleet te vernietigen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:58 schreef pokkerdepok het volgende:
de man begint een beetje dement te worden, vrees ik...
alsof het nu te voorspellen is, hoe de wereld er uit zal zien over 1000 jaar. dat zou stephen toch moeten weten.
Dat zou hooguit kleinschalige impact hebben. Vergelijkbaar met Hiroshima of Nagasaki. Zeker niet de mensheid uitroeien.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:57 schreef halfway het volgende:
[..]
IS, als die kernwapens in handen krijgen dan gaan ze die gebruiken ook.
Yep. Kantje boord. Ik vind 1000 jaar nog positief als ik er goed over nadenk.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Pakistan, India, Israel, en binnenkort ook Iran.
Toegevoegd.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Iran, Pakistan?
En je bent voeten vergeten, dat moet als laatste woord in je OP
Zolang Sylvana maar geen zure bom kan gooien. Dan gaan we er allemaal aan.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
die mogelijkheid onderkennen is niet hetzelfde als een gerichte toekomstvoorspelling doen die ervan uitgaat dat we binnen 1000 jaar de aarde moeten verlaten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:00 schreef BertV het volgende:
[..]
We hebben hiervoor niet 1000 jaar de mogelijkheid gehad om de aarde comleet te vernietigen.
Het is niet vreemd om te denken dat er eens in de 1000 jaar een malloot op de knop drukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |