SPOILER: Resultaten poulefaseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wednesday November 16 (7pm)
4x Second Round
Gerwyn Price 9-10 Brendan Dolan
Phil Taylor 10-5 Jeff Smith
Michael van Gerwen 10-5 Robert Thornton
Peter Wright 10-3 Darryl Fitton
Thursday November 17 (7pm)
4x Second Round
Jamie Hughes 9-10 Chris Dobey
Benito van de Pas 2-10 James Wade
Gary Anderson v Danny Noppert
Raymond van Barneveld v Glen Durrant
Friday November 18 (7pm)
2x Quarter-Finals
Saturday November 19 (8pm)
2x Quarter-Finals
Sunday November 20
Afternoon Session (1pm)
Semi-Finals
Evening Session (7pm)
Final
Format
Group Stage - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
Brekket
Micheal van Gerwen v Brendan Dolan
Peter Wright v Phil Taylor
Gary Anderson/Danny Noppert v Raymond van Barneveld/Glen Durrant
Jamie Hughes/Chris Dobey v Benito van de Pas/James Wade
Heeft een keer misgegooid voor een dubbel. De caller dacht dat ie erin zat. Benito heeft de pijlen er gewoon uitgehaald en er niks van gezegd. Er zijn mensen die dit Benito nog steeds kwalijk nemen. Net zoals er mensen zijn die Price of Taylor zo dingen kwalijk nemen. Voor veel mensen ben je na een zo'n uitglijder meteen afgeschreven.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap die haat ook niet zo. Het is niet dat hij heel arrogant is of zo.
Hij heeft een vrij goed punt.quote:
Waarom heb je dat johquote:Op donderdag 17 november 2016 22:07 schreef hafcfan het volgende:
Heb ik ook JR. Praat eens normaal joh Noppert
Jelle is nog wel redelijk slimquote:Op donderdag 17 november 2016 22:07 schreef Slobeend het volgende:
Los van Barney hebben Nederlandse darters geen reet te melden hè
Nu vergeet je Dirk.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:07 schreef Slobeend het volgende:
Bij wielrennen kan ik dat wel hebben (Mancebo, Escartin) zolang ze maar niet te veel winnen (Froome).quote:Op donderdag 17 november 2016 22:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Z'n stijl is afzichtelijk, dat is de hoofdreden
Dat hebben anderen toch ook nauwelijks joh, wat moet je dan zeggen?quote:Op donderdag 17 november 2016 22:07 schreef Slobeend het volgende:
Zullen ze daar lekkere bittergarnituur hebben?quote:Op donderdag 17 november 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
Lekker met Café de Stam uit Joure op de borst
Jij bent wel een gladde mooiboy hèquote:Op donderdag 17 november 2016 22:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vond ik toen mooi. Nu vaak alleen nog maar met uitgaan
Laten we het uitproberenquote:Op donderdag 17 november 2016 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen ze daar lekkere bittergarnituur hebben?
Stijn en ik genieten ook van interviews van Jan Dekker.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:08 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind Kist wel de meest welbespraakte dartser eigenlijk
Hier bestaan gifjes vanquote:Op donderdag 17 november 2016 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn en ik genieten ook van interviews van Jan Dekker.
4,7 dat is niet misquote:Op donderdag 17 november 2016 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Café de Stam, Joure
WebsiteRoutebeschrijving
4,7
13 Google-recensies
Cafe
Adres: Douwe Egberts Plein 3, 8501 AB Joure
Telefoon:0513 414 918
![]()
Douwe Egberts Plein Genot.
Er staat bij de rotonde daar ook een beeldschone levensgrote kop D.E.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Café de Stam, Joure
WebsiteRoutebeschrijving
4,7
13 Google-recensies
Cafe
Adres: Douwe Egberts Plein 3, 8501 AB Joure
Telefoon:0513 414 918
![]()
Douwe Egberts Plein Genot.
Glad niet helaasquote:Op donderdag 17 november 2016 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent wel een gladde mooiboy hè
JUMP AROUNDquote:Op donderdag 17 november 2016 22:09 schreef heywoodu het volgende:
Dit is weliswaar een ander genre, het is net zulke teringherrie
PriceGod GainsGenotquote:Op donderdag 17 november 2016 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Danny is ook echt de enige darter waar zijn arm geen grote vleeshomp is
Nu vergeet je Fordhamquote:Op donderdag 17 november 2016 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Danny is ook echt de enige darter waar zijn arm geen grote vleeshomp is
Nja Pellè is ook glad, maar heeft ook prima baardje danquote:Op donderdag 17 november 2016 22:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Glad niet helaasMijn baard groei gaat veel te hard en te lui om elke dag te scheren.
Ik vind het niet enorm vreemd of zo. Het is niet mijn ding, dat voorop.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Jij vindt oorbellen bij mannen normaal?
Wat raar van jou.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het niet enorm vreemd of zo. Het is niet mijn ding, dat voorop.
Had ik zijn vriendin maarquote:Op donderdag 17 november 2016 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja Pellè is ook glad, maar heeft ook prima baardje dan
Nou vooruit, je zag de stukken vel wel hangen een jaar geleden dus het is minder ergquote:Op donderdag 17 november 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst was Fordham alcoholisch dik, nu vies dik.
Jezusquote:Op donderdag 17 november 2016 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging zeker met zijn Ford ham halen bij de supermarkt.
Nee.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging zeker met zijn Ford ham halen bij de supermarkt.
Als FOK!ker een vriendin hebbenquote:Op donderdag 17 november 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt toch een vriendin?
Dan willen ze zeker aandacht tijdens het darts en voetbalquote:Op donderdag 17 november 2016 22:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Als FOK!ker een vriendin hebben
Homo's, allemaalquote:Op donderdag 17 november 2016 22:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Als FOK!ker een vriendin hebben
Niet meerquote:Op donderdag 17 november 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt toch een vriendin?
Ik vind het altijd wel fijn om naar Gary te luisteren eigenlijk.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hebben anderen toch ook nauwelijks joh, wat moet je dan zeggen?
"Ik hoop vooral via mijn kunde op de dubbel 13 mijn kansen op de zege te vergroten" ofzo gaat ook niet werken.
Ik noem geen namen maar sommigen wisten niet dat er een programma was voor eredivisie samenvattingen.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan willen ze zeker aandacht tijdens het darts en voetbal
Addergebroedquote:Op donderdag 17 november 2016 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik noem geen namen maar sommigen wisten niet dat er een programma was voor eredivisie samenvattingen.
De Dur genotquote:Op donderdag 17 november 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
We wachten allemaal op Raybar v De Dur.
Dat zullen er wel veel niet weten.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik noem geen namen maar sommigen wisten niet dat er een programma was voor eredivisie samenvattingen.
quote:Op donderdag 17 november 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
We wachten allemaal op Raybar v De Dur.
Ik verbaasde me er ook al over.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:16 schreef PersonOfInterest het volgende:
Frank snapt de 100+ 140+ na al die jaren nog niet![]()
Dan moet je toch meer BDO dartsen kijken, te beginnen met de Zuiderduin Mastersquote:
Dit zegt me allemaal vrij weinigquote:Op donderdag 17 november 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan moet je toch meer BDO dartsen kijken, te beginnen met de Zuiderduin Masters
Waarom zou je naar BDO gaan kijken?quote:Op donderdag 17 november 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan moet je toch meer BDO dartsen kijken, te beginnen met de Zuiderduin Masters
Lakeside is echt geweldig.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je naar BDO gaan kijken?
Toernooitje in Nederland op RTVNH, leuk johquote:Op donderdag 17 november 2016 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit zegt me allemaal vrij weinig
Omdat dat soms best leuk kan zijn, maar ik heb nou eenmaal een wat aparte smaakquote:Op donderdag 17 november 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je naar BDO gaan kijken?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 17 november 2016 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geaccepteerd
Nu ben ik niet meer mad.
Pfff daar ga ik echt niet naar kijken hoorquote:Op donderdag 17 november 2016 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toernooitje in Nederland op RTVNH, leuk joh
[..]
Omdat dat soms best leuk kan zijn, maar ik heb nou eenmaal een wat aparte smaak
Dan heb je er darters bij die het bord nog niet eens raken.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat dat soms best leuk kan zijn, maar ik heb nou eenmaal een wat aparte smaak
Zolang Martin Adams nog zijn zegje mag doen gaat dat niet gebeurenquote:Op donderdag 17 november 2016 22:19 schreef TserrofEnoch het volgende:
PDC moet een mooi bodje op de BDO doen.
Zorg voor een einde voor het schisma.
Genoeg is genoeg.
Volgens mij is iedereen er ook wel klaar mee van de darters.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:19 schreef TserrofEnoch het volgende:
PDC moet een mooi bodje op de BDO doen.
Zorg voor een einde voor het schisma.
Genoeg is genoeg.
Zeer matigquote:Op donderdag 17 november 2016 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pfff daar ga ik echt niet naar kijken hoor
Die man die bij het bord staatquote:
Nou er is ook vrouwendartsquote:Op donderdag 17 november 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb je er darters bij die het bord nog niet eens raken.
Dat is net als vrouwenvoetbal, hartstikke leuk dat ze dat willen doen maar je moet er niet naar kijken.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat er dan meer dan 3 mensen kijkenquote:Op donderdag 17 november 2016 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeer matig
Gezellig altijd in het topic dan hoor
Leuk altijd die gifjes van jou.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is net als vrouwenvoetbal, hartstikke leuk dat ze dat willen doen maar je moet er niet naar kijken.
Bestaat apart bij de BDO.quote:
Dit is een Britse zekerquote:Op donderdag 17 november 2016 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het beste wat vrouwendarts u te bieden heeft
Dan kan het toch nog wel zeer gezellig zijn? Liever 3 gezellige mensen dan allemaal flopusersquote:Op donderdag 17 november 2016 22:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er dan meer dan 3 mensen kijken
Welk punt probeer je hier te maken?quote:Op donderdag 17 november 2016 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch liever Dobromyslovaquote:Op donderdag 17 november 2016 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5/10quote:Op donderdag 17 november 2016 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die sla ik even op voor oudjaarsdag.quote:
Sowieso raar om het te scheiden bij darts natuurlijk.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:22 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Bestaat apart bij de BDO.
Bij de PDC niet.
Dus BDO zorgt ook nog voor meer vrouwendarts.
PDC zegt: vrouwendarts is bullshit, als ze goed genoeg zijn mogen ze gewoon met de mannen meedoen.
Zijn er hier nu flopusers dan?quote:Op donderdag 17 november 2016 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kan het toch nog wel zeer gezellig zijn? Liever 3 gezellige mensen dan allemaal flopusers
Mani.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn er hier nu flopusers dan?
Absoluut nietquote:Op donderdag 17 november 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn er hier nu flopusers dan?
Roosenbrand won deze week het toernooi van de supportersclub bij heraclesquote:Op donderdag 17 november 2016 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Fabian Roosenbrand en Albertino Essers.
Wat een schokkerig beeld, niet afgekekenquote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom doet Wesley Harms niet mee?
Dan gaat het nog minimaal drie keer zo hard vanaf de kwartfinale ofzoquote:Op donderdag 17 november 2016 22:25 schreef luckass het volgende:
Dit gaat echt veel te hard. Hopelijk hebben er een hoop users tijdens het WK geen internetverbinding.
Hij kon wel Ruïne David verslaan.quote:
We gaan straks naar best of 31quote:Op donderdag 17 november 2016 22:26 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind 10 legs wel vrij veel persoonlijk
Ze moet eerst maar eens in de 90 gooien.quote:
Dit toernooi is voor darters met uithoudingsvermogenquote:Op donderdag 17 november 2016 22:26 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind 10 legs wel vrij veel persoonlijk
Komt het subforum er nou nog?quote:Op donderdag 17 november 2016 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan gaat het nog minimaal drie keer zo hard vanaf de kwartfinale ofzo
Oh godquote:Op donderdag 17 november 2016 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We gaan straks naar best of 31
ga wel in de kroeg kijken ofzo danquote:Op donderdag 17 november 2016 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vraag het heywooduquote:Op donderdag 17 november 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt het subforum er nou nog?
Het kaf wordt van het koren gescheidenquote:Op donderdag 17 november 2016 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit toernooi is voor darters met uithoudingsvermogen
Dat moet je niet via fok willen volgenquote:Op donderdag 17 november 2016 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welnee joh we willen je niet missenquote:Op donderdag 17 november 2016 22:26 schreef luckass het volgende:
[..]
ga wel in de kroeg kijken ofzo dan
De VLAMBASSADEURquote:Op donderdag 17 november 2016 22:26 schreef skysherrif het volgende:
Wie is Noppert?
Komt er nog een Nederlander vanavond?
Waar is dat plaatje met die gekke spiegeling in die bril?quote:Op donderdag 17 november 2016 22:26 schreef Tagliano het volgende:
Overigens kan ik ook ZEER genieten van deze vrouwendartsers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja het WK vind ik altijd erg leukquote:Op donderdag 17 november 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met het WK heb je gewoon sets, hou je dat wel vol?
Teeveetje aan, fok erbijquote:Op donderdag 17 november 2016 22:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat moet je niet via fok willen volgen
Eens, ik kijk het normaal ook nooit.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja het WK vind ik altijd erg leuk
LEES DE OPquote:
Vooral uit de pub in Dublinquote:Op donderdag 17 november 2016 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja het WK vind ik altijd erg leuk
Dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 17 november 2016 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vooral uit de pub in Dublin
Aha ik zie hetquote:Op donderdag 17 november 2016 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
LEES DE OP
(even oefenen hoe ik casuals tijdens het WK moet uitkafferen)
quote:Op donderdag 17 november 2016 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar is dat plaatje met die gekke spiegeling in die bril?
Daar hebben wel meer vrouwendartsers last vanquote:
Je bent zelf een casual.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
LEES DE OP
(even oefenen hoe ik casuals tijdens het WK moet uitkafferen)
Iedereen weet toch dat je smerig dik moet zijn om enigszins succesvol te zijn?quote:Op donderdag 17 november 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer vrouwendartsers last van
De sport is nog in ontwikkeling
Absoluutquote:Op donderdag 17 november 2016 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een casual.
In het vrouwendarts is dat nog niet noodzakelijkquote:Op donderdag 17 november 2016 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat je smerig dik moet zijn om enigszins succesvol te zijn?
Of mensen kijken het wel. Maar hebben meestal wel betere dingen te doen dan te fokken.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een casual.
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 17 november 2016 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik was als eerst fan van Danny Noppert.
Ashton gaat ook nog welquote:Op donderdag 17 november 2016 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Trina Gulliver en Francis Hoenselaar waren ook gewoon slank
Mieke de Boer ookquote:Op donderdag 17 november 2016 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Trina Gulliver en Francis Hoenselaar waren ook gewoon slank
Zou geen sport voor mij zijn met al dat hoofdrekenen.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:32 schreef Tagliano het volgende:
Noppert heeft wel wat rekentijd nodig
Dat is tegenwoordig niet meer zo duurquote:Op donderdag 17 november 2016 22:32 schreef Tagliano het volgende:
Noppert heeft wel wat rekentijd nodig
De grote meute nietquote:Op donderdag 17 november 2016 22:33 schreef TserrofEnoch het volgende:
Gaat er ooit nog nieuw leven geblazen worden in het vrouwenwk. In 2010 was de enige editie.
Het idee van er is maar een wk, en daar moeten vrouwen maar bij aansluiten, zou stand houden als we dan ook geen jeugdwk hadden. Af en toe een vrouwenpotje tussendoor zou leuk zijn. Ik zou het kijken in ieder geval.
BDO heeft toch vrouwenwkquote:Op donderdag 17 november 2016 22:33 schreef TserrofEnoch het volgende:
Gaat er ooit nog nieuw leven geblazen worden in het vrouwenwk. In 2010 was de enige editie.
Het idee van er is maar een wk, en daar moeten vrouwen maar bij aansluiten, zou stand houden als we dan ook geen jeugdwk hadden. Af en toe een vrouwenpotje tussendoor zou leuk zijn. Ik zou het kijken in ieder geval.
Er is een 12-jarige dartster die vorig weekend alle bekende vrouwen van het bord heeft geveegd. Die zou op eigen houtje nog wel eens het echte WK kunnen halen.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:33 schreef TserrofEnoch het volgende:
BDO wel ja. PDC niet.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BDO heeft toch vrouwenwk
Jammer dat het geen 10-0 meer kan worden haha.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:34 schreef Slobeend het volgende:
6 uit 6![]()
Op naar 9 uit 9 net als Feyenoord.
Die mag niet eens opblijven tot de laatste potjes.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is een 12-jarige dartster die vorig weekend alle bekende vrouwen van het bord heeft geveegd. Die zou op eigen houtje nog wel eens het echte WK kunnen halen.
ik lig (met het broekje uit)quote:Op donderdag 17 november 2016 22:34 schreef Tagliano het volgende:
EN HIJ ZIT EN IK ZIT NU OOK HET IS ONGEKEND
Wel weer gelijk een klap geld verdient bij de bookies.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:34 schreef wimderon het volgende:
Als Gary nou gewoon verliest gooit hij dat setje pijlen in de prullenbak en kan hij weer gaan schroeien op het WK.
Feyenoord speelde vaak kut, Noppert nietquote:Op donderdag 17 november 2016 22:34 schreef Slobeend het volgende:
6 uit 6![]()
Op naar 9 uit 9 net als Feyenoord.
Dit is niet leuk.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer dat het geen 10-0 meer kan worden haha.
twitter:James_shaw11 twitterde op donderdag 17-11-2016 om 22:35:22MVG watch out there is a new Dutchman in town and his name is Danny Noppert! I have never seems someone as good as him on the doubles,Unreal reageer retweet
Ik ken haar (ooit interviews gelezen over haar). Maar die gaat het echt niet redden in een mannenwereldje. Om week na week tegen mannen te spelen. Ook al heeft ze het talent. Dan zit je toch in een mannenwereldje. Voor de ontplooiing van vrouwen is het beter als ze tegen elkaar kunnen spelen. En als er dan wat toppers zijn. Dan kun je ze gerust bij elkaar voegen. Maar één exceptionele dartster gaat het niet redden.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is een 12-jarige dartster die vorig weekend alle bekende vrouwen van het bord heeft geveegd. Die zou op eigen houtje nog wel eens het echte WK kunnen halen.
Gelukkig viert het opportunisme geen hoogtij bij deze meneer.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:James_shaw11 twitterde op donderdag 17-11-2016 om 22:35:22MVG watch out there is a new Dutchman in town and his name is Danny Noppert! I have never seems someone as good as him on the doubles,Unreal reageer retweet
Ach kom op johquote:Op donderdag 17 november 2016 22:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik ken haar (ooit interviews gelezen over haar). Maar die gaat het echt niet redden in een mannenwereldje. Om week na week tegen mannen te spelen. Ook al heeft ze het talent. Dan zit je toch in een mannenwereldje. Voor de ontplooiing van vrouwen is het beter als ze tegen elkaar kunnen spelen. En als er dan wat toppers zijn. Dan kun je ze gerust bij elkaar voegen. Maar één exceptionele dartster gaat het niet redden.
Zo zonde.quote:
Hij is al jaren voorzitter van de PDPA, maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vast wel. Zijn laatste teken van leven was managertje vanWes Newton
spelen.
Precies. Maar daar staat de PDC dus niet voor open.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ach kom op johGewoon paar vrouwentoernooien per jaar en verder niet zeuren. Als er meer mee kunnen komen is het vanzelf geen mannenwereld meer.
genotsfilmpje, mooi om weer te zienquote:
Heeft ie al gedaanquote:Op donderdag 17 november 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had alle kans om Anderson te breken, slingeraap.
Hij mist een kans, maar om het nou verneuken te noemenquote:Op donderdag 17 november 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had alle kans om Anderson te breken, slingeraap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |