SPOILER: Resultaten poulefaseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wednesday November 16 (7pm)
4x Second Round
Gerwyn Price 9-10 Brendan Dolan
Phil Taylor 10-5 Jeff Smith
Michael van Gerwen 10-5 Robert Thornton
Peter Wright 10-3 Darryl Fitton
Thursday November 17 (7pm)
4x Second Round
Jamie Hughes 9-10 Chris Dobey
Benito van de Pas 2-10 James Wade
Gary Anderson v Danny Noppert
Raymond van Barneveld v Glen Durrant
Friday November 18 (7pm)
2x Quarter-Finals
Saturday November 19 (8pm)
2x Quarter-Finals
Sunday November 20
Afternoon Session (1pm)
Semi-Finals
Evening Session (7pm)
Final
Format
Group Stage - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
Brekket
Micheal van Gerwen v Brendan Dolan
Peter Wright v Phil Taylor
Gary Anderson/Danny Noppert v Raymond van Barneveld/Glen Durrant
Jamie Hughes/Chris Dobey v Benito van de Pas/James Wade
Heeft een keer misgegooid voor een dubbel. De caller dacht dat ie erin zat. Benito heeft de pijlen er gewoon uitgehaald en er niks van gezegd. Er zijn mensen die dit Benito nog steeds kwalijk nemen. Net zoals er mensen zijn die Price of Taylor zo dingen kwalijk nemen. Voor veel mensen ben je na een zo'n uitglijder meteen afgeschreven.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap die haat ook niet zo. Het is niet dat hij heel arrogant is of zo.
Hij heeft een vrij goed punt.quote:
Waarom heb je dat johquote:Op donderdag 17 november 2016 22:07 schreef hafcfan het volgende:
Heb ik ook JR. Praat eens normaal joh Noppert
Jelle is nog wel redelijk slimquote:Op donderdag 17 november 2016 22:07 schreef Slobeend het volgende:
Los van Barney hebben Nederlandse darters geen reet te melden hè
Nu vergeet je Dirk.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:07 schreef Slobeend het volgende:
Bij wielrennen kan ik dat wel hebben (Mancebo, Escartin) zolang ze maar niet te veel winnen (Froome).quote:Op donderdag 17 november 2016 22:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Z'n stijl is afzichtelijk, dat is de hoofdreden
Dat hebben anderen toch ook nauwelijks joh, wat moet je dan zeggen?quote:Op donderdag 17 november 2016 22:07 schreef Slobeend het volgende:
Zullen ze daar lekkere bittergarnituur hebben?quote:Op donderdag 17 november 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
Lekker met Café de Stam uit Joure op de borst
Jij bent wel een gladde mooiboy hèquote:Op donderdag 17 november 2016 22:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vond ik toen mooi. Nu vaak alleen nog maar met uitgaan
Laten we het uitproberenquote:Op donderdag 17 november 2016 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen ze daar lekkere bittergarnituur hebben?
Stijn en ik genieten ook van interviews van Jan Dekker.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:08 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind Kist wel de meest welbespraakte dartser eigenlijk
Hier bestaan gifjes vanquote:Op donderdag 17 november 2016 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn en ik genieten ook van interviews van Jan Dekker.
4,7 dat is niet misquote:Op donderdag 17 november 2016 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Café de Stam, Joure
WebsiteRoutebeschrijving
4,7
13 Google-recensies
Cafe
Adres: Douwe Egberts Plein 3, 8501 AB Joure
Telefoon:0513 414 918
![]()
Douwe Egberts Plein Genot.
Er staat bij de rotonde daar ook een beeldschone levensgrote kop D.E.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Café de Stam, Joure
WebsiteRoutebeschrijving
4,7
13 Google-recensies
Cafe
Adres: Douwe Egberts Plein 3, 8501 AB Joure
Telefoon:0513 414 918
![]()
Douwe Egberts Plein Genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |