SPOILER: Resultaten poulefaseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wednesday November 16 (7pm)
4x Second Round
Gerwyn Price 9-10 Brendan Dolan
Phil Taylor 10-5 Jeff Smith
Michael van Gerwen 10-5 Robert Thornton
Peter Wright 10-3 Darryl Fitton
Thursday November 17 (7pm)
4x Second Round
Jamie Hughes v Chris Dobey
Benito van de Pas v James Wade
Gary Anderson v Danny Noppert
Raymond van Barneveld v Glen Durrant
Friday November 18 (7pm)
2x Quarter-Finals
Saturday November 19 (8pm)
2x Quarter-Finals
Sunday November 20
Afternoon Session (1pm)
Semi-Finals
Evening Session (7pm)
Final
Format
Group Stage - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
Brekket
Micheal van Gerwen v Brendan Dolan
Peter Wright v Phil Taylor
Gary Anderson/Danny Noppert v Raymond van Barneveld/Glen Durrant
Jamie Hughes/Chris Dobey v Benito van de Pas/James WadeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Die kijkt geen darten meer.quote:
Wat een onzin. Dit is gewoon een unseed die niet eens in de top 40 staat.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Elke PDC'er die wint maakt het weer meer een dertien-in-een-dozijn-toernooi
Hughes had dit al moeten winnen met 10-4 joh. Dan verdien je het ook niet meerquote:Op donderdag 17 november 2016 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Elke PDC'er die wint maakt het weer meer een dertien-in-een-dozijn-toernooi
.Het is niet te geloven, het is niet te gelovenquote:
Dat wel natuurlijk.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hughes had dit al moeten winnen met 10-4 joh. Dan verdien je het ook niet meer
Ja.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:12 schreef Zipportal het volgende:
Nou jongens willen we nog een tijdelijk subforum met WK darts of niet? Nu of nooit.
De laatste goede BDO'ers waren Hankey in 2012/2013 en Waites in de semi's in 2014.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:14 schreef hafcfan het volgende:
Alsof de BDO wat toevoegt aan dit toernooi.
Ik vond dit wel vermakelijk.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:14 schreef hafcfan het volgende:
Alsof de BDO wat toevoegt aan dit toernooi.
Hankey in 2012 was ook een verschrikking, Whitlock kreeg alleen last van zijn korsakov.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste goede BDO'ers waren Hankey in 2012/2013 en Waites in de semi's in 2014.
Nu alleen Glen god maar die kan er ook zomaar uitvliegen. Zie liever dan PDC met Jelle/ Kim en Smith bijvoorbeeldquote:Op donderdag 17 november 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste goede BDO'ers waren Hankey in 2012/2013 en Waites in de semi's in 2014.
Hankey kwam in de halve finales, baklap.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hankey in 2012 was ook een verschrikking, Whitlock kreeg alleen last van zijn korsakov.
Kwartfinale, en hij gooide nog steeds maar een gemiddelde in de 80.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hankey kwam in de halve finales, baklap.
Tegen Waites in 2013quote:Op donderdag 17 november 2016 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kwartfinale, en hij gooide nog steeds maar een gemiddelde in de 80.
Van de Pas moet vooral goed scoren, en dan goed gooien op de dubbels. Ook zorgen dat Wade geen matchdart krijgt, want dan kan hij die niet afmaken en dat is gunstig voor Benito z'n kansen.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:21 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wade pakt 'm normaal. Maar Wade kan ook zomaar niet op komen dagen.
Benieuwd wat de kamper van Tilliburgis kan aanrichten.
Bedankt Koosquote:Op donderdag 17 november 2016 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van de Pas moet vooral goed scoren, en dan goed gooien op de dubbels. Ook zorgen dat Wade geen matchdart krijgt, want dan kan hij die niet afmaken en dat is gunstig voor Benito z'n kansen.
Vanwege die cheatactie tegen Painter?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan niet voor Van de Pas juichen.
Nee. Ik heb compleet niets met die vent.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:25 schreef polderturk het volgende:
[..]
Vanwege die cheatactie tegen Painter?
Hoe die pijlen het bord in vliegen ziet er echt niet uit.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De stijl van Van de Pas is zo lelijk.
Goed scoren en goed op de dubbels?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van de Pas moet vooral goed scoren, en dan goed gooien op de dubbels. Ook zorgen dat Wade geen matchdart krijgt, want dan kan hij die niet afmaken en dat is gunstig voor Benito z'n kansen.
Ik vind hem op Scooter van the Muppetts lijkenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die er normaal uit ziet. Al mag die pens wel minder.
Dobey lijkt me ook wel potentie te hebben. Gooide ook een goede 10-darter.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:28 schreef sr.Chief het volgende:
Hughes heeft akelig veel potentieel, hoor. Klasse BDO-spelert.
Ik kan ook geen enkele reden bedenken waarom je dat wel zou doen.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan niet voor Van de Pas juichen.
Wanneer was een wedstrijd met Van de Pas wel leuk?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:28 schreef Tagliano het volgende:
Dit dreigt een ontzettende flopshow te worden
Geld erop gezetquote:Op donderdag 17 november 2016 21:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kan ook geen enkele reden bedenken waarom je dat wel zou doen.
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De stijl van Van de Pas is zo lelijk.
Co-sign. Houding en worp zijn beide een no-go.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe die pijlen het bord in vliegen ziet er echt niet uit.
Omdat het een Nederlander is?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kan ook geen enkele reden bedenken waarom je dat wel zou doen.
Russ Bray moet het weer redden.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:28 schreef Tagliano het volgende:
Dit dreigt een ontzettende flopshow te worden
Wanneer er een beetje spanning of niveau is qua scores/finishes kan ik er nog wel mee leven, maar hier vind ik nog niet gek veel aanquote:Op donderdag 17 november 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer was een wedstrijd met Van de Pas wel leuk?
Mensen die in een individuele sport puur juichen voor een persoon omdat ze dezelfde nationaliteit hebben zouden ze op moeten sluiten in een koelcel.quote:
Teamsporten ookquote:Op donderdag 17 november 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die in een individuele sport puur juichen voor een persoon omdat ze dezelfde nationaliteit hebben zouden ze op moeten sluiten in een koelcel.
9/10 doet datquote:Op donderdag 17 november 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die in een individuele sport puur juichen voor een persoon omdat ze dezelfde nationaliteit hebben zouden ze op moeten sluiten in een koelcel.
Waarom kwam jij dan in het F1 topic laatst?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Max Verstappenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij ziet Dagoduck niet als iemand?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:32 schreef Szura het volgende:
Juicht er hier iemand wel voor Kapsalon Benny?
Dat is de enige reden dat we met zijn allen Formule 1 kijken.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beter dat dan juichen voor Brendan Dolan.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Max tegen een boom rijdt haakt 80% afquote:Op donderdag 17 november 2016 21:32 schreef luckass het volgende:
[..]
Max VerstappenDafne Schippers
broekie uit joh
Ik juich voor Benito, maar niet voor Lars Boom en Niki Terpstra.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een spannende wedstrijd zien.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij ziet Dagoduck niet als iemand?
kloptquote:Op donderdag 17 november 2016 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Max tegen een boom rijdt haakt 80% af
Voor dat volk is het vriesvakje uitgevondenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beter dat dan juichen voor Brendan Dolan.
Formule 1 is nog steeds ruk. Of Max nu wint of niet. Maar goed van mij mag iedereen het geweldig vinden. Maar het aantal mensen dat F1 nu ontdekt gaat wel te ver.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is de enige reden dat we met zijn allen Formule 1 kijken.
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tennis gaat ook gigantisch veel meer kijkers trekken als Robin Haase Grand Slam-finales haalt. Zo werkt dat nou eenmaal, in heel veel landenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:33 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Formule 1 is nog steeds ruk. Of Max nu wint of niet. Maar goed van mij mag iedereen het geweldig vinden. Maar het aantal mensen dat F1 nu ontdekt gaat wel te ver.
Er staan toch heul geen bomen op zo'n circuit?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Max tegen een boom rijdt haakt 80% af
quote:Op donderdag 17 november 2016 20:42 schreef hafcfan het volgende:
Waarom zenden ze eerst Benito-Wade uit i.p.v. een slacht partij?
F1 is ff een hype. Waait ook wel weer overquote:Op donderdag 17 november 2016 21:33 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Formule 1 is nog steeds ruk. Of Max nu wint of niet. Maar goed van mij mag iedereen het geweldig vinden. Maar het aantal mensen dat F1 nu ontdekt gaat wel te ver.
Ik kijk ook pas sinds anderhalf jaar F1quote:Op donderdag 17 november 2016 21:33 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Beter gezegd : als die een Senna doetquote:Op donderdag 17 november 2016 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er staan toch heul geen bomen op zo'n circuit?
Niet 'mad'. Maar dat meeloopgedoe komt mij de nek uit. Enfin je kijkt het nu, neem aan dat als Max morgen besluit te kappen je het ook gewoon blijft kijken?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kijk ook pas sinds anderhalf jaar F1Mad?
-Geert Wildersquote:Op donderdag 17 november 2016 21:36 schreef Szura het volgende:
Nederlanders waar ik niet voor juich:
- Benitoow
- Klaasen
- Niki Terpstra
Vul dit aan
- Co Stompéquote:Op donderdag 17 november 2016 21:36 schreef Szura het volgende:
- Benitoow
- Klaasen
- Niki Terpstra
Vul dit aan
- Michael van Gerwenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:36 schreef Szura het volgende:
- Benitoow
- Klaasen
- Niki Terpstra
Vul dit aan
Rick Mofstraquote:Op donderdag 17 november 2016 21:36 schreef Szura het volgende:
- Benitoow
- Klaasen
- Niki Terpstra
Vul dit aan
SPT / 2012 FORMULA 1 AUSTRALIAN GRAND PRIXquote:Op donderdag 17 november 2016 21:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom kwam jij dan in het F1 topic laatst?
Brendan Dolan >>>>>>>>>>>> Evan Dunfee, Bruna Moura.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar even buiten dat Max een Nederlander is, is hij ook verreweg de meest interessante coureur. Ik denk dat ik gewoon af en toe kijk dan. Net zoals nu met motorsport. Wielrennen blijft toch een beetje mijn sport. Heel veel gekeken altijd.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Niet 'mad'. Maar dat meeloopgedoe komt mij de nek uit. Enfin je kijkt het nu, neem aan dat als Max morgen besluit te kappen je het ook gewoon blijft kijken?
John van Lottumquote:Op donderdag 17 november 2016 21:36 schreef Szura het volgende:
- Benitoow
- Klaasen
- Niki Terpstra
Vul dit aan
Jij doet niet meer mee.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:39 schreef sr.Chief het volgende:
Die Benito, hč
Geloof het of niet, maar die Benito schijnt deels van Mexicaanse komaf te zijn
Burrito van de Pas
Andries Knevel ook al op de intensive care, waar moet dat naartoe met dit landquote:Op donderdag 17 november 2016 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Dit komt even binnen.
Ex-SGP-leider Van der Vlies heeft kanker
Lars Boomquote:Op donderdag 17 november 2016 21:36 schreef Szura het volgende:
- Benitoow
- Klaasen
- Niki Terpstra
Vul dit aan
Ik beschouw het WK2016 nog als een tragedie.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:40 schreef Tagliano het volgende:
Ik betrapte mij er afgelopen WK darts op dat ik haast anti-Nederlanders werd vanwege het HOLLANDSE AVOND gehype (HIHI)
Is allemaal Gods wilquote:Op donderdag 17 november 2016 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Andries Knevel ook al op de intensive care, waar moet dat naartoe met dit land
We krijgen nog wat leuke potjes (met aansluitend een foute film)quote:Op donderdag 17 november 2016 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens zijn er vanavond nog wat leuke potjes of kan ik beter een foute film opzetten?
Straks RAYMOND VAN BARNEVELD - Durrantgodquote:Op donderdag 17 november 2016 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens zijn er vanavond nog wat leuke potjes of kan ik beter een foute film opzetten?
Neehee.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Straks RAYMOND VAN BARNEVELD - Noppertgod
Zo ver wil ik toch ook weer niet gaanquote:Op donderdag 17 november 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik beschouw het WK2016 nog als een tragedie.
Uh, goeie editquote:Op donderdag 17 november 2016 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Straks RAYMOND VAN BARNEVELD - Durrantgod
Eerst slecht nieuws voor Andries Knevel en nu Basquote:Op donderdag 17 november 2016 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Dit komt even binnen.
Ex-SGP-leider Van der Vlies heeft kanker
Leuk hé , een afdroogpartijquote:Op donderdag 17 november 2016 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
29 december is een zwarte dag.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo ver wil ik toch ook weer niet gaan
Krokodillenfilm?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We krijgen nog wat leuke potjes (met aansluitend een foute film)
Van die Duran Duran kan je toch niet verliezen als je RayBar180 heet?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hoor, het is vrij normaal om een sport minder interessant te gaan vinden als er geen landgenoot meer meedoetquote:Op donderdag 17 november 2016 21:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kijk ook pas sinds anderhalf jaar F1Mad?
Kunnen ook van Onno Hoes zijnquote:Op donderdag 17 november 2016 21:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Grote leverworsten in de RTL7 koelkast.
Geen idee, maar het is een film die wordt uitgezonden op RTL7quote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Brendan Dolan >>>>>>>>>>>> Evan Dunfee, Bruna Moura.
We kijken straks allemaal skeleton tochquote:Op donderdag 17 november 2016 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, het is vrij normaal om een sport minder interessant te gaan vinden als er geen landgenoot meer meedoet
Jammer. Ik ben zojuist diep in mijn ziel geraakt.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor quotes werkt die troep niet
Even spammen graagtwitter:rtl7darts twitterde op donderdag 17-11-2016 om 21:47:00Een vraag die @ArjanvdGiessen moet stellen aan een darter? Stel deze via https://t.co/DU2CpdsTU1! #rtl7darts reageer retweet
Schokbarendquote:Op donderdag 17 november 2016 21:48 schreef wimderon het volgende:
Een lach.
M. van Gerwen vindt dit niet leuk.
Hij is van het kamp ja.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:48 schreef TserrofEnoch het volgende:
Is Benito een Molukker/kamper?
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:47 schreef Tagliano het volgende:
Sta je 8-1 achter, STA JE DAAR TE LACHEN. Godverdomme.
Ga dan lekker naar huis, ofzo
As a farmer with tooth ache.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:48 schreef wimderon het volgende:
Een lach.
M. van Gerwen vindt dit niet leuk.
Iedereen zou op Barry Hearn moeten hatenquote:
Hij maakt de sport wel groot.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Iedereen zou op Barry Hearn moeten haten
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:51 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hij maakt de sport wel kapot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Moet je morgen vroeg op?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:54 schreef Tagliano het volgende:
Zorgt wel dat we redelijk op tijd klaar zijn zo
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:53 schreef Bos81 het volgende:
Dirk als je slim bent. Nou ik ben slim genoeg om niet bij Dirk boodschappen te doen.Dirk is kut met vlees en beleg. A- merken wel goedkoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Sammi moet zeker al het werk doen gezien buikje van Wadequote:Op donderdag 17 november 2016 21:55 schreef Szura het volgende:
Wade heeft Sammi kapotgeneukt vannacht
Lekker paars pilletjequote:Op donderdag 17 november 2016 21:59 schreef Tagliano het volgende:
Wade heeft iets teveel pilletjes genomen
Ik snap die haat ook niet zo. Het is niet dat hij heel arrogant is of zo.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:03 schreef hafcfan het volgende:
Benito is gewoon een prima speler. Niets meer en minder
Hij is niet extravagant genoeg voor de darts show.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap die haat ook niet zo. Het is niet dat hij heel arrogant is of zo.
Z'n stijl is afzichtelijk, dat is de hoofdredenquote:Op donderdag 17 november 2016 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valt natuurlijk ook nog niet af te schrijven voor de echte top, zo lang hij elk jaar weer iets beter gaatquote:Op donderdag 17 november 2016 22:03 schreef hafcfan het volgende:
Benito is gewoon een prima speler. Niets meer en minder
Snap ik ook totaal niet. MVG, Barney gedragen zich vaak debieler. Zal wel weer zo'n trend zijn. Lekker hatenquote:Op donderdag 17 november 2016 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het sleutelgatgluurworpje.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Z'n stijl is afzichtelijk, dat is de hoofdreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |