SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ik zie nu pas de glitter wasmachine,sorry miauw
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
ik had een andere ttquote:There's a virus in my system
ja dit was een knipoog naar je post aldaarquote:Op donderdag 17 november 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ben ik definitief mee gestopt. Zie klb sc.There's a virus in my system
Molo is als Nostradamus. Als je genoeg en vaag genoeg schrijft klopt er vanzelf wel een keer ietsquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ah de aap en de typemachinequote:Op donderdag 17 november 2016 21:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Molo is als Nostradamus. Als je genoeg en vaag genoeg schrijft klopt er vanzelf wel een keer ietsTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik klop ook wel eensquote:Op donderdag 17 november 2016 21:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Molo is als Nostradamus. Als je genoeg en vaag genoeg schrijft klopt er vanzelf wel een keer iets![]()
![]()
![]()
Nice.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dit was een knipoog naar je post aldaarZonder wrijving geen glans![]()
is dat iets waar je zus ook mee bezig isquote:Op donderdag 17 november 2016 21:47 schreef Voxs het volgende:
http://www.sciencealert.c(...)rce-of-consciousnessThere's a virus in my system
geef me je teamviewer dan verwijder ik je internetgeschiednis als je in nood bentquote:
Die klopt nietquote:Op donderdag 17 november 2016 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom krijg ik meteen zo'n MI?
[ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Warempel, wis-en-waarachtig waar!quote:Op donderdag 17 november 2016 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Veel te lekker om te laten staan.
mag het weten![]()
uhhhhhhquote:Op donderdag 17 november 2016 21:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Smexy![]()
* Joosie200 slobbert Molo schoon
Kon me niet inhouden want choco![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Technisch gezien is je politieke voorkeur ook conservatief. Alleen niet rechts conssrvatief.quote:🐙![]()
Omdat ik soms wat ouderwets ben.quote:
Maar was al pro veeg pieten voordat dat überhaupt een ding was.![]()
![]()
Er is niets beters.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Technisch gezien is je politieke voorkeur ook conservatief. Alleen niet rechts conssrvatief.![]()
Xxxxxquote:Op donderdag 17 november 2016 21:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Warempel, wis-en-waarachtig waar!Trotste mama van Ambar
*duikt weg voor een volgende pieten discussiequote:Op donderdag 17 november 2016 21:50 schreef isax het volgende:
[..]
Omdat ik soms wat ouderwets ben.
Maar was al pro veeg pieten voordat dat überhaupt een ding was.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
#givefrieslandbacktothefriezenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
#makethenetherlandsgreatagain![]()
Fokking extreme cotton mouth to the max nu, kut medicijnen
Nee, zij is meer bezig met cognitie en effecten van medicijnen op cognitie (waaronder voor haar doctoraal die drugs), alzheimer etc. Geeft les op Uni en daarnaast Klinisch en Ggz psycholoog. En vast nog honderdduizend dingen.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
is dat iets waar je zus ook mee bezig is...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
toen de lucht nog schoon was en seks vies.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat is er mis met good ol' fashioned zijn? Toen de lucht en seks nog vies warenThere's a virus in my system
Helemaal niets.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat is er mis met good ol' fashioned zijn? Toen de lucht en seks nog vies waren
Ik noem het gewoon normen en waarden hebben.Trotste mama van Ambar
en je mag toch maar zoveel drinken per dag?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:52 schreef PeZu het volgende:
Fokking extreme cotton mouth to the max nu, kut medicijnen![]()
dus ik kan haar vragen hoe het precies werkt (ja of niet beter gezegd) als mijn brein soms dienst weigert door mijn beta blokkers?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, zij is meer bezig met cognitie en effecten van medicijnen op cognitie (waaronder voor haar doctoraal die drugs), alzheimer etc. Geeft les op Uni en daarnaast Klinisch en Ggz psycholoog. En vast nog honderdduizend dingen.
C.. waarom kan ik niks meer verzinnenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beter breien we er een eind aan
mag het weten![]()
Jaquote:Op donderdag 17 november 2016 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus ik kan haar vragen hoe het precies werkt (ja of niet beter gezegd) als mijn brein soms dienst weigert door mijn beta blokkers?Ik geloof dat ze daar les in geeft.
Ik kan haar ook wel eens vragen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Mwah die lucht die de fabrieken uit de schoorsteen pompten was echt handig voor de schone luchtquote:Op donderdag 17 november 2016 21:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
toen de lucht nog schoon was en seks vies.
mag het weten![]()
En vergeet Koen nog met de lange oe geschreven werd nietquote:Op donderdag 17 november 2016 21:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
toen de lucht nog schoon was en seks vies.![]()
![]()
1,5 literquote:Op donderdag 17 november 2016 21:55 schreef isax het volgende:
[..]
en je mag toch maar zoveel drinken per dag?![]()
Maar ik heb naar ratio aangepast 1,5 liter voor het gemidelde lichaam dus 2,25 en als ik veel doe 2,5 voor dit grizzly lijf
Nou Joosie, je weet genoeg, gewoon op haar bek pakken zaterdag dus.quote:
Is dat ok als hij dat doet Ienie?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Fatsoen moet je doen! Oh wacht andere quotequote:Op donderdag 17 november 2016 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Helemaal niets.
Ik noem het gewoon normen en waarden hebben.
Ja, maar dat is kennelijk te saai oid tegenwoordig?mag het weten![]()
Ha gewonnen.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
C.. waarom kan ik niks meer verzinnenTrotste mama van Ambar
Ik vergat het woordje Neuro in die cv..oh well...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik zou Molo ook uitnodigen, als date-coachquote:Op donderdag 17 november 2016 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou Joosie, je weet genoeg, gewoon op haar bek pakken zaterdag dus.
Is dat ok als hij dat doet Ienie?Pics or it didn't happen![]()
En dan nog cotton mouth?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
1,5 liter![]()
Maar ik heb naar ratio aangepast 1,5 liter voor het gemidelde lichaam dus 2,25 en als ik veel doe 2,5 voor dit grizzly lijf
Wat mij wel eens helpt zijn zuurtjes trouwens.![]()
maar veel minder electronische apparaten en minder mensen, autos zijn de laatste jaren door leasen extreem toegenomen en minder jaren vervuilingquote:Op donderdag 17 november 2016 21:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwah die lucht die de fabrieken uit de schoorsteen pompten was echt handig voor de schone lucht
Nope, wouldn't want to be disturbed anywayquote:Op donderdag 17 november 2016 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
We nodigen helemaal niemand uit.
mag het weten![]()
Mensen die geen les geven op dezelfde plek als Nobelprijswinnaars in de categorie geneeskundequote:Op donderdag 17 november 2016 21:59 schreef Voxs het volgende:
Ik vergat het woordje Neuro in die cv..oh well
ja ik heb nu 9bsoortem medicatie bij 4 is de bijwerking droge mondquote:Op donderdag 17 november 2016 22:00 schreef isax het volgende:
[..]
En dan nog cotton mouth?
Wat mij wel eens helpt zijn zuurtjes trouwens.![]()
Ik zuig op een knoop dat helpt ook, ijsblokjes ook maar vandaag is het gewoon extreeemThere's a virus in my system
True, true.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar veel minder electronische apparaten en minder mensen, autos zijn de laatste jaren door leasen extreem toegenomen en minder jaren vervuiling
Visum besteld, paspoortafspraak staat bij de gemeente. Vliegticket gekocht. Ben al een heul end onderweg naar hasta la vista baby, on my way to Havana!
mag het weten![]()
Ik kende het toevallig.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*disclaimer, dit is in oorsprong een nerdgrapje en geen gendernormen grapje.
[ afbeelding ]![]()
snap ik nietquote:Op donderdag 17 november 2016 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sudoquote:Op donderdag 17 november 2016 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pics or it didn't happen![]()
Ik ken het gevoel.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik heb nu 9bsoortem medicatie bij 4 is de bijwerking droge mond![]()
Ik zuig op een knoop dat helpt ook, ijsblokjes ook maar vandaag is het gewoon extreeem![]()
Ik moet denken aan sudocrem maar dit zegt vrij veel over mij op dit mometn en mijn "levensfase"
Mensen die mensen die mensenquote:Op donderdag 17 november 2016 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mensen die geen les geven op dezelfde plek als Nobelprijswinnaars in de categorie geneeskunde
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik aan Sudoku en aan Siri go fetch me a sandwhichquote:Op donderdag 17 november 2016 22:04 schreef Molo het volgende:
Ik moet denken aan sudocrem maar dit zegt vrij veel over mij op dit mometn en mijn "levensfase"
mag het weten![]()
ik vergeet soms woorden en draai ze door elkaar dus ik was benieuwd hoe dat werkt, ik dacht dat er minder van bepaalde stoffen worden aangemaakt en zo receptoren minder goed werktequote:Op donderdag 17 november 2016 21:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
JaIk geloof dat ze daar les in geeft.
Ik kan haar ook wel eens vragen.
Ik ga wel weer een keer googlen en lezen dan leer ik het ook wel
And it's driving me insane
Forum Opties Forumhop: Hop naar: