Nee, zij is meer bezig met cognitie en effecten van medicijnen op cognitie (waaronder voor haar doctoraal die drugs), alzheimer etc. Geeft les op Uni en daarnaast Klinisch en Ggz psycholoog. En vast nog honderdduizend dingen.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
is dat iets waar je zus ook mee bezig is
toen de lucht nog schoon was en seks vies.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat is er mis met good ol' fashioned zijn? Toen de lucht en seks nog vies waren
Helemaal niets.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat is er mis met good ol' fashioned zijn? Toen de lucht en seks nog vies waren
en je mag toch maar zoveel drinken per dag?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:52 schreef PeZu het volgende:
Fokking extreme cotton mouth to the max nu, kut medicijnen
dus ik kan haar vragen hoe het precies werkt (ja of niet beter gezegd) als mijn brein soms dienst weigert door mijn beta blokkers?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, zij is meer bezig met cognitie en effecten van medicijnen op cognitie (waaronder voor haar doctoraal die drugs), alzheimer etc. Geeft les op Uni en daarnaast Klinisch en Ggz psycholoog. En vast nog honderdduizend dingen.
C.. waarom kan ik niks meer verzinnenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beter breien we er een eind aan
Jaquote:Op donderdag 17 november 2016 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus ik kan haar vragen hoe het precies werkt (ja of niet beter gezegd) als mijn brein soms dienst weigert door mijn beta blokkers?
Mwah die lucht die de fabrieken uit de schoorsteen pompten was echt handig voor de schone luchtquote:Op donderdag 17 november 2016 21:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
toen de lucht nog schoon was en seks vies.
En vergeet Koen nog met de lange oe geschreven werd nietquote:Op donderdag 17 november 2016 21:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
toen de lucht nog schoon was en seks vies.
1,5 literquote:Op donderdag 17 november 2016 21:55 schreef isax het volgende:
[..]
en je mag toch maar zoveel drinken per dag?
Nou Joosie, je weet genoeg, gewoon op haar bek pakken zaterdag dus.quote:
Fatsoen moet je doen! Oh wacht andere quotequote:Op donderdag 17 november 2016 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Helemaal niets.
Ik noem het gewoon normen en waarden hebben.
Ha gewonnen.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
C.. waarom kan ik niks meer verzinnen
Ik zou Molo ook uitnodigen, als date-coachquote:Op donderdag 17 november 2016 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou Joosie, je weet genoeg, gewoon op haar bek pakken zaterdag dus.
Is dat ok als hij dat doet Ienie?
En dan nog cotton mouth?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
1,5 liter![]()
Maar ik heb naar ratio aangepast 1,5 liter voor het gemidelde lichaam dus 2,25 en als ik veel doe 2,5 voor dit grizzly lijf
maar veel minder electronische apparaten en minder mensen, autos zijn de laatste jaren door leasen extreem toegenomen en minder jaren vervuilingquote:Op donderdag 17 november 2016 21:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwah die lucht die de fabrieken uit de schoorsteen pompten was echt handig voor de schone lucht
Nope, wouldn't want to be disturbed anywayquote:Op donderdag 17 november 2016 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
We nodigen helemaal niemand uit.
Mensen die geen les geven op dezelfde plek als Nobelprijswinnaars in de categorie geneeskundequote:Op donderdag 17 november 2016 21:59 schreef Voxs het volgende:
Ik vergat het woordje Neuro in die cv..oh well
ja ik heb nu 9bsoortem medicatie bij 4 is de bijwerking droge mondquote:Op donderdag 17 november 2016 22:00 schreef isax het volgende:
[..]
En dan nog cotton mouth?
Wat mij wel eens helpt zijn zuurtjes trouwens.
True, true.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar veel minder electronische apparaten en minder mensen, autos zijn de laatste jaren door leasen extreem toegenomen en minder jaren vervuiling
Ik kende het toevallig.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*disclaimer, dit is in oorsprong een nerdgrapje en geen gendernormen grapje.
[ afbeelding ]
snap ik nietquote:Op donderdag 17 november 2016 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sudoquote:Op donderdag 17 november 2016 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ken het gevoel.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik heb nu 9bsoortem medicatie bij 4 is de bijwerking droge mond![]()
Ik zuig op een knoop dat helpt ook, ijsblokjes ook maar vandaag is het gewoon extreeem
Mensen die mensen die mensenquote:Op donderdag 17 november 2016 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mensen die geen les geven op dezelfde plek als Nobelprijswinnaars in de categorie geneeskunde
Ik aan Sudoku en aan Siri go fetch me a sandwhichquote:Op donderdag 17 november 2016 22:04 schreef Molo het volgende:
Ik moet denken aan sudocrem maar dit zegt vrij veel over mij op dit mometn en mijn "levensfase"
ik vergeet soms woorden en draai ze door elkaar dus ik was benieuwd hoe dat werkt, ik dacht dat er minder van bepaalde stoffen worden aangemaakt en zo receptoren minder goed werktequote:Op donderdag 17 november 2016 21:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
JaIk geloof dat ze daar les in geeft.
Ik kan haar ook wel eens vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |