Nice.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dit was een knipoog naar je post aldaar
is dat iets waar je zus ook mee bezig isquote:Op donderdag 17 november 2016 21:47 schreef Voxs het volgende:
http://www.sciencealert.c(...)rce-of-consciousness
geef me je teamviewer dan verwijder ik je internetgeschiednis als je in nood bentquote:
Die klopt nietquote:Op donderdag 17 november 2016 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom krijg ik meteen zo'n MI?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Warempel, wis-en-waarachtig waar!quote:Op donderdag 17 november 2016 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Veel te lekker om te laten staan.
uhhhhhhquote:Op donderdag 17 november 2016 21:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Smexy![]()
* Joosie200 slobbert Molo schoon
Kon me niet inhouden want choco![]()
Technisch gezien is je politieke voorkeur ook conservatief. Alleen niet rechts conssrvatief.quote:
Omdat ik soms wat ouderwets ben.quote:
Er is niets beters.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Technisch gezien is je politieke voorkeur ook conservatief. Alleen niet rechts conssrvatief.
Xxxxxquote:Op donderdag 17 november 2016 21:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Warempel, wis-en-waarachtig waar!
*duikt weg voor een volgende pieten discussiequote:Op donderdag 17 november 2016 21:50 schreef isax het volgende:
[..]
Omdat ik soms wat ouderwets ben.
Maar was al pro veeg pieten voordat dat überhaupt een ding was.
#givefrieslandbacktothefriezenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
#makethenetherlandsgreatagain
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |