SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ik zie nu pas de glitter wasmachine,sorry miauw
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
ik had een andere ttquote:There's a virus in my system
ja dit was een knipoog naar je post aldaarquote:Op donderdag 17 november 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ben ik definitief mee gestopt. Zie klb sc.There's a virus in my system
Molo is als Nostradamus. Als je genoeg en vaag genoeg schrijft klopt er vanzelf wel een keer ietsquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ah de aap en de typemachinequote:Op donderdag 17 november 2016 21:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Molo is als Nostradamus. Als je genoeg en vaag genoeg schrijft klopt er vanzelf wel een keer ietsTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik klop ook wel eensquote:Op donderdag 17 november 2016 21:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Molo is als Nostradamus. Als je genoeg en vaag genoeg schrijft klopt er vanzelf wel een keer iets![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: