Wil jij mijn portie groente dan hebben?quote:Op donderdag 17 november 2016 17:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Je mag mijn portie ook wel hebben dan
mits lekkere groenten, graagquote:Op donderdag 17 november 2016 17:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil jij mijn portie groente dan hebben?.
Wat ben je toch ook een faalwijf zegquote:
Ja echt hèquote:Op donderdag 17 november 2016 17:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een faalwijf zeg
Ik ga eens "het toilet bezoeken" en dan koken, gvd honger (geen lunch gehad![]()
)
euh watquote:Op donderdag 17 november 2016 17:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja echt hè![]()
En maar blij zijn met mijn keukenrol want ooooh dan voel ik me volwassen![]()
Draaise!
Ik voel me altijd volwassen als ik keukenrol in huis hebquote:
lieve miauw, ik volg je niet helemaal dus ga wijn halenquote:Op donderdag 17 november 2016 18:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik voel me altijd volwassen als ik keukenrol in huis heb![]()
Dus dat heb ik nu wel, maar geen wijnEn dan heb ik ook geen keukenrol nodig eigenlijk
quote:Op donderdag 17 november 2016 18:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
lieve miauw, ik volg je niet helemaal dus ga wijn halen
ja wat je anders sippen als je uit het raam naar de storm gaat starenquote:
Ik krijg er hier niet zo veel van mee helaas. Redelijk smalle straat, hoge gebouwen.quote:Op donderdag 17 november 2016 18:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat je anders sippen als je uit het raam naar de storm gaat staren
portquote:Op donderdag 17 november 2016 18:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik krijg er hier niet zo veel van mee helaas. Redelijk smalle straat, hoge gebouwen.
Iets sterkers dan wijn lijkt me wel wat. Maar wat....niet te zwaar.
hmm een mooie oude tawnyquote:
quote:
Wat, neequote:
ik drink geen thee, ik reageerde op de theetheequote:Op donderdag 17 november 2016 18:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Wat, nee![]()
Ik vroeg nog wat voor thee je dronk en naar het alcoholpromillage.
Dit ontgaat me even.quote:Op donderdag 17 november 2016 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
ik drink geen thee, ik reageerde op de theethee
we are never gonna be respectablequote:Op donderdag 17 november 2016 18:29 schreef PeZu het volgende:
Thee thee thee tttttheetheee the theee
quote:
uiteraardquote:Op donderdag 17 november 2016 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit ontgaat me even.
Maar dat ligt aan mij hoor
Daar kun je toch niet van huilen menquote:Op donderdag 17 november 2016 18:33 schreef Molo het volgende:
Wat bosuitjes snijden en dan gewoon keihard moeten janken, wat voel ik me toch weer een faalwijf
Jij bent in staat tot huilen?quote:Op donderdag 17 november 2016 18:33 schreef Molo het volgende:
Wat bosuitjes snijden en dan gewoon keihard moeten janken, wat voel ik me toch weer een faalwijf
Je was met je gedachten bij moeder bosui?quote:Op donderdag 17 november 2016 18:33 schreef Molo het volgende:
blijkbaar welquote:Op donderdag 17 november 2016 18:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar kun je toch niet van huilen men
quote:Op donderdag 17 november 2016 18:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent in staat tot huilen?
Zoveel Netflix te zien, zo weini.... nee eigenlijk best veel tijd nog.quote:
Jaquote:Op donderdag 17 november 2016 18:35 schreef D. het volgende:
[..]
Je was met je gedachten bij moeder bosui?
een serie ervanquote:
Is dat HIMYM Barney?quote:
Da's Doogie Howserquote:Op donderdag 17 november 2016 18:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is dat HIMYM Barney?
Lijkt me gaaf!Al is Jim Carrey wel lastig te overtreffen als Count Olaf.
Ja man!quote:Op donderdag 17 november 2016 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
Neil Patrick Harris als Count Olaf is wel schitterend eigenlijk.
quote:Op donderdag 17 november 2016 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoveel Netflix te zien, zo weini.... nee eigenlijk best veel tijd nog.
Ja!quote:Op donderdag 17 november 2016 18:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja man!
Jammer dat Billy Connoly er neem ik aan niet in zit
Epische man dat
perfect gecastquote:Op donderdag 17 november 2016 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
Neil Patrick Harris als Count Olaf is wel schitterend eigenlijk.
reviewquote:
valt tegen weet ik uit ervaringquote:
Wauwquote:Op donderdag 17 november 2016 18:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
review
Het is echt vloebare spekkoek, koop hem
Omdat megaveel gebruikersquote:Op donderdag 17 november 2016 18:42 schreef isax het volgende:
vraag me wel af hoezo netflix niet failliet gaat eigenlijk.
ze schijnen leden die hebben die betalen per maand, steeds meerquote:Op donderdag 17 november 2016 18:42 schreef isax het volgende:
Nu moet ik het proberenquote:Op donderdag 17 november 2016 18:42 schreef Molo het volgende:
[..]
valt tegen weet ik uit ervaring
Kaneel van Zuidam of hoe die toko ook heet is wel lekker
snap ik, en als ik bij je ben zuip ik het vast ook wel hoorquote:
Uhuh. Misschien nog wel beter dan Carrey. Niet omdat ik zo'n hekel heb aan hem los van dat hij een mafklapper van een antivaxxer is maar hij is in bijna iedere rol erg Jim Carrey.quote:
doorzichtig klein flesje met zwarte letter saradyah ofzo dan is het goedquote:
Waar? Hoe? Hoeveel?quote:Op donderdag 17 november 2016 18:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
review
Het is echt vloebare spekkoek, koop hem
ja maar dat heb ik met nph ook vaak dat hij erg nph isquote:Op donderdag 17 november 2016 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Misschien nog wel beter dan Carrey. Niet omdat ik zo'n hekel heb aan hem los van dat hij een mafklapper van een antivaxxer is maar hij is in bijna iedere rol erg Jim Carrey.
ja maar dan nog. eigen content alleen al kost 5 billion dollar.quote:Op donderdag 17 november 2016 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze schijnen leden die hebben die betalen per maand, steeds meer
Zo ben ik dan ook weer welquote:Op donderdag 17 november 2016 18:43 schreef Molo het volgende:
[..]
snap ik, en als ik bij je ben zuip ik het vast ook wel hoor
Er zijn ergere dingen
quote:Op donderdag 17 november 2016 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Misschien nog wel beter dan Carrey. Niet omdat ik zo'n hekel heb aan hem los van dat hij een mafklapper van een antivaxxer is maar hij is in bijna iedere rol erg Jim Carrey.
Ja diequote:Op donderdag 17 november 2016 18:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
doorzichtig klein flesje met zwarte letter saradyah ofzo dan is het goed
quote:Op donderdag 17 november 2016 18:46 schreef Molo het volgende:
Laat ik eens de kip gaan snijden anders wordt het geen kip cashew maar op termijn kip escherichia coli denk ik
80 miljoen abo's zijn er nu of ja wrs nu 85 miljoen want dat was meiquote:Op donderdag 17 november 2016 18:45 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar dan nog. eigen content alleen al kost 5 billion dollar.
Lekker lang nagenietenquote:Op donderdag 17 november 2016 18:46 schreef Molo het volgende:
Laat ik eens de kip gaan snijden anders wordt het geen kip cashew maar op termijn kip escherichia coli denk ik
bij onze slijter, miauw koopt hem net ook dus die weet waar nog meer en de goede naam maar je kan ook googlen bedenk ik me netquote:
Veel leden, en veel investeerders.quote:Op donderdag 17 november 2016 18:42 schreef isax het volgende:
netto winst 40.000.000 dus idd hoop kostenquote:Op donderdag 17 november 2016 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Veel leden, en veel investeerders.
Volgens hun Q3 2016 aandeelhoudersdingie hebben ze een omzet van $ 2.158.000.000,-
quote:Op donderdag 17 november 2016 18:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik vond hem geweldig in deze rol![]()
Ook in 'Eternal Sunshine' trouwens, deed ie goed, niet zo typisch.
En je UI
Investeren. Er zijn straks een hoop eigen series van Netflix die je alleen daar kan zien, dat hebben ze graag, dan krijg je meer leden. Ze proberen nu heel hard om een groeispurt te maken. Dat zal uiteindelijk wel wat kalmeren en dan kan je winst maken.quote:Op donderdag 17 november 2016 18:45 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar dan nog. eigen content alleen al kost 5 billion dollar.
Dat is niet lief, die mensen van de NOS kunnen ook niets doen aan hun rugzakje.quote:Op donderdag 17 november 2016 18:53 schreef isax het volgende:
godver wat moest ik lachen door nos sportjournaal.
Jaaaaahaa diiiiiiequote:Op donderdag 17 november 2016 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iiiiiiiiis..... this your card?
https://www.gall.nl/shop/659401-sayah-spekkoek-likeur-35cl/
Ha, tof juistquote:Op donderdag 17 november 2016 18:54 schreef PeZu het volgende:
Mag deze wereld nu kapot klappen![]()
Iemand post een lofzang voor zijn nwe samsung ecobubble op faceboek conpleet met zang, een rijmpje en plaatje
das hem, wel duur, bij de slijter hier is ie 10.95quote:Op donderdag 17 november 2016 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iiiiiiiiis..... this your card?
https://www.gall.nl/shop/659401-sayah-spekkoek-likeur-35cl/
quote:Op donderdag 17 november 2016 18:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is niet lief, die mensen van de NOS kunnen ook niets doen aan hun rugzakje.
tis n glitterplaatjequote:
Hier 1 minuutquote:Op donderdag 17 november 2016 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Morgen even langslopen, er zit er eentje op 10 minuten lopen van m'n huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |