Da's Doogie Howserquote:Op donderdag 17 november 2016 18:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is dat HIMYM Barney?
Lijkt me gaaf!Al is Jim Carrey wel lastig te overtreffen als Count Olaf.
Ja man!quote:Op donderdag 17 november 2016 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
Neil Patrick Harris als Count Olaf is wel schitterend eigenlijk.
quote:Op donderdag 17 november 2016 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoveel Netflix te zien, zo weini.... nee eigenlijk best veel tijd nog.
Ja!quote:Op donderdag 17 november 2016 18:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja man!
Jammer dat Billy Connoly er neem ik aan niet in zit
Epische man dat
perfect gecastquote:Op donderdag 17 november 2016 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
Neil Patrick Harris als Count Olaf is wel schitterend eigenlijk.
reviewquote:
valt tegen weet ik uit ervaringquote:
Wauwquote:Op donderdag 17 november 2016 18:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
review
Het is echt vloebare spekkoek, koop hem
Omdat megaveel gebruikersquote:Op donderdag 17 november 2016 18:42 schreef isax het volgende:
vraag me wel af hoezo netflix niet failliet gaat eigenlijk.
ze schijnen leden die hebben die betalen per maand, steeds meerquote:Op donderdag 17 november 2016 18:42 schreef isax het volgende:
vraag me wel af hoezo netflix niet failliet gaat eigenlijk.
Nu moet ik het proberenquote:Op donderdag 17 november 2016 18:42 schreef Molo het volgende:
[..]
valt tegen weet ik uit ervaring
Kaneel van Zuidam of hoe die toko ook heet is wel lekker
snap ik, en als ik bij je ben zuip ik het vast ook wel hoorquote:
Uhuh. Misschien nog wel beter dan Carrey. Niet omdat ik zo'n hekel heb aan hem los van dat hij een mafklapper van een antivaxxer is maar hij is in bijna iedere rol erg Jim Carrey.quote:
doorzichtig klein flesje met zwarte letter saradyah ofzo dan is het goedquote:
Waar? Hoe? Hoeveel?quote:Op donderdag 17 november 2016 18:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
review
Het is echt vloebare spekkoek, koop hem
ja maar dat heb ik met nph ook vaak dat hij erg nph isquote:Op donderdag 17 november 2016 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Misschien nog wel beter dan Carrey. Niet omdat ik zo'n hekel heb aan hem los van dat hij een mafklapper van een antivaxxer is maar hij is in bijna iedere rol erg Jim Carrey.
ja maar dan nog. eigen content alleen al kost 5 billion dollar.quote:Op donderdag 17 november 2016 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze schijnen leden die hebben die betalen per maand, steeds meer
Zo ben ik dan ook weer welquote:Op donderdag 17 november 2016 18:43 schreef Molo het volgende:
[..]
snap ik, en als ik bij je ben zuip ik het vast ook wel hoor
Er zijn ergere dingen
quote:Op donderdag 17 november 2016 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Misschien nog wel beter dan Carrey. Niet omdat ik zo'n hekel heb aan hem los van dat hij een mafklapper van een antivaxxer is maar hij is in bijna iedere rol erg Jim Carrey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |