ik drink geen thee, ik reageerde op de theetheequote:Op donderdag 17 november 2016 18:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Wat, nee![]()
Ik vroeg nog wat voor thee je dronk en naar het alcoholpromillage.
Dit ontgaat me even.quote:Op donderdag 17 november 2016 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
ik drink geen thee, ik reageerde op de theethee
we are never gonna be respectablequote:Op donderdag 17 november 2016 18:29 schreef PeZu het volgende:
Thee thee thee tttttheetheee the theee
quote:
uiteraardquote:Op donderdag 17 november 2016 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit ontgaat me even.
Maar dat ligt aan mij hoor
Daar kun je toch niet van huilen menquote:Op donderdag 17 november 2016 18:33 schreef Molo het volgende:
Wat bosuitjes snijden en dan gewoon keihard moeten janken, wat voel ik me toch weer een faalwijf
Jij bent in staat tot huilen?quote:Op donderdag 17 november 2016 18:33 schreef Molo het volgende:
Wat bosuitjes snijden en dan gewoon keihard moeten janken, wat voel ik me toch weer een faalwijf
Je was met je gedachten bij moeder bosui?quote:Op donderdag 17 november 2016 18:33 schreef Molo het volgende:
blijkbaar welquote:Op donderdag 17 november 2016 18:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar kun je toch niet van huilen men
quote:Op donderdag 17 november 2016 18:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent in staat tot huilen?
Zoveel Netflix te zien, zo weini.... nee eigenlijk best veel tijd nog.quote:
Jaquote:Op donderdag 17 november 2016 18:35 schreef D. het volgende:
[..]
Je was met je gedachten bij moeder bosui?
een serie ervanquote:
Is dat HIMYM Barney?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |