I see what you did there.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:21 schreef Bronson_ het volgende:
Kleine kindjes die ruzie maken op een forum.
Echt voor schut.
Overal wordt wel wat geklaagd, maar dat is vaak omdat werknemers niet genoeg worden meegenomen in de missie van het bedrijf en ze daarom niet goed weten waarom ze doen wat ze doen. Nu leent niet ieder bedrijf zich even goed voor een aanpak waar dat goed is geregeld, maar werkgevers kunnen echt nog wel een beweging in die richting maken.quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In een gemiddeld kutbedrijf natuurlijk, duh. Maar bij jou op het werk is iedereen altijd louter positief, wordt niet geklaagd en geroddeld over medewerkers, management, het gevoerde beleid en de kwaliteit van de koffie natuurlijk.
Goed dat je het zelf ook in ziet. Je had weliswaar gelijk, maar draafde daar een beetje in door en dan is het voor sommigen erg leuk om je te trollen. Ik snap dat wel, want je posts bevatten een bepaalde vorm van betweterigheid, arrogantie en laatdunkendheid waardoor je vaak users tegen je in het harnas jaagt. Daarnaast ken je weinig nuance en zul je nooit van je mening afwijken. En volgens mij vind jij stiekem wel prettig dat users je onderuit proberen te halen en dat jij je kunt verweren. Enig masochisme is je volgens mij niet vreemd.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lees even terug, en kijk eens wie er eerst 'op de man gaat'? Ik geef toe dat de discussie eerder af mocht zijn gisteravond en dat ik daar in doordraaf, maar jij begint over 'gelul in de ruimte' om maar niet op de inhoud op te hoeven ingaan.
Vervolgens lul je jezelf tot drie keer toe tegen en als ik je daar op aanspreek omdat de hele discussie geen zin heeft omdat je steeds iets anders beweert, ga je maar lopen zeveren dat het 'op de man' gaat. Nou boehoehoe hoor.
Los van dat alles, geef ik perfect aan waar volgens mij de angel zit en waarom het bij PSV op dit moment fout gaat. Maar omdat ik daarin een andere mening heb dan jij, is het per definitie onzin.
Nee, dan kun je inderdaad niet discussieren nee. Maar goed, laten we het weer over de inhoud hebben, want die anti-Badder circleyerk die lijkt me hier ook niet zo nodig. Stuur je persoonlijke commentaar maar lekker via de DM. Gegarandeerd een reactie.
Kloptquote:Op zaterdag 19 november 2016 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heeft mi ook te maken met het feit dat veel spelers al een tijd bij PSV rondlopen en gehoopt hadden de volgende stap al te maken. Wat dat betreft is het jammer dat er niet wat meer verloop is geweest deze zomer.
Goed verhaal, kan ik van jou wel waarderen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 13:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed dat je het zelf ook in ziet. Je had weliswaar gelijk, maar draafde daar een beetje in door en dan is het voor sommigen erg leuk om je te trollen. Ik snap dat wel, want je posts bevatten een bepaalde vorm van betweterigheid, arrogantie en laatdunkendheid waardoor je vaak users tegen je in het harnas jaagt. Daarnaast ken je weinig nuance en zul je nooit van je mening afwijken. En volgens mij vind jij stiekem wel prettig dat users je onderuit proberen te halen en dat jij je kunt verweren. Enig masochisme is je volgens mij niet vreemd.Ik heb daar overigens helemaal geen problemen mee. Dit is een forum en vind het altijd een beetje sneu wanneer users op de man gaan spelen zodra ze een discussie niet kunnen winnen.
Ik had dit via DM willen doen, maar dat paste niet.
Het zou goed zijn om Zinchenko en Pereiro steeds te laten wisselen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd naar Zinchenko
Klopt.quote:Op zaterdag 19 november 2016 18:42 schreef PSVCL het volgende:
Schwaab op het middenveld kon toch niet
Ik zou niet weten waar je het over hebt. Ik denk ik geef je ook eens gelijk en dan is het weer niet goed. Jij wil gewoon discussiëren om het discussiëren. Daar pas ik voor PSVCL. daar pas ik voor.quote:
ah okquote:Op zaterdag 19 november 2016 18:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
. Ik denk ik geef je ook eens gelijk en dan is het weer niet goed.
I see what you did there.quote:Op zaterdag 19 november 2016 18:49 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat PSVCL dit topic constant moet verpesten met infantiele berichten.
Wel handig met deze opstelling dat Cocu niet verdedigend hoeft te wisselen, mochten we onverhoopt met een kleine marge voorstaan in de 70e minuut.quote:Op zaterdag 19 november 2016 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd naar Zinchenko
Wat doet ie goed dan volgens jou? Hij zou lijn in het spel moeten brengen vanaf zijn positie, doet ie niet. Hij zou de verdediging moeten ondersteunen vanaf zijn positie, doet ie niet.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:31 schreef PSVCL het volgende:
Wissel de Jong es aub
En Swaab doet het goed als CVM
Hij speelt gewoon simpel,bal aannemen en gelijk doorspelen en heeft ee paar goeie lange ballen gegeven.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat doet ie goed dan volgens jou? Hij zou lijn in het spel moeten brengen vanaf zijn positie, doet ie niet. Hij zou de verdediging moeten ondersteunen vanaf zijn positie, doet ie niet.
Wat doet ie wel, anders dan iets voor zijn normale positie rondlopen?
Houd toch op manquote:Op zaterdag 19 november 2016 20:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon simpel,bal aannemen en gelijk doorspelen en heeft ee paar goeie lange ballen gegeven.
Dat zou niet moeten hoeven, als het middenveld goed zou staan. Maar aangezien Willem II er keer op keer doorkomt, ligt daar zijn eerste taak ja. En dat ze er door komen ligt ook deels aan hem en zijn uitermate ongeīnspireerde spel (net als de rest van PSV).quote:Verdediging ondersteunen tegen fucking Willem II?
Klopt. En daar gebeurt het niet, omdat er 0 tempo in het spel wordt gebracht.quote:Voorin moet het gebeuren !
Het is maar Schwaab he , je moet niet van hem verwachten dat ie ff 2 man voorbij speelt om vervolgens een steekpaas te geven.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Houd toch op man![]()
![]()
[..]
Dat zou niet moeten hoeven, als het middenveld goed zou staan. Maar aangezien Willem II er keer op keer doorkomt, ligt daar zijn eerste taak ja. En dat ze er door komen ligt ook deels aan hem en zijn uitermate ongeīnspireerde spel (net als de rest van PSV).
[..]
Klopt. En daar gebeurt het niet, omdat er 0 tempo in het spel wordt gebracht.
Ik beoordeel hem op zijn positie en wat hij laat zien. En dat is minder dan niets bijzonders.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het is maar Schwaab he , je moet niet van hem verwachten dat ie ff 2 man voorbij speelt om vervolgens een steekpaas te geven.
Vind hem in tegenstelling tot de rest gewoon ok spelen.
Was wel wat overdreven geel.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:11 schreef Pino112 het volgende:
Brenet geblesseerd, Willems valt in. Meteen geel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |