Oh dat heb ik ook vaak zoiets. Die kun je gewoon blokkeren.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, mijn dag kan niet meer stuk. Tim Coronel is me net op twitter gaan volgen uit 't niets.
Nou ja, hij volgt maarquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook vaak zoiets. Die kun je gewoon blokkeren.
Ze niet uit elkaar kunnen houdenquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Zat ooit bij hem in de skilift. Weet trouwens niet of het Tim of Tom was. Wij heel de weg angstvallig zwijgen, zodat hij niet dacht dat we Nederlanders waren...
Misschien Ocon? Ik vond hem goed afgelopen zondag. Kijk, hij rijdt natuurlijk in die shit Manor, dus je kunt niet al te veel verwachten qua uitslag, maar toch waren er momenten waarop hij nmm liet zien geen 'pannenkoek' te zijn (om met Olav te sprekenquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:00 schreef Floriz87 het volgende:
En wie zou dat dan moeten zijn? Max niet wat mij betreft. Maar verder zou ik geen coureur weten van het kaliber Hamilton.
Naast elkaar wel, maar niet als ze apart zijn. Heb me er ook niet echt in verdiept.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze niet uit elkaar kunnen houden
Ook apart.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Naast elkaar wel, maar niet als ze apart zijn. Heb me er ook niet echt in verdiept.
Doei! Doei!quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:10 schreef Jane het volgende:
Is dat nu dé test geworden om de ware F1-kenner te onderscheiden van het plebs? Dat je Tim en Tom uit elkaar kunt houden?
quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:10 schreef Jane het volgende:
Is dat nu dé test geworden om de ware F1-kenner te onderscheiden van het plebs? Dat je Tim en Tom uit elkaar kunt houden?
Maar... maar... ik heb wel eens gekart bij Tom! Dat is toch wel iets?quote:
Moet zeggen dat ik het pas kon zien toen je de kleine versie van die foto ninja'de naar de high-resquote:
Ik merkte op eens dat ik het wel heel moeilijk had gemaaktquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het pas kon zien toen je de kleine versie van die foto ninja'de naar de high-res
Dat lijkt me wel wat voorbarig. Kijk je naar dit seizoen, dan heeft Verstappen sinds de overstap 31 punten minder behaald dan Ricciardo. Er zit nog wel degelijk hier en daar wat jeugdige onbezonnenheid in het racen van Verstappen, al speelt een overstap terwijl het seizoen al bezig is natuurlijk ook mee. WK worden in de F1 is helaas nog wel steeds vooral een kwestie van een zakelijke, constante prestatie neerzetten.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:28 schreef BadderHaring het volgende:
Als ze Max volgend jaar in een Mercedes zetten dan wordt hij eenvoudig wereldkampioen. Max is de enige coureur in het huidige veld die ik in staat acht om als rijder het verschil te dichten tussen de beste auto en een iets mindere auto. Voor hem geldt het 'de beste auto wint' niet zo vanzelfsprekend als voor de rest. Natuurlijk kan hij ook geen enorme gaten dichten, maar ik heb wel sterk het vermoeden dat hij de beste coureur in het veld is.
Daarbij heeft hij nu al de naam dat hij verschrikkelijk goed is in het doorontwikkelen van de auto en het vinden van de juiste afstellingen. Dat is bijzonder knap en daarin zal hij waarschijnlijk met de jaren alleen nog maar beter worden.
Ik zal wel weer voor nationalist uitgemaakt worden, maar Verstappen verdient volgend jaar een auto waarmee hij wereldkampioen kan worden. En wij als volgers van de sport verdienen het dat die auto serieuze concurrentie heeft, zodat de beste coureur wereldkampioen wordt en niet de coureur die in de beste auto rijdt en als teamgenoot een zak hooi heeft.
Als Renault flink hun best gaan doen op de nieuwe motor dan moet dat lukken. De RB auto is gewoon prima.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:28 schreef BadderHaring het volgende:
Als ze Max volgend jaar in een Mercedes zetten dan wordt hij eenvoudig wereldkampioen. Max is de enige coureur in het huidige veld die ik in staat acht om als rijder het verschil te dichten tussen de beste auto en een iets mindere auto. Voor hem geldt het 'de beste auto wint' niet zo vanzelfsprekend als voor de rest. Natuurlijk kan hij ook geen enorme gaten dichten, maar ik heb wel sterk het vermoeden dat hij de beste coureur in het veld is.
Daarbij heeft hij nu al de naam dat hij verschrikkelijk goed is in het doorontwikkelen van de auto en het vinden van de juiste afstellingen. Dat is bijzonder knap en daarin zal hij waarschijnlijk met de jaren alleen nog maar beter worden.
Ik zal wel weer voor nationalist uitgemaakt worden, maar Verstappen verdient volgend jaar een auto waarmee hij wereldkampioen kan worden. En wij als volgers van de sport verdienen het dat die auto serieuze concurrentie heeft, zodat de beste coureur wereldkampioen wordt en niet de coureur die in de beste auto rijdt en als teamgenoot een zak hooi heeft.
Je bent ervan op de hoogte dat de regels mbt aero en banden flink op de schop gaan? Dus het is maar afwachten hoe de auto's van volgend jaar uit de verf komen. Het is geen 'eenvoudige' doorontwikkeling van de huidige wagens. Dat geldt voor ieder team.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als Renault flink hun best gaan doen op de nieuwe motor dan moet dat lukken. De RB auto is gewoon prima.
Dan lees je het niet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:59 schreef Greys het volgende:
t over "Max wordt vergeleken met Schumacher en Senna, is dat terecht" reageren mensen serieus dat dat TE VEEL EER IS VOOR SENNA EN SCHUMACHE
Je kan ook hier komen klagen als je je daardoor beter voelt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. Oké. Ja. Dank voor deze gouden tip!
Het ging hier toch net met meerdere mensen over wat voor rare dingen er op FB worden geroepen door mensen die nu ineens zogenaamd verstand hebben van F1 sinds ze naar Max kijken? En als ik daar een voorbeeld van noem heb ik het ineens gedaan?quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kan ook hier komen klagen als je je daardoor beter voelt.
België (18) en VS (15).quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat voorbarig. Kijk je naar dit seizoen, dan heeft Verstappen sinds de overstap 31 punten minder behaald dan Ricciardo. Er zit nog wel degelijk hier en daar wat jeugdige onbezonnenheid in het racen van Verstappen, al speelt een overstap terwijl het seizoen al bezig is natuurlijk ook mee. WK worden in de F1 is helaas nog wel steeds vooral een kwestie van een zakelijke, constante prestatie neerzetten.
Het is dat ik jou quote, maar ik vind de algehele consensus hier nogal verheven. "Oh kijk wat Ria over mijn F1 zegt terwijl ze er geen fuck vanaf weet!!!quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging hier toch net met meerdere mensen over wat voor rare dingen er op FB worden geroepen door mensen die nu ineens zogenaamd verstand hebben van F1 sinds ze naar Max kijken? En als ik daar een voorbeeld van noem heb ik het ineens gedaan?
Oke. Prima hoor. Ik snap er geen fuck van. Maar als jij hier blij van wordt dan kusje!
Als je dit wil moet je maar een klasse gaan kijken waar het materiaal 100% gelijk is.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:28 schreef BadderHaring het volgende:
A1 gp, maar die bestaat niet meerquote:Op dinsdag 15 november 2016 12:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je dit wil moet je maar een klasse gaan kijken waar het materiaal 100% gelijk is.
doei
Als je die races sinds Verstappen RBR rijdt gaat analyseren, dan zie je dat je ondanks die 31 punten verschil, best kunt concluderen dat Verstappen de betere coureur is van die 2. Die punten verschil heeft weinig te maken met jeugdige onbezonnenheid, dat zit hem veel meer in teamtactiek. Zo kreeg Ricciardo o.a. eerder de beschikking over de nieuwe motor.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat voorbarig. Kijk je naar dit seizoen, dan heeft Verstappen sinds de overstap 31 punten minder behaald dan Ricciardo. Er zit nog wel degelijk hier en daar wat jeugdige onbezonnenheid in het racen van Verstappen, al speelt een overstap terwijl het seizoen al bezig is natuurlijk ook mee. WK worden in de F1 is helaas nog wel steeds vooral een kwestie van een zakelijke, constante prestatie neerzetten.
Dit ja. Al die fans die zichzelf beter vinden omdat ze al jaaaaaren kijken. Alsof anderen dan geen rechten hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2016 12:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is dat ik jou quote, maar ik vind de algehele consensus hier nogal verheven. "Oh kijk wat Ria over mijn F1 zegt terwijl ze er geen fuck vanaf weet!!!![]()
![]()
![]()
![]()
"
quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dit ja. Al die fans die zichzelf beter vinden omdat ze al jaaaaaren kijken. Alsof anderen dan geen rechten hebben
Voel je vooral beter als iemand anders, daar heb je ze echt mee
Denk dat de grootste ergernis naar de scheldende tokkies gaat die en masse social media volplempen met beledigingen aan het adres van een RIC en SAIquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, je moet je alleen niet als een misplaatst arrogante tokkie gaan gedragen. Net als met alles in het leven.
Oké, maar dan heb je denk ik mijn post gemist waarin ik juist zeg dat ik er zelf geen fuck vanaf weet?quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is dat ik jou quote, maar ik vind de algehele consensus hier nogal verheven. "Oh kijk wat Ria over mijn F1 zegt terwijl ze er geen fuck vanaf weet!!!![]()
![]()
![]()
![]()
"
JIJ MAG DE SCHOENEN VAN OPREIS NOG NIET EENS POETSEN MAN.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:50 schreef Greys het volgende:
GEWOON JULLIE BEK HOUWE JA JULLIE WETEN ER NIKS VAN
ik zit eigenlijk te wachten tot iemand bij Ferrari wakker wordt en het team eindelijk eens zo gaat structureren dat het geen Italiaanse bende meer is en dat risico nemen beloond wordtquote:Op dinsdag 15 november 2016 12:02 schreef THEFXR het volgende:
ik zit eigenlijk te wachten tot iemand bij Ferrari wakker wordt en jankbal Vettel eruit schopt.
*nacho gooit*quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JIJ MAG DE SCHOENEN VAN OPREIS NOG NIET EENS POETSEN MAN.
Ik heb zelf ook jaaaaaaren gekeken. Alle races, jarenlang. Wekkers zetten midden in de nacht, of erger nog, zuipen tot de race begon en tot uren daarna. Ik ben afgehaakt toen de F1 te veel een optocht werd, ook in de jaren dat er wel Nederlanders meereden kon het me niet bekoren.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dit ja. Al die fans die zichzelf beter vinden omdat ze al jaaaaaren kijken. Alsof anderen dan geen rechten hebben
Voel je vooral beter als iemand anders, daar heb je ze echt mee
En dan is het een prima coureur voor een top 3 team. Gewoon een degelijke rijder, maar ook niets meer dan dat.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:05 schreef loveli het volgende:
Vettel heeft gewoon even een factory-reset nodig waarbij z'n chagrijn op nul wordt gezet. En dan weer lekker racen.
Eens. Als hij dat gepiep en gepruil afleert is er niks mis mee.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
Vettel reed dan op zich verder ook niet slecht afgelopen zondag.
Dat VES een groter talent is dan RIC betwist ik ook niet, maar als je naar dit seizoen kijkt dan zijn er gewoon punten waarop Max het zelf qua constantheid laat liggen. Hij is ook echt wel een aantal keren afgetroefd door RIC hoor, niet alleen in de Q, maar ook gewoon in de races.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je die races sinds Verstappen RBR rijdt gaat analyseren, dan zie je dat je ondanks die 31 punten verschil, best kunt concluderen dat Verstappen de betere coureur is van die 2. Die punten verschil heeft weinig te maken met jeugdige onbezonnenheid, dat zit hem veel meer in teamtactiek. Zo kreeg Ricciardo o.a. eerder de beschikking over de nieuwe motor.
Verstappen heeft Ricciardo een paar keer op pure klasse afgetroefd, andersom is dat veel minder het geval. Overigens, ook bij RBR zijn ze er van overtuigd dat Verstappen sneller gaat zijn dan Ricciardo. Ik denk dat dat nu al het geval is en de laatste races tonen dat ook.
Het punt is natuurlijk wel dat Verstappen rijdt zoals hij rijdt omdat hij niet bij Mercedes rijdt. Hij pusht harder dan een Mercedes rijder en daar komt af en toe een slippertje bij kijken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat VES een groter talent is dan RIC betwist ik ook niet, maar als je naar dit seizoen kijkt dan zijn er gewoon punten waarop Max het zelf qua constantheid laat liggen. Hij is ook echt wel een aantal keren afgetroefd door RIC hoor, niet alleen in de Q, maar ook gewoon in de races.
Van z'n twee DNFs is Monaco en ook wel deels de VS hem aan te rekenen en die tellen heel zwaar in de race om de punten aan de top. Als je bij een team als Mercedes zit waarbij je vrij standaard één en twee wordt, dan betekent één DNF dat je vier keer eerste moet worden om dat weer te compenseren. Je ziet het aan HAM vs ROS. Wordt dat weer één en twee in die volgorde, dan heeft HAM meer eerste plekken en gemiddeld genomen gewoon hoger geëindigd, alleen nekt de DNF in Maleisië hem dan.
Kan VES WK worden met een goede auto? Absoluut, maar stellen dat hij eenvoudig WK gaat worden is veel te voorbarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |