Door de modder rollen ja.quote:
Met Menno Buch was toen een programma en daar deden ze dat met Vla geloof ikquote:Op maandag 14 november 2016 20:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Door de modder rollen ja.
Of in een bad met bruine bonen
Dat was z'n broerquote:Op maandag 14 november 2016 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Met Menno Buch was toen een programma en daar deden ze dat met Vla geloof ik
Ik haal ze door elkaarquote:Op maandag 14 november 2016 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Boudewijn?
die was toch van de boeken of haal ik ze nu door elkaar?
ah toch nietquote:Op maandag 14 november 2016 20:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat was z'n broer
Oh nee, toch niet![]()
da's vroeg..... truste dan maarquote:Op maandag 14 november 2016 20:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Ga zo lekker plat, heb het wel gehad voor vandaag.
jij zou er ook nog eentje doen zei je vanmiddag.....quote:Op maandag 14 november 2016 20:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh ja, een foto. Dan wacht ik nog ff
Da's m'n neef, die zit in de petoetquote:Op maandag 14 november 2016 21:00 schreef chufi het volgende:
Ik probeerde vandaag ene Rommel te bellen, maar er werd niet opgenomen....
Heb ik gedaanquote:Op maandag 14 november 2016 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
jij zou er ook nog eentje doen zei je vanmiddag.....
In Bogota?quote:Op maandag 14 november 2016 21:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Da's m'n neef, die zit in de petoet
Je denkt teveel, da's niet goed voor je.quote:Op maandag 14 november 2016 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... die babyfoto ik dacht dat je er eentje met je dienstshirt zou plaatsen
Nee kan mijn hoofd niet aanquote:Op maandag 14 november 2016 21:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je denkt teveel, da's niet goed voor je.
Ohhh dat jaquote:Op maandag 14 november 2016 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... die babyfoto ik dacht dat je er eentje met je dienstshirt zou plaatsen
ah!quote:Op maandag 14 november 2016 21:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh dat ja![]()
Wacht, ik ga ff zoeken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
niet doen, zit nu weer mobiel, gaat iets niet goed, morgen weer een dagquote:Op maandag 14 november 2016 20:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh ja, een foto. Dan wacht ik nog ff
quote:Op maandag 14 november 2016 21:08 schreef sacha het volgende:
[..]
niet doen, zit nu weer mobiel, gaat iets niet goed, morgen weer een dag
quote:Op maandag 14 november 2016 21:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]ai... da's écht oorlog daar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
godver Sasquote:Op maandag 14 november 2016 21:08 schreef sacha het volgende:
[..]
niet doen, zit nu weer mobiel, gaat iets niet goed, morgen weer een dag
quote:
Ik weet het gelijk.quote:
we gaan het zien.... of nietquote:Op maandag 14 november 2016 21:11 schreef sacha het volgende:
[..]
ja nou ja, misschien zit ik straks weer boven, ik zeg wel niets meer
DMquote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
die knappe dus, ik zie hetquote:Op maandag 14 november 2016 21:13 schreef ErwinRommel het volgende:
3de van links. Niet met die rug. Dat was een local.
godsamme wie dan?quote:Op maandag 14 november 2016 21:14 schreef sacha het volgende:
[..]
je ziet mij niet op die foto hoor![]()
#bummer
Kerstpakket nr 3 onder wegquote:
wasquote:Op maandag 14 november 2016 21:17 schreef FANN het volgende:
Ik mag geen foto's plaatsen van die Griek, maar die was veel knapper
Oh ik zag een smeek bede ergens.quote:Op maandag 14 november 2016 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
heb jij er 3 op te versturen?![]()
ik maar één
ja doe d'r de groeten en schop een keer terug, kijken wat er gebeurdquote:Op maandag 14 november 2016 21:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Jullie komen er wel uit dames?
Ik ga lekker mijn paralelle leven in
quote:Op maandag 14 november 2016 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ja doe d'r de groeten en schop een keer terug, kijken wat er gebeurd
veel plezierquote:Op maandag 14 november 2016 21:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Jullie komen er wel uit dames?
Ik ga lekker mijn paralelle leven in
quote:
Ff zoekenquote:Op maandag 14 november 2016 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
doet Soury wel ik heb genoeg aan één
Die Griek zit ook weer tussen twee banen in... gezeik altijd daar....quote:Op maandag 14 november 2016 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens het UWV niet blijkbaar, ik moet gewoon doorgaan met solliciteren
http://www.uwv.nl/werkenbijuwv/vacatures/,,, heb je er al 6.quote:Op maandag 14 november 2016 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens het UWV niet blijkbaar, ik moet gewoon doorgaan met solliciteren
Maar ik werk al . Snap jequote:Op maandag 14 november 2016 21:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
http://www.uwv.nl/werkenbijuwv/vacatures/,,, heb je er al 6.
applicatie ontwikkelaarquote:Op maandag 14 november 2016 21:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
http://www.uwv.nl/werkenbijuwv/vacatures/,,, heb je er al 6.
Oeh even loerenquote:
Ik zie wel wat er gaat gebeuren...quote:Op maandag 14 november 2016 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat snap ik, nog even stangen is dat.
dat is een mond volquote:Op maandag 14 november 2016 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Senior Functioneel Beheerder Online Dienstverlening Klant & Service is wel wat voor je.
Moet je elk weekend werken, want dan zijn ze altijd niet bereikbaar wegens onderhoudquote:Op maandag 14 november 2016 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Senior Functioneel Beheerder Online Dienstverlening Klant & Service is wel wat voor je.
23 jaar en Applicatie beheer is het niet eens zo gek, ik weet dat je er geen verstand van hoeft te hebben als kaderquote:Op maandag 14 november 2016 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb alleen een Engelstalige CVquote:Op maandag 14 november 2016 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Standaard brief en je CV naar elke vacature mailen en klaar zijn de sollicitaties.
Adviseur Handhaving Risico klinkt bij jou passenderquote:Op maandag 14 november 2016 21:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Risico Adviseur Handhaving is wel wat voor mij.
Ook goed.quote:Op maandag 14 november 2016 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Adviseur Handhaving Risico klinkt bij jou passender
Verzekeringsarts past wel bij jouquote:Op maandag 14 november 2016 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Adviseur Handhaving Risico klinkt bij jou passender
Ik schrijf bijna al nooit een brief er bij.. Voor mn huidige had ik alleen mn CV via LinkedIn doorgestuurd, zonder iets er bij...quote:Op maandag 14 november 2016 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is hun probleem dan toch, jij hebt gesolliciteerd.
Bij het UWV gewoon een extra lange met lulverhaal op internet zoekenquote:Op maandag 14 november 2016 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik schrijf bijna al nooit een brief er bij.. Voor mn huidige had ik alleen mn CV via LinkedIn doorgestuurd, zonder iets er bij...
Ik heb daar de puf niet meer voorquote:Op maandag 14 november 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij het UWV gewoon een extra lange met lulverhaal op internet zoeken
zappquote:Op maandag 14 november 2016 22:02 schreef FANN het volgende:
Ik ga die docu kijken...
http://over.npo.nl/seizoe(...)n-2016-2017/schuldig
nou nou wat een ellendequote:Op maandag 14 november 2016 22:28 schreef chufi het volgende:
180 E /mnd en dan mag je een voedselpakket
Ik ook niet...quote:Op maandag 14 november 2016 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Is niet mijn buurtje hoor, maar wel vlakbij![]()
ik heb niemand herkent
Kom uit deze buurt. http://www.npo.nl/brabant(...)4/REG_BRAB_TV1570495quote:Op maandag 14 november 2016 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Is niet mijn buurtje hoor, maar wel vlakbij![]()
ik heb niemand herkent
ik ga daar wonenquote:Op maandag 14 november 2016 22:28 schreef chufi het volgende:
180 E /mnd en dan mag je een voedselpakket
Tot net voor mijn 4e heb ik er gewoond. Daarna nieuwbouw in andere volksbuurt.quote:Op maandag 14 november 2016 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze... puntje van de iceberg dus
waarom heten al dat soort wijken Vogeltjesbuurt?quote:Op maandag 14 november 2016 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kom uit deze buurt. http://www.npo.nl/brabant(...)4/REG_BRAB_TV1570495
Vogelstraatnamen misschien?quote:Op maandag 14 november 2016 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom heten al dat soort wijken Vogeltjesbuurt?
1 verschil wel in Tilburg werden deurwaarders de buurt uit gemept.quote:Op maandag 14 november 2016 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, dat snap ik ook nog wel
nah, misschien toeval
ze waren hier wel schappelijk vond ikquote:Op maandag 14 november 2016 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1 verschil wel in Tilburg werden deurwaarders de buurt uit gemept.
Kreeg medelijden met die gozert, kan beter zijn vogelvoer online als superfood gaan verkopen.quote:Op maandag 14 november 2016 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ze waren hier wel schappelijk vond ik![]()
zelf die jongen van die dierenwinkel zei dat, da's een goeie zei hij die hangen we links
ja misschien dat het nog loopt ookquote:Op maandag 14 november 2016 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kreeg medelijden met die gozert, kan beter zijn vogelvoer online als superfood gaan verkopen.
Ne... dat wordt faillissement en schuldsanering denk ik...quote:Op maandag 14 november 2016 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn cijfers waren nu niet best.
Vrees het ook dat die winkel niet lang meer bestaat.quote:Op maandag 14 november 2016 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ne... dat wordt faillissement en schuldsanering denk ik...
Die vent van de dinges zei het al... internetverkoop en supermarkten...quote:Op maandag 14 november 2016 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vrees het ook dat die winkel niet lang meer bestaat.
En in een wijk waar weinig geld zit.quote:Op maandag 14 november 2016 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Die vent van de dinges zei het al... internetverkoop en supermarkten...
alle kleine zaakjes gaan over de kop, zélfs de grote
2,3 miljoenquote:Op dinsdag 15 november 2016 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was in de Tilburgse vogeltjesbuurt ook wat anders, daar dwarrelde bij sloop de dollarbiljetten in de lucht.
http://www.omroepbrabant.(...)eden+in+Tilburg.aspx
Ik moet nog kijken maar ik ben daar erg vaak geweestquote:Op dinsdag 15 november 2016 00:05 schreef FANN het volgende:
als ik die slopers was had ik het lekker verdeeld onderling
Nou goed opletten dusquote:Op dinsdag 15 november 2016 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet nog kijken maar ik ben daar erg vaak geweest
De buurtbewoners waren sneller.quote:Op dinsdag 15 november 2016 00:05 schreef FANN het volgende:
als ik die slopers was had ik het lekker verdeeld onderling
Waarop?quote:
zal wel een feest geweest zijnquote:Op dinsdag 15 november 2016 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De buurtbewoners waren sneller.
ah... ik dacht om te slopen, maar programma kijken bedoel je?quote:
Laat maarquote:Op dinsdag 15 november 2016 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik dacht om te slopen, maar programma kijken bedoel je?
nee als je daar nog iets gaat slopen moet je opletten bedoelde ik.
Ik gok dat die slopers zijn gesommeerd om verder te gaan door wat figuren daar.quote:
Normaal antwoorden is best lastigquote:
Ik stond een keer bij de pinautomaat achter een vrouw die aan een andere vrouw vertelde datquote:Op dinsdag 15 november 2016 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
As ze da huis goan slopen dan moete we ff in de buurt zén, doar zit nog wa verstopt en dieë sukkel zit in d'n bak.
En ze ging pinnenquote:Op dinsdag 15 november 2016 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik stond een keer bij de pinautomaat achter een vrouw die aan een andere vrouw vertelde dat
ze een plastic tas had gevonden met 200.000 euro, heeft ze naar het politiebureau gebracht![]()
die andere vrouw was gewoon overstuur ervan, begreep dat niet![]()
drugsgeld misschien, lag in bosjes verstopt, dochtertje had het gevonden...
Sommige mensen worden zenuwachtig bij zoiets.quote:Op dinsdag 15 november 2016 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ook dat nog...![]()
als ze het had gehouden had ze vooropig niet hoeven pinnen
Het terugkijken waard ?quote:Op maandag 14 november 2016 22:02 schreef FANN het volgende:
Ik ga die docu kijken...
http://over.npo.nl/seizoe(...)n-2016-2017/schuldig
Ik ga het wel kijken ik werk er vaak. Maar morgenquote:Op dinsdag 15 november 2016 03:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het terugkijken waard ?
Goeiemorgen
Ik heb het ook niet breed met m'n WAOtje, was op een gegeven moment kantje boord. Broer doet nu de administratie voorlopig. Benieuwd hoe die mensen het redden.quote:Op dinsdag 15 november 2016 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga het wel kijken ik werk er vaak. Maar morgen
Ik heb het breed hoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 03:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet breed met m'n WAOtje, was op een gegeven moment kantje boord. Broer doet nu de administratie voorlopig. Benieuwd hoe die mensen het redden.
Gelezen, ik kan er verder niks over zeggen. Ik vind Trump engquote:Op dinsdag 15 november 2016 03:27 schreef tong80 het volgende:
M'n column over Trump staat op de FP....
http://frontpage.fok.nl/c(...)n-straatvechter.html
Ik ook. Ben stellig in het stukje. Dan krijg je weerwoord of medestanders. Gewoon een beetje overdrijven.quote:Op dinsdag 15 november 2016 03:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelezen, ik kan er verder niks over zeggen. Ik vind Trump eng
Ik baal meer van de super maanquote:Op dinsdag 15 november 2016 03:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Ben stellig in het stukje. Dan krijg je weerwoord of medestanders. Gewoon een beetje overdrijven.
Hoezo ? Schijnt allemaal overdreven te zijn. Klein percentage verschil las ik gisteren.quote:
Niks mis mee, het is niet overdrijvenquote:Op dinsdag 15 november 2016 03:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Ben stellig in het stukje. Dan krijg je weerwoord of medestanders. Gewoon een beetje overdrijven.
kerstpakketten? Ik krijg er dit jaar geen, vorig jaar kregen we er een bon bij om iets uit te zoeken van een website, dat vond ik wel leuk. Volgens mij krijgt Symph elk jaar zo'n bon.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Mogguh
Wat is er toch met die kerstpakketten??
Krijg er ook geen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kerstpakketten? Ik krijg er dit jaar geen, vorig jaar kregen we er een bon bij om iets uit te zoeken van een website, dat vond ik wel leuk. Volgens mij krijgt Symph elk jaar zo'n bon.
Die hebben een speciale band met elkaar.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar bedoelde meer op dat raadselachtige van Soury en FANN. Die beginnen er de hele tijd over.
Ahh, duidelijkquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die hebben een speciale band met elkaar.
Eind jaren 70 had geloof ik elke oma en opa zo een kleed op tafel.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo'n tafelkleed hadden mijn oom en tante ook
quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:51 schreef sacha het volgende:
ik zit nog steeds op die manier in mijn tuin te pielen
in het kinderfoto-topic staat zo veel herkenbaarsquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Ook retro gordijnen met dito vitrage
Dat geloof ik goed ja.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in het kinderfoto-topic staat zo veel herkenbaars
zo werkt dat. Wij hadden jurkjes met schouderbandjes die daarna rokjes werden en blouses met lange mouw hadden opeens korte mouwtjes (en de afgeknipte mouw kregen we als strapless jurk voor de 'barbies'.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:03 schreef sacha het volgende:
de jurk van mijn zus is opeens een blouse geworden!
wij hebben best wat retro in huis, ons huis is uit 72, dus dat past leuk.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat geloof ik goed ja.
Zal daar eens gaan kijken vandaag of zo.
Veel van die retro dingetjes zie ik nog wel eens bij de kringloop winkel hier.
ja! en mijn Beppe heeft dat vestje van mij gehaaktquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo werkt dat. Wij hadden jurkjes met schouderbandjes die daarna rokjes werden en blouses met lange mouw hadden opeens korte mouwtjes (en de afgeknipte mouw kregen we als strapless jurk voor de 'barbies'.
Klopt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij schreef elke moeder dat soort teksten onder foto's
die zit ook in mijn babyalbum inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt.
Heb ook nog een lok haar ergens
quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:03 schreef sacha het volgende:
de jurk van mijn zus is opeens een blouse geworden!
Palmzondag, nooit van gehoord?quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat is dat? Dat ken ik helemaal niet
https://www.scapino.nl/s/(...)pino-groen-045120300quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:05 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Zelfstrikkende sneakers gaan 670 euro kosten
ah, katholiek, daar ben ik niet bekend meequote:Op dinsdag 15 november 2016 12:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Palmzondag, nooit van gehoord?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Palmzondag
geweldige uitvinding idd, soms kan de oplossing zo simpel zijn en zelfstandigheid vergrotenquote:Op dinsdag 15 november 2016 13:17 schreef sacha het volgende:
2,99![]()
mijn Aap kan nog niet strikken, super uitvinding
Maar je ging de stok ook weggeven aan iemand die ziek of zielig wasquote:
wij brachten ze naar het bejaardenhuisquote:Op dinsdag 15 november 2016 13:32 schreef just me het volgende:
[..]
Maar je ging de stok ook weggeven aan iemand die ziek of zielig was
Ja mijn kinderen deden dat ookquote:Op dinsdag 15 november 2016 14:01 schreef sacha het volgende:
[..]
wij brachten ze naar het bejaardenhuis
Dat is lulligquote:Op dinsdag 15 november 2016 15:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik kijk naar buiten, als ik kijk is dat kut.
En nu ?quote:Op dinsdag 15 november 2016 16:25 schreef Soury het volgende:
https://www.timberland.co(...)e=men&page=configure![]()
![]()
Cool hebben, beetje duurquote:
Goed plan, zet ik mijn afgebeulde Timberlands voor de elektrische haardquote:
Dan moet je nog even wat langer geduld hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 15 november 2016 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed plan, zet ik mijn afgebeulde Timberlands voor de elektrische haard![]()
Moet ik wel mijn eigen design nog mailen, ik hou het maar op de kerstman. Daar heb ik het adres nog ergens van
Jij gelooft niet in Sinterklaas of de kerstman?quote:
Ik ook:quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed plan, zet ik mijn afgebeulde Timberlands voor de elektrische haard![]()
Moet ik wel mijn eigen design nog mailen, ik hou het maar op de kerstman. Daar heb ik het adres nog ergens van
Nee. Wel geloof ik in de paashaas.quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in Sinterklaas of de kerstman?
quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook:
Santa Claus Main Post Office FI-96930 Arctic Circle FINLAND
Ohquote:Op dinsdag 15 november 2016 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]Die van mij is iets dichter bij huis
Na het kijken van het filmpje snap ik waaromquote:Op dinsdag 15 november 2016 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee. Wel geloof ik in de paashaas.
Mag ik zijn adres?quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]Die van mij is iets dichter bij huis
Die van Shuuf is een stuk betrouwbaarderquote:
In Rovaniemiquote:Op dinsdag 15 november 2016 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook:
Santa Claus Main Post Office FI-96930 Arctic Circle FINLAND
Welke rol had jij me toebedeeld dan?quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:27 schreef Soury het volgende:
Ik heb schuldig gekeken. Maar sjesus Fann je lijkt toch wel een hoofdrol spelerIk weet dat je geen kinderen hebt, dus het klopt niet.
Wel tof om te zien (niet zo'n toffe opmerking omdat wij de woning weer leefbaar maakte na een boel ellende), ik was daar vaak. Nu weet ik waarom. Die dieren winkel ken ik ook.![]()
En de Jumbo
Op die vrouw die op je lijkt met een schoonmoeder en 2 kids en een uurtje om op te rotten.quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Welke rol had jij me toebedeeld dan?
Jezus, die ene die alles had verzwegen voor haar manquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Op die vrouw die op je lijkt met een schoonmoeder en 2 kids en een uurtje om op te rotten.
Trouwens niet alles is Vogelbuurt, die uitzetting leek me bovenlangs of onderlangs. Daar kwamen we ook vaak.
Ik ben inmiddels een Noord expert. Waar jij woont is tofquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus, die ene die alles had verzwegen voor haar mannah geen compiment dan
was wel een sufkutje eigenlijk.
Ja boven en onderlangs kwam ook voor zag ik....
Ja ik heb wel mazzel gehad met dit huis geloof ikquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels een Noord expert. Waar jij woont is tof
Ik vind die balkon's kut maar ik weet niet of jij dat hebtquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik heb wel mazzel gehad met dit huis geloof ik
ik heb geen balkon aan de waterkant, maar aan de achterkant, in mijn geval is dat eigenlijkquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind die balkon's kut maar ik weet niet of jij dat hebt
Open space geen privacyquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb geen balkon aan de waterkant, maar aan de achterkant, in mijn geval is dat eigenlijk
ook weer mazzel.... kan je beter afschermen...
Ik vond die galerijen dood eng. Met gaas en kijk je zo naar beneden. Maar dat zal dan een ander gebouw zijn geweestquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen open space bij mij te zienmaar normaal gesproken is het inderdaad wel allemaal open...
Dat zijn die grijze flats, ik woon in dat blok daar achter in de straat....quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond die galerijen dood eng. Met gaas en kijk je zo naar beneden. Maar dat zal dan een ander gebouw zijn geweest
Nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Zitten jullie in een gevangenis ofzo?
Ik keek zo het IJ overquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zijn die grijze flats, ik woon in dat blok daar achter in de straat....
Dacht dat jullie het uitzicht aan het bewonderen waren vanuit jullie cellenquote:
Nou ok danquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dacht dat jullie het uitzicht aan het bewonderen waren vanuit jullie cellen
Nieuwedammerdijk (ik geloof dat het zo heet daar) is ook héél leuk, zo'n nauw straatje met allemaalquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:50 schreef Soury het volgende:
Anyway ik heb echt leuke buurtjes gezien in Noord,
Even zoeken ik heb ooit een foto gemaakt van min of meer jou plek.quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nieuwedammerdijk (ik geloof dat het zo heet daar) is ook héél leuk, zo'n nauw straatje met allemaal
verschillend oude mooie huisjesik geloof dat Wouter Bos daar woonde....
Vanuit die flat boven de Dirk dacht ikquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Even zoeken ik heb ooit een foto gemaakt van min of meer jou plek.
die zijn niet zo fijnquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanuit die flat boven de Dirk dacht ik
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanuit die flat boven de Dirk dacht ik
Sommige werden al gesloopt blijkbaarquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:58 schreef FANN het volgende:
[..]
die zijn niet zo fijntenminste ziet er niet zo fijn uit...
Ik vind het maar doodse flats.... doet niet erg gezllig aan en ik kwam vanuit de Bijlmer dusquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommige werden al gesloopt blijkbaar
Klussen daar was altijd een feest,kon ik met het pontjequote:Op dinsdag 15 november 2016 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja daar in dat huizenblok woon ik![]()
dat roodbakstenen huizenblok....
Vond ik in het begin ook héél bijzonder, mijn nichtje logeerde hier, die was toen 10 jaar ofzo,quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Klussen daar was altijd een feest,kon ik met het pontje
Gratis OVquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Vond ik in het begin ook héél bijzonder, mijn nichtje logeerde hier, die was toen 10 jaar ofzo,
namen we gewoon het ene na het andere pontje, de hele avond op het water
Heerlijk rond 7 uur in de ochtend en 4 uur in de middag als een smeerpoets bouwvakker weer terug. Geen hond die naast me wilde zitten in de tramquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Vond ik in het begin ook héél bijzonder, mijn nichtje logeerde hier, die was toen 10 jaar ofzo,
namen we gewoon het ene na het andere pontje, de hele avond op het water
Altijd plek vanaf CS terug natuurlijkquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Heerlijk rond 7 uur in de ochtend en 4 uur in de middag als een smeerpoets bouwvakker weer terug. Geen hond die naast me wilde zitten in de tram
Nou est wel bijzonder dat het nog steeds gratis is ....quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Heerlijk rond 7 uur in de ochtend en 4 uur in de middag als een smeerpoets bouwvakker weer terug. Geen hond die naast me wilde zitten in de tram
Dan is Amsterdam op zijn mooist....quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:14 schreef Soury het volgende:
Sowieso is Amsterdam fijn in de ochtend. Zo fijn om over de kalverstraat/ bloemenmarkt/Nieuwmarkt te lopen zonder toeristen
Ja best wel en zelfs bij IJmuiden is het nog gratisquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou est wel bijzonder dat het nog steeds gratis is ....
[..]
hopelijk blijft het zo... maar ja weet je nooit....quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja best wel en zelfs bij IJmuiden is het nog gratis
Autos en motoren betalen welquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
hopelijk blijft het zo... maar ja weet je nooit....
Ja ik heb er serieus geen trek meer in. Ik kom zelden in het centrum. Vreselijkquote:
die mogen er hier niet op, wel die invalideautootjes en brommers en scooters, maar dat isquote:
Ik ben er ook een hele tijd niet meer geweestquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb er serieus geen trek meer in. Ik kom zelden in het centrum. Vreselijk
Ik woon gelukkig in een leuke buurt, maar ik denk er wel over om te verkassenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er ook een hele tijd niet meer geweest
In Amsterdam Centrum niet nee, maar die andere richting Ijmuiden welquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
die mogen er hier niet op, wel die invalideautootjes en brommers en scooters, maar dat is
ook gratis (voor zover ik weet dan)
Ik eigenlijk ook, meestal ga ik naar het winkelcentrum en supermarkten heb ik hierquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb er serieus geen trek meer in. Ik kom zelden in het centrum. Vreselijk
ah... ja dat weet ik niet....quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
In Amsterdam Centrum niet nee, maar die andere richting Ijmuiden wel
is dat winkelcentrum al klaar inmiddels?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, meestal ga ik naar het winkelcentrum en supermarkten heb ik hier
behalve jammer genoeg geen Aldi of Lidl, wél een nieuw winkelcentrum op het
Mosplein, met Kruidvat, AH, Etos en Deen o.a.
Laatste keer dat ik er was waren er nog een paar panden niet ingericht, in eentje zou een schoenenwinkel komen geloof ik, daar hing al een bord, in dat andere pand weet ik eigenlijkquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
is dat winkelcentrum al klaar inmiddels?
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)poeld-door-toeristenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, meestal ga ik naar het winkelcentrum en supermarkten heb ik hier
behalve jammer genoeg geen Aldi of Lidl, wél een nieuw winkelcentrum op het
Mosplein, met Kruidvat, AH, Etos en Deen o.a.
Die ijs en kip salon heb je ook in de buurt, ok kip doe je nietquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was waren er nog een paar panden niet ingericht, in eentje zou een schoenenwinkel komen geloof ik, daar hing al een bord, in dat andere pand weet ik eigenlijk
niet, ik was er 2 maanden gelden voor het laast geloof ik.
Om de hoek zit wel een Toko waar je Roti kan kopen, ben ik wel blij mee![]()
die heb ik al uitgeprobeerd, was best een goeie
Ja wordt je toch niet goed van, zie ik ook wel eens een hele zwerm van die rolkoffertjesquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)poeld-door-toeristen
Ja ik kom er zelden meer, Wat dat betreft heeft Noord iets dorps ik word oud
Héle goeie ijssalon zelfs, nee kip doe ik niet maar Vega Roti staat eigenlijk overal wel op het menu tegenwoordig, is niks vreemds meer aan, ik geloof zelfs dat dat altijd zo geweest is...quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ijs en kip salon heb je ook in de buurt, ok kip doe je niet
waar ongeveer? je hoeft niet de straat te noemen hoor, maar ongeveer....quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Noord vind ik tof, mijn beste vriendin woont er
Ik moet zeggen dat mijn buurtje ook dorps is. Ze kennen me bij de supermarkt en de lokale winkels. Dat vind ik wel leuk. Een praatje over het weer enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja wordt je toch niet goed van, zie ik ook wel eens een hele zwerm van die rolkoffertjes![]()
Noord heeft iets dorpsklopt...
ze zeggen je hier zelfs af en toe gedag
ja klopt, ben nu even 'vrij' met mijn enkelbandquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dacht dat jullie het uitzicht aan het bewonderen waren vanuit jullie cellen
Dat is best een goede redenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Noord vind ik tof, mijn beste vriendin woont er
vlakbij dat nieuwe winkelcentrum, in een wat ouder complexquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
waar ongeveer? je hoeft niet de straat te noemen hoor, maar ongeveer....
Ja dat is hier ook wel zo dat ze je kennen, bij Dirk dan, bij Jumbo nog niet, ik vind dat ook welquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn buurtje ook dorps is. Ze kennen me bij de supermarkt en de lokale winkels. Dat vind ik wel leuk. Een praatje over het weer enzo.
die kleine huisjes? dat is daar helemaal best wel een dorpje op zichquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vlakbij dat nieuwe winkelcentrum, in een wat ouder complex
Bedoelt ze niet BanneCentrumquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
die kleine huisjes? dat is daar helemaal best wel een dorpje op zich
Moet je even wachten, ik had het in Juli al gekocht en vrijdag had ik het. Zo fijn met Mario deuntje in je bed liggenquote:
Ik speel niet met mijn telefoonquote:
Ze waren al weer uitverkocht zag ik..quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je even wachten, ik had het in Juli al gekocht en vrijdag had ik het. Zo fijn met Mario deuntje in je bed liggen
Ja voor het dubbele op marktplaatsquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze waren al weer uitverkocht zag ik..
Speelgoedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |