Door de modder rollen ja.quote:
Met Menno Buch was toen een programma en daar deden ze dat met Vla geloof ikquote:Op maandag 14 november 2016 20:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Door de modder rollen ja.
Of in een bad met bruine bonen
Dat was z'n broerquote:Op maandag 14 november 2016 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Met Menno Buch was toen een programma en daar deden ze dat met Vla geloof ik
Ik haal ze door elkaarquote:Op maandag 14 november 2016 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Boudewijn?
die was toch van de boeken of haal ik ze nu door elkaar?
ah toch nietquote:Op maandag 14 november 2016 20:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat was z'n broer
Oh nee, toch niet![]()
da's vroeg..... truste dan maarquote:Op maandag 14 november 2016 20:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Ga zo lekker plat, heb het wel gehad voor vandaag.
jij zou er ook nog eentje doen zei je vanmiddag.....quote:Op maandag 14 november 2016 20:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh ja, een foto. Dan wacht ik nog ff
Da's m'n neef, die zit in de petoetquote:Op maandag 14 november 2016 21:00 schreef chufi het volgende:
Ik probeerde vandaag ene Rommel te bellen, maar er werd niet opgenomen....
Heb ik gedaanquote:Op maandag 14 november 2016 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
jij zou er ook nog eentje doen zei je vanmiddag.....
In Bogota?quote:Op maandag 14 november 2016 21:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Da's m'n neef, die zit in de petoet
Je denkt teveel, da's niet goed voor je.quote:Op maandag 14 november 2016 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... die babyfoto ik dacht dat je er eentje met je dienstshirt zou plaatsen
Nee kan mijn hoofd niet aanquote:Op maandag 14 november 2016 21:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je denkt teveel, da's niet goed voor je.
Ohhh dat jaquote:Op maandag 14 november 2016 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... die babyfoto ik dacht dat je er eentje met je dienstshirt zou plaatsen
ah!quote:Op maandag 14 november 2016 21:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh dat ja![]()
Wacht, ik ga ff zoeken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
niet doen, zit nu weer mobiel, gaat iets niet goed, morgen weer een dagquote:Op maandag 14 november 2016 20:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh ja, een foto. Dan wacht ik nog ff
quote:Op maandag 14 november 2016 21:08 schreef sacha het volgende:
[..]
niet doen, zit nu weer mobiel, gaat iets niet goed, morgen weer een dag
quote:Op maandag 14 november 2016 21:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]ai... da's écht oorlog daar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
godver Sasquote:Op maandag 14 november 2016 21:08 schreef sacha het volgende:
[..]
niet doen, zit nu weer mobiel, gaat iets niet goed, morgen weer een dag
quote:
Ik weet het gelijk.quote:
we gaan het zien.... of nietquote:Op maandag 14 november 2016 21:11 schreef sacha het volgende:
[..]
ja nou ja, misschien zit ik straks weer boven, ik zeg wel niets meer
DMquote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
die knappe dus, ik zie hetquote:Op maandag 14 november 2016 21:13 schreef ErwinRommel het volgende:
3de van links. Niet met die rug. Dat was een local.
godsamme wie dan?quote:Op maandag 14 november 2016 21:14 schreef sacha het volgende:
[..]
je ziet mij niet op die foto hoor![]()
#bummer
Kerstpakket nr 3 onder wegquote:
wasquote:Op maandag 14 november 2016 21:17 schreef FANN het volgende:
Ik mag geen foto's plaatsen van die Griek, maar die was veel knapper
Oh ik zag een smeek bede ergens.quote:Op maandag 14 november 2016 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
heb jij er 3 op te versturen?![]()
ik maar één
ja doe d'r de groeten en schop een keer terug, kijken wat er gebeurdquote:Op maandag 14 november 2016 21:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Jullie komen er wel uit dames?
Ik ga lekker mijn paralelle leven in
quote:Op maandag 14 november 2016 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ja doe d'r de groeten en schop een keer terug, kijken wat er gebeurd
veel plezierquote:Op maandag 14 november 2016 21:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Jullie komen er wel uit dames?
Ik ga lekker mijn paralelle leven in
quote:
Ff zoekenquote:Op maandag 14 november 2016 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
doet Soury wel ik heb genoeg aan één
Die Griek zit ook weer tussen twee banen in... gezeik altijd daar....quote:Op maandag 14 november 2016 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens het UWV niet blijkbaar, ik moet gewoon doorgaan met solliciteren
http://www.uwv.nl/werkenbijuwv/vacatures/,,, heb je er al 6.quote:Op maandag 14 november 2016 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens het UWV niet blijkbaar, ik moet gewoon doorgaan met solliciteren
Maar ik werk al . Snap jequote:Op maandag 14 november 2016 21:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
http://www.uwv.nl/werkenbijuwv/vacatures/,,, heb je er al 6.
applicatie ontwikkelaarquote:Op maandag 14 november 2016 21:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
http://www.uwv.nl/werkenbijuwv/vacatures/,,, heb je er al 6.
Oeh even loerenquote:
Ik zie wel wat er gaat gebeuren...quote:Op maandag 14 november 2016 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat snap ik, nog even stangen is dat.
dat is een mond volquote:Op maandag 14 november 2016 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Senior Functioneel Beheerder Online Dienstverlening Klant & Service is wel wat voor je.
Moet je elk weekend werken, want dan zijn ze altijd niet bereikbaar wegens onderhoudquote:Op maandag 14 november 2016 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Senior Functioneel Beheerder Online Dienstverlening Klant & Service is wel wat voor je.
23 jaar en Applicatie beheer is het niet eens zo gek, ik weet dat je er geen verstand van hoeft te hebben als kaderquote:Op maandag 14 november 2016 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb alleen een Engelstalige CVquote:Op maandag 14 november 2016 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Standaard brief en je CV naar elke vacature mailen en klaar zijn de sollicitaties.
Adviseur Handhaving Risico klinkt bij jou passenderquote:Op maandag 14 november 2016 21:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Risico Adviseur Handhaving is wel wat voor mij.
Ook goed.quote:Op maandag 14 november 2016 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Adviseur Handhaving Risico klinkt bij jou passender
Verzekeringsarts past wel bij jouquote:Op maandag 14 november 2016 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Adviseur Handhaving Risico klinkt bij jou passender
Ik schrijf bijna al nooit een brief er bij.. Voor mn huidige had ik alleen mn CV via LinkedIn doorgestuurd, zonder iets er bij...quote:Op maandag 14 november 2016 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is hun probleem dan toch, jij hebt gesolliciteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |