SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwste supporter
De broer van Henk de Vries![]()
Meestal welquote:Op zondag 13 november 2016 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook.
Want doorzetters laten doorgaans ook zwakzinnig gedrag zien.
Zul je zien dat Nederland daar thuis van verliest.quote:Op zondag 13 november 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker dat we Zweden uit al hebben gehad trouwens.
quote:Op zondag 13 november 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zul je zien dat Nederland daar thuis van verliest.
Ik zal eens een club bij jou inserten.quote:Op zondag 13 november 2016 19:51 schreef GGMM het volgende:
hafcfan en ik vinden deze "insert club"-spelers moeten het doen want "insert andere club"-spelers kunnen er niks van "discussie" nogal treurig.
KOM HIER DANquote:Op zondag 13 november 2016 19:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik zal eens een club bij jou inserten.
Bronson en Davy gedragen zich als 12 jarigen.quote:Op zondag 13 november 2016 19:51 schreef GGMM het volgende:
hafcfan en ik vinden deze "insert club"-spelers moeten het doen want "insert andere club"-spelers kunnen er niks van "discussie" nogal treurig.
En dan eruit in de playoffsquote:Op zondag 13 november 2016 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bulgarije uit winnen en dan zit die tweede plaats wel gebakken.
Hoe weet je dat ik 12 benquote:Op zondag 13 november 2016 19:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bronson en Davy gedragen zich als 12 jarigen.
Volgens mij mag Depay niet meer meedoen met kaboutervoetbal hoor.quote:Op zondag 13 november 2016 19:53 schreef Bronson_ het volgende:
Brenet, Ramselaar en Bruma nooit meer opstellen. Depay alleen tegen de aller kleinsten.
Kijk een post boven jequote:Op zondag 13 november 2016 19:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je bent de enigste met hetzelfde denk niveau als Davy.
Bedankt!quote:Op zondag 13 november 2016 19:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je bent de enigste met hetzelfde denk niveau als Davy.
Dat ben je sowieso als je op een forumpje zit.quote:Op zondag 13 november 2016 19:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oke psvcl en Syntix zijn ook geestelijk beperkt.
Wat ben je fel vandaagquote:Op zondag 13 november 2016 19:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oke psvcl en Syntix zijn ook geestelijk beperkt.
De meeste FOK!kers zijn vrij normaal hoor.quote:Op zondag 13 november 2016 20:00 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Dat ben je sowieso als je op een forumpje zit.
Zo bijzonder is die Ramselaar toch ook weer niet, best een aardig spelertje maar zie in hem geen toekomstige topspeler.quote:Op zondag 13 november 2016 20:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een rasmongool die Depay Waarom moet hij twee keer als een idioot juichen? Doe toch lekker normaal, je maakt twee goals tegen de lamme en de blinde.
Brenet is net zo dom als ie eruit ziet. Lekker je tanden op elkaar bij het volkslied en dan ook nog zo'n wedstrijd spelen. Wat een clown zeg (en ik zeg dat als PSV'er).
Robben moeten we gewoon af gaan schrijven, meest blessuregevoelige topspeler ooit. Daar heb je echt weinig aan, die gaat het WK van 2018 niet redden.
Berghuis ook erg matig. Met Sneijder heb ik nog het meeste medelijden, lekker linksbuiten lopen op een knollenveld terwijl je de beste nummer 10 bent die we hebben.
Ramselaar wordt een grote, verder is het drama. Wederom een klotewedstrijd van Oranje. Het is gewoon een straf om ernaar te kijken.
Ik wel. Maar misschien ben ik als PSV'er wat minder objectief. Maar ik vind dat Bartje wel wat weg heeft van Sneijder. Natuurlijk afwachten of ie stappen gaat zetten, maar ik zie bij hem zeker potentie om uit te groeien tot een topspeler.quote:Op zondag 13 november 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo bijzonder is die Ramselaar toch ook weer niet, best een aardig spelertje maar zie in hem geen toekomstige topspeler.
Ik denk dat hij gewoon van hetzelfde niveau is als een Klaassen/Wijnaldum. Hij is in best wat dingen aardig, en kan wel afronden, maar zie hem nou niet vaak een geniale bal geven. Maar jij ziet hem vaker, dus misschien heb jij dit wel gezien.quote:Op zondag 13 november 2016 20:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik wel. Maar misschien ben ik als PSV'er wat minder objectief. Maar ik vind dat Bartje wel wat weg heeft van Sneijder. Natuurlijk afwachten of ie stappen gaat zetten, maar ik zie bij hem zeker potentie om uit te groeien tot een topspeler.
Verkeerde topic.quote:Op zondag 13 november 2016 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Max is beter dan Senna, Schumacher en Aalbers bij elkaar.
Okéquote:Op zondag 13 november 2016 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Dit wil jij ook even terugkijken JR. Ongekend.quote:Op zondag 13 november 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verkeerde topic.
Ohja, F1 is geen sport.
Mhoah, hij is niet beter dan Memphis.quote:Op zondag 13 november 2016 20:12 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2016 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Elke keer hetzelfde. Word je moe van. Zonder Stijn al helemaal.
Eerste helft gezien, Als ik Sneijder of Robben was geweest had ik aangegeven zoek het maar uit met je Nederlands Elftal.quote:
Sneijder bakte er geen kut van, dus heeft geen recht van spreken.quote:Op zondag 13 november 2016 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerste helft gezien, Als ik Sneijder of Robben was geweest had ik aangegeven zoek het maar uit met je Nederlands Elftal.
die gasten hebben geweldige jaren gehad met het Nederlands Elftal zeker toen ze net opkwamen tot de tijd onder Luis beiden een mooie carrière gehad op internationaal club niveau en genoeg prijzen gepakt. Dan valt er hier toch geen eer meer te halen voor die twee moeten ze opeens met spelers als Brennet gaan voetballen tegen een Luxemburg met die gast van een Blind als bondscoach.quote:Op zondag 13 november 2016 20:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Sneijder bakte er geen kut van, dus heeft geen recht van spreken.
Als ik Sneijder was zou ik Blind op mijn blote knieën bedanken dat hij uberhaupt mag spelen bij Oranjequote:Op zondag 13 november 2016 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerste helft gezien, Als ik Sneijder of Robben was geweest had ik aangegeven zoek het maar uit met je Nederlands Elftal.
hij vergeet even dat er 10 spelers niet bij waren waarvan er 6 zeker in de basis zouden staanquote:Op zondag 13 november 2016 21:02 schreef Bolasie het volgende:
http://nos.nl/artikel/214(...)een-hoog-niveau.html
Robben mad
Wie dan ?quote:Op zondag 13 november 2016 21:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij vergeet even dat er 10 spelers niet bij waren waarvan er 6 zeker in de basis zouden staan
Schaarsquote:Op zondag 13 november 2016 21:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij vergeet even dat er 10 spelers niet bij waren waarvan er 6 zeker in de basis zouden staan
Wijnaldum speelde toch gewoon?quote:Op zondag 13 november 2016 21:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Schaarsbitch please
Kongolo
Karsdorp
Strootman
Zoet
Afellay![]()
![]()
![]()
de Vrij
Lens
Janssen Dit is gewoon triest in vergelijking met Van Persie Huntelaar Van NistelRode, Kluivert Bergkamp etc.
Wijnaldum
Dit is nog geen bijzonder lijstje. Afellayquote:Op zondag 13 november 2016 21:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Schaars
Kongolo
Karsdorp
Strootman
Zoet
Afellay
de Vrij
Lens
Janssen
Wijnaldum
ik zeg ook niet dat ze alle 9 in de basis zouden staan.quote:Op zondag 13 november 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is nog geen bijzonder lijstje. Afellaykom op zeg.
Uit dat rijtje zouden Strootman, De Vrij en Janssen basis staan. Je mist Promes nog die er sowieso wel in staat bij Blind.quote:Op zondag 13 november 2016 21:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ze alle 9 in de basis zouden staan.
Lens zou deze wedstrijd ook in de basis staan ipv Sneijder als verkapte linksbuitenquote:Op zondag 13 november 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit dat rijtje zouden Strootman, De Vrij en Janssen basis staan. Je mist Promes nog die er sowieso wel in staat bij Blind.
Janmaat is gewoon fit en genegeerd door Blind die Tete is wissel bij Ajax.quote:Op zondag 13 november 2016 21:52 schreef Evertjan het volgende:
en ik vergeet Janmaat en of Tete trouwens ook
Janmaat is pas een of twee wedstrijden weer terug Hans.quote:Op zondag 13 november 2016 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Janmaat is gewoon fit en genegeerd door Blind die Tete is wissel bij Ajax.
Maakte al wel weer een goal,quote:Op zondag 13 november 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janmaat is pas een of twee wedstrijden weer terug Hans.
Wat maakt dat nou uit ?quote:
Janmaat is minstens anderhalve maand geblesseerd geweest..quote:Op zondag 13 november 2016 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit ?
Depay en Vorm spelen nooit die roept Blind toch ook op.
Omdat er een keeper van Everton tussen de palen staat.quote:Op zondag 13 november 2016 21:18 schreef PSVCL het volgende:
Waarom twittert Everton over Depay..
Everton @Everton 1h1 hour ago
🌍 | Half time in Guinea and the hosts lead @YannickBolasie's DR Congo 1-0. Elsewhere, Memphis Depay has put @OnsOranje ahead v Luxembourg.
Scherpquote:Op zondag 13 november 2016 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat er een keeper van Everton tussen de palen staat.
Het zit hem eerder in de algehele ouderwetse spelopvatting in Nederland en het feit dat Nederlandse spelers zelden de instelling en het vermogen hebben om zich in een wedstrijd vast te bijten. Als je niet het meeste talent hebt dan moet je dat compenseren met andere zaken, maar daar zie ik niks van op het veldquote:Op maandag 14 november 2016 08:44 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Wat een bedroevend niveau weer van Nederland. Het lukte Luxemburg opvallend vaak om er gevaarlijk uit te komen. Dat komt omdat het middenveld van Nederland te weinig weerbaar was. Geen wonder natuurlijk met 3 jongetjes die de 180 cm nog niet eens aantikken en amper massa in de strijd kunnen werpen.
Rare post, maar dat ben ik gelukkig van je gewend.quote:Op maandag 14 november 2016 11:05 schreef Syntix het volgende:
Dost.Nooit.Meer.Opstellen. Gvd wat een faler is dat![]()
Sowieso spelen met een echte spits is zo 2000 of je moet Lewandowski hebben. Luuk, Dost, Janssen; je hebt er echt helemaal niks aan. Zet dan maar Klaassen of Depay in de spits zodat andere kunnen scoren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |